Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(55)
Katalog księgozbioru
(35)
Forma i typ
E-booki
(55)
Książki
(32)
Audiobooki
(19)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(35)
Placówka
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
(35)
Autor
Wrycza-Bekier Joanna
(7)
Batko Andrzej
(5)
Hogan Kevin
(3)
Aronson Elliot
(2)
Binsztok Aleksander
(2)
Fortuna Paweł
(2)
Jabłoński Artur
(2)
Kuczyńska-Szymala Daria
(2)
Marcinkowski Maciej
(2)
Podsiadło Michał
(2)
Pratkanis Anthony
(2)
Radzicki Józef
(2)
Skwarek Mirosław
(2)
Speakman James
(2)
Stolarczyk Bartłomiej
(2)
Strumińska Dorota
(2)
Szuster Marcin
(2)
Woźniak Jakub
(2)
Apps Judy
(1)
Austen Jane
(1)
Barnes B. Kim
(1)
Basu Rintu
(1)
Bereski Dariusz
(1)
Bogucka-Steczek Masza
(1)
Borg James
(1)
Brienza Helen Clare
(1)
Brock Timothy C
(1)
Burton Kate
(1)
Camp Lindsay
(1)
Cialdini Robert B
(1)
Cichocki Marcin Grzegorz
(1)
Czekaj Maciej
(1)
Dickman Robert
(1)
Duarte Nancy
(1)
Fugiel Marcin
(1)
Gardner Howard
(1)
Garpiel Rafał
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Green Melanie C
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Gut Jerzy
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Haman Wojciech
(1)
Horn Sam
(1)
Jarmuła Anna
(1)
Jolles Robert L
(1)
Kapela Ewa
(1)
Kavet Gregg
(1)
Kleszcz Ryszard
(1)
Kordziński Jarosław
(1)
Kotlicki Rafał
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Kowaleczko-Szumowska Monika
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Król Artur
(1)
Król Krzysztof
(1)
Kudra Barbara
(1)
Kurzeja Ewa
(1)
Leszczyńska Katarzyna
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Lubaś Władysław
(1)
Machnik Marcin
(1)
Maciaszek Janusz
(1)
Madejski Radosław
(1)
Majone Giandomenico
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Maxwell Richard
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Mitrenga Barbara
(1)
Mortensen Kurt W
(1)
Nahai Nathalie
(1)
Olejniczak Elwira
(1)
Olszewska Agnieszka
(1)
Orzechowski Sylwester Wojciech
(1)
Owsiak Anna
(1)
Pabijańska Monika
(1)
Pankiewicz Konrad
(1)
Pastucha-Blin Agnieszka
(1)
Patterson Kerry
(1)
Przedpełska-Trzeciakowska Anna
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Raz Tahl
(1)
Ready Romilla
(1)
Rebizant Robert
(1)
Robin Andy
(1)
Rogala Grzegorz
(1)
Sidoruk Maria
(1)
Sieczkowski Tomasz
(1)
Sielski Dariusz
(1)
Skała Marek
(1)
Skibiński Adam
(1)
Sokół-Klein Anna
(1)
Stempa Andrzej
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Sztukowski Wojciech
(1)
Tokarz Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(55)
2000 - 2009
(25)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(90)
Język
polski
(90)
Temat
Perswazja
(34)
Komunikacja społeczna
(9)
Socjotechnika
(6)
Manipulacja (psychol.)
(5)
Stosunki interpersonalne
(5)
Motywacja
(3)
Język polski
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Propaganda
(2)
Reklama
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Dyskusja
(1)
Emisja głosu
(1)
FBI
(1)
Fizjonomika
(1)
Gesty
(1)
Język środowiskowy polski
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Logika
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Myślenie
(1)
Negocjacje
(1)
Perswazja (psychologia)
(1)
Polityka
(1)
Pragmatyka lingwistyczna
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Retoryka
(1)
Sukces
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Sztuka pisania
(1)
Sądy (psychol.)
(1)
Telewizja
(1)
Uczniowie gimnazjów
(1)
Voss, Christopher (1942- )
(1)
Wpływ (psychologia)
(1)
Wpływ społeczny
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(6)
Audiobook
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Poradniki
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(4)
Rozwój osobisty
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
90 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ

Media masowe, będące obecnie jedną z najbardziej rozpowszechnionych form bytowania języka, nie tylko opisują otaczający człowieka świat i oferują sposoby jego interpretacji, lecz często go konstruują. Celem przekazów medialnych jest coraz częściej kształtowanie postaw odbiorców, narzucanie określonego światopoglądu i hierarchii wartości. Stanowiąc swego rodzaju filtr między człowiekiem a rzeczywistością, środki masowego przekazu mają moc modyfikowania indywidualnych obrazów świata oraz zachowań komunikacyjnych.

Żyjąc w epoce mediów masowych, nie sposób ignorować ich roli w kształtowaniu poglądów człowieka na otaczający go świat, zwłaszcza, gdy idzie o formowanie świadomości nastolatków. W świetle powyższych uwag zasadne wydaje się zrekonstruowanie wizji dziewczyny (i odpowiednio девушки), propagowanej przez współczesne czasopisma młodzieżowe. Zamierzeniem autorki jest ukazanie językowych mechanizmów kreujących pożądane przed nadawców prasowych stany rzeczy, a więc poszczególne elementy składowe odtwarzanego wizerunku dziewczyny. Heterogeniczność prasowej wizji dziewczyny/девушки pozwala na traktowanie jej nie w kategoriach utrwalonego stereotypu, ale raczej w kategoriach performansu. W monografii zwrócono uwagę na korelacje między językowym obrazem kobiety, kulturowo utrwalonymi stereotypami płciowymi a prasową wizją młodej kobiety. Ukazana została zależność między językiem przekazu prasowego a jego potencjalnym odbiorcą. Wyniki analizy stanowią podstawę do zabrania głosu w kwestii roli prasy w kształtowaniu świadomości młodzieży, w kreowaniu i redefiniowaniu wzorców płciowych.

Publikacja adresowana jest nie tylko do językoznawców, lecz także do szerokiego grona czytelników zainteresowanych daną problematyką.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Argumentacja, myślenie, działanie jest pierwszym tomem nowej serii wydawniczej „Bibliotheca Philosophica”, która nawiązuje do tradycji wydawanego przez Instytut Filozofii Uniwersytetu Łódzkiego czasopisma „Acta Universitatis Lodziensis. Folia Philosophica”. W publikacji znajduje się siedem esejów poświęconych szeroko rozumianej teorii argumentacji. Czytelnik znajdzie wśród nich pogłębioną analizę argumentów oraz kontrargumentów (eseje 1–3), omówienie zagadnienia wykorzystania retoryki w nauce (esej 4), rozważania dotyczące perswazyjnej roli metafory w argumentacji (esej 5), wpływu manipulacji na myślenie (esej 6), a także manipulacji jako działania (esej 7). Autorzy tekstów są związani z Instytutem Filozofii Uniwersytetu Łódzkiego. Książka może być przydatna dla osób interesujących się argumentacją, perswazją i manipulacją zarówno z punktu widzenia teorii, jak i praktyki.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Monografia stanowi próbę zaprezentowania sposobu konceptualizacji pojęć corpo umano (pol. ludzkie ciało) i cura del corpo (pol. troska o ciało) w tekstach poświęconych zdrowiu i urodzie kobiet. Tym samym porusza bardzo aktualny we współczesnym świecie temat dbania o własne ciało, wygląd zewnętrzny, zdrowie i samopoczucie. Zamierzeniem pracy jest ukazanie, w oparciu o analizę korpusu złożonego z tekstów perswazyjnych, metaforycznego ujmowania rzeczywistości przez użytkowników języka włoskiego. Przedstawione badania wpisują się w ramy kognitywnego paradygmatu językoznawstwa. Podejmując zagadnienia perswazji językowej autorka rozważa szeroko pojęty dyskurs, jego typologie i powiązania z sytuacją komunikacji, jak również samą naturę perswazji i rodzaje stosowanej argumentacji jako jej narzędzia językowego. W pierwszych rozdziałach książki omówione zostaje pojęcie konceptualizacji (opartej na kategorialnej organizacji doświadczenia, będącej podstawą procesu ludzkiego poznania) oraz jej rola w opisie semantycznym wybranej klasy tekstów. Przybliża się także definicje, wyznaczniki i typy tekstów ze szczególnym uwzględnieniem tekstu argumentacyjnego. Kolejne części pracy dotyczą analizy wyrażeń metaforycznych ukazujących szereg zależności między pojęciem corpo a pojęciami: materia prima, pianta, edificio, oggetto del culto religioso (analogicznie cura del corpo - guerra, viaggio). Szczegółowo scharakteryzowani są również uczestnicy aktu komunikacyjnego oraz mechanizmy językowe wykorzystywane przez autorów tekstów perswazyjnych do oddziaływania na odbiorcę.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Sprawdź drugie i rozszerzone wydanie książki >>
W sieci słów, zdań i stron WWW

  • Skuteczne teksty użytkowe dla Internetu
  • 30 ćwiczeń z zakresu tworzenia treści internetowych
  • Dziennikarstwo internetowe, e-mail marketing, googlewriting i e-PR
  • Kluczowe umiejętności webwritera

"Słowa, słowa, słowa" — odpowiada Hamlet na pytanie Poloniusza o to, cóż młody książę jest łaskaw czytać. Podobnie zareaguje dzisiejszy internauta, gdyby przeegzaminować go ze stopnia zapamiętania treści znalezionych w sieci. Co zrobić, by teksty na Twojej witrynie oraz Twoje e-maile przykuwały uwagę odbiorcy? Kiedy zadbać o to, by zarówno ludzki wzrok, jak i oko mechanizmów pozycjonujących spojrzały łaskawie na Twoją stronę? Jak ująć w słowa Internet i schwytać uwagę czytelnika?

Internet wykorzystuje siłę słowa, podobnie jak prasa czy książki. Jednak badania dowodzą, że treści internetowe czytane są zupełnie inaczej. Internauta to nie czytelnik, a raczej "niecierpliwy przeglądacz" i "zaawansowany klikacz". Jaki wniosek płynie z tego dla Ciebie? Ano taki, że skoro chcesz zatrzymać internautę na dłużej na Twojej stronie, wywrzeć na niego wpływ czy stworzyć skuteczny przekaz reklamowy, musisz nauczyć się webwritingu. Zapoznanie się z tą dziedziną jest niezbędne, jeśli chcesz pisać dobre teksty dla Internetu — czyli inaczej teksty użytkowe: zwięzłe, rzeczowe, przejrzyste, czytelne, hipertekstowe i konwersacyjne.

Konkretne rady i praktyczne ćwiczenia:

  • Jak samodzielnie przeprowadzić badania eye tracking?
  • Czym powinny charakteryzować się dobre teksty internetowe?
  • W jaki sposób wzbogacać treść o linki uzupełniające i rekomendujące oraz elementy multimedialne?
  • Kiedy e-mail perswazyjny jest naprawdę skuteczny?
  • Jak pisać teksty dziennikarskie dla Internetu: flash, news agencyjny, news prasowy?
  • Jakie teksty reklamowe są odpowiednie dla Google’a?


Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Błyskotliwe połączenie portretu szlachty angielskiej początku XIX wieku oraz intrygującego romansu.

Perswazje to najpóźniejsza powieść Jane Austen. Wielokrotnie ekranizowana, być może także dlatego, że na tle poprzednich wyróżnia się bardzo subtelnym i wnikliwym rysunkiem psychologicznym bohaterów.

Główna bohaterka, Anna Elliot, obdarzona łagodnym charakterem, chęcią niesienia pomocy innym i darem obserwacji, osiem lat temu pozwoliła sobie „wyperswadować” miłość i zerwała zaręczyny z kapitanem marynarki Fryderykiem Wentworthem. Zraniła siebie i złamała serce młodemu człowiekowi. Jednak nie dała się namówić na inny związek, wciąż jest samotna, żyje „przy rodzinie”, która nie jest dla niej zbyt przyjazna.

Czy prawdziwą wielką miłość można zniszczyć na zawsze? I czy czas zmienia ludzi?

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Czas trwania: 06:33:10
  • Naturalna komunikacja, daleka od sztuczności i nieumiejętnej perswazji
  • Łatwe odnajdowanie się w otoczeniu społecznym
  • Kształtowanie relacji, w których się znajdujemy
  • Dopasowanie stylu komunikacyjnego do rozmówcy
  • Praktyczne klucze do obiecującego świata networkingu

Od chwili swych narodzin człowiek staje się częścią społeczeństwa - i to nie tylko w sensie formalnym. Jesteśmy istotami stadnymi, potrzebujemy kontaktu z przedstawicielami naszego gatunku. Możemy normalnie funkcjonować głównie dzięki pozytywnym relacjom i współpracy z innymi ludźmi.

Pewnie także Twoja babcia od małego mówiła Ci, że kto z kim przestaje, takim się staje. Miała rację. A chodziło jej o umiejętności społeczne, komunikacyjne i wzajemny wpływ, jaki ludzie wywierają na siebie. Myślała o tych umiejętnościach, które możesz teraz szlifować dzięki metodzie DSR, czyli Dynamic Social Relations (Dynamiczne Relacje Społeczne). Jest to autorski model, zapewniający naturalny sposób prowadzenia rozmowy oraz charakteryzujący się elastycznością w zmienianiu stylów komunikacyjnych i rozwojem inteligencji społecznej w oparciu o większą świadomość działania sieci społecznych.

Przekonaj się, że praktyczne zastosowanie wiedzy zawartej w tej książce przełoży się na Twoje lepsze wyniki w:

  • sprzedaży,
  • promowaniu marki, produktu lub firmy,
  • relacjach towarzyskich,
  • relacjach rodzinnych,
  • coachingu, doradztwie czy terapii,
  • wychowywaniu oraz socjalizacji.

Maciej Czekaj - nim osiągnął wiek trzydziestu lat, pracował na kontrakcie menedżerskim, był członkiem rady nadzorczej oraz założył własną firmę szkoleniową. Kolejne lata przyniosły dalsze sukcesy: dwie książki, własny model komunikacyjny i jeszcze więcej zadowolonych klientów, zarówno prywatnych, jak i biznesowych. DSR powstało jako efekt współpracy z klientami w ciągu pięciu lat. Sytuacje życiowe wymagają sprawnego reagowania i skutecznego rozwiązywania problemów komunikacyjnych. Klienci z jednej strony potrzebują szybkiego udzielenia pomocy, a z drugiej wyposażenia ich w narzędzia zapobiegające przyszłym konfliktom w relacjach. Sama nauka zaś ma przebiegać jak najbardziej naturalnie odnosić się do tego, co klienci już potrafią i czego używają. Lata eksperymentów i stosowania pozornie sprzecznych systemów komunikacji zaowocowały syntezą - spójnym i skutecznym modelem komunikacji oraz doskonałą metodą jego przekazu.

Książka napisana niezwykle potocznym i luźnym językiem. Maciek nie tylko zadbał o fenomenalny przekaz merytoryczny, a także daje nam proste wyjaśnienia rzeczy, które wydają się trudne. Jestem pod wrażeniem i dziękuję za wiele nowości - nie miałem pojęcia, że istnieją!
Mariusz Szuba, mówca motywacyjny i trener NLP
W jaki sposób zrobić korzystne pierwsze wrażenie? O czym i jak rozmawiać z dopiero co poznaną osobą? Jak przekształcić przygodną znajomość w głęboką więź emocjonalną? Jak odnaleźć się w grupie ludzi i sprawić, by wszyscy cię lubili oraz cenili? Książka Maćka nie tylko udziela odpowiedzi na te pytania, ale daje gotowe rozwiązania, które można od razu stosować wszędzie tam, gdzie kontaktujesz się z innymi ludźmi. Korzystając z odkryć NLP, prowokatywnych stylów komunikacji, metaforycznych metod porozumiewania, behawioralnych sposobów modyfikacji zachowań, a nawet zasad pracy agentów wywiadu, Maciej stworzył całościowy model skutecznej komunikacji. Całościowy - czyli opisujący wszystko, zaczynając od pierwszego uśmiechu, a kończąc na czterech stylach komunikacji, a także obejmujący zarówno drobne szczegóły techniczne, jak i ogólne strategie komunikacyjne. I, co dla mnie najważniejsze, od razu dający się zastosować w praktyce. Niezależnie od tego, czy jesteś pewnym siebie ekstrawertykiem, czy zupełnie nie radzisz sobie w kontaktach społecznych, książka Maćka otworzy przed Tobą nowe możliwości. Przede mną otworzyła.
Lech Dębski, lekarz medycyny i trener NLP
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Współbrzmienie. Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji

Napisanie książki o efektywnej i inspirującej komunikacji jest nie lada wyzwaniem, skoro takie dzieło musi uosabiać to, co propaguje. Nancy Duarte w zupełności się to udało. Fascynująca. Przekonująca. Do cna praktyczna. Ta książka to skarb!
Patrick Lencioni

Mało kto wzbudza we mnie takie zainteresowanie, jak świetny mówca. Zawsze chciałem być kimś takim, od czasu, kiedy ubiegałem się o funkcję przewodniczącego w siódmej klasie podstawówki. Choć zaszedłem daleko od tamtego czasu, nigdy do końca nie rozumiałem, co to znaczy być światowej klasy mówca, dopóki nie przeczytałem Współbrzmienia Nancy Duarte. Przeczytaj tę książkę, wchłoń ją, wprowadź jej zasady w życie, a wkroczysz na drogę chwały wielkiego mówcy.
Ken Blanchard,
współautor książki Jednominutowy menedżer

Sprawność w snuciu opowieści, empatia i kreatywność leżą u podstaw komunikacji, nauki i rozwoju. Współbrzmienie uczy nas, jak odkryć w sobie i opanować te zdolności, aby wykorzystać je produktywnie i z pożytkiem.
Biz Stone,
współzałożyciel Twittera

Współbrzmienie zabierze Cię w fascynującą podróż przez planowanie i wygłaszanie naprawdę nietuzinkowych oraz pamiętnych prezentacji, które mogą nawet wpłynąć na losy świata. Każdy, kto pragnie zmieniać świat, musi koniecznie zapoznać się z tą książką. Po raz kolejny Nancy proponuje nam coś niesamowitego!
Garr Reynolds,
autor książek Zen prezentacji i Porywający preZENter

Twórz prezentacje, które jeszcze długo będą rozbrzmiewać w sercach Twojej publiczności

Na początku było słowo. Kiedy odkryto jego perswazyjną moc, słowo zawładnęło masową wyobraźnią. Nieco później za sprawą prezentacji multimedialnych zostało ono wyparte przez obraz. Wyobraź sobie jednak, że Twoim głównym narzędziem prezentacji nie jest komputer, ale Ty sam i Twój werbalny przekaz. Żadna inna forma komunikacji nie dorównuje potędze starannie dobranych i wypowiedzianych słów. Dorobek przedstawionych w tej książce wybitnych postaci jest tego najlepszym świadectwem. Dowiedz się, jak porwać publiczność — zawsze i wszędzie, nawet bez technicznych wspomagaczy.

Najwięksi mówcy potrafią wprowadzić publiczność w prawdziwy trans, oczarować ją i zdobyć jej niepodzielną uwagę. Jak to robią? Siła skutecznej prezentacji tkwi w doskonale poprowadzonej opowieści. Szybko przekonasz się, jak efektywna jest komunikacja biznesowa oparta na tej formie przekazu. Oryginalna i fascynująca książka Nancy Duarte pokaże Ci, jak przekształcić dowolną prezentację w porywającą przygodę. Odkryjesz, jak zrozumieć publiczność, opracować przekonującą treść i przeciągnąć wszystkich na swoją stronę. Prezentacja jest potężnym narzędziem perswazji, a koncepcje wyrażane w formie opowieści dodatkowo wzmacniają jej moc. Teraz będziesz mógł osiągnąć taką biegłość w dziedzinie prezentacji, jakiej pozazdrościłby Ci sam Arystoteles.

  • Jak tworzyć angażujące i aktywizujące publiczność prezentacje?
  • Jak wykorzystać mity i filmy do tworzenia fascynujących opowieści?
  • Jak docierać do różnego typu odbiorców wśród swoich słuchaczy?
  • Jak budować treści motywujące i unikać przekazów demotywujących?
  • Jak wykluczać szumy komunikacyjne oraz być blisko odbiorcy?
  • Jak budować wypowiedzi, by były pełne merytorycznie i przekonujące?
  • Jak wygłaszać prezentacje, które zmieniają świat?
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
  • Hipnotyzujący głos
  • Ekscytujący przekaz
  • Sfinalizowana transakcja

Odrobina perswazji przez telefon

Odmawianie, rzucanie słuchawką, używanie wymówek i cały katalog obiekcji. Na pewno znasz to na pamięć. To klasyczne zachowania Twoich niedoszłych klientów. Tak bywało do niedawna. Pora zakończyć zabawę w gonienie króliczka i wreszcie go schwytać. Pogoń nie będzie długa i już się niemal zaczęła -- to lektura książki Mowa słowa, czyli kursu perswazji i wywierania wpływu na ludzi za pośrednictwem rozmowy telefonicznej. A satysfakcja ze złapania króliczka -- gwarantowana.

Jesteś optymistą i posiadasz sporo wyobraźni? Podchodzisz do pracy z entuzjazmem i uparcie dążysz do celu? Wszystko jasne -- osiągniesz sukces, to tylko kwestia czasu. Wystarczy, że udoskonalisz posiadane już umiejętności lub zdobędziesz kilka nowych, dzięki którym Twoja kariera nabierze odpowiedniego rozpędu. Przygotowaliśmy dla Ciebie sprawdzone w boju techniki prowadzenia rozmów telefonicznych. Od otwarcia robiącego wielkie wrażenie, przez prezentację zapierającą dech w piersiach, aż po spektakularne zamknięcie. Zaskoczy Cię, jak wielką moc mogą mieć pozornie bardzo proste rozwiązania.

  • Jak powinien brzmieć doskonały telemarketer
  • Sztuka zaprzyjaźniania się z klientem
  • Wystrzeganie się niepotrzebnych błędów
  • Omijanie pułapek i pokonywanie przeszkód
  • Rozwijanie swojego daru przekonywania
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
  • Dlaczego tylko niektórzy telemarketerzy potrafią zamienić rekord z bazy w regularnego klienta?
  • Ilu klientów jesteś w stanie pozyskać w ciągu 12 minut?
  • Jola Rutowicz i MacGyver, czyli o co naprawdę chodzi klientom?
  • Jak zdobyć trzeci tydzień urlopu (pracując w sprzedaży)?

Jak wydzwonić swój sukces?

Kiedy Aleksander Bell rejestrował w Urzędzie Patentowym swój wynalazek, nikt nie przypuszczał, że ponad sto lat później stanie się on narzędziem prowadzenia większości interesów. Bo też i komunikacja międzyludzka przy użyciu telefonu nie jest najłatwiejszym zadaniem — nie masz możliwości podeprzeć się mową ciała ani czarującym uśmiechem. Nie dasz także rady przekazać informacji w sposób tak zdystansowany i bezosobowy, jak w przypadku e-maila. Czy wiesz jednak, że te pozorne trudności możesz zmienić w zalety? Zastanawiasz się, jak z dwóch minusów zrobić telefoniczny plus?

Pracujesz jako sprzedawca, konsultant lub doradca klienta? Obsługujesz help desk albo infolinię? A może jesteś asystentką działu? Nawet jeśli tylko przez chwilę rozmawiasz z klientami przez telefon, stajesz się "telemarketerem". W żaden sposób nie pomniejsza to wagi Twojej pracy. Wręcz przeciwnie – wyposaża Cię w cały oręż wypracowanych i przetestowanych sposobów zarządzania klientami – zarządzania ich emocjami, bo biznesowe rozmowy telefoniczne polegają na zarządzaniu emocjami Twoich rozmówców.

Dzięki tej książce dowiesz się co robić, gdy klient mówi, że kupuje u konkurencji; co robić, gdy klient twierdzi, że Twoje produkty są drogie; co robić, gdy klient nie rozumie, co do niego mówisz; co robić, gdy odbierasz telefon za kolegę; co robić, gdy klient zaczyna Ci ubliżać. To są szczególne momenty rozmów telefonicznych, w których możesz olśnić klienta… i możesz go też zdenerwować. Możesz elegancko załatwić sprawę i poczuć się jak mistrz sprzedaży albo mistrz obsługi klienta... możesz też załamać się psychicznie na resztę dnia.



Czasy, kiedy dwadzieścia lat temu moi rodzice kupowali zupełnie niepotrzebne im towary, "bo taki miły pan zadzwonił i nie wypadało mu odmówić", już nie wrócą. Nie sprawdza się też w Polsce amerykańska metoda sprzedaży oparta na zasadzie: jeśli masz siłę rozumianą jako brak wewnętrznych hamulców i wierzysz w sukces, to możesz sprzedać wszystko, zostać milionerem i uczyć innych, jak odnieść sukces podobny do Twojego.
Nigdy nie lubiłem amerykańskiej szkoły sprzedaży — siłowej i bez finezji, niepasującej do polskiej wrażliwości ani kultury. Ale nie miałem wyboru, polscy autorzy najczęściej byli epigonami. Dlatego do książki Bartłomieja Stolarczyka "Perswazyjny telemarketing" podszedłem z rezerwą i — wstyd się przyznać — sięgnąłem po nią w bezsenną noc, w wiadomym celu.
Już po kilku stronach zapomniałem o śnie. Świat telemarketingu został opisany w sposób tak fascynujący, że momentami miałem wrażenie, iż to najlepsza panorama polskich charakterów i zachowań początku XXI wieku, a nie podręcznik. Liczba rzeczywistych postaw i reakcji wspartych rozsądnymi podpowiedziami, co powinien zrobić w konkretnym przypadku telemarketer, imponuje. Widać, że autor słyszał tysiące rozmów sprzedażowych i znakomicie usystematyzował je w formie 50 konkretnych wskazówek.
Użyłem słów "rozsądne podpowiedzi", bo to one stanowią o wartości tej książki jako praktycznego podręcznika. Miłośnicy amerykańskich egzaltacji będą zawiedzeni. A ja wierzę, że kilkadziesiąt tysięcy osób uprawiających telemarketing w Polsce — jeden z najtrudniejszych zawodów świata — po przeczytaniu "Perswazyjnego telemarketingu" Bartłomieja Stolarczyka odniesie sukces. Jedni staną się skuteczniejszymi sprzedawcami, inni odporniejszymi psychicznie ludźmi wchodzącymi na kolejny szczebel kariery. I życzę im odniesienia nie amerykańskiego, lecz prawdziwego sukcesu.
Gorąco polecam!

Paweł Kruś
redaktor naczelny Managera Apteki

Dla mnie — właściciela firmy stawiającej na osiąganie celów biznesowych moich klientów — ten poradnik jest zbiorem przydatnych wskazówek. Pokazuje, jak poznawać potrzeby klienta i jak odpowiednio dobierać poszczególne elementy naszej oferty. Wprowadzenie w życie praktycznych porad zawartych w tej książce pozwala nam osiągnąć cel — wejść na najwyższy poziom kompetencji zespołu sprzedażowego.
Łukasz Iwanek
Internetica, www.internetica.pl

"Perswazyjny telemarketer ma plan. (…) Zwykli telemarketerzy panikują przed ważnymi rozmowami. Są niczym ślepe kury, które wściekle dziobią wokół siebie w nadziei, że w pobliżu znajduje się mnóstwo ziaren. Rzucają argumentami, cenami, odmianami produktu jak popadnie. Czasem z tego potoku słów klient wybierze sobie coś, co mu się przyda, i złoży zamówienie — ślepa kura trafia wtedy na ziarno i głośno gdacze zadowolona".
Pomyśl, ile razy Twoi telemarketerzy mimo przygotowania dziobali jak ta kura. Ile razy sam byłeś dziobany przez telemarketera? No właśnie… Mnie też nieraz i niejeden telemarketer podziobał i wielokrotnie moja firma stała się ofiarą dziobiącej kury. Ale możesz się przed tym obronić. Właśnie ukazuje się książka z 50 wskazówkami dotyczącymi perswazyjnego telemarketingu, praktycznymi wskazówkami zebranymi na polskim rynku w realiach kryzysu i zmieniającej się rzeczywistości gospodarczej. 50 wskazówek, które poprawią jakość Twojej pracy, jeśli jesteś telemarketerem. 50 wskazówek, które pokażą Ci, jak zarządzać telemarketerami i jak ich kształcić, jeśli jesteś ich szefem. 50 wskazówek, dzięki którym naprawdę zyskasz na współpracy z telemarketerami. Znalezienie skutecznej firmy telemarketingowej nie jest łatwe, wiem coś o tym: każdy produkt, który nie jest standardowy, budzi niechęć albo chociaż obawy.
Nie wiem, jak to się dzieje, ale telemarketerzy w Polsce to ludzie, którzy często wstydzą się swojej pracy, którzy traktują tę pracę jako epizod chętnie ukrywany w CV. Jak to się dzieje, że na świecie z pracy w telemarketingu uczyniono sztukę i zbito na niej fortunę, a w Polsce wciąż traktuje się ten temat jako poboczny? Owszem, są jakieś konferencje, niektórzy trenerzy z braku zajęć szkolą również telemarketerów, ale czy można zdobyć naprawdę rzetelną wiedzę na ten temat? Po przeczytaniu "Perswazyjnego telemarketingu" Bartłomieja Stolarczyka wiem, że można, a książka ta jest świetnym wstępem do tego, by zacząć sprzedawać po mistrzowsku. Pomyśl, ile razy miałeś kontakt z nierzetelnym telemarketerem? Ile razy chciałeś odłożyć słuchawkę, zanim usłyszałeś, co telemarketer Ci proponuje? Ile razy musiałeś kogoś zwolnić, bo efekty jego pracy w telemarketingu nie były zadowalające? Ile razy zapłaciłeś za szkolenie z telemarketingu, które nie przyniosło wymiernego efektu? Też byłam w takich sytuacjach, ale teraz już wiem, gdzie popełniłam błędy ja, a gdzie popełnili je telemarketerzy, z którymi miałam kontakt. Książka to zbiór 50 użytecznych wskazówek, które można łatwo przyswoić w trakcie czytania. Wystarczy mieć plan i przestać dziobać na oślep, aby być zadowolonym z tego, co się robi. Jeśli jesteś szefem, właścicielem call center lub telemarketerem, kup "Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz" i zacznij stosować te narzędzia!


Agata Rzędowska
Firma szkoleniowa VIA AGENDI, www.viaagendi.pl
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Pojedynek z ofertami:
  • Trzy style wiarygodnej komunikacji marketingowej
  • Najchętniej czytane tematy
  • Efektywne komunikaty reklamowe -- neutralne i mające olbrzymią moc przekonywania
  • Wpływ metafor i technik autoperswazji
  • Budowanie zdań i akapitów, przykuwających uwagę Twoich czytelników

Hiperswazja -- od greckiego hypér (nad) i łacińskiego persuasio (namawiać, przekonywać). Hiperswazja wykracza poza lingwistyczne sztuczki i ślepe rzucanie sugestiami. Skupia się na Twojej postawie, autentyczności i emocjach.

Marketerze, copywriterze, handlowcu! Szykuj się do walki. Podnieś rękawicę rzuconą przez rynek i wygraj zadowolenie swojego klienta. Zacznij toczyć bitwy i wygrywać wojny. Sięgaj po sztylety nowych rozwiązań. Zrywaj zawleczki z najpoczytniejszych tematów. Wytaczaj działa skutecznych tekstów. Odbezpieczaj właściwe podejście do odbiorcy. Formuj perswazyjne szyki.

Dobry twórca tekstów reklamowych trzyma zawsze rękę na... spuście.

Słowa, choć same budowane zaledwie z trzydziestu dwóch liter, tworzą nieomal nieskończoną liczbę kombinacji. A ponieważ również litery możesz zestawiać niemal tak, jak chcesz -- otrzymujesz potężną broń. Jest to kod dostępu do ludzkich głów. Cel, pal!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Pierwszy na świecie kompleksowy model socjotechniki

  • Poznaj zjawiska psychologiczne, które wykorzystują socjotechnicy
  • Odkryj sekrety perswazji, jakie socjotechnika rozgryzła dawno temu
  • Przekonaj się, do czego można wykorzystać kamery, urządzenia GPS i identyfikację numeru
  • Dowiedz się, jak niesamowite informacje można znaleźć w internecie
  • Zapoznaj się krok po kroku z przebiegiem ataku socjotechnicznego
Podczas większości złośliwych ataków wykorzystuje się element socjotechniczny, aby zwieść użytkownika i nakłonić go do zapewnienia atakującym dostępu. Kolejne słabości techniczne można usuwać w miarę ich powstawania, natomiast nic nie da się poradzić na głupotę, a raczej łatwowierność ludzi. Chris wyjaśnia tajemnice tego typu przedsięwzięć, omawiając wykorzystywane współcześnie ścieżki ataku. Ta książka dostarcza cennych informacji, które ułatwiają rozpoznawanie takich ataków.

Kevin Mitnick,
pisarz, prelegent i konsultant.


Chris Hadnagy stworzył wyczerpujące opracowanie na temat socjotechniki. Książka powstała na podstawie pogłębionych badań i uwzględnia kwestie praktyczne. Twojej firmie, ale również i Tobie dostarcza zatem rozwiązań konkretnych problemów i zapewnia ochronę przed wszechobecnymi zagrożeniami. To prawdziwie przełomowe dzieło.

Kevin Hogan,
autor książek Ukryta perswazja oraz Sekretny język biznesu


  • Pokrętny labirynt socjotechniki.
  • Ludzki umysł to najmocniejszy z elementów każdego systemu.
  • Ludzki umysł to najsłabszy z elementów każdego systemu.

Brzmi paradoksalnie? A jednak bez względu na to, jak skomplikowane ustanowisz zabezpieczenia, Twoje przedsięwzięcie może nie wypalić właśnie z winy infrastruktury ludzkiej. Człowiek funkcjonuje według pewnych schematów, które można z powodzeniem rozgryźć. A złośliwy socjotechnik, dysponujący odpowiednimi umiejętnościami, to przeciwnik, przed którym niemal nie sposób się obronić.

Poznaj pierwszy na świecie model socjotechniki. Autor tej książki definiuje, wyjaśnia i rozkłada go na cząstki elementarne, a następnie ilustruje całe zagadnienie, przytaczając analizy i prawdziwe historie. Zabierze Cię na wycieczkę po ciemnych zaułkach społeczeństwa, gdzie żyją szemrane typy. Przedstawi Ci mroczne arkana socjotechniki stosowanej przez szpiegów i oszustów. Będziesz podglądał nawet takich mistrzów, jak Kevin Mitnick, autor książki Sztuka podstępu. Przyjrzysz się także powszechnym, codziennym sytuacjom, poznając je pod kątem scenariuszy socjotechnicznych. W ostatniej części znajdziesz "tajemne" porady i wskazówki profesjonalnych socjotechników, a czasem również prawdziwych przestępców.

Sekrety oszustów i socjotechników

  • Model komunikacji i jego geneza
  • Wykorzystywanie wpływu alkoholu
  • Wchodzenie w rolę, czyli jak zostać tym, kim chcesz
  • Sztuczki socjotechniczne — psychologiczne zasady stosowane w socjotechnice
  • Programowanie neurolingwistyczne (NLP)
  • Pięć podstaw wywierania wpływu
  • Tworzenie programu podnoszenia świadomości osobistych zagrożeń
  • Wyczulenie na złośliwe taktyki
  • Dalajlama i socjotechnika

Christopher Hadnagy jest głównym twórcą www.social-engineer.org, pierwszego modelu socjotechniki. Dysponuje więcej niż czternastoletnim doświadczeniem w branży systemów zabezpieczeń oraz IT. Współpracował z zespołem www.backtrack-linux.org i brał udział w licznych projektach związanych z bezpieczeństwem. Pracuje również jako szkoleniowiec i główny socjotechnik w grupie penetracyjnej Offensive Security.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 04:10:39

Negocjacje są proste jak konstrukcja cepa, ale kruche jak lukier

Konflikt jest wynikiem sprzeczności lub różnicy interesów. Jest zjawiskiem naturalnym i nieuchronnym wszędzie tam, gdzie ludzie ze sobą współżyją lub współpracują. Jesteśmy na niego skazani. Jednak czy zawsze musi on być zjawiskiem negatywnym? Jak postępować gdy konflikt wybuchnie? Walczyć czy negocjować? Zwyciężać czy szukać kompromisów?

Czy warto za wszelką cenę forsować swoje stanowisko i pomysły? Pokonać "przeciwnika", posługując się presją lub manipulacją, i osiągnąć niekwestionowane zwycięstwo? Dobrze znamy ten schemat zachowania, gdyż podpowiadają go nam nasze ludzkie odruchy, nawyki i stereotypy. Jednak bywa on skuteczny jedynie przy jednorazowym kontakcie, natomiast w przypadku ważnych i dłuższych relacji zawsze okazuje się pyrrusowym zwycięstwem. Pokonany i wykorzystany partner myśli o rewanżu i nie jest skłonny do kooperacji.

Jaką strategię negocjacji warto obrać, aby zwiększyć szanse na dobrą współpracę? Jak nie zniszczyć dobrze rokującego dorobku? Jeżeli chcesz, żeby sposób rozwiązywania konfliktów zaowocował obustronną satysfakcją i gotowością do kooperacji w przyszłości, właśnie w tej książce znajdziesz użyteczne wskazówki, jak to zrobić. Model negocjacji nastawionych na współpracę pozwala w praktyce zastosować słuszne i szczytne postulaty, zawarte w wielu książkach i teoriach poświęconych temu zagadnieniu. Umiejętność negocjowania bez wątpienia jest sztuką, mimo swej logicznej prostoty. Aby osiągnąć w niej biegłość, potrzeba doświadczenia, stosowania kilku ważnych zasad oraz umiejętności omijania kilku pułapek, a szczególnie zachowań i wypowiedzi, które w jednej chwili niszczą każdą sensowną rozmowę.

Proponowane przez autorów metody twórczego rozwiązywania konfliktów zostały wielokrotnie sprawdzone w praktyce. Z równą łatwością można użyć ich przy rozbrajaniu złożonych problemów organizacji biznesowych, jak i podczas łagodzenia antagonizmów społecznych lub w konfliktach natury osobistej.

Ta książka to praktyczny poradnik dla osób, które z racji swojego zawodu, funkcji lub sytuacji życiowej mają często do czynienia z konfliktami, a także dla tych, które muszą negocjować. Znajdziesz w niej konkretne i użyteczne sposoby:

  • budowania dobrego kontaktu i zachęcania do współpracy;
  • przeciwstawiania się presji i manipulacji;
  • skutecznego negocjowania, dającego satysfakcję obu stronom konfliktu.

Wydanie trzecie książki Docenić konflikt jest poszerzone o rozdział, w którym autorzy dzielą się swoim bogatym doświadczeniem z ostatnich kilkunastu lat praktyki w roli negocjatora i mediatora. Szczególny nacisk kładą tu na polską specyfikę, prostotę stosowanych narzędzi oraz negocjacje wewnątrz firm i zespołów zadaniowych.

Czytaj fragment >>

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Nokautująca siła perswazji

  • Używaj perswazyjnego języka i mowy ciała do osiągania swoich celów
  • Kieruj myślami i zachowaniem innych oraz realizuj swoje najśmielsze plany
  • Wykorzystaj zdobytą wiedzę na polu zawodowym i w prywatnym ogródku

Dodatek: Arkusze robocze ukrytej perswazji

Zbiór potężnych i sprawdzonych technik perswazji

  • Nie wiesz, jak wywierać piorunujące wrażenie na nowo poznanych osobach?
  • Chcesz nauczyć się przewidywać i kontrolować zachowanie Twojego otoczenia?
  • Szukasz technik przekonywania innych w sposób tak zręczny, że zupełnie niewidoczny?

Świat wokół Ciebie przesiąknięty jest perswazją. Jeśli jej nie dostrzegasz, to znaczy, że jest skuteczna i dobrze zakamuflowana. Najlepszą obroną jest kontratak! Zamiast snuć się w ogonie peletonu, przyspiesz i znajdź się w ścisłej czołówce - wśród ludzi, którzy wiedzą, jak osiągnąć sukces, i realizują swoje najśmielsze plany. Nie musisz iść na żadne kompromisy, z niczego rezygnować, zmieniać swoich planów czy poglądów ani korygować marzeń.
Dowiedz się, jak przekonywać innych do swoich racji, forsować swój punkt widzenia i wywierać trwały wpływ na opinie otoczenia. Korzystaj z nowoczesnych technik komunikacji biznesowej i personalnej. Opanuj podstawy psychologii i kluczowe zagadnienia mowy ciała. Zostań ekspertem ds. perswazji i zawsze zdobywaj to, czego chcesz - na własnych warunkach. Odkryj dziesiątki bezcennych strategii, zawartych w jednej, niewielkiej książce.

Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu. Wydanie II to tytuł, w którym mieści się "obietnica-pokusa" zwiększenia umiejętności oddziaływania na ludzi. Słowo "perswazja" ma (dla mnie osobiście) mniej pozytywny wydźwięk niż zbliżone do niego, bardziej przyjazne "przekonywanie". Autorzy poradnika, Kevin Hogan i James Speakman, myślą podobnie. Dlatego do swoich czytelników wystosowali ostrzeżenie-apel: "Techniki perswazji zawarte w niniejszej książce powinny być stosowane w sposób etyczny. Podobnie jak młotek, który jest przewidziany do wbijania gwoździ, niniejsze techniki służyć mają zwiększaniu Twojej siły perswazji dla poprawy Twojego życia zawodowego, jak i osobistego, a nie jakimś nieetycznym czy złym celom!".

Andrzej Budzyk, "Personel i Zarządzanie"


Ukryta perswazja to książka dla profesjonalistów zajmujących się przede wszystkim sprzedażą oraz osób zainteresowanych praktycznymi metodami wywierania wpływu. Trzeba jednak pamiętać, co autorzy szczególnie podkreślają, że stosując perswazję, należy stale mieć na uwadze drugą osobę oraz ETYCZNE zachowanie.

Małgorzata Drzewiecka, portal proto.pl


Kevin Hogan jest ekspertem w dziedzinie mowy ciała i siły podświadomości. To dynamiczny, znany na arenie międzynarodowej mówca - przemawiał w wielu miejscach na całym świecie, od Sydney po Warszawę. Uczył umiejętności perswazji, sprzedaży i marketingu przedstawicieli rządu polskiego oraz pracowników takich firm, jak Boeing, Microsoft czy Starbucks. Na stronie www.kevinhogan.com znajdziesz dodatkowe informacje o potędze perswazji.
James Speakman intensywnie bada dziedzinę perswazji, a jego przemówienia na żywo są niezwykle przekonujące. Swoimi sekretami dzieli się z taką energią i zaangażowaniem, że uczestnicy wychodzą z zajęć z własnymi planami działań, których efektem są zdumiewające sukcesy. Więcej informacji o Jamesie znajdziesz na stronie internetowej www.jimspeakman.com.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Polecam książkę Krzysztofa Króla. Być może to właśnie w niej znajdziesz receptę na szczęście i spełnienie!
Grzegorz Stróżniak,
lider zespołu LOMBARD

Odpowie ona na nasze pytania, które mogą być kluczem do osiągnięcia sukcesu.
Marcin Wandel,
wielokrotny mistrz świata i Europy w sportach siłowych

Biorąc do ręki tę książkę, tak naprawdę wziąłeś do ręki swój los.
Magdalena Mroczkiewicz,
wicemistrzyni olimpijska z Sydney

Skoro sięgnąłeś po tę książkę, to znaczy, że postawiłeś pierwszy lub kolejny krok do wolności.
Kamil Cebulski,
najmłodszy polski milioner, założyciel szkoły ASBIRO

Autor odważnie i z wielką pasją, entuzjastycznie prowadzi Czytelnika przez krainę sukcesu.
Tadeusz Niwiński,
prekursor polskiej psychologii sukcesu

Życzę Czytelnikom, by pokochali tę książkę i zawarte w niej wiadomości.
Aldona Orman, wybitna polska aktorka teatralna i filmowa

X – Kodeks Wygranych czyli X przykazań człowieka sukcesu

Codziennie rano nie chce Ci się wstawać z łóżka, bo nie masz po co? Twoje życie jest nudne jak flaki z olejem? Nie lubisz swojej pracy? Twój partner życiowy to porażka?

Jeśli odpowiedziałeś "tak", to czas na zmiany! Życie nie składa się tylko z sumy oddechów, lecz z chwil, które zapierają dech w piersiach. Ta książka zmieni Twój świat!

Czy jeśli mógłbyś - jak w filmie - wybrać życie dowolnego człowieka ze wszystkich kiedykolwiek żyjących na Ziemi… wybrałbyś własne? Czy mając taki wybór, chciałbyś je przeżyć ponownie? Czy jesteś zadowolony ze swojego życia?

Ta książka to największe na świecie kompendium wiedzy na temat rozwoju osobistego, motywacji, szczęścia w życiu oraz sukcesu!

Uczę ludzi, jak żyć. Zmieniłem już bieg historii tysięcy istnień ludzkich. Masz tylko jedną szansę, jedno życie - Tu i Teraz! W tej chwili weź do ręki tę książkę, pokochaj ją, bo już wkrótce czeka Cię…

Szalona jazda bez trzymanki przez cały świat!
Nadszedł czas na Twoją wygraną.

DVD z 4 godzinami szkoleń


Krzysztof Król — wybitny trener, prowadzący szkolenia z zakresu rozwoju osobistego i relacji damsko-męskich. Twórca szkoły Perfect Dating ( www.perfectdating.pl ), autor bestsellerowej Księgi związków, podrywu i seksu dla mężczyzn. Pomógł tysiącom ludzi udoskonalić umiejętności interpersonalne i seksualne (nazywany jest "polskim Hitchem"). Uczy, jak osiągnąć w życiu sukces i spełnić swoje marzenia. Obecnie przygotowuje doktorat z zakresu motywacji.





Patroni medialni:


Media wspierające:

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Będziesz co najmniej poirytowany faktem, jak wiele błędów popełniałeś i jak skutecznie sabotowałeś swoje osiągnięcia sprzedażowe. A wszystko to do momentu przeczytania tej książki.

Alchemia sprzedaży

Jak przekształcić każdy zawodowy kontakt w handlowe złoto?

W dzisiejszych czasach Twój sukces zależy w znaczniej mierze od jakości relacji, które potrafisz zbudować. Jeśli podczas rozmowy z klientem zdołasz stworzyć nić sympatii i zaufania, wówczas realizacja Twoich celów sprzedażowych nagle okazuje się niezwykle prosta i przyjemna.

Czy chciałbyś, by Twoja praca przynosiła zarówno pieniądze, jak i pełne zadowolenie?

Ta książka nauczy Cię, jak docierać do klientów, wyzwalać w nich najlepsze emocje i nastawiać na "tak". To trening budowania dobrych relacji handlowych.

Zastanów się:

  • Z jakim handlowcem chciałbyś rozmawiać?
  • Co chciałbyś od niego usłyszeć?
  • Jaki musiałby być, abyś chciał z nim współpracować?

Wiedz, że niewielu handlowców zadaje sobie trud poszukiwania odpowiedzi na te pytania. A to tylko początek drogi doskonalenia, na jaką wejdziesz, kiedy zaczniesz czytać tę książkę i chłonąć praktyczne rady w niej zawarte.

Poznaj Konrada Pankiewicza -- założyciela Instytutu Perswazji oraz twórcę Dynamicznego Modelu Perswazji® (Persuasion Dynamic Model®).

Konrad jest fantastycznym trenerem. Charyzmatycznym coachem. Doświadczonym praktykiem sprzedaży i marketingu.

Zobacz co o nim i jego książce sądzą autorytety perswazji, sprzedaży i marketingu:


"Wśród wszystkich Polaków znam tylko trzy osoby, od których mógłbym się uczyć perswazji. Konrad Pankiewicz jest jedną z nich. Dostarcza on nowych umiejętności i uczy technik oraz strategii, których nie poznacie nigdzie indziej."

Dr Kevin Hogan,
autor książki"Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu"
"Konrad przekazuje pasjonującą wiedzę. To obowiązkowa lektura dla sprzedawców, negocjatorów i marketerów."
Bohdan Pawłowicz;
Dyrektor Generalny Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce
"Zaawansowana wiedza. Zaawansowane strategie i techniki. Wszystko bardzo profesjonalnie przekazane."
Agnieszka Bzdyra-Maciorowska
Redaktor naczelna Miesięcznika "Marketing w praktyce"

Dowiedz się:

  • jak budować sympatię, wiarygodność i zaufanie
  • jak dystansować konkurencję i wygrywać walkę o klienta
  • jak nawiązywać relacje i przekształcać je w cenne kontrakty
  • jak wykorzystywać narzędzia perswazji w skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta
  • jak umiejętnie wykorzystać wiedzę o procesach decyzyjnych Twoich klientów

To książka dla Ciebie, jeśli stawiasz zaufanie i wiarygodność ponad nieudolną manipulację prowadzącą do frustracji i nieuchronnej katastrofy.

Książka zawiera płytę CD z pełnym szkoleniem:
"Najczęstsze techniki negocjacyjne".

Czy stać Cię na to, by nie zarabiać więcej? Przyjemniej? Skuteczniej?
Nie trać czasu na odpowiedź, kupuj póki jest.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu / Joanna Wrycza-Bekier. - Wyd. 2 zaktualizowane i poszerzone - [miejsce nieznane] : Onepress : ebookpoint BIBLIO, 2013. - 200 s. ; 21 cm.
Forma i typ

Zwięźle. Rzeczowo. Konkretnie.

Książka i blog. Szpalta gazety i strona WWW. Notka prasowa i tweet. Tu słowa i tu słowa. Tu tekst i tu tekst. Jednak tekst internetowy czyta się inaczej niż drukowany. Internauta ledwie skanuje go wzrokiem, podświadomie szuka miejsc przyciągających wzrok, czasami ogranicza się jedynie do pierwszego akapitu, a nawet samego tytułu! Jeśli zatem chcesz, by Twój przekaz dotarł do internauty, musisz nauczyć się pisać tak, by go zadowolić. Nadszedł czas, by stać się webwriterem.

Zacznij od poznania zasad funkcjonalności stron internetowych. Dzięki temu łatwiej Ci będzie zrozumieć, jak tworzyć funkcjonalne teksty. Następnie zapoznaj się z najważniejszymi zasadami rządzącymi webwritingiem. Później przejdź do szczegółów: opanuj zasady pisania internetowych tekstów dziennikarskich i perswazyjnych e-maili. Dowiedz się, jak sprawić, by Google pokochało Twoje teksty, i jak tworzyć perfekcyjne tweety. Wszak tweet to jedynie 140 znaków - sama esencja, istota treści tworzonych dla internetu. Spróbuj przekazać to, co chcesz powiedzieć, w 140 znakach…

Dodatkowo autorka przygotowała dla Ciebie prawie 30 praktycznych ćwiczeń, w których wykorzystała autentyczne teksty, zaczerpnięte ze stron internetowych.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Słowa, które mają MOC

Czy wierzysz w moc perswazji w komunikacji z ludźmi? Zanim odpowiesz na to pytanie, wykonaj następujące ćwiczenie: zamknij oczy, ustaw w szeregu swojej pamięci osoby, z którymi na co dzień współpracujesz, i wybierz te, których prośby realizujesz w pierwszej kolejności. Czy są to te sympatyczne? Sympatyczny może poczekać, prawda? Nie pogniewa się, zrozumie, zaakceptuje, najwyżej zrobi sam. A może najszybciej załatwiasz sprawy najbardziej namolnych? Tych, którzy będą marudzić, wisieć Ci nad głową, wzdychać, że Twoje opóźnienia zawalą projekt. Jeśli nie masz bardzo przekornej natury, robotę dla nich wykonasz najprędzej — po to, by mieć ich z głowy. Czy teraz czujesz moc perswazji? Czy wierzysz już, że tak jak marudni wpływają na Twoje działania, tak Ty możesz kierować działaniami innych ludzi?

Jeśli tak jest, sięgnij po książkę Aleksandra Binsztoka. W sposób prosty, dosadny i dowcipny autor podpowie Ci, jakimi metodami możesz wpływać na otoczenie i kształtować je tak, by ułatwić sobie życie zawodowe i prywatne. Z jednym zastrzeżeniem - książka nie ujmuje wszystkich zagadnień komunikacji perswazyjnej. Jest jednak częścią strategii, metod i technik, które wchodzą w skład Modelu Permanentnego Rozwoju Społecznego (Permanent Social Development Model, PSDM), który autor od lat konstruuje wraz ze współpracownikami. Pod tym modelem podpisuje się obiema rękami, jednak pozostawia Czytelnikowi pole do przemyśleń i własnych wniosków.


Aleksander Binsztok jest doktorem nauk ekonomicznych, wykładowcą Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu oraz współpracownikiem innych renomowanych uczelni w kraju i za granicą. Przede wszystkim jednak jest trenerem komunikacji i biznesu. W gronie osób korzystających z jego usług znaleźli się ludzie, którzy zdali sobie sprawę z tego, jak wielką rolę w biznesie odgrywa niewidoczne, skuteczne oddziaływanie na ludzkie emocje, myśli i zachowania, a są wśród nich m.in. prawnicy, politycy, agenci ubezpieczeniowi, sprzedawcy luksusowych dóbr oraz menedżerowie międzynarodowych korporacji. Przeczytaj więcej na www.binsztok.pl.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Kropla drąży kamień nie siłą, lecz częstym spadaniem
Owidiusz

Czy nigdy nie marzyłeś o umiejętności porywania ludzi do działania tak, aby byli przekonani o słuszności swoich decyzji, a jednocześnie podejmowali je zgodnie z Twoim życzeniem? Czy nie chciałbyś niepostrzeżenie, szepcząc do "ucha podświadomości" Twoich rozmówców, przekonywać ich do Twoich pomysłów i idei? Czy nie sądzisz, że warto napełniać ludzkie serca pozytywną energią, a przy tym zdobywać sympatię i akceptację dla Twoich propozycji? Teraz masz szansę to osiągnąć. Trzymasz właśnie w rękach klucz do oddziaływania na ludzkie pragnienia. To przewodnik, który pozwoli Ci z łatwością płynąć przez świat myśli oraz uczuć i kruszyć po drodze skamieniałe serca rozmówców. Dowiedz się, jak podlewać i pielęgnować ogród pozytywnych relacji z innymi. KUSZĄCE, prawda? Czy nie warto skorzystać z tego już teraz?

Komunikacja interpersonalna to proces psychologiczny, polegający na przekazywaniu informacji, pojęć, idei, uczuć za pomocą symboli tworzonych przez słowa, dźwięki, obrazy czy dotyk. Komunikacja jest jak oddech -- trwa, póki żyjesz. Porozumiewasz się ze światem nieustannie. Nawet jeśli nie wypowiadasz ani słowa, Twoje ciało wysyła komunikaty niewerbalne -- sygnały, które zdradzają Twoje nastawienie, postawy, skrywane myśli. Ale by proces ten nie był tylko płytkim łapaniem tlenu, Twój oddech musi zejść głęboko, do przepony. Naucz się precyzyjnego i jasnego wyrażania siebie. Unikaj pułapek i barier komunikacyjnych. Wpływaj na innych. Przeczytaj tę książkę.

Zwiedź galerię międzyludzkich aktów komunikacji, a znajdziesz w niej:
  • ponadczasowe reguły wpływu społecznego;
  • zdobycze NLP w tworzeniu skutecznego przekazu;
  • triki pomagające w budowaniu przyjaznego kontaktu z rozmówcą;
  • sposoby radzenia sobie z trudnym klientem i w niewygodnych sytuacjach;
  • techniki lingwistyczne, hipnotyzujące ludzki umysł;
  • metody na przekonanie każdego do wszystkiego, wszędzie i zawsze!
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
AlphaHuman / Mateusz Grzesiak. - [miejsce nieznane] : Sensus : ebookpoint BIBLIO, 2013. - 328 s. ; 21 cm.
Forma i typ

Podróżniku Życia!


Mamy tylko ten jeden moment, więc zatrzymaj się na chwilę z tą książką w dłoniach. Nie ma przypadków. Nic nie dzieje się bez przyczyny. Niekiedy dopiero po latach rozumiemy dlaczego.

Za chwilę stanie się coś ważnego. Zadasz sobie pytanie, które jest kwintesencją zrozumienia tego, co doprowadziło Cię do tej chwili.

Pełnisz różne role w swoim życiu — członka rodziny, przyjaciela, pracownika, obywatela. Masz jakąś płeć i oceniasz siebie na różne sposoby, czasem gorsze, czasem lepsze. Wychowywano Cię przez całe życie, byś był "kimś" i miał to "coś" — te dwie misje zabrały Ci sporo czasu z Twego cennego życia. Tak jakby przepisem na życie był domek do mieszkania, ciało do pokazania, praca do zapewnienia bezpieczeństwa, internet do ucieczki od siebie samego, rodzina i znajomi do zniknięcia w tłumie. W tym śnie kończy większość z nas. A Ty… Czy Ty tak właśnie chcesz skończyć?

Zastanów się przez chwilę, kim byś był bez tych wszystkich aspektów osobowości. Jak byś żył, gdybyś nie przemieniał się w kogoś przy innych ludziach, by dobrze Cię postrzegali. Gdybyś przestał zaciskać zęby, gdy pragniesz krzyczeć, i nie udawał, gdy pragniesz coś komuś otwarcie powiedzieć? Gdybyś zaczął prezentować prawdziwą odwagę, zamiast nieśmiałości albo pozerstwa, gdybyś nie sprzedawał siebie pod maską wyjątkowości czy kultury i dowiedział się tego, co powinieneś już dawno zrozumieć? Gdybyś wiedział, że istnieje coś więcej, co przekracza najśmielsze wyobrażenia i jest dostępne tylko nielicznym? Co by się wtedy stało? Kim byś wtedy był? Kim w ogóle jesteś, gdy zdejmiesz z siebie te wszystkie warstwy wieku, płci, wyglądu, celów życiowych, podziału na bliskich i dalekich, moralne i niemoralne, gorsze i lepsze? KIM TY W OGÓLE JESTEŚ??

Uważaj… Oferuję tylko i wyłącznie Prawdę. Gdy raz się Ją złapie za nogi, nie ma odwrotu. Jeśli chcesz Ją poznać, jeśli czujesz, że jest głębszy powód, dla którego wybrałeś… a może zostałeś wybrany przez tę książkę… to chcesz odkryć Siebie, o jakim nawet nie miałeś odwagi pomarzyć. I jeśli jest w Tobie coś więcej niż tylko mały światek nieświadomych iluzji, których trzeba bronić przez całe życie, jeśli masz odwagę zobaczyć, co jest w króliczej norze, jeśli nie boisz się być takim bohaterem, który patrzy sobie w twarz w lustrze z dużą pokorą i świadomym zrozumieniem, jeśli pragniesz, jeśli jesteś gotowy, oddaj się temu, co szuka Cię przez całe życie… To znaczy, że nadszedł już ten Czas i powinniśmy na siebie trafić.


Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Reguły perswazji są po to, by je... wykorzystywać

  • Jasne formułowanie celu procesu przekonywania
  • Ciągła obserwacja, słuchanie i reagowanie na słowa rozmówcy
  • Atrakcyjny i zrozumiały sposób przekazywania tekstu perswazyjnego
  • Bieżąca analiza skuteczności Twojego postępowania
Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym, jak cukier czy kawa. I zapłacę za tę umiejętność więcej niż za jakąkolwiek inną pod słońcem
John D. Rockefeller

Najbardziej skuteczni są ludzie, którzy... są skuteczni. Kiedy na samą myśl o przekonaniu kogoś do swojego rozwiązania przechodzą Cię ciarki i tracisz zapał, możesz być pewny, że rzeczywiście Ci się to nie uda. Jeżeli natomiast tryskasz entuzjazmem i pewnością siebie -- sukces perswazyjny masz w zasięgu ręki!

Skuteczne oddziaływanie na ludzi wymaga przede wszystkim dobrego poznania samego siebie oraz kogoś, na kogo chcemy wpłynąć. Każdy z nas reprezentuje odmienny styl osobowości, który decyduje o indywidualnym modelu odczytywania rzeczywistości i reagowania na nią. Sposób skutecznej interakcji z drugim człowiekiem powinien być dostosowany do jego temperamentu, charakteru i typu inteligencji. Nie wolno Ci zapomnieć o postawach i wartościach, będących fundamentalnymi elementami postrzegania otaczającego świata. Pamiętaj także o kilku podstawowych zasadach, których przestrzeganie pozwoli Ci przedstawić rozmówcy sprawę z najbardziej korzystnej dla Ciebie strony:

  • Bądź jednoznaczny w swoich stwierdzeniach. Powtarzanie wciąż tego samego wywołuje przekonanie, że to, o czym mówimy, jest prawdą.
  • Bądź przekonany do tego, o czym mówisz. Zapał i przekonanie są zaraźliwe.
  • Nie oceniaj tych, którzy nie chcą słuchać Twoich racji.
  • Dostarczaj rozmówcom argumentów. Dziękuj za uwagę, nawet jeśli nie uważali.

A teraz otwórz tę książkę i wkrocz do fascynującego świata perswazji!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej