Gutowski Maksymilian
Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(48)
Katalog księgozbioru
(13)
Forma i typ
E-booki
(48)
Książki
(13)
Publikacje fachowe
(3)
Audiobooki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
(13)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2479)
Kozioł Paweł
(2014)
Kochanowski Jan
(1020)
Kotwica Wojciech
(793)
Kowalska Dorota
(664)
Gutowski Maksymilian
(-)
Konopnicka Maria
(636)
Krzyżanowski Julian
(612)
Leśmian Bolesław
(481)
Krasicki Ignacy
(476)
Boy-Żeleński Tadeusz
(464)
Mickiewicz Adam
(405)
Słowacki Juliusz
(405)
Baczyński Krzysztof Kamil
(401)
Kraszewski Józef Ignacy
(398)
Orzeszkowa Eliza
(357)
Sienkiewicz Henryk
(341)
Jachowicz Stanisław
(316)
Otwinowska Barbara
(309)
Rzepka Rafał
(279)
Dybała Paweł (1981- )
(269)
Rolando Bianka
(262)
Trzeciak Weronika
(262)
Żeleński Tadeusz
(261)
Żeromski Stefan
(256)
Wallace Edgar
(254)
Ziajkiewicz Artur
(246)
Dybała Paweł
(243)
Czechowicz Józef
(242)
Sidorkiewicz Tomasz
(241)
Shakespeare William
(236)
Mosiewicz Maria
(230)
Korzeniewski Wiktor
(219)
Conrad Joseph
(215)
Doyle Arthur Conan
(212)
Dwornik Karolina
(211)
Ślusarczyk-Bryła Paulina
(210)
Liebert Jerzy
(209)
May Karol
(203)
Biel Mirella
(201)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Siemianowski Roch
(197)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(194)
Syty Jakub (1982- )
(190)
Bogucka Masza
(187)
Prus Bolesław
(185)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(182)
Miciński Tadeusz
(177)
Asnyk Adam
(174)
Filipowicz Leszek
(172)
Drewnowski Jacek (1974- )
(167)
Masiak Wojciech
(166)
Oppenheim E. Phillips
(165)
Baudelaire Charles
(160)
Curant Catrina
(160)
Balcer Karolina
(158)
Birek Wojciech (1961- )
(155)
Roberts Nora
(151)
Starosta Marek
(151)
Iwaszkiewicz Jarosław
(149)
Cartland Barbara
(148)
Kasprowicz Jan
(147)
M. Annah Viki
(147)
Derengowska Joanna
(145)
Brand Max
(143)
Domańska Joanna
(142)
Будна Наталія
(141)
Markiewicz Henryk
(140)
Lech Justyna
(138)
Latoś Dariusz
(133)
Drewnowski Jacek
(132)
Pratchett Terry
(131)
Rawinis Marian Piotr
(130)
Cieślak Piotr
(128)
Syrokomla Władysław
(128)
London Jack
(125)
Norwid Cyprian Kamil
(125)
Braiter Paulina
(124)
Braiter Paulina (1968- )
(124)
Dickens Charles
(124)
Zychma Agnieszka
(124)
Balzac Honoré de
(123)
Birek Wojciech
(123)
Lange Antoni
(123)
Kornhauser Julian
(122)
Pigoń Stanisław
(122)
Prus Bolesław [pseud.]
(120)
Pasewicz Edward
(118)
Verne Jules
(118)
Ignaczak Tomasz
(117)
Tuczapska Paulina
(117)
Keff Bożena
(116)
Plewako-Szczerbiński Krzysztof
(116)
Piechowiak Anna
(115)
Sobczak Tomasz
(115)
Wiesiołowski Jacek
(115)
Grabiński Stefan
(114)
SheWolf
(114)
Andersen Hans Christian
(112)
Szweykowski Zygmunt
(112)
Rok wydania
2020 - 2024
(13)
2010 - 2019
(48)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(61)
Język
polski
(61)
Odbiorca
Analitycy rynku
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Strony WWW
(3)
Marketing elektroniczny
(2)
Programy komputerowe
(2)
Aplikacja internetowa
(1)
Badania ilościowe
(1)
Badania jakościowe
(1)
Badania marketingowe
(1)
HTML
(1)
Interakcja (informat.)
(1)
Interfejs użytkownika
(1)
Minecraft
(1)
Photoshop
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Pozycjonowanie stron internetowych
(1)
Premiere
(1)
Programowanie obiektowe
(1)
Projektowanie
(1)
Przetwarzanie rozproszone
(1)
Reklama internetowa
(1)
Satysfakcja konsumentów
(1)
Sukces
(1)
Szczupłe zarządzanie
(1)
Twórczość
(1)
Uczenie się maszyn
(1)
User experience (UX)
(1)
Weryfikacja oprogramowania
(1)
Wyszukiwarka internetowa
(1)
Wyszukiwarki internetowe
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Podręczniki
(3)
Poradniki
(2)
Grafika komputerowa
(1)
Gry komputerowe
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
61 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Minecraft może być dokładnie taki, jaki chcesz Historia gier komputerowych udowadnia, że o sukcesie gry nie decyduje oprawa graficzna, ale pomysł i grywalność. Dowodem na to jest Minecraft — gra, która oczarowała ludzi na całym świecie! Już teraz wkrocz do świata, w którym jedynym ograniczeniem jest Twoja własna wyobraźnia!O sukcesie Minecrafta świadczy również liczba książek na jego temat. Prawdopodobnie żadnej innej grze w historii nie poświęcono tyle miejsca, opracowań, instrukcji i porad. Książka, którą trzymasz w rękach, porusza zaawansowane zagadnienia związane z Minecraftem. Sięgnij po nią i przekonaj się, jak budować farmy mobów, systemy komputerowe, roboty, linie kolejowe i energetyczne. Brzmi zaskakująco? Nie wiedziałeś, że w tym świecie to możliwe? Naucz się też budować skomplikowane budynki w różnych stylach architektonicznych oraz podziel się swoimi konstrukcjami z graczami z całego świata. Jeżeli wiesz już, jak przetrwać w świecie Minecrafta, ta książka stanie się Twoim niewyczerpanym źródłem informacji i inspiracji do odniesienia sukcesu w tej niesamowitej grze! Zarządzaj unikalnymi konfiguracjami Minecrafta, określającymi różne wersje gry, światy, paczki zasobów i profile. Zautomatyzuj rolnictwo: kilka tłoków, strumyk i odrobina czerwonego pyłu w pełni do tego wystarczy. Generuj niewyczerpalne złoża — nawet obsydianu. Zbuduj farmy mobów, które będą masowo produkować zombie, pająki, creepery i szkielety. Zbuduj dom w stylu, który Ci odpowiada: średniowiecznym, wiktoriańskim, wikińskim, japońskim, modernistycznym, czy podmiejskim. Twórz krajobraz naturalny i drzewa; dekoruj otoczenie dwuwymiarowymi grafikami pixel art i wykuwaj trójwymiarowe rzeźby. Konstruuj inteligentniejsze i wydajniejsze systemy kolejowe i energetyczne. Wprowadź Minecrafta w epokę przemysłową i atomową. Możesz nawet używać zielonej energii, budując panele słoneczne i wiatraki. Twórz systemy komputerowe i roboty, posługując się językiem Lua w ComputerCraft. Projektuj ekscytujące mapy przygód i dziel się nimi, a także poznaj tajniki bloków poleceń. Podziel się swoim dziełem z resztą świata, nagrywając profesjonalne filmy ze ścieżką dźwiękową. Uruchom serwer multiplayerowy i zajmij się handlem. Korzystaj w wtyczek przeciwgriefingowych i innych dodatków. Najbardziej zaawansowany podręcznik do Minecrafta!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Stwórz produkt, który pokochają klienci Na jeden udany produkt, który cieszy się sympatią użytkowników i odnosi sukces, przypadają setki takich, które okazały się zupełnymi niewypałami. Pozornie wydaje się, że klucz do sukcesu produktu jest bardzo prosty: musi on zaspokajać potrzeby użytkownika i odpowiadać jego oczekiwaniom bardziej niż dostępne produkty konkurencji. W praktyce okazuje się jednak, że jeśli nie posłużymy się odpowiednią metodyką, to dopasowanie produktu do potrzeb użytkownika okaże się zadaniem karkołomnym. Rozwiązaniem tego problemu jest metoda Lean Product. Opisana w tej książce metoda Lean Product jest prostym, iteracyjnym procesem składającym się z sześciu kroków, które pozwalają w prosty sposób sformułować i przetestować kluczowe hipotezy dotyczące dopasowania produktu do rynku. Poza samą metodą Lean Product w książce przedstawiono szereg istotnych zagadnień, takich jak szczegółowe omówienia projektowania UX i metodyki agile. Obszernie przedstawiono również pracę z danymi analitycznymi i ich wykorzystanie do optymalizacji produktu. Najważniejsze zagadnienia: zasady dopasowania produktu do rynku kroki procesu Lean Product wraz ze studium przypadku MVP — projektowanie i testowanie z udziałem klientów kluczowe wskaźniki i pętla optymalizacji wskaźnika optymalizacja za pomocą testów A/B „Przewodnik Dana jest oczekiwaną z wytęsknieniem instrukcją wdrażania zasad metody Lean Startup. Ta wyczerpująca, bezpośrednia książka omawia wszystko, co musisz wiedzieć, aby stworzyć udany produkt”. Sean Ellis, prezes Qualaroo i GrowthHackers.com „Przewodnik po tworzeniu udanych produktów Dana nadaje metodzie Lean Startup nową jakość! Ta książka jest rzeczywiście skierowana do wszystkich — od projektantów po inżynierów i przedsiębiorców”. Kaaren Hanson, dyrektor ds. projektowych Medallia i była dyrektor ds. innowacji projektowych w Intuit „Dan Olsen jest poważanym w Dolinie Krzemowej znawcą metody Lean Product. Jego książka ukazuje zespołom produkcyjnym prosty i bezpośredni sposób na określenie punktu dopasowania produktu do rynku, przygotowanie MVP i dalsze udoskonalanie go z biegiem czasu”. Ken Fine, dyrektor ds. klientów Medallia Dan Olsen jest przedsiębiorcą, konsultantem i ekspertem metody Lean Product. Wśród jego klientów znalazły się m.in. Facebook, Box, YouSendIt (obecnie Hightail), Microsoft, Epocrates, Financial Engines czy One Medical Group. Kilka lat temu pracował w Intuit, gdzie kierował zespołem produkcyjnym Quicken, zapewniając rekordowe wyniki sprzedaży. Obecnie Olsen pracuje w Dolinie Krzemowej, gdzie prowadzi comiesięczne spotkania Lean Product Meetup. Lubi dzielić się swoimi pomysłami z szerokim gronem odbiorców. Często organizuje prezentacje i warsztaty.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Mapowanie historyjek użytkownika. Jak zaprojektować produkt idealny Podczas projektowania wielu procesów produkcyjnych, łącznie z budową oprogramowania, za kluczowe kryteria uznaje się szybkość wykonywania zadań, wydajność czy niskie koszty. Tymczasem opracowanie produktu o wyjątkowej wartości rynkowej wymaga nieco innego podejścia. Celem produkcji nie jest przecież produkcja sama w sobie. Aby kiedyś osiągnąć wysokie zyski, planowanie procesów produkcji musi opierać się na wymaganiach użytkowników, bez zatracania się w szczegółach produktu. To jest właśnie myśl przewodnia metody mapowania historyjek użytkownika tworzonych na potrzeby procesów agile. Ta odkrywcza książka, kierowana przede wszystkim do product managerów, analityków biznesowych i osób zajmujących się wrażeniami użytkownika, ma na celu pokazanie, w jaki sposób można w pełni wykorzystać zalety procesów agile i lean poprzez mapowanie historyjek. Technika ta umożliwia nakreślenie obrazu całości, który niekiedy trudno zrekonstruować na podstawie wielkiego zbioru osobnych historii. Modyfikowalne mapy historyjek umożliwiają zespołowi prowadzenie bardziej wnikliwych dyskusji o projekcie w ramach procesu produkcyjnego. W efekcie zespół sprawnie buduje wspólną wizję tego, co chce stworzyć, co przybliża produkt do osiągnięcia sukcesu. W tej książce znajdziesz: ogólne zasady mapowania historyjek, wyjaśnienie sposobu mapowania historyjek, opis wykorzystania mapowania historyjek w projektach agile oraz lean, omówienie cyklu rozwojowego historyjek, począwszy od wskazania okazji do rozwoju i odkrywania możliwości, liczne ćwiczenia i przykłady tworzenia map historyjek i ich modyfikowania, przedstawienie procesu prowadzącego od mapowania historyjek do powstania sprawnego oprogramowania. Mapowanie to prawdziwe źródło inspiracji!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Doświadczeni deweloperzy wiedzą, że testowanie oprogramowania jest procesem żmudnym i wymagającym, niemniej rzetelnie przeprowadzone testy są konieczne, aby uznać kod za godny zaufania. Co więcej, testowanie kodu jest tą gałęzią techniki, która rozwija się bardzo dynamicznie. Ma to związek z rosnącymi konsekwencjami ewentualnych incydentów, przerw w działaniu oprogramowania czy wręcz ataków hakerskich. Oznacza to, że tester musi być na bieżąco z nowinkami ze swojej branży. Ta książka jest nieodzowną pomocą każdego testera. Stanowi wyczerpujące źródło potrzebnych informacji, prezentuje przeróżne perspektywy, praktyki, trendy, narzędzia i rozwiązania związane z testowaniem aplikacji. Omówiono różne modele działań testowych i rozmaite cykle życia oprogramowania. Pokazano nieoczywiste aspekty analizy jakości oraz prowadzenia testów w przypadku mediów społecznościowych, urządzeń mobilnych, danych analitycznych i technologii chmury. Opisano technologie, które najprawdopodobniej będą kształtować przyszłość testów oprogramowania. W publikacji nie zabrakło informacji o najlepszych praktykach, które warto stosować w celu zapewnienia stabilności i bezpieczeństwa oprogramowania. W tej książce między innymi: Najnowsze trendy w dziedzinie działań testowych i modeli operacyjnych Automatyzacja testów Uczenie maszynowe i systemy kognitywne: testowanie i wykorzystywanie w testach Testowanie na potrzeby różnych branż: ochrona zdrowia, marketing cyfrowy i inne Testowanie aplikacji na potrzeby rozwoju IoT (internetu rzeczy) Podoba Ci się ten kod? Przetestuj, zanim pochwalisz!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Zbyt często zadręcza się odbiorców prezentacji slajdami, które są źle zaprojektowane, nieczytelne i przynoszą więcej szkody niż pożytku. W biznesie i w nauce przeważają prezentacje multimedialne, które wywierają złe wrażenie na odbiorcach i utrudniają przyswojenie przedstawianych kwestii. Takie błędy jak wykorzystywanie elementów wizualnych wyłącznie jako kontenery na duże ilości tekstu czy też zmuszanie odbiorców do równoczesnego słuchania i czytania wynikają z nieuwzględniania sposobu przetwarzania informacji przez ludzki umysł. Filozofia zen, której podstawą jest podejście "tu i teraz" oraz rozwijanie samoświadomości i dostrzegania, dostarcza narzędzi, dzięki którym tworzenie i wygłaszanie prezentacji okaże się prostsze, naturalniejsze i dużo bardziej skuteczne. Dzięki tej książce zmienisz podejście do projektowania prezentacji slajdowych. Dowiesz się, jak przebić się przez szum informacyjny, nawiązać kontakt z odbiorcami i sprawić, by dobrze zapamiętali treść i zaangażowali się w to, co chcesz im przekazać. Nauczysz się łączyć zasady projektowania z koncepcją prostoty zen. Przekonasz się, że sukces prezentacji ostatecznie zależy od umiaru w przygotowaniu, prostoty w projektowaniu i naturalności w przekazywaniu. Innymi słowy, ten poradnik zainspiruje Cię do porzucenia złych nawyków, wyzwolenia swojej kreatywności i przygotowania się do takiej pracy, aby Twoje prezentacje stały się krótkie, proste, czytelne i... nieodparcie interesujące! W tej książce między innymi: koncepcja prezentacji w duchu zen jak rozpoznawać ograniczenia i wyzwalać kreatywność o wyższości prostoty i umiaru jak uzyskać doskonały design prezentacji jak nawiązać więź z odbiorcami i ich zaangażować Prezentacja idealna? Umiar, prostota, naturalność!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Wrażenia użytkownika, czyli User Experience (UX), to jeden z najważniejszych czynników, które decydują o sukcesie produktu cyfrowego. Ostatnio UX staje się szeroką dyscypliną, która wykracza daleko poza tworzenie prostych w obsłudze, estetycznych interfejsów użytkownika. Obecnie uważa się, że o wrażeniach użytkownika decyduje rozbudowany zbiór wielu powiązanych ze sobą komponentów. Najważniejszym z nich jest użyteczność, ale trzeba też uwzględniać kompleksowość funkcjonalności, w odpowiedni sposób zaprojektować interakcje z użytkownikiem, zapewniając również dostępność produktu dla osób o szczególnych potrzebach. Ta książka jest praktycznym przewodnikiem po metodykach UX dla witryn internetowych, dzięki któremu łatwiejsze staje się zrozumienie zachowań i potrzeb użytkownika. Pokazano tu, jak można zdobyć zaufanie użytkownika. Opisano metodyki UX potrzebne podczas badań, projektowania, tworzenia i testowania produktów. Konsekwentne stosowanie tych metodyk pozwala na zwiększenie współczynnika retencji użytkowników. Opisano wdrażanie zasad UX przy projektowaniu przepływów zadań, szkieletów i prototypów oraz techniki wykrywania luk w ścieżkach wędrówek użytkowników. Omówiono także konwencjonalne standardy dostępności witryn dla wszystkich użytkowników. Najważniejsze zagadnienia: Podstawy UX i tworzenie więzi emocjonalnej z użytkownikiem Standardy użyteczności UX Przygotowanie, wdrażanie i optymalizacja strategii UX Dostępność witryny i testowanie pod kątem dostępności Wdrażanie Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) 2.0 UX: użytkownicy pokochają Twoją witrynę!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Poznaj wszystkie narzędzia statystyczne Excela Przetestuj swoje hipotezy i wyciągnij wnioski Interpretuj dane za pomocą Excela Interpretuj statystyki w Excelu Analiza statystyczna w Excelu jest niezwykle przydatna, a dzięki tej książce przekonasz się, że może też być łatwa! Odkryjesz, jak używać perfekcyjnie zaprojektowanych narzędzi Excela do analizowania i interpretowania danych, przewidywania trendów, podejmowania decyzji oraz wykonywania wielu innych zadań. Zmierz się z technicznymi aspektami Excela i zacznij go wykorzystywać do interpretacji swoich danych! W książce: W yciąganie wniosków z arkuszy kalkulacyjnych Narzędzia analityczne Stosowanie narzędzi szybkiej analizy Tworzenie wykresów danych Praca na prawdopodobieństwie Wykorzystanie zmiennych losowych
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Odkryj możliwości testów A/B! Kampanie reklamowe to nie lada obciążenie dla firmowego budżetu. W dodatku badania pokazują, że zaledwie 2% osób klikających reklamę i odwiedzających Twoją witrynę staje się Twoimi klientami. Łatwo z tego wyciągnąć smutny wniosek - aż 98% z nich nie skorzysta z Twoich usług! Zmień to! Poznaj sposoby na zwiększenie współczynnika konwersji! Istnieją narzędzia, które pozwolą Ci polepszyć ten wskaźnik. Ta książka omawia jedną z najskuteczniejszych technik - testy A/B. Polegają one na prezentowaniu użytkownikom różnych wersji strony i mierzeniu, jak reagują ci użytkownicy. W trakcie lektury tego wyjątkowego poradnika dogłębnie poznasz tę metodykę i odkryjesz najlepsze sposoby jej wdrażania. A potem dowiesz się, jakie pułapki i problemy czekają na Ciebie oraz jak sobie z nimi poradzić. Książka ta jest poświęcona niełatwym zagadnieniom, jednak ta wiedza przekazywana jest w niezwykle przyjazny i prosty sposób. Popraw wyniki swoich kampanii! Dzięki tej książce: poznasz testy A/B wdrożysz testy A/B krok po kroku unikniesz najczęstszych błędów zwiększysz współczynnik konwersji Zwiększ skuteczność Twoich działań marketingowych!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Przedmowa autorstwa Guya Kawasakiego!Infografika jest dziś najlepszym sposobem na… wszystko! Dlaczego? Ponieważ infografiki: są wzrokowym środkiem przekazu, w mgnieniu oka ujawniają swoje znaczenie, są intuicyjne, są zabawne, są estetyczne, są uwielbiane przez wszystkich, są skuteczne! Możesz wizualizować: rozbudowane koncepcje, dane liczbowe, procesy, sprawy osobiste. Przy pomocy infografik można: zwiększyć sprzedaż, budować marki, obsługiwać klientów, organizować zespoły, mierzyć ROI (kierownictwo to lubi). Naucz się tworzyć infografiki. To proste, zobaczysz! Mark Smiciklas - twórca ds. strategii Intersection Consulting. Uznany wizualizator i orędownik infografiki (zna się na rzeczy jak nikt). Ponad osiemnaście lat doświadczenia w roli starszego specjalisty ds. marketingu (B2B, B2C i reszta).
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Nie musisz być w Minecrafcie biernym turystą — ten kolorowy przewodnik pomoże Ci nad nim zapanować! Bez względu na to, czy grasz, żeby wygrać, czy po prostu lubisz bawić się w odkrywcę, Minecraft dla bystrzaków pomoże Ci przystosować świat do swoich potrzeb — i to jeszcze zanim rozbijesz swój pierwszy blok w grze! Ten prosty samouczek, przygotowany przez zespół minecraftowych ekspertów, podpowie Ci, jak budować i niszczyć, toczyć walkę i pokojowo się rozwijać, atakować i się bronić. Poszerzanie horyzontów — dowiedz się, czym są biomy, jak zbudować idealną farmę, hodować zwierzęta, uprawiać rolę i unikać mobów. Walka o przetrwanie — naucz się wydobywania, gotowania, znajdowania jaskiń, unikania przemęczenia, pokonywania mobów, gromadzenia kolorowej wełny i konstruowania nowych przedmiotów. Cywilizacja i technologia — odwiedzaj wioski i prowadź w nich handel. Wydobywaj czerwony kamień, naucz się efektywnie korzystać z bloków i twórz własne wynalazki. Twój własny świat — przeczytaj, jak grać z innymi, używać czat, dostosować grę do własnych potrzeb i odblokować tryb przygody. Jesse Stay jest konsultantem z dziedziny social media i deweloperem.Thomas Stay, dwunastoletni syn Jessego, nie wyobraża sobie dnia bez Minecrafta.Jacob Cordeiro zdobył nagrodę za grę własnego autorstwa zgłoszoną na konkurs Scholastic Art and Writing w 2011 r.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Naucz się: wytwarzać narzędzia oraz broń wydobywać rudy i przetapiać surowce przetwarzać żywność i wyrabiać naczynia konstruować pociągi i mechanizmy rozbudowywać dom i barwić tkaniny używać zaklęć i mikstur W książce znajdziesz: fachowe porady dotyczące stawiania budowli techniki wytwarzania rynsztunku technologie produkcji i przechowywania pożywienia pomysły na wykorzystanie barwników opisy produkcji materiałów wybuchowych sposoby pozyskiwania kluczowych surowców zasady konstruowania środków lokomocji Rozegraj to po mistrzowsku! Świat Minecrafta skrywa ekscytujące tajemnice. Wędrowiec, który chce w nim przetrwać, musi doskonalić wiele umiejętności, przydatnych zarówno podczas pokoju, jak i w wirze walki. Samodzielne odkrywanie sposobów na budowę pieca, konstruowanie pochodni, siekiery czy napierśników bywa wprawdzie interesujące, ale znacznie wygodniej jest wykorzystać istniejące receptury! Sięgnij po ten przewodnik, a dowiesz się, jak przechowywać arbuzy, zbudować stojak na zbroję i wykorzystać zaklęte złote jabłko. Zdobędziesz umiejętności hutnicze, poznasz różne zastosowania czerwonego kamienia i tajemne składniki mikstur... Ta księga to Twoja tajna, czarodziejska broń w świecie Minecrafta. Zrób z niej dobry użytek! Odkryj przepisy na pyszną zabawę! Stwórz swój warsztat. Dowiedz się, jak tworzyć różne obiekty, od najprostszych domków i narzędzi po bardziej zaawansowane mechanizmy. Najlepszą obroną jest atak. Zaplanuj swoje walki, wyprodukuj sobie broń oraz pancerz. Doskonal swoje umiejętności. Naucz się gromadzić żywność, uprawiać rolę, tworzyć narzędzia, wydobywać minerały oraz konstruować rozbudowane sprzęty domowe. Zadbaj o estetykę. Skorzystaj z bloków dekoracyjnych, wydobywaj pryzmaryn w podwodnych świątyniach i naucz się używać gąbek. Zaklinaj rzeczywistość. Dowiedz się, jak i czym zaklinać przedmioty. Jesse Stay — znany jako „The Social Geek”, ojciec siedmiorga obecnych i przyszłych graczy w Minecrafta. Zajmuje się badaniem nowych zmian paradygmatów technologicznych, które mają wpływ na świat biznesu.Thomas Stay — dwunastoletni syn Jessego. Minecraft jest dla niego chlebem powszednim.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Przekonaj się, jak bardzo metodyki zwinne ułatwią Ci pracę! Metodyki zwinne różnią się od standardowego prowadzenia projektów. Jeśli Twój zespół programistów nigdy nie pracował zgodnie z ideą Agile, najwyższy czas to zmienić, zwłaszcza że zwinność staje się niezwykle modna! Dzięki tej nietuzinkowej, innowacyjnej książce błyskawicznie zrozumiesz, co się kryje za tą nazwą i jak to się dzieje, że podejścia zwinne nie tylko zapewniają świetne rezultaty, ale sprawiają też, że praca w grupie staje się dużo przyjemniejsza. Jeśli jednak praktyka Agile sprawia trudności w Twoim zespole, być może trzeba zmienić jego nastawienie. Jak to osiągnąć? Tego też się nauczysz dzięki tej książce! Podobnie jak inne książki z serii "Rusz głową", również i ta została napisana z wykorzystaniem najnowszych zdobyczy nauki o poznawaniu i uczeniu się. Dzięki temu Twój mózg zaangażuje się w poznawanie nowych koncepcji i przyswoi je bez ociągania się. Zrozumiesz, na czym polegają i jakie zalety mają najpopularniejsze metodyki Agile: Scrum, XP, Lean i Kanban. Nauczysz się korzystać z dobrodziejstw metodyk zwinnych i sprawisz, że Twój zespół zacznie lepiej planować pracę, będzie pisać lepszy kod, poprawi się współpraca w grupie. Niepostrzeżenie idea Agile zwinnie zadomowi się w Twoim umyśle i w Twoim zespole. Co więcej, jeśli zechcesz podjąć wyzwanie i zdobyć certyfikat PMI-ACP, dzięki tej książce świetnie przygotujesz się do egzaminu!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Twórcy oprogramowania mogą dziś korzystać z wielu niesłychanie sprawnych narzędzi do tworzenia świetnych aplikacji. Równocześnie obserwujemy olbrzymi rozwój oprogramowania przeznaczonego do najróżniejszych urządzeń. Producenci aplikacji prowadzą swoisty wyścig zbrojeń, starając się zapewnić swoim użytkownikom porywające wrażenia podczas korzystania z oferowanych produktów. W tym niezwykle zmiennym środowisku stałe pozostaje jedno: sposób, w jaki ludzie postrzegają oprogramowanie i z niego korzystają. Ludzkie zmysły i psychika człowieka się nie zmieniają. Nawet najdoskonalsza aplikacja, jeśli ma być użyteczna, musi zapewniać interfejs odpowiadający potrzebom odbiorców. Publikacja pozwala zapoznać się z fundamentalnymi teoriami i praktycznymi aspektami dobrego designu; to wydanie zostało starannie przejrzane i uzupełnione o najnowsze osiągnięcia w tej dziedzinie. Zawiera również spory zbiór sprawdzonych wzorców projektowych, znacząco ułatwiających projektowanie interfejsów. Wzorce te stworzono z wykorzystaniem zdobyczy psychologii, starano się przy tym zadbać o ich wszechstronność. Podstawą do ich zbudowania były większe lub mniejsze zadania wykonywane przy użyciu oprogramowania. Książka ułatwia poruszanie się po skomplikowanych zagadnieniach projektowania interfejsów, zapewniając wzorce dla aplikacji mobilnych, przeglądarkowych i samodzielnych programów komputerowych. Każdy wzorzec został zilustrowany przykładowymi projektami i opatrzony praktycznymi wskazówkami. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: przygotować się do projektowania interfejsu zapewnić, aby oprogramowanie miało strukturę zrozumiałą dla użytkowników projektować komponenty ułatwiające użytkownikom wykonywanie zadań ułatwić użytkownikom odnajdywanie potrzebnych funkcji uwzględniać w projektowaniu wizualnym aspekt użyteczności produktu tworzyć efektowne wizualizacje do prezentacji danych Wzorce projektowe interfejsów: najlepsze wsparcie projektanta UX!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Najważniejsze jest pierwsze wrażenie! Mimo istnienia ogromnej ilości narzędzi do tworzenia interfejsów użytkownika projektowanie dobrych interfejsów aplikacji wciąż nie jest łatwe. Ta bestsellerowa książka jest jednym z niewielu wiarygodnych źródeł, które pomogą Ci przejść przez istny labirynt wariantów projektowych. "Projektowanie interfejsów" przedstawia najlepsze praktyki i gotowe do wdrożenia pomysły w postaci wzorców UI oraz dostarcza rozwiązań powszechnych problemów w dziedzinie projektowania. Rozwiązania te możesz łatwo dostosować do sytuacji, w jakiej się znajdujesz. W niniejszym zaktualizowanym wydaniu znajdziesz wzorce do wykorzystania zarówno w aplikacjach mobilnych i mediach społecznościowych, jak i w aplikacjach internetowych czy programach komputerowych. Każdy wzorzec zilustrowany jest przykładowymi projektami oraz opatrzony praktycznymi poradami, z których możesz natychmiast skorzystać. Doświadczeni projektanci mogą używać tego przewodnika jako źródła pomysłów, zaś początkujący mogą go potraktować jak mapę w drodze przez świat projektowania interfejsów i interakcji. Twórz porywające i praktyczne interfejsy - pewnie, a nie po omacku Poznaj trudne do interpretacji koncepcje projektowania: afordancje, hierarchię wizualną, odległość nawigacyjną oraz wykorzystanie kolorów Zapoznaj się z rekomendacjami poszczególnych wzorców UI, a także z wzorcami zastępczymi i poradami, kiedy pewnych wzorców nie należy używać Łącz i zestawiaj wzorce interfejsu według upodobań Dopieść wygląd i działanie interfejsów dzięki wykorzystaniu zasad projektowania graficznego oraz wzorców Użytkownicy wybierają atrakcyjne i praktyczne interfejsy!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Czy technologie sztucznej inteligencji spełnią obietnicę wielkiego sukcesu? Dotychczas stosunkowo niewielu przedsiębiorstwom udało się dokonać przełomu dzięki modelom biznesowym opartym na nowych technologiach. Niepowodzenia te można różnie tłumaczyć. Często problemem jest brak umiejętności analitycznych, a przecież rozwój przedsiębiorstwa zależy od jakości decyzji, a nie samego wykorzystywania danych lub technologii predykcyjnych. Okazuje się jednak, że lepsze decyzje można podejmować dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji i dostępnych danych. Oto praktyczny przewodnik po wypróbowanej kompleksowej metodzie ułatwiającej przekładanie decyzji biznesowych na łatwe w realizacji, normatywne rozwiązania, oparte na danych i sztucznej inteligencji. Badacze danych, analitycy i menedżerowie znajdą tu techniki ułatwiające zadawanie właściwych pytań i generowanie wartości z wykorzystaniem nowoczesnych technologii AI i reguł decyzyjnych. Przedstawiono szczegóły procesu decyzyjnego, począwszy od pożądanych konsekwencji lub wyników, aby następnie cofnąć się do kwestii działań, które można podjąć, i skończyć na omówieniu problemów oraz szans pojawiających się w wyniku wpłynięcia na niepewność i przyczynowość. Opisano też, jak formułować i rozwiązywać problemy normatywne. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: przekształcać pytania biznesowe w normatywne rozwiązania rozkładać decyzje biznesowe na etapy i stosować do nich różne metody analityczne zrozumieć i zaakceptować niepewność w procesie decyzyjnym optymalizować decyzje za pomocą predykcyjnych i normatywnych metod analizy generować znaczne wartości za pomocą technologii opartych na AI i danych Opieraj swoje decyzje na technikach analizy danych!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
DDD w pigułce Modelowanie oprogramowania jest kojarzone z pojęciem programowania dziedzinowego, w skrócie zwanego DDD. Jest to dość nowatorskie podejście do tworzenia architektury oprogramowania, a jego największą zaletą jest wysoka pewność uzyskiwania bardzo dobrych rezultatów. Programiści często błyskawicznie dostrzegają zalety DDD i korzyści płynące ze stosowania odpowiednich narzędzi, stąd technika ta cieszy się coraz większym uznaniem. Dopiero jednak pełne zrozumienie zasad stosowania wzorców projektowych DDD przez wszystkich zaangażowanych w projekt pozwala na osiągnięcie imponujących wyników przy projektowaniu skomplikowanych systemów oprogramowania. Ten zwięzły i czytelnie napisany podręcznik jest przeznaczony dla programistów, ekspertów dziedzinowych, menedżerów, analityków biznesowych, architektów informacji i testerów. Koncentruje się na praktycznej wiedzy niezbędnej do uzyskania pożądanych rezultatów. Wyjaśniono, jak segregować modele dziedzin za pomocą wzorca kontekstu ograniczonego, jak rozwinąć język wszechobecny, a także w jaki sposób zintegrować wiele kontekstów ograniczonych poprzez wykorzystanie relacji zespołowych i mechanizmów technicznych. Co najważniejsze, dowiesz się, jak podejście DDD działa w rzeczywistości i co zrobić, aby jak najszybciej cieszyć się jego zaletami. W książce przedstawiono następujące zagadnienia: wprowadzenie do DDD i zalety tego podejścia do projektowania projektowanie strategiczne DDD integrowanie istniejących systemów w ramach tworzenia nowych aplikacji modelowanie taktyczne - agregaty i zdarzenia dziedziny narzędzia do zarządzania projektami i przyśpieszania prac Narzędzia DDD - ciesz się udanym wdrożeniem!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Przedsiębiorstwo, jeśli ma osiągać satysfakcjonujące wyniki biznesowe, musi używać dobrego oprogramowania. Aby jednak zapewnić firmie pozycję lidera i decydować o przyszłości branży, trzeba czegoś więcej: odwagi we wprowadzaniu i wdrażaniu innowacji. Innowacje te powinny być wspierane przez inteligentne decyzje architektoniczne ukierunkowane na cele firmy, osiągane wyniki i zapewnienie sobie przewagi konkurencyjnej w przyszłości. Niestety podczas projektowania oprogramowania architekci często kierują się przyzwyczajeniami bądź aktualnie obowiązującą modą. Niniejsza książka jest przeznaczona dla kadry kierowniczej najwyższego szczebla oraz dla osób sterujących rozwojem oprogramowania w firmie. Ma pomóc w zrozumieniu problemów strategicznych, z jakimi te osoby się mierzą, a także ułatwić wybór najlepszego rozwiązania architektonicznego. W książce opisano, kiedy zdecydować się na rozproszone mikrousługi czy dobrze zmodularyzowane monolity, a kiedy na usługi będące połączeniem obu rozwiązań. Dokładnie wyjaśniono, w jak dużym stopniu wyważone decyzje architektoniczne umożliwiają maksymalizację wartości i innowacyjności, dostarczanie łatwych do rozwijania systemów i unikanie kosztownych błędów. Nie zabrakło w niej również praktycznych wskazówek, jak tworzyć dobrze zaprojektowane monolity, które można bez problemu utrzymywać i rozwijać, oraz jak stopniowo przekształcać starsze systemy w prawdziwie efektywne mikrousługi. Najciekawsze zagadnienia: łączenie planowania architektury z wprowadzaniem innowacji w firmie problemy komunikacyjne a eksperymentowanie z innowacjami praktyczne podejście do strategicznych inwestycji najlepsze style architektoniczne wybór między systemem monolitycznym a mikrousługami przekształcanie monolitów w mikrousługi Przepis na sukces tkwi w doskonałości podejścia architektonicznego!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Kaskadowe arkusze stylów (CSS) to technologia, która pozwoliła oddzielić treść od formy jej prezentacji. Dzięki temu tworzenie stron stało się prostsze i przyjemniejsze. Uzyskanie spójnego wyglądu witryny i błyskawiczne wprowadzanie zmian graficznych w obrębie całej strony nie byłyby możliwe bez stylów CSS. Kolejna wersja — CSS3 — dostarcza jeszcze więcej możliwości. Atrakcyjne efekty wizualne czy obsługa wielu formatów ekranu to tylko niektóre z nich. Kolejne wydanie tej książki zostało ulepszone, poprawione i zaktualizowane o nowe funkcje wersji CSS3. W trakcie lektury nauczysz się precyzyjnie pozycjonować elementy, ustawiać marginesy, umieszczać obrazy w tle oraz tworzyć eleganckie tabele. Ponadto zobaczysz, jak przygotować atrakcyjny formularz, menu lub listę. Twoją szczególną uwagę z pewnością zwrócą rozdziały poświęcone CSS3. Oszałamiające efekty specjalne, przystosowanie do obsługi różnych formatów ekranu oraz wsparcie dla urządzeń mobilnych to tylko część atrakcji czekających na Ciebie. Książka ta jest doskonałym kompendium wiedzy na temat kaskadowych arkuszy stylów — warto w nią zainwestować! Sięgnij po tę książkę i zdobądź wiedzę na temat: podstaw arkuszy stylów CSS zaawansowanych metod selekcji atrybutów nowości w CSS3 tworzenia nowoczesnych i elastycznych stron WWW Obowiązkowa lektura dla każdego programisty WWW!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Nawet najciekawsze rozwiązanie w zakresie cyfrowego interfejsu nie znajdzie uznania, jeśli jego twórcy nie wezmą pod uwagę psychologii behawioralnej, która opisuje prawa rządzące zachowaniem ludzi. Próba zmuszenia użytkownika do porzucenia tego, co już zna, i dostosowania swojego działania do interfejsu jest jednym z najpoważniejszych błędów projektantów produktów i usług. Zaproponowane rozwiązanie ma sprawiać dobre wrażenie i przekonywać do korzystania, ale przede wszystkim musi być zgodne ze schematem, według którego ludzie postrzegają świat i w nim działają. Ta książka jest przewodnikiem po najważniejszych z punktu widzenia projektanta UX prawach psychologii, dzięki którym możliwe jest tworzenie produktów i usług o bardziej intuicyjnym i ukierunkowanym na człowieka charakterze. Autor posłużył się przykładami znanych aplikacji, aby lepiej wyjaśnić, jak ludzie się zachowują i dlaczego. Przedstawił też cały szereg praw i zasad opisanych w psychologii wraz z dokładnym wyjaśnieniem, jak ich zastosowanie przyczyni się do tego, aby zaprojektowany produkt cyfrowy był pomocny, skuteczny i chętniej wybierany. Przewodnik został napisany tak, aby jak najbardziej ułatwić wykorzystanie zawartych w nim informacji w codziennej pracy. W książce: prawa psychologii, które powinien wziąć pod uwagę każdy projektant front-endu modele predykcyjne i heurystyka UX nieoczywisty związek między estetyką a pozytywnymi odczuciami odbiorcy warunki, w jakich produktywność użytkownika będzie największa implikacje etyczne wykorzystywania odkryć psychologii UX: projekty ukierunkowane na użytkownika! Jon sprawia, że pojęcia psychologiczne łatwo zrozumieć i zastosować je w kontekście projektowania UX. Pozwala to na opracowanie wspólnego języka, który wspomaga pracę zespołów, dając im możliwość sprawniejszego porozumiewania się w ramach ewaluacji decyzji projektowych Christy Ennis-Kloote, Design Practice Manager w OST Prawa UX są świetnym źródłem dla profesjonalnego projektanta. Książka daje możliwość zapoznania się z najważniejszymi zasadami UX i jest przydatnym punktem odniesienia, kiedy potrzeba szerszego oglądu Jens Oliver Meiert, Meiert.com
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Uporządkuj swoje myśli i stosuj logikę w życiu codziennym Ten napisany ludzkim językiem samouczek pomoże Ci zrozumieć różnorakie zagadnienia logiczne, od dowodów, rachunku kwantyfikatorów i paradoksów, po logikę symboliczną, struktury semantyczne i sylogizmy. Omówione krok po kroku przykłady pokażą Ci, jak przeprowadzić wnioskowanie, udowodnić jego poprawność i wykorzystać prawa równoważności. W książce: Jak spojrzeć na świat logicznie, Jak dowodzić i obalać wnioskowania, Jak wywodzić logiczne wnioski, Jak zrozumieć logikę rozmytą i kwantową. Mark Zegarelli ukończył studia matematyczne i anglistyczne na Uniwersytecie Rutgersa. Do tej pory napisał cztery książki i niezliczoną ilość artykułów prasowych o łamigłówkach logicznych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej