Gutowski Maksymilian
Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(48)
Katalog księgozbioru
(13)
Forma i typ
E-booki
(48)
Książki
(13)
Publikacje fachowe
(3)
Audiobooki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
(13)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2479)
Kozioł Paweł
(2014)
Kochanowski Jan
(1020)
Kotwica Wojciech
(793)
Kowalska Dorota
(664)
Gutowski Maksymilian
(-)
Konopnicka Maria
(636)
Krzyżanowski Julian
(612)
Leśmian Bolesław
(481)
Krasicki Ignacy
(476)
Boy-Żeleński Tadeusz
(464)
Mickiewicz Adam
(405)
Słowacki Juliusz
(405)
Baczyński Krzysztof Kamil
(401)
Kraszewski Józef Ignacy
(398)
Orzeszkowa Eliza
(357)
Sienkiewicz Henryk
(340)
Jachowicz Stanisław
(316)
Otwinowska Barbara
(309)
Rzepka Rafał
(279)
Dybała Paweł (1981- )
(269)
Rolando Bianka
(262)
Trzeciak Weronika
(262)
Żeleński Tadeusz
(261)
Żeromski Stefan
(256)
Wallace Edgar
(254)
Ziajkiewicz Artur
(246)
Dybała Paweł
(243)
Czechowicz Józef
(242)
Sidorkiewicz Tomasz
(240)
Shakespeare William
(236)
Mosiewicz Maria
(230)
Korzeniewski Wiktor
(219)
Conrad Joseph
(215)
Doyle Arthur Conan
(212)
Dwornik Karolina
(211)
Ślusarczyk-Bryła Paulina
(210)
Liebert Jerzy
(209)
May Karol
(203)
Biel Mirella
(201)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Siemianowski Roch
(197)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(194)
Syty Jakub (1982- )
(190)
Bogucka Masza
(187)
Prus Bolesław
(185)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(182)
Miciński Tadeusz
(177)
Asnyk Adam
(174)
Filipowicz Leszek
(172)
Drewnowski Jacek (1974- )
(167)
Masiak Wojciech
(166)
Oppenheim E. Phillips
(165)
Baudelaire Charles
(160)
Curant Catrina
(160)
Balcer Karolina
(158)
Birek Wojciech (1961- )
(155)
Starosta Marek
(151)
Roberts Nora
(150)
Iwaszkiewicz Jarosław
(149)
Cartland Barbara
(148)
Kasprowicz Jan
(147)
M. Annah Viki
(147)
Derengowska Joanna
(145)
Brand Max
(143)
Domańska Joanna
(142)
Будна Наталія
(141)
Markiewicz Henryk
(139)
Lech Justyna
(138)
Latoś Dariusz
(133)
Drewnowski Jacek
(132)
Pratchett Terry
(130)
Rawinis Marian Piotr
(130)
Syrokomla Władysław
(128)
Cieślak Piotr
(126)
London Jack
(125)
Norwid Cyprian Kamil
(125)
Braiter Paulina
(124)
Braiter Paulina (1968- )
(124)
Dickens Charles
(124)
Zychma Agnieszka
(124)
Balzac Honoré de
(123)
Birek Wojciech
(123)
Lange Antoni
(123)
Kornhauser Julian
(122)
Pigoń Stanisław
(122)
Prus Bolesław [pseud.]
(120)
Pasewicz Edward
(118)
Verne Jules
(118)
Ignaczak Tomasz
(117)
Tuczapska Paulina
(117)
Keff Bożena
(116)
Plewako-Szczerbiński Krzysztof
(116)
Piechowiak Anna
(115)
Sobczak Tomasz
(115)
Wiesiołowski Jacek
(115)
Grabiński Stefan
(114)
SheWolf
(114)
Andersen Hans Christian
(112)
Szweykowski Zygmunt
(112)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(48)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(61)
Język
polski
(61)
Odbiorca
Analitycy rynku
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Strony WWW
(3)
Marketing elektroniczny
(2)
Programy komputerowe
(2)
Aplikacja internetowa
(1)
Badania ilościowe
(1)
Badania jakościowe
(1)
Badania marketingowe
(1)
HTML
(1)
Interakcja (informat.)
(1)
Interfejs użytkownika
(1)
Minecraft
(1)
Photoshop
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Premiere
(1)
Programowanie obiektowe
(1)
Projektowanie
(1)
Przetwarzanie rozproszone
(1)
Reklama internetowa
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Sukces
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Twórczość
(1)
Uczenie się maszyn
(1)
User experience (UX)
(1)
Weryfikacja oprogramowania
(1)
Wyszukiwarka internetowa
(1)
Wyszukiwarki internetowe
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Podręczniki
(3)
Poradniki
(2)
Grafika komputerowa
(1)
Gry komputerowe
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
61 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Pozycjonowanie stron oraz ich optymalizacja pod kątem wymagań wyszukiwarek (SEO) to trudna dziedzina: wymaga głębokiej wiedzy na temat wszystkich aspektów marketingu cyfrowego — od tworzenia stron internetowych, przez architekturę informacji i przewidywanie wrażeń użytkownika, po analizę rynku, planowanie strategii treści, analizę statystyk i optymalizację konwersji. Dodatkowo specjalista SEO powinien mieć umiejętności techniczne i łączyć zmysł analityczny z kreatywnym.Książka, którą trzymasz w dłoni, to kompletny przewodnik po metodyce optymalizacji wyszukiwania w sieci. Jej trzecie wydanie zostało gruntownie uaktualnione — znajdziesz tu wszelkie nowinki z dziedziny technologii wyszukiwarek internetowych oraz marketingu elektronicznego, od mediów społecznościowych po urządzenia mobilne. Co więcej, złożone zagadnienia SEO zostały w tym podręczniku przedstawione w sposób przystępny, zrozumiały nawet dla osób rozpoczynających przygodę z tą fascynującą dziedziną wiedzy. To doskonałe źródło wiedzy o marketingu cyfrowym, IT i dyscyplinach inżynieryjnych!Najważniejsze zagadnienia omówione w książce: teoretyczne podstawy i praktyczne zasady SEO wykorzystywanie mediów społecznościowych i danych użytkownika projektowanie witryny z uwzględnieniem SEO i zasad marketingu treści algorytmy Google’a i innych wyszukiwarek własne badania i analizy dla potrzeb SEO Jeśli prowadzisz biznes w sieci, SEO jest Twoim kluczem do sukcesu
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Jeszcze dziesięć lat temu responsywność strony internetowej była traktowana jako ciekawostka. Dziś jest powszechnym standardem. Znane od dawna klasyczne technologie HTML i CSS wciąż zachowują świeżość i wyjątkową przydatność w tworzeniu nowoczesnych stron internetowych. Społeczności skupione wokół tych narzędzi starannie dbają o ich nieustanny rozwój, dzięki czemu za ich pomocą nadal można osiągać imponujące efekty i spełniać coraz wyższe standardy. Oznacza to, że każdy szanujący się programista front-endu powinien na bieżąco śledzić nowości i uczyć się korzystania z sukcesywnie pojawiających się funkcjonalności HTML i CSS. Ta książka jest kolejnym, uaktualnionym i uzupełnionym wydaniem lubianego podręcznika projektowania responsywnych stron internetowych. Omówiono w niej wszystkie nowości i ulepszenia z dziedziny projektowania responsywnych stron internetowych, w tym zapewnianie lepszej dostępności, fonty zmienne czy kontrola przewijania strony. Szczegółowo opisano moduł CSS Grid i mechanizm tworzenia układów Flexbox. Zaprezentowano wiele praktycznych informacji o SVG, wymogach dostępności, efektach w CSS, definiowaniu przejść, transformacji i animacji oraz włączaniu do kodu zapytań medialnych. Znakomitym uzupełnieniem treści są autorskie wskazówki i uwagi do programowania front-endu. Najważniejsze zagadnienia: dostosowywanie arkuszy stylów do potrzeb różnych urządzeń pisanie przejrzystego, szybkiego i bogatego semantycznie kodu HTML grafiki w formacie SVG w projektach responsywnych najnowsze możliwości CSS: własności użytkownika, fonty zmienne i siatka weryfikacja danych w HTML i inne przydatne funkcje formularzy filtry, cienie, animacje i inne efekty wzbogacające interfejs Współczesny HTML i CSS? Mogą więcej, niż myślisz!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Kompendium wiedzy o HTML5! HTML5 to hit ostatnich miesięcy. Jego możliwości robią ogromne wrażenie na projektantach stron internetowych, a użytkownicy na tym korzystają. Usługi geolokalizacyjne, zaawansowane funkcje graficzne oraz rozbudowana obsługa multimediów — to tylko niektóre z atutów HTML5. Można śmiało i bez przesady powiedzieć, że język ten będzie gorącym tematem jeszcze przez długi czas. Dlatego warto już dziś sprawdzić, jak wykorzystać jego potencjał. Dzięki tej książce szybko opanujesz zasady HTML5. Już wkrótce bez najmniejszego problemu będziesz korzystał z nowych znaczników canvas, audio i video. Ponadto nauczysz się stosować mechanizmy do przechowywania danych w lokalnych zasobach przeglądarki oraz sprawdzisz, gdzie w danej chwili znajduje się użytkownik. Autor książki kładzie nacisk na poprawność semantyczną tworzonego kodu. Jest to niezwykle istotne w obecnych czasach, gdy Twoje dzieło będzie oglądane na przeróżnych urządzeniach – zarówno stacjonarnych, jak i mobilnych. Książka ta jest rewelacyjnym źródłem informacji o językach HTML5, CSS oraz JavaScript. Musisz ją mieć! HTML5 to nowe możliwości: obsługa plików multimedialnych, zaawansowane funkcje graficzne, usługi geolokalizacyjne, możliwość pracy bez połączenia z siecią, dostępność na różnych urządzeniach! Poznaj i wykorzystaj potencjał HTML5!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Przewodnik po kodowaniu i myśleniu komputacyjnym Programista to bardzo szczególny typ specjalisty. Jeśli uważasz, że myśli w inny sposób niż tak zwani normalni ludzie, to masz rację. Dobra wiadomość jest taka, że i Ty możesz się nauczyć myślenia komputacyjnego - umiejętności, która się przydaje niezależnie od charakteru rozwiązywanego problemu, środowiska czy języka programowania. Tylko w ten sposób można od początku nauki programowania pisać przejrzysty, uporządkowany, znakomity kod, zgodny z najlepszymi praktykami wypracowanymi przez mistrzów. Innymi słowy: pracować jak profesjonalny programista. Ta książka jest niezwykłym podręcznikiem programowania. Być może wygląda nieco dziwacznie, ale prędko się przekonasz, że to podręcznik jest wyjątkowo skuteczny: w końcu jego formuła została opracowana na podstawie najlepszych osiągnięć neurologii i kognitywistyki. W ten sposób Twój mózg się zaangażuje i błyskawicznie przyswoi sobie zasady programowania w Pythonie. Autor wykorzystał oczywistą prawdę, że najszybciej uczymy się wtedy, gdy uwzględnimy specyfikę działania własnego mózgu! Najpierw więc się zainteresujesz, potem zaangażujesz, wreszcie przygotujesz sobie warsztat pracy, czyli zainstalujesz Pythona. Później zaczniesz ćwiczyć myślenie komputacyjne i oczywiście napiszesz swój pierwszy program. A dalej będzie coraz ciekawiej... W tej książce między innymi: Istotne koncepcje programistyczne Zasady programowania w Pythonie Funkcje i rekurencja Programowanie obiektowe Tworzenie API dla aplikacji internetowych Widgety i zdarzenia Neurony płoną. Emocje szaleją. Tak napiszesz kod godny mistrza!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Projektant UX musi rozmawiać. Dobry design sprawia, że produkt jest ładny i przyjemny w użytkowaniu. Zanim jednak ten produkt powstanie, projektant musi przedstawić i obronić swoje decyzje projektowe. Projektem są przecież zainteresowani klienci, przełożeni i oczywiście cały zespół produktowy. Bardzo wiele zatem zależy od poprawnej komunikacji zainteresowanych stron. Podczas spotkania można doprecyzować wymagania wobec produktu i zaprezentować wybrane rozwiązania projektowe. Błędy popełnione na tym etapie mogą mieć fatalne skutki. Oto drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego przewodnika, dzięki któremu nauczysz się lepiej prezentować projekt i przekonywać do swoich racji wszystkie osoby mające na niego wpływ. W uporządkowany sposób przedstawiono tutaj zasady przygotowywania i przeprowadzania spotkań z interesariuszami. Dowiesz się, jak ważne jest zrozumienie perspektywy pozostałych stron i jak ułatwia to przygotowanie się do samego spotkania. W książce omówiono też znaczenie pasywnego i aktywnego słuchania, a także właściwego nastawienia przed wypowiedzią. Nie zabrakło opisu kilku prostych podejść taktycznych i wzorców, które ułatwiają zdobywanie akceptacji dla projektów, jak również zadań, jakie powinny być realizowane już po zakończeniu spotkania z interesariuszami. Dzięki książce: dobrze przygotujesz się do wygłoszenia prezentacji rozwiniesz umiejętność słuchania poznasz taktyczne podejścia i nauczysz się udzielać najskuteczniejszych odpowiedzi na uwagi będziesz poprawnie dokumentować swoje decyzje dowiesz się, które czynności wykonywane po zebraniu są równie istotne jak ono samo Projekt jest doskonały? Przekonaj mnie o tym!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Mądre decyzje projektowe, dojrzałość technologii, spełnienie potrzeb i oczekiwań użytkownika to klucz do sukcesu aplikacji czy strony internetowej. Okazuje się jednak, że wiele bardzo ciekawych pomysłów, które spełniają wszystkie te warunki, nie dociera do szerokiego grona odbiorców, ponieważ... projektant nie umie o nich rozmawiać. Innymi słowy, wiedza o skutecznej komunikacji z klientami i partnerami biznesowymi jest bezcenna, a umiejętność przekonania do wybranych rozwiązań projektowych bywa ważniejsza od umiejętności projektowania.Książka ta pokaże Ci prawidłowości rządzące komunikowaniem się z osobami decyzyjnymi, przedstawi podejścia taktyczne i metody działania, dzięki którym będziesz skuteczniejszy w prezentowaniu swoich projektów, a szczególnie w przekonywaniu do swoich racji. Dowiesz się, jak słuchać ze zrozumieniem oraz jak mówić, aby przekazać istotne kwestie i zyskać akceptację dla swoich rozwiązań. Nauczysz się także lepszej komunikacji z własnym zespołem projektowym. W efekcie będziesz mógł zapewnić użytkownikowi końcowemu możliwie najlepsze wrażenia związane z korzystaniem z produktu.Dzięki tej książce: dobrze przygotujesz się do wygłoszenia prezentacji rozwiniesz pasywne i aktywne umiejętności słuchania zrozumiesz punkt widzenia i stanowisko drugiej strony nauczysz się najskuteczniejszych strategii przekonywania do swoich racji rozwiniesz umiejętności odkrywania potrzeb użytkownika dowiesz się, co należy zrobić po zebraniu, aby ukończyć projekt Zaprojektuj, pokaż, opowiedz, przekonaj!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Minecraft zauroczył rzesze użytkowników z całego świata. Miliony graczy w najróżniejszym wieku pasjonują się przedziwnym światem Minecrafta. Ci najbardziej doświadczeni nie tylko walczą z wrogimi istotami czy tworzą fantastyczne budowle, ale również modyfikują grę. Dzięki tym modyfikacjom, zwanym przez graczy modami, można zmieniać wygląd i działanie Minecrafta: tworzyć nowe krainy, budować imponujące konstrukcje, a także pisać minigry funkcjonujące w obrębie świata Minecrafta. Do niedawna te fantastyczne możliwości były dostępne tylko dla doświadczonych programistów.Ta książka została napisana dla najmłodszych pasjonatów Minecrafta. Pokazano w niej, w jaki sposób można tworzyć mody za pomocą narzędzia o nazwie LearnToMod. Dzięki temu oprogramowaniu łatwiej można zmierzyć się z wyzwaniami, jakie towarzyszą modowaniu Minecrafta. Młodzi adepci tej gry niepostrzeżenie przyswajają sobie podstawy kodowania i zdobywają pierwsze szlify podczas wykonywania różnych zadań. Rozwijają umiejętność logicznego myślenia i rozwiązywania problemów, wyzwalają naturalną dziecięcą kreatywność — i świetnie się przy tym bawią!W tej książce przedstawiono:- sposób posługiwania się narzędziem LearnToMod- projekty o różnym stopniu trudności- korzystanie z bibliotek Arena Buider i Capture The Flag- tworzenie minigier o różnym stopniu złożoności- i wiele, wiele innych! Modowanie Minecrafta — stwórz coś wyjątkowego! Dr Sarah Guthals pochodzi z San Diego. Jej wielką pasją jest pomaganie innym w uczeniu się oraz informatyka, nic więc dziwnego, że poświęciła się uczeniu studentów i wykładowców akademickich informatyki i rozwiązywania problemów w sposób rozwijający matematyczne myślenie. Jest jedną z założycielek ThoughtSTEM, organizacji mającej na celu rozwijanie technik edukacyjnych, na przykład takiej jak LearnToMod, dzięki czemu nauka staje się cudowną zabawą. Obecnie Guthals tworzy dla GitHuba narzędzia programistyczne przeznaczone dla dzieci z całego świata.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Dziś przetrwanie przedsiębiorstwa zależy od tego, jak dobrze radzi sobie ono z odkrywaniem nowych możliwości biznesowych i dostarczaniem klientom wartości. Presja konkurencyjna narasta, a napędzają ją zmiany technologiczne i społeczne. Okazuje się, że ważny jest nie tyle kapitał, ile zdolność do wykorzystania czynników technicznych, technologicznych i kulturowych w celu przyśpieszenia cykli innowacji. Obecnie w ciągu paru dni lub tygodni bez wielkich nakładów, korzystając z bezpłatnych lub tanich usług i infrastruktury, można prototypować nowe produkty oparte na oprogramowaniu, a następnie szybko rozwijać trafione produkty. Aby jednak osiągnąć taki model w dużym zespole, konieczne jest przeformułowanie praktycznie całego systemu zarządzania w przedsiębiorstwie. Ta książka to praktyczny przewodnik wdrażania koncepcji lean i agile w funkcjonującej organizacji. Przedstawiono tu zestaw wzorców i zasad, przy tym skoncentrowano się na heurystycznym podejściu do implementacji. Sporo miejsca poświęcono eksperymentowaniu, dzięki któremu można wybrać najlepszą technikę implementacji, co przyniesie poprawę stylu działania organizacji. Ważną częścią książki są studia przypadków, w których opisano, jak odnoszące sukcesy przedsiębiorstwa przeformułowały wszystkie aspekty swojej działalności, by radykalnie polepszyć wydajność. Przyjęcie koncepcji lean wymaga czasu i poświęcenia, ale jest nieodzowne do przyspieszenia tempa innowacji. Ta publikacja jest solidną pomocą w przeprowadzaniu takich zmian we własnej firmie. Wybrane zagadnienia: cykl życia innowacji a kultura i strategia przedsiębiorstwa techniki poszukiwania nowych pomysłów prowadzenie dużych programów wdrożeń rola kultury organizacji, jej strategii i struktury zarządczej w procesie wdrażania innowacji ciągłe doskonalenie a zarządzanie przedsiębiorstwem Metoda lean - godna odpowiedź na wyzwania współczesnego otoczenia biznesu!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Adobe Premiere Pro CC stało się klasycznym narzędziem do edycji filmów. Korzystają z niego twórcy na różnym stopniu zaawansowania - i amatorzy, i profesjonalni montażyści. Od dłuższego czasu to oprogramowanie charakteryzują skalowalność, wydajność i precyzja oraz intuicyjny interfejs. Premiere Pro obsługuje szeroki zakres formatów wideo, umożliwia szybką i prawdziwie kreatywną pracę. Zapewnia szeroką gamę doskonałych narzędzi, dzięki czemu użytkownicy Premiere mogą nas wciąż zaskakiwać dziełami najwyższej klasy. Ta książka należy do serii Oficjalny podręcznik. Jest przeznaczona dla początkujących i zaawansowanych użytkowników Premiere. To chyba najlepszy materiał szkoleniowy na rynku - podczas lekcji zawartych w tym wydaniu nauczysz się praktycznego stosowania takich funkcji jak chroma key, dynamiczne przycinanie, korekcja kolorów, zarządzanie multimediami, nakładanie efektów audiowizualnych i miksowanie dźwięku. Dowiesz się także, jak tworzyć w Adobe Media Encoder pliki do oglądania w internecie i na urządzeniach mobilnych. W tym podręczniku przedstawiono między innymi: Jak rozpocząć pracę z Premiere i z jakich elementów składa się jego interfejs Podstawy edycji filmów, dodawanie przejść, korzystanie ze znaczników Edycja, miksowanie i dopracowywanie dźwięku Zaawansowane efekty wideo i efekty kolorystyczne Zarządzanie projektem, eksportowanie i importowanie klatek, klipów i sekwencji Nowe możliwości Adobe Premiere Pro Premiere Pro - więcej niż kreatywność!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Adobe Premiere Pro CC jest doskonałym narzędziem do edycji filmów, cenionym zarówno przez amatorów, jak i profesjonalnych montażystów. Ten wydajny i precyzyjny program obsługuje szeroki zakres formatów wideo oraz umożliwia szybką i prawdziwie kreatywną pracę. Zapewnia też szeroką gamę niepowtarzalnych narzędzi, dzięki którym użytkownicy Premiere mogą tworzyć dzieła najwyższej klasy.Ta książka jest częścią serii „Oficjalny podręcznik”. Jest przeznaczona zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych użytkowników Premiere i można ją uznać za najlepszy materiał szkoleniowy na rynku. Podręcznik składa się z osiemnastu lekcji, w których przystępnie objaśniono podstawowe i zaawansowane funkcje programu oraz udostępniono pliki z materiałami do ćwiczeń. Autor zaprezentował również techniki charakterystyczne dla najnowszej wersji oprogramowania.W tym podręczniku znajdziesz między innymi: krótkie wprowadzenie do pracy z Premiere i opis elementów jego interfejsu podstawy edycji filmów, sposoby dodawania przejść i korzystania ze znaczników techniki edycji, miksowania i dopracowywania dźwięku omówienie zaawansowanych efektów wideo i kolorystycznych oraz technik kompozytowania metody zarządzania projektem, eksportowania i importowania klatek, klipów i sekwencji opis nowych możliwości Adobe Premiere Pro Premiere Pro — nowa odsłona kreatywności!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Pasjonująca wyprawa w świat projektów! Tego jeszcze nie było! Książka, która rozprawia się z mitami oraz wyjaśnia powszechnie przyjęte założenia. Prawda, że Comic Sans to znienawidzona czcionka? Ale czy wiesz dlaczego? Czy złota proporcja faktycznie ma znaczenie? Dlaczego Monet nigdy nie używał czarnego na swoich obrazach? To tylko niektóre z pytań, nad którymi zastanawia się David Kadavy — utytułowany projektant, który rozłożył klasyczne zasady projektowania i techniki webdesignerów na części pierwsze. Co jeszcze umieścił w tej wyjątkowej książce? Znajdziesz tu mnóstwo informacji na temat typografii, grafiki tworzonej na potrzeby stron internetowych oraz teorii kolorów. W trakcie lektury nauczysz się dobierać odpowiednie proporcje projektu oraz wykorzystywać kolory do ożywienia swojego dzieła. Ponadto zdobędziesz ogromną wiedzę na temat odpowiedniego zagospodarowania przestrzeni i tworzenia przejrzystych układów. Jeżeli chcesz tworzyć eleganckie, intrygujące i przyciągające wzrok prace, ta książka wprost idealnie spełni Twoje oczekiwania. Dodatkowo zawiera ona wiele informacji o niuansach i sprawach historycznych, lecz wciąż mających wpływ na dzisiejsze sposoby projektowania. Uważaj, ta lektura naprawdę wciąga! Dowiedz się: dlaczego używanie czcionki Comic Sans jest niewskazane w jaki sposób teoria kolorów wpływa na codzienną pracę jak zapewnić projektowi przejrzystość Myśl jak haker, a Twoje projekty będą nowatorskie,niebanalne i funkcjonalne!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Rozczarowany klient, który doświadczył negatywnych wrażeń podczas korzystania z produktu, następnym razem wybierze inną ofertę. To zrozumiała reakcja. Z punktu widzenia dostawcy produktu istotniejsze są przyczyny tych negatywnych wrażeń. Okazuje się, że problem ten często wymyka się świadomości osób odpowiedzialnych za produkt. Tymczasem uchwycenie wrażeń klientów za pomocą ich zarejestrowanych zachowań może się stać podstawą do zaplanowania i przeprowadzenia konkretnych zmian - takich, które pozwolą przy zachowaniu celów biznesowych spełnić oczekiwania klientów co do oferowanych produktów czy usług. To kolejne, zaktualizowane i uzupełnione wydanie znakomitego przewodnika po mapowaniu wrażeń użytkownika. W praktyczny sposób pokazano tu szereg technik i narzędzi, dzięki którym można łatwo zwizualizować aktualne wrażenia klientów, by na tej bazie zaproponować udoskonalenia produktów. Zaprezentowano podstawy koncepcji mapowania i diagramów synchronizacji. Opisano, w jaki sposób przeprowadzić cały proces mapowania, co ułatwia zidentyfikowanie obecnych wrażeń użytkowników. Sporo miejsca poświęcono szczegółowemu omówieniu wybranych rodzajów diagramów, takich jak schemat usługi, mapa ścieżek klienta, mapa wrażeń czy mapa ekosystemu - relatywnie nowe narzędzie, które pozwala na wizualizację rozległych systemów elementów i łączących je zależności. W książce: analiza bieżących zmian otoczenia biznesowego za pomocą technik mapowania diagramy dla potrzeb interakcji wielokanałowej facylitacja w mapowaniu użycie wyników mapowania do planowania rzeczywistych działań zastosowanie technik mapowania w projektach niekomercyjnych Mapowanie wrażeń. Czego zatem oczekują od Ciebie Twoi klienci?
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Minecraft — to gra legenda, która mimo upływu lat wciąż fascynuje tysiące graczy i... przynosi ogromne pieniądze. Trudno powiedzieć, co w największym stopniu zadecydowało o imponującym sukcesie Minecrafta. Łatwiej wskazać, jakie talenty i umiejętności pozwala rozwijać, jeśli tylko podejdzie się do gry z odpowiednim zaangażowaniem. Wiele z tych umiejętności bardzo przydaje się również poza środowiskiem gry, w realnym życiu.Książka, którą trzymasz w dłoni, nie jest podręcznikiem Minecrafta, ale z pewnością pomoże Ci w osiąganiu lepszych wyników w grze. Równocześnie niemal niepostrzeżenie nauczysz się wielu świetnych rzeczy, takich jak tworzenie obiektów 3D czy praca z oprogramowaniem CAD. Dowiesz się, jak obsłużyć aplikacje wykorzystywane przez profesjonalnych projektantów, wizjonerów kreujących prawdziwą przyszłość i zarabiających na tym niemałe pieniądze. Te umiejętności w połączeniu z odwagą i wyobraźnią pozwolą Ci na wspaniały sukces!W książce znajdziesz: instrukcje, jak korzystać z narzędzi Thingiverse, Tinkercad i MCEdit do tworzenia obiektów 3D i ich importowania do Minecrafta, opis narzędzia 123D Creature, za pomocą którego możesz stworzyć własnego potwora, wskazówki, jak za pomocą 123D Sculpt zbudować swój własny, tajemniczy krajobraz, opis generowania modeli 3D za pomocą 123D Catch, wiele innych informacji, przydatnych w świecie Minecrafta i poza nim. Minecraft — zrób krok dalej! James Floyd Kelly — autor książek, zapalony majsterkowicz, specjalista CAD i szkoleniowiec. Ma cenny dar przedstawiania Czytelnikom zaawansowanych technologii w zrozumiały, bezpretensjonalny i bardzo interesujący sposób: napisał ponad 25 książek dotyczących różnorakich dziedzin technicznych, w tym oprogramowania open source, tworzenia gier, budowania robotów z zestawów LEGO MINDSTORMS, drukowania 3D i programowania gier. Mieszka w Atlancie w stanie Georgia.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Smashing Magazine to marka znana w branży webowej na całym świecie. Profesjonalny blog o technologiach i projektowaniu stron, oferujący setki merytorycznych i aktualnych artykułów opartych na realnych przykładach, podbił serca milionów użytkowników. Ta książka to zbiór najlepszych artykułów i porad dla projektantów stron internetowych. Znajdziesz w niej fachowe i sprawdzone informacje na temat tworzenia interfejsu użytkownika oraz typografii w sieci. Autorzy bardzo dużo uwagi poświęcają użyteczności nowoczesnych stron internetowych. W dzisiejszych czasach nawet najdoskonalszy pomysł się nie sprzeda, jeżeli nie będzie opakowany w intuicyjny i przyjazny interfejs użytkownika. Co jeszcze znajdziesz w tej biblii twórców stron WWW? Optymalizacja wydajności witryn, tworzenie projektów zwiększających sprzedaż, teoria kolorów to tylko część zagadnień, które muszą zwrócić Twoją uwagę. Sięgnij po tę książkę, naprawdę warto! Smashing Book. Edycja polska. Kultowy podręcznik dla projektantów i twórców stron internetowych!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Projektowanie responsywnych stron WWW (ang. Responsive Web Design) jest koniecznością. Wynika to z rosnącej liczby przeróżnych urządzeń mobilnych, wykorzystywanych przez rzeszę użytkowników. Nowoczesne podejście do RWD wymaga zmiany sposobu myślenia. Utrzymywanie oddzielnych wersji witryny jest nieefektywne. Zamiast tego należy utworzyć jeden, spójny i responsywny projekt strony. Na takiej stronie cały układ będzie ulegał płynnym przekształceniom, aby zapewnić komfort przeglądania niezależnie od wymiarów wyświetlacza. Oczywiście dotyczy to również stron istniejących, które powinny zostać zmodernizowane.Niniejsza książka jest przeznaczona dla osób, które planują zmodernizowanie swojej witryny w celu zapewnienia jej responsywności. Przedstawiono tu mnóstwo praktycznych wskazówek pozwalających na wdrożenie nowej wersji witryny, nawet gdy brakuje czasu i środków. Dowiesz się, jak rozplanować adaptację projektów i wzorców przy różnych breakpointach oraz jak zadbać o responsywność obrazów. Opisano tu takie techniki, jak przekształcanie siatek stałych w siatki płynne, stosowanie komponentów wielokrotnego użytku, korzystanie z zapytań medialnych. Pokazano, jak korzystać z przydatnych wzorców projektowych, na przykład wzorców nawigacji. Dzięki tej praktycznej książce zmodernizowanie witryny będzie o wiele łatwiejsze i... mniej stresujące!Niektóre zagadnienia omówione w książce: realistyczne planowanie modernizacji i tworzenie harmonogramu prac analiza treści witryny przed jej przeprojektowaniem zarządzanie wrażeniami użytkownika (UX, z ang. User Experiences) domieszki, funkcje i arkusze stylów testowanie modernizowanej witryny i jej publikacja Czy Twoja strona jest już responsywna? Inayaili de León zajmuje się projektowaniem witryn WWW od 2003 r. Obecnie pracuje w Canonical, firmie rozwijającej system Ubuntu, gdzie doskonali narzędzia do projektowania graficznego online. Znakiem firmowym de León są eleganckie, przyjazne użytkownikowi projekty stron. Jest również pisarką, autorką licznych artykułów, publikowanych m.in. w A List Apart, 24 Ways, Smashing Magazine i .net Magazine, oraz bloga Web Designer Notebook (https://webdesignernotebook.com). Inayaili de León mieszka w swoim ulubionym mieście — Londynie. Uwielbia koty i leniwe drzemki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Droga do sukcesu produktu cyfrowego prowadzi przez serce użytkownika. Historia biznesu obfituje w przykłady świetnych pomysłów, które poniosły spektakularną porażkę z powodu zlekceważenia wrażeń użytkownika. Przy opracowywaniu biznesowej strategii rozwoju produktu czy usługi trzeba więc zacząć od zebrania kluczowych informacji o przyszłych użytkownikach, ich potrzebach, preferencjach i przyzwyczajeniach, a także o konkurencyjnych produktach i perspektywach. Okazuje się jednak, że łączenie strategii typowo biznesowych z zasadami projektowania UX jest niełatwym zadaniem. To drugie, zaktualizowane i uzupełnione wydanie praktycznego podręcznika dla przedsiębiorców, projektantów UX i UI, a także menedżerów i strategów produktu. Znalazły się w nim skuteczne narzędzia i techniki strategiczne, które udowodniły swoją przydatność w tworzeniu innowacyjnych produktów cyfrowych. Narzędzia te zostały udostępnione również w formie gotowego przybornika strategii UX. Pokazano tu, w jaki sposób zaplanować i przeprowadzić badania użytkowników, aby wyniki pozwoliły na opracowanie skutecznych strategii produktowych. Całość zawartych w książce materiałów składa się na solidny, przetestowany i skuteczny model praktyk ułatwiających wdrażanie innowacyjnych, udanych produktów cyfrowych. W książce: zastosowanie prowizorycznych profili klienta i technik rozpoznania rynku do definiowania grupy docelowej techniki badań i analizy konkurencji projektowanie eksperymentów z wykorzystaniem prototypów sposoby na szybkie, niedrogie i efektywne badania użytkowników online cele, techniki i zasady prowadzenia kampanii marketingowych Strategia UX - by zrobić na użytkowniku jak najlepsze wrażenie!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Mapa drogowa produktu w konwencjonalnym ujęciu bywa obwiniana za wyznaczanie nierealnych celów, przeoczanie okazji czy rozwijanie przestarzałych funkcji. A przecież - jeśli jest dobra - łatwo staje się cennym narzędziem: stanowi jeden z najbardziej wpływowych dokumentów, jakie organizacja może opracować, wydać i stale aktualizować. Ten jeden dokument może nadać właściwy kierunek procesom realizacji strategii firmowej. Może być kluczem do harmonizowania wizji interesariuszy. Trzeba tylko popatrzeć na mapę drogową produktu z punktu widzenia wciąż zmieniającego się świata i traktować ją jako ciągle aktualizowaną pomoc komunikacyjną, którą ma się kierować zespół. Oto przystępny przewodnik prezentujący odświeżoną koncepcję map drogowych, które mają być nie tylko dokumentem strategicznym, ale także narzędziem przywództwa. Tworzenie map drogowych pokazano tu jako proces składający się z różnych działań, dzięki którym można określić sposób dostarczania klientowi jak największej wartości. Wymieniono kluczowe zasady budowy skutecznej mapy drogowej produktu, a następnie w kolejnych rozdziałach opisano sposoby realizacji poszczególnych działań. Znalazły się tu również liczne wskazówki i przykłady. Książka została napisana w taki sposób, aby uwzględnić szerokie spektrum potrzeb, branż i produktów, ma także ułatwić dostosowanie map drogowych do potrzeb i stopnia gotowości organizacji. Książka wyjaśnia, jak: inspirująco sformułować cele produktu racjonalnie wyznaczać priorytety i zapewnić sobie przychylność interesariuszy zapracować sobie na lojalność zespołu i zachęcić go do efektywnej pracy wykrywać okazje biznesowe i zawsze zachowywać przewagę stworzyć kompletną mapę drogową bez składania nierealnych obietnic Autorzy od lat zajmują się rozwojem produktu i różnymi podejściami do tego zagadnienia. Czas na mapę drogową, dzięki której produkt przetrwa starcie z rzeczywistością!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Przewodnik po tajnikach HTML5! HTML5 na dobre zadomowił się w sieci. Z jego dobrodziejstw garściami czerpią projektanci witryn — i zaskakują użytkowników coraz bardziej pomysłowymi aplikacjami. HTML5 zapewnia zaawansowaną integrację ze środowiskiem przeglądarki internetowej, usługi geolokalizacyjne oraz doskonałe wsparcie dla materiałów multimedialnych czy aplikacji offline. Jeszcze całkiem niedawno nikt nie marzył o rzeczach, na jakie obecnie ten język programowania pozwala twórcom stron! Książka, którą trzymasz w rękach, należy do cenionej serii „Nieoficjalny podręcznik”. Jej kolejne wydanie zostało poprawione, zaktualizowane i rozszerzone o mnóstwo nowych informacji. Dzięki tej publikacji nie musisz odkrywać tajników HTML5 na własną rękę. Liczne przykłady oraz szczegółowe omówienie najróżniejszych zagadnień sprawią, że w mig opanujesz niuanse tego języka. W trakcie lektury dowiesz się, jak wykorzystać nowy element canvas i jak bez trudu zlokalizować użytkownika, oraz zobaczysz, jak przechować kluczowe dane w bazie przeglądarki. Sięgnij po tę książkę i przekonaj się, jakie możliwości daje Ci HTML5! HTML5 to: wsparcie dla plików multimedialnych usługi geolokalizacyjne wygodne przechowywanie danych aplikacje offline standard nowoczesnej sieci Internet Poznaj możliwości HTML5 i zacznij korzystać z nich już dziś!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
O ile techniki wytwarzania oprogramowania rozwinęły się w imponujący sposób, o tyle metody zarządzania tym procesem wciąż są dalekie od doskonałości. Absurdalne przekroczenia budżetów lub terminów zbyt często były dowodem na to, że uzyskanie kontroli nad zespołem programistów czy skuteczne zarządzanie całym projektem programistycznym jest niezwykle trudne, o ile w ogóle możliwe. Niemniej osoby interesujące się tą branżą potrafią wskazać projekty, które zespół ukończył zgodnie z założeniami: terminowo, uzyskując znakomitą jakość produktu. Jak zatem powinien pracować kierownik projektu programistycznego, aby odnieść sukces? Książka jest bardziej źródłem inspiracji niż typowym podręcznikiem przywództwa w świecie programistów. Znalazło się tu mnóstwo praktycznych zasad, opisów przydatnych technik i narzędzi, obficie okraszonych anegdotami i przykładami z życia wyjadaczy w dziedzinie zarządzania zespołami IT. Omówiono kwestie związane z programowaniem zwinnym, rekrutacją i adaptacją nowych pracowników, jak również metody zarządzania tzw. problemowymi pracownikami i motywowania zespołów do osiągania trudnych celów. Wyjaśniono, skąd się biorą trudności w zarządzaniu programistami, i wskazano, z jakich perspektyw te trudności są łatwiejsze do rozwiązania. Sporo miejsca poświęcono problematyce przywództwa i roli kierownika w realizacji projektu, a także kluczowej roli menedżera w tworzeniu kultury zespołowej - czyli czemuś, co warunkuje sukces. W tej książce między innymi: tworzenie najlepszego zespołu do danego projektu zarządzanie z poszanowaniem indywidualności programistów skuteczne motywowanie i pielęgnowanie efektywności zespołu zapewnianie funkcjonowania zespołu w warunkach korporacji techniki zarządcze odpowiednie dla kierowników zespołów IT kierowanie a samoorganizowanie się zwinnych zespołów "Lichty i Mantle napisali przewodnik, który pomoże Ci w zatrudnianiu, motywowaniu i prowadzeniu działających na najwyższych obrotach zespołów programistycznych. Przedstawione w nim praktyczne zasady i porady szkoleniowe składają się na świetny plan postępowania zarówno dla świeżo upieczonych, jak i doświadczonych kierowników projektów programistycznych". Tom Conrad, dyrektor ds. technologii, Pandora "Zawarte w tej książce perełki sprawiają wrażenie porad i wskazówek, które otrzymałbym od zaufanego mentora - takiego, któremu nie tylko ja sam wierzę, ale który także ufa, że jestem zdolny do przyswojenia sobie tej mądrości, dostrzeżenia jej granic i właściwego jej zastosowania". Mike Fauzy, dyrektor ds. technologii, FauzyLogic Efektywne zarządzanie: znakomity produkt, zadowolony zespół!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
UX pochodzi od słów user experience. Jest to strategia, dzięki której tworzy się udane aplikacje, czyli takie, które lubią użytkownicy. UX wymaga umiejętnego powiązania etapu planowania biznesu z fazą projektowania. Aby zweryfikować decyzje projektowe i potrzeby biznesowe, trzeba przeprowadzić szereg badań. Jest to bardzo ważny element cyklu projektowego, jednak wymaga opanowania określonego zestawu narzędzi i technik. Poza zagadnieniami technicznymi przydaje się wiedza z zakresu psychologii i socjologii. To wszystko sprawia, że badania produktów są uważane za skomplikowane, a zasady ich prowadzenia są osnute aurą tajemniczości. Dzięki tej niezwykle praktycznej książce przekonasz się, że wprowadzenie strategii UX nie jest magią, a ich poprawne przygotowanie i przeprowadzenie jest kwestią zaznajomienia się z określonym instrumentarium. Nauczysz się stosować narzędzia, dzięki którym skutecznie zrealizujesz program przydatnych badań. Książkę podzielono na cztery części: krótkie wprowadzenie do tematyki badań UX, planowanie i przygotowania, facylitacja badań oraz prowadzenie analiz i raportowanie. Bardzo szczegółowo opisano, w jaki sposób należy wykonywać badania, wskazano również, czego robić nie wolno. Krótkie ćwiczenia, które znalazły się w każdym rozdziale, z pewnością pomogą w utrwaleniu zdobytej wiedzy. W tej książce znajdziesz między innymi: Wprowadzenie do tematyki UX i przegląd zadań przygotowawczych Zasady koordynacji sesji badawczej i doboru potrzebnych technik Techniki improwizacyjne podczas prowadzenia badań Metody współpracy z uczestnikami badań Analizę zebranego materiału badawczego i formułowanie wniosków UX: użytkownik pokocha to „coś”! Autorzy są ekspertami w projektowaniu UX. Brad Nunnally często wypowiada się o metodach badawczych i technikach projektowania. Prowadzi badania, modeluje, projektuje i testuje aplikacje. Współpracuje z klientami z takich branż jak finanse, medycyna, farmacja i usługi publiczne. Mieszka w St. Louis w stanie Missouri. David Farkas współpracował z firmami o różnej wielkości. Zajmował się tworzeniem procesów projektowych od podstaw i rozwijał istniejące. Tworzył między innymi systemy usług finansowych i sklepy internetowe. Mieszka w Filadelfii w stanie Pensylwania.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej