Smith Matt
Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(3)
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
E-booki
(3)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2479)
Kozioł Paweł
(2014)
Kochanowski Jan
(1020)
Kotwica Wojciech
(793)
Kowalska Dorota
(664)
Smith Matt
(-)
Konopnicka Maria
(636)
Krzyżanowski Julian
(612)
Leśmian Bolesław
(481)
Krasicki Ignacy
(476)
Boy-Żeleński Tadeusz
(464)
Mickiewicz Adam
(405)
Słowacki Juliusz
(405)
Baczyński Krzysztof Kamil
(401)
Kraszewski Józef Ignacy
(398)
Orzeszkowa Eliza
(357)
Sienkiewicz Henryk
(341)
Jachowicz Stanisław
(316)
Otwinowska Barbara
(309)
Rzepka Rafał
(279)
Dybała Paweł (1981- )
(265)
Rolando Bianka
(262)
Trzeciak Weronika
(262)
Żeleński Tadeusz
(261)
Żeromski Stefan
(256)
Wallace Edgar
(254)
Ziajkiewicz Artur
(246)
Dybała Paweł
(243)
Czechowicz Józef
(242)
Sidorkiewicz Tomasz
(241)
Shakespeare William
(236)
Mosiewicz Maria
(230)
Korzeniewski Wiktor
(219)
Conrad Joseph
(215)
Doyle Arthur Conan
(212)
Dwornik Karolina
(211)
Ślusarczyk-Bryła Paulina
(210)
Liebert Jerzy
(209)
May Karol
(203)
Biel Mirella
(201)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Siemianowski Roch
(197)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(194)
Syty Jakub (1982- )
(190)
Bogucka Masza
(187)
Prus Bolesław
(185)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(182)
Miciński Tadeusz
(177)
Asnyk Adam
(174)
Filipowicz Leszek
(172)
Masiak Wojciech
(166)
Drewnowski Jacek (1974- )
(165)
Oppenheim E. Phillips
(165)
Baudelaire Charles
(160)
Curant Catrina
(160)
Balcer Karolina
(158)
Birek Wojciech (1961- )
(155)
Roberts Nora
(151)
Starosta Marek
(151)
Iwaszkiewicz Jarosław
(149)
Cartland Barbara
(148)
Kasprowicz Jan
(147)
M. Annah Viki
(147)
Derengowska Joanna
(145)
Brand Max
(143)
Domańska Joanna
(142)
Будна Наталія
(141)
Markiewicz Henryk
(140)
Lech Justyna
(138)
Latoś Dariusz
(133)
Drewnowski Jacek
(132)
Pratchett Terry
(131)
Rawinis Marian Piotr
(130)
Cieślak Piotr
(128)
Syrokomla Władysław
(128)
London Jack
(125)
Norwid Cyprian Kamil
(125)
Braiter Paulina
(124)
Braiter Paulina (1968- )
(124)
Dickens Charles
(124)
Zychma Agnieszka
(124)
Balzac Honoré de
(123)
Birek Wojciech
(123)
Lange Antoni
(123)
Kornhauser Julian
(122)
Pigoń Stanisław
(122)
Prus Bolesław [pseud.]
(120)
Pasewicz Edward
(118)
Verne Jules
(118)
Ignaczak Tomasz
(117)
Tuczapska Paulina
(117)
Keff Bożena
(116)
Plewako-Szczerbiński Krzysztof
(116)
Piechowiak Anna
(115)
Sobczak Tomasz
(115)
Wiesiołowski Jacek
(115)
Grabiński Stefan
(114)
SheWolf
(114)
Andersen Hans Christian
(112)
Szweykowski Zygmunt
(112)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Istoty pozaziemskie
(1)
Krucjata przeciwko albigensom (1209-1229)
(1)
Rycerze
(1)
Temat: czas
1201-1300
(1)
Temat: miejsce
Francja
(1)
Pireneje (góry)
(1)
Gatunek
Fantastyka
(1)
Komiks
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K - 170596 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Unity 5 is a flexible and intuitive multiplatform game engine that is becoming the industry's de facto standard. Learn to craft your own 2D and 3D computer games by working through core concepts such as animation, audio, shaders, GUI, lights, cameras, and scripting to create your own games with one of the most important and popular engines in the industry.Completely re-written to cover the new features of Unity 5, this book is a great resource for all Unity game developers, from those who have recently started using Unity right up to game development experts.The first half of the book focuses on core concepts of 2D game design while the second half focuses on developing 3D game development skills. In the first half, you will discover the new GUI system, the new Audio Mixer, external files, and animating 2D characters in 2D game development. As you progress further, you will familiarize yourself with the new Standard Shaders, the Mecanim system, Cameras, and the new Lighting features to hone your skills towards building 3D games to perfection. Finally, you will learn non-player character control and explore Unity 5's extra features to enhance your 3D game development skills.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
With the help of the Unity 2018 Cookbook, you’ll discover how to make the most of the UI system and understand how to animate both 2D and 3D characters and game scene objects using Unity's Mecanim animation toolsets.Once you’ve got to grips with the basics, you will familiarize yourself with shaders and Shader Graphs, followed by understanding the animation features to enhance your skills in building fantastic games. In addition to this, you will discover AI and navigation techniques for nonplayer character control and later explore Unity 2018’s newly added features to improve your 2D and 3D game development skills. This book provides many Unity C# gameplay scripting techniques.By the end of this book, you'll have gained comprehensive knowledge in game development with Unity 2018.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Unleash your game development potential with Unity Cookbook, 5th Edition, designed to equip you with the skills and knowledge needed to excel in Unity game development. With over 160 expertly crafted recipes empowering you to pioneer VR and AR experiences, excel in mobile game development, and become a master of audio techniques.In this latest edition, we've meticulously curated a collection of recipes that reflect the latest advancements in Unity 2023, ensuring you stay at the forefront of game development. You'll discover dedicated recipes for First/Third Person (Core) templates, create engaging mobile games, delve into Virtual and Augmented Reality, and go further with audio by exploring advanced techniques. Additionally, the book has been fully updated to incorporate the new input system and TextMeshPro, essential elements for modern game development.From exploring C# scripting to crafting stylish UIs, creating stunning visual effects, and understanding shader development through Shader Graph, every chapter is designed to take you closer to your goal of becoming a proficient Unity developer.So, whether you're aiming to develop the next hit game, enhance your portfolio, or simply have fun building games, this book will be your trusted companion on your journey to Unity proficiency.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej