Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(55)
Katalog księgozbioru
(35)
Forma i typ
E-booki
(55)
Książki
(32)
Audiobooki
(19)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(35)
Placówka
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
(35)
Autor
Wrycza-Bekier Joanna
(7)
Batko Andrzej
(5)
Hogan Kevin
(3)
Aronson Elliot
(2)
Binsztok Aleksander
(2)
Fortuna Paweł
(2)
Jabłoński Artur
(2)
Kuczyńska-Szymala Daria
(2)
Marcinkowski Maciej
(2)
Podsiadło Michał
(2)
Pratkanis Anthony
(2)
Radzicki Józef
(2)
Skwarek Mirosław
(2)
Speakman James
(2)
Stolarczyk Bartłomiej
(2)
Strumińska Dorota
(2)
Szuster Marcin
(2)
Woźniak Jakub
(2)
Apps Judy
(1)
Austen Jane
(1)
Barnes B. Kim
(1)
Basu Rintu
(1)
Bereski Dariusz
(1)
Bogucka-Steczek Masza
(1)
Borg James
(1)
Brienza Helen Clare
(1)
Brock Timothy C
(1)
Burton Kate
(1)
Camp Lindsay
(1)
Cialdini Robert B
(1)
Cichocki Marcin Grzegorz
(1)
Czekaj Maciej
(1)
Dickman Robert
(1)
Duarte Nancy
(1)
Fugiel Marcin
(1)
Gardner Howard
(1)
Garpiel Rafał
(1)
German Janusz (1974- )
(1)
Grabiak Joanna
(1)
Green Melanie C
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Gut Jerzy
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Hadnagy Christopher
(1)
Haman Wojciech
(1)
Horn Sam
(1)
Jarmuła Anna
(1)
Jolles Robert L
(1)
Kapela Ewa
(1)
Kavet Gregg
(1)
Kleszcz Ryszard
(1)
Kordziński Jarosław
(1)
Kotlicki Rafał
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Kowaleczko-Szumowska Monika
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Król Artur
(1)
Król Krzysztof
(1)
Kudra Barbara
(1)
Kurzeja Ewa
(1)
Leszczyńska Katarzyna
(1)
Lipiec-Szafarczyk Monika
(1)
Lubaś Władysław
(1)
Machnik Marcin
(1)
Maciaszek Janusz
(1)
Madejski Radosław
(1)
Majone Giandomenico
(1)
Matkowski Cezar
(1)
Maxwell Richard
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Mitrenga Barbara
(1)
Mortensen Kurt W
(1)
Nahai Nathalie
(1)
Olejniczak Elwira
(1)
Olszewska Agnieszka
(1)
Orzechowski Sylwester Wojciech
(1)
Owsiak Anna
(1)
Pabijańska Monika
(1)
Pankiewicz Konrad
(1)
Pastucha-Blin Agnieszka
(1)
Patterson Kerry
(1)
Przedpełska-Trzeciakowska Anna
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Raz Tahl
(1)
Ready Romilla
(1)
Rebizant Robert
(1)
Robin Andy
(1)
Rogala Grzegorz
(1)
Sidoruk Maria
(1)
Sieczkowski Tomasz
(1)
Sielski Dariusz
(1)
Skała Marek
(1)
Skibiński Adam
(1)
Sokół-Klein Anna
(1)
Stempa Andrzej
(1)
Sugiero Joanna
(1)
Sztukowski Wojciech
(1)
Tokarz Marek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(55)
2000 - 2009
(25)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(90)
Język
polski
(90)
Temat
Perswazja
(34)
Komunikacja społeczna
(9)
Socjotechnika
(6)
Manipulacja (psychol.)
(5)
Stosunki interpersonalne
(5)
Motywacja
(3)
Język polski
(2)
Komunikacja werbalna
(2)
Propaganda
(2)
Reklama
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Dyskusja
(1)
Emisja głosu
(1)
FBI
(1)
Fizjonomika
(1)
Gesty
(1)
Język środowiskowy polski
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Logika
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Myślenie
(1)
Negocjacje
(1)
Perswazja (psychologia)
(1)
Polityka
(1)
Pragmatyka lingwistyczna
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Retoryka
(1)
Sukces
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Sztuka pisania
(1)
Sądy (psychol.)
(1)
Telewizja
(1)
Uczniowie gimnazjów
(1)
Voss, Christopher (1942- )
(1)
Wpływ (psychologia)
(1)
Wpływ społeczny
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(6)
Audiobook
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Poradniki
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(4)
Rozwój osobisty
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
90 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ
Czas trwania: 02:44:57

Jak za pomocą NLP, hipnozy i psychologii wywierania wpływu kontrolować umysły innych ludzi lub zbudować w swoim umyśle antymanipulacyjny firewall?

Złam kod ludzkiej podświadomości!

Czy widziałeś hollywoodzką produkcję Klik - i robisz, co chcesz? Główny bohater filmu kupuje nowego pilota, który, oprócz telewizora, uruchamia jeszcze inne domowe urządzenia... oraz steruje psem, żoną i całym otaczającym go światem. Scenariusz nie jest najwyższych lotów, ale bez wątpienia jest to historia wysoce prawdopodobna! I to historia, która może przytrafić się Tobie!

Wyobraź sobie, że masz możliwość buszowania w umysłach innych i kontrolowania swojego własnego mózgu. Że potrafisz obejść wszystkie psychiczne zabezpieczenia, rozszyfrować hasła i kody PIN, tak jak robią to codziennie hakerzy włamujący się do systemów komputerowych. Jesteś handlowcem, rozmawiasz z klientem - klik, klik, klik - i modyfikujesz w jego umyśle program sterujący zainteresowaniami: sprawiasz, że zaczyna się interesować produktem, który mu oferujesz. Albo spotykasz kogoś, kto Cię pociąga - klik, klik, klik - i już instalujesz w umyśle tej osoby fantazje na Twój temat, a w jej uczuciach pożądanie oraz fascynację Twoją osobą...

Tak. Tacy "hakerzy umysłów" naprawdę istnieją i codziennie wywierają na Ciebie wpływ - na Twoje myśli, uczucia, decyzje i zachowania. Zostań jednym z nich i zacznij kontrolować emocje ludzi, z którymi rozmawiasz, wywoływać w nich wybrane przez Ciebie pragnienia i sprawiać, że będą robić to, o co ich poprosisz.

Programista mentalnych systemów:

  • Sprzedaż, marketing i prezentacja perswazyjna.
  • Ogłoszenia dla ludzkiego umysłu.
  • Przyciąganie i przytrzymywanie uwagi słuchacza lub czytelnika.
  • Kotwice, czyli "nasza piosenka".
  • Kontrolowanie własnych emocji i reakcji.
  • Zmiana wiedzy w naturalne umiejętności.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 02:07:06

Dlaczego tylko podczas niektórych prezentacji handlowych klienci słuchają i oglądają z wypiekami na twarzy, czują się podekscytowani, z przekonaniem kupują, nigdy nie zwracają towaru i polecają produkt swoim znajomym?

Jeżeli jesteś handlowcem i prezentujesz oferty klientom, dobrze znasz wyraz znudzenia na ich twarzach, nieobecne spojrzenia, postawę obronną, podejrzliwość, wahanie się i podchwytliwe pytania...

Ale bywa też inaczej.

Zdarzyło mi się kilka razy wysłuchać takiej prezentacji, że do dziś pamiętam uczucie fascynacji, narastającą ekscytację, przemykające przez moją głowę marzenia o posiadaniu proponowanego przedmiotu lub korzystaniu z oferowanej usługi.

Towarzyszyło temu coraz intensywniejsze pragnienie, żeby to mieć. W moich myślach uruchamiał się kalkulator, wyliczający różne opcje i sposoby zdobycia pieniędzy na zakup. Cena traciła na znaczeniu, bo najważniejsze było pragnienie, aby to mieć! Stan, w jakim się znajdowałem, można podsumować jednym zdaniem: "Wyżebrzę, pożyczę albo ukradnę, ale będę to mieć!".

Jak bardzo zależy Ci na tym, aby klienci w taki sposób reagowali na Twoją prezentację?

Jeżeli myślisz sobie teraz, że owszem, ale nie z Twoimi klientami, nie przy tym produkcie, nie w tej sytuacji, nie na tym rynku, nie w tym kraju lub mieście, ta książka może okazać się najważniejszą zwrotnicą w Twoim życiu zawodowym. Zwrotnicą, która przekieruje Cię na nowy tor - łatwiejszej pracy, wielokrotnie większych pieniędzy, dostatku i zrealizowanych marzeń!

Zacznij przyprawiać swoje handlowe relacje szczyptą hipnozy. Wywołuj u rozmówcy stan, w którym nie może i nie chce oderwać uwagi od Ciebie i Twojej oferty. Stan, kiedy wpływasz na percepcję, emocje i zachowanie drugiego człowieka. Stan kupowania!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Obierz kurs na… perswazję i NLP

NLP (programowanie neurolingwistyczne) jest dziedziną, która dzięki wykorzystaniu najnowszej wiedzy z zakresu psychologii, komunikacji i neurologii pozwala:

  • kontrolować własne stany emocjonalne (pozbywanie się lęku, stresu, fobii),

  • świadomie wpływać na myśli i zachowania innych ludzi (przekonywanie do swoich pomysłów, łatwiejsze nawiązywanie kontaktów).

Masz niepowtarzalną okazję uczestniczyć w szkoleniu prowadzonym przez autora bestsellerowej książki Sztuka perswazji, czyli język wpływu i manipulacji.

NLP. Kurs video. Sekrety manipulacji i wywierania wpływu omawia:

  • zjawisko osławionych kotwic,

  • metodę dostrajania się,

  • sposoby na budowanie kontaktu z ludźmi,

  • skuteczne triki wywierania wpływu na drugą osobę,

  • właściwy cel perswazji,

  • możliwość wywołania uczuć na żądanie,

  • sposoby na kontrolowanie własnych emocji,

  • skuteczne metody pozbywania się lęku,

  • wpływ języka na podświadomość,

  • używanie słów jako poleceń,

  • efekt aktywnego słuchania innych,

  • stosowanie parafraz jako narzędzi manipulacji,

  • wykorzystywanie presupozycji — wyrażeń zawierających ukryty sens,

  • ramy w komunikacji z innymi,

  • techniki rozwiązywania problemów,

a także…

  • trans hipnotyczny.

Warsztaty są najprostszą drogą do odkrycia tajemnic programowania neurolingwistycznego. Pomagają także zdobyć umiejętności praktyczne w zakresie wykorzystywania efektywnych technik NLP dla własnych potrzeb.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Autorka podjęła mało eksplorowaną, lecz ważną problematykę. Celem publikacji jest bowiem analiza prasowego i telewizyjnego dyskursu ezoterycznego przeprowadzona na tle kontekstu społeczno-psychologicznego. W pracy zostały postawione pytania o to, dlaczego w XXI w. wzrosło zainteresowanie magią i medycyną niekonwencjonalną, jaki wpływ ma na to sytuacja ekonomiczna kraju i co sprawia, że ludzie wierzą wróżkom i bioenergoterapeutom. Materiał został pozyskany z 31 numerów czasopism, takich jak: „Wróżka”, „Gwiazdy mówią...”, „Nieznany Świat” i „Uzdrawiacz” z lat 2008-2012 oraz z emisji 13 programów telewizyjnych, m.in.: „Wróżki”, „Tajemnice losu” i „Ręce, które leczą”.

Warstwa teoretyczna pracy ujawnia wręcz erudycję Autorki, która przedstawia nie tylko ustalenia terminologiczne, ale ze znawstwem odnosi się do nich, prezentując własne stanowisko. Z kolei zgromadzone w części analitycznej przykłady pełnią nie tylko funkcję egzemplifikacyjną ustaleń teoretycznych, ale i poznawczą jednocześnie, wzbogacają one również wywód, czyniąc go wiarygodniejszym i bardziej interesującym.

Z recenzji prof. dr hab. Małgorzaty Karwatowskiej

UMCS w Lublinie

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 03:11:28

Copywriterem być każdy może?

Kim jest copywriter? To osoba, która pisze teksty o określonej funkcji. Najczęściej są to treści reklamowe, wizerunkowe i pozycjonujące. Copywriterzy piszą teksty ofert handlowych i na firmowe strony internetowe, tworzą scenariusze spotów radiowych i telewizyjnych, opisują produkty i usługi oraz wymyślają reklamujące je slogany. Często firmy zlecają copywriterom wymyślenie nazwy marki, produktu lub usługi.

Możliwości pracy z komercyjnym słowem pisanym są praktycznie nieograniczone, albo inaczej - ogranicza je zapotrzebowanie zleceniodawcy i wyobraźnia piszącego... oraz oczywiście jego kompetencje.

By zostać copywriterem, nie trzeba kończyć studiów kierunkowych ani posiadać odpowiednich zaświadczeń, certyfikatów lub świadectw odbycia kursów. Tyle że w copywritingu jak w życiu - jeden robi to lepiej, drugi gorzej.

Ten, kto potrafi skutecznie żonglować słowami, będzie dobrze zarabiał na pisaniu, a ten, którego teksty nie będą dobre, skończy w tłumie setek innych copywriterów.
A co to znaczy "skutecznie" i jak pisać skuteczne teksty? Dowiesz się, sięgając po tę książkę!

Z książki dowiesz się:

  • Kim jest copywriter?
  • Jak przygotować się do pracy copywritera?
  • Jak sprawnie poprawić warsztat pisarski?
  • Jak skutecznie sprzedawać słowem w dobie marketingowego szumu?
  • Jak mądrze pozycjonować treści w internecie?
  • Jak dobrze zarabiać na copywritingu i prowadzić copywriterski biznes?

Łap za książkę i bądź kontent, tworząc content!

Posłuchaj rozmowy z Marcinem Cichockim!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 04:04:16

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.
Dowiesz się z niej:

  • Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
  • Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
  • Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
  • Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 02:44:30

Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów!

W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach serwisu kilka razy dziennie. Mimo to LinkedIn wciąż jest niedoceniany przez reklamodawców. Panuje opinia, że reklama na nim jest droga, trudna do ustawienia i nieskuteczna, a sam serwis nie jest przyjazny firmom, które chciałyby powierzyć mu swój budżet promocyjny.

Nic bardziej mylnego!

Jeśli chcesz dotrzeć z informacją o swoich produktach lub usługach do konkretnych biznesowych odbiorców, czyli właścicieli firm i kadry zarządzającej przedsiębiorstw - LinkedIn powinien być Twoim pierwszym wyborem, jeśli chodzi o portale społecznościowe. Musisz oczywiście zacząć od skutecznej komunikacji: założyć konto firmowe i regularnie publikować ciekawe treści. Jednak bez wykorzystywania mechanizmów reklamowych szybko stracisz kontrolę nad zasięgami. By temu zapobiec, skorzystaj z panelu reklamowego LinkedIna:

  • Dotrzyj z przesłaniem do właściwych osób
  • Zrealizuj założone cele biznesowe
  • Wygeneruj nowe leady

O książce i Autorze w mediach:

Natemat.pl: Artur Jabłoński: Dobra kampania płatna zaczyna się długo przed tym, zanim klikniemy "Utwórz reklamę"

Focus.pl: Reklama na LinkedInie jest droga? Artur Jabłoński: „To kwestia perspektywy”

Rosnijwsile.pl: Dotrzyj z przekazem do profesjonalistów!

marketing-w-pigulce.pl: Skuteczna reklama na LinkedIn

Online Marketing Magazyn, Social Media Manager: Jakie są formaty reklamy na LinkedInie?

Inmedium.pl: Przeczytaj, co znajdziesz w środku!

Mobiletrends.pl: Dormaty reklamowe na LinkedInie

Annamiotk.pl: Skuteczna reklama na LinkedIn – Artur Jabłoński [recenzja]

Biznesnafali.pl: Zapowiedź książki

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 03:25:34

Magia milionowych zasięgów

Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób.

Dobrze - powiesz - ale jak to zrobić? Jak dobrze wykorzystać zaledwie 60 sekund, jakie oferuje TikTok do tego, by nakręcić film promocyjny, który obejrzy 100 tysięcy, milion, a może 2 miliony odbiorców? Oczywiście, należy się streszczać. Skondensować przekaz. Jednak nie byle jak. Filmiki trzeba nagrywać w konkretny, preferowany przez odbiorców tego medium sposób. Dodatkowo musisz się nauczyć umiejętnie pobudzać ich zaangażowanie. Działać tak, by algorytm TikToka stał się Twoim sprzymierzeńcem, nie wrogiem. Jak to wszystko osiągnąć? Szybko, bo konkurencja nie śpi, tylko... kręci!

Tego, co i jak robić, by zostać królem TikToka ze wzbudzającymi zazdrość zasięgami, dowiesz się z tej konkretnej, pełnej praktycznych porad książki doświadczonego marketera i tiktokera w jednej osobie.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 10:30:09

Czy pisania poczytnych książek można się nauczyć?

Oto powszechnie przyjęty obraz pisarza: samotny wilk, zmagający się z trudami swojego zawodu, siedzi przed ekranem laptopa, wpatruje się w pustą stronę i czeka na natchnienie. W wersji bardziej realnej siada przed tą stroną regularnie, codziennie o podobnej porze, by pokryć ją odpowiednią, ustaloną wcześniej z samym sobą liczbą słów, które następnie usunie, poprawi, zmieni i wygładzi. Zasadniczo jednak pisarz sam odkrywa tajniki swojego zawodu i wręcz ujmą są dla niego kursy pisarskie...

Zaraz, zaraz. Czyż nie istnieją szkoły, nawet wyższe, kształcące malarzy, rzeźbiarzy, muzyków, tancerzy, kompozytorów, reżyserów i aktorów? Ależ tak, funkcjonują i z powodzeniem wychowują kolejne pokolenia artystów. Powieściopisarz także jest artystą. Czy zatem nie nazbyt pochopnie odmawiamy mu prawa do nauki twórczego pisania? Powołanie do bycia pisarzem, rzecz jasna, trzeba mieć własne. Umiejętności wyszukiwania tematów, budowania fabuły, pisania dialogów i właściwego użycia słów - tego wszystkiego można się nauczyć.

Książka łączy wskazówki warsztatowe i psychologiczne. Dowiesz się, jak pisać, ale też jak walczyć z blokadami, znaleźć motywację i wygospodarować czas. Tylko holistyczne podejście do twórczości gwarantuje, że doprowadzisz powieść od pierwszej myśli do ostatniej kropki.

Pisanie jest dla ludzi takich jak Ty. Chcesz się przekonać?

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 08:41:45

Twórz teksty blogowe jak profesjonalny autor

Od czasu, gdy powstał jako osobna gałąź copywritingu i dziennikarstwa, webwriting przeszedł prawdziwą ewolucję. Kilkanaście lat temu autorów tekstów blogowych uczulało się przede wszystkim na to, by uwzględniali możliwości botów wyszukiwarki, które sczytują słowa klucze i na podstawie tego, jak wiele razy i w jaki sposób zostały użyte, pozycjonują stronę internetową.

Odkąd zostały ustalone główne zasady webwritingu, internet niesamowicie się rozwinął, udoskonalono boty eksplorujące sieć, a rynek pisania do internetu z jednej strony się sprofesjonalizował, z drugiej - wyszedł poza wirtualny świat. Treści drukowane bowiem coraz mocniej przypominają artykuły, które czytamy w sieci. Dzieje się tak, ponieważ, przyzwyczajeni do stylu postów blogowych, oczekujemy podobnego w tekstach drukowanych. Dlatego też, jeśli piszesz artykuły dla jakiegokolwiek medium, koniecznie musisz się zapoznać z zasadami współczesnego webwritingu. Dzięki zastosowaniu jego zasad Twoje teksty będą lepiej pozycjonowane, a czytelnicy - bardziej usatysfakcjonowani treścią, jaką chcesz im przekazać.

W książce znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby zaplanować, napisać i zoptymalizować perfekcyjny artykuł poradnikowy, który zostanie doceniony zarówno przez czytelnika, jak i wyszukiwarkę.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Publikacja omawia proces komunikacyjny w trakcie promowania marki miasta. Samorząd jako podmiot współtworzący gospodarcze realia makroekonomiczne skazany jest na walkę w wolnorynkowej konkurencji. Aby móc ją skutecznie podjąć, musi dostosować swoje struktury do standardów obowiązujących w nowoczesnych przedsiębiorstwach. Książka pokazuje jak bardzo poznawcze teorie podobieństwa są bezcennym źródłem wiedzy, która może być skutecznie wykorzystana w zastosowaniach praktycznych w kontroli zachowań rynkowych w dziedzinie marketingu terytorialnego. Jest zatem znakomitym przykładem precyzyjnego, ilościowego podejścia do oceny atrakcyjności miast oraz tworzenia skutecznych strategii wzmacniających ich wizerunek w umysłach mieszkańców. Szczególnym walorem pracy jest także zależność odwrotna, zastosowania praktyczne także są inspirującym źródłem rozwoju poznawczych teorii podobieństwa. Wyniki przeprowadzonych badań mogą bowiem zostać wykorzystane do uszczegółowiania tych teorii, ich rozwoju i integracji z innymi teoriami poznawczymi, m.in. teorią perspektywy. Publikacja w sposób kompetentny łączy ze sobą wątki twardej psychologii poznawczej (teorię asymetrii podobieństw Tversky’ego, teorię perspektywy Kahnemana i Tversky’ego, teorię asymetrii pozytywno-negatywnej) z aspektem aplikacyjnym (kształtowanie marki miasta i płynące z tego zalecenia dla miejskich włodarzy). Autorka pokazuje zatem, że można być zaangażowanym zarówno w tak aplikacyjną stronę badań jaką jest tworzenie reklam, a równocześnie twórczo wykorzystywać dorobek psychologii naukowej

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 04:27:30

Krótkie teksty na szybkie czasy

Świat przyspieszył, a tekst musi dotrzymać mu kroku. Czytelnik przesuwa palcem po ekranie, skanuje listę wyników, chwyta w locie strzępki zdań. W kilka sekund decyduje, co warto czytać. Gdy oko czytelnika pędzi po ekranie — liczy się każde słowo. Dlatego współcześnie rozkwitają formy krótkie: esemesy, tweety, memy, wpisy na Facebooku, wezwania do działania.
By zwyciężyć walkę o uwagę czytelnika, musisz nauczyć się pisać krótko, mocno i celnie. Od kogo? Od twórców reklam. Autorów tekstów piosenek. Poetów. Sławnych pisarzy. Mistrzów haiku. Specjalistów od SEO. Joanny Wrycza-Bekier, która dla Ciebie zebrała inspirujące, krótkie teksty i przyjrzała im się z punktu widzenia literaturoznawcy i specjalisty w zakresie internetowego słowa pisanego. Przed Tobą 21 technik i 4 warsztaty, dzięki którym nauczysz się pisać krótkie teksty, tak by szybko przykuć uwagę.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ

Nie daj sobie wciskać kitu!

  • „Sukces gwarantowany”, czyli jak rozpoznać szarlatanów i osłonić się tarczą Naprawdę Zdrowego Rozsądku
  • Krach na giełdzie Ja, czyli dlaczego inwestycje w siebie rzadko kiedy się zwracaj
  • Samoocena i trzeźwy osąd, czyli po co porównywać się z innymi i jak robić to mądrze
Rozwój osobisty można bez cienia przesady nazwać kamieniem filozoficznym naszych czasów. Mnóstwo ludzi wierzy, że może dzięki niemu odnieść sukces oraz zapewnić sobie pomyślność w każdej dziedzinie życia. Wykorzystują to wszelkiej maści samozwańczy guru, utwierdzający swoich naiwnych klientów w przekonaniu, że to wszystko da się zrobić... bez konkretnej pracy i rzetelnej oceny. Wystarczy pozytywnie myśleć, łączyć się z Kosmosem w celu przywrócenia harmonii czy robić jakąś inną, równie idiotyczną rzecz — na przykład chodzić po rozżarzonych węglach. Raz powiedzmy to sobie jasno: chodzenie po węglach może skończyć się poparzeniami, a postępowanie według bzdurnych wskazówek może na zawsze zniszczyć nam życie!
Autor tej książki — psycholog, coach, trener — bez ogródek wskazuje kolejne pułapki zastawiane na osoby próbujące podążyć drogą rozwoju osobistego. Pisze o tym, dlaczego różne sztuczki nie działają i na czym polega iluzja serwowana przez rozwojowych magików. Pokazuje również, co może zadziałać w Twoim przypadku, jeśli naprawdę weźmiesz sobie do serca jego przesłanie: pracuj nad sobą i sprawdzaj efekty, zamiast wierzyć w różne bajeczki. Nie musisz przy tym wcale zgadzać się z jego zaleceniami, za to włącz zdrowy rozsądek. Myśl krytycznie i zacznij w końcu działać!
  • Wszystko, co wiesz o rozwoju osobistym, to kłamstwo
  • Pasja (rozwoju osobistego)
  • Otaczaj się odpowiednimi ludźmi, czyli... zróbmy sektę!
  • Pułapka pozytywnego myślenia i wartość negatywnych emocji
  • Byle szybciej — nieważne, w którą stronę
  • Rozwój to fun, a fun to rozwój — a na drzewach rosną banknoty studolarowe
  • Nieocenianie jest do niczego, a przekonania nie są aż tak ważne
  • McDuchowość w akcji
  • Jak guru rozwojowi pogrywają sobie klientami

Nikt nie zmieni Twojego życia za Ciebie!



Artur Król — psycholog, trener, coach, właściciel firmy szkoleniowej ChangeMakers (www.krolartur.com ; www.changemakers.pl). Twórca narzędzi rozwojowych takich jak Beyond NLP czy Dynamic Mindscapes. Ekspert medialny, autor licznych artykułów i książek, w swoich publikacjach porusza przede wszystkim tematy pewności siebie, skutecznego coachingu oraz zdrowego podejścia do metod zmiany osobistej. Artur Król pracuje zarówno z osobami prywatnymi, jak i organizacjami. Znany jest z ogromnego zaangażowania oraz bardzo skutecznych metod pracy. Bliski jest mu duch sceptycyzmu naukowego, dlatego dba o wykorzystywanie metod opierających się na solidnych psychologicznych i neurologicznych podstawach. Nieustannie dąży do rozwijania swojej wiedzy w tym zakresie.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

A Ty, ilu chcesz mieć obserwujących na Instagramie?

Instagram. Medium społecznościowe, które jest z nami już od kilkunastu lat, właśnie przeżywa boom. W rytmie, w jakim zamiera Facebook, Instagram rośnie, docierając do coraz większej liczby osób. Prosty, fotograficzny lub filmowy przekaz okraszony kilkoma słowami komentarza, oczywiście hashtagami oraz linkiem w bio. Tyle wystarczy, by dotrzeć do tzw. grupy docelowej i stać się instagramowym influencerem. Czy to naprawdę takie proste?

Nie do końca. Na Instagramie obecnych jest dziś około 9 mln Polaków. Wielu użytkowników jedynie odbiera publikowane tam treści bądź incydentalnie umieszcza na swoich kontach posty. Jednak nie o takich instagramerach jest ta książka. Istnieje grono osób, które publikują tam regularnie, merytorycznie i w doskonale przemyślany sposób, budując dzięki Instagramowi ogromne zasięgi oraz markę osobistą. Te działania pozwalają często zarabiać spore pieniądze. Konkurencja jest duża, ale droga pozostaje otwarta. Jeśli zatem chcesz dołączyć do grona instagramowych influencerów, ta książka odsłoni przed Tobą ich sekrety i umożliwi Ci zdobycie tylu obserwujących, ilu zapragniesz mieć.
Książka w mediach:
Biblioteka Macieja Bookstagram

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 03:59:54

Skrzynka pełna udanych rozmów

"Dziękuję, nie jestem zainteresowany", "Ten abonament to zwykłe złodziejstwo", "U konkurencji jest taniej", "To ja się jeszcze zastanowię". Kiedy słyszysz te zdania podczas rozmowy telefonicznej, przeczuwasz szybki jej koniec. Co robisz? Poddajesz się? Zadajesz niewłaściwe pytania? Nerwowo żonglujesz rabatami? A może wdajesz się w słowne przepychanki? To typowe błędy działającego spontanicznie telemarketera. Niestety, nie tylko powodują one utratę klienta, ale przede wszystkim mocno obniżają skuteczność pracy. A przecież to wyniki decydują o stanie Twojego konta bankowego.

Najwyższy czas coś z tym zrobić. Teraz. Właśnie tak powinno się wprowadzać zmiany w praktyce telemarketingowej - od ręki, z marszu, najlepiej dziś, by już jutro poczuć poprawę. W teorii brzmi to dobrze, ale co z praktyką? W praktyce także nie będzie trudno, jeśli tylko sięgniesz po tę książkę. Skorzystaj z doświadczeń Bartłomieja Stolarczyka, trenera i coacha telemarketerów, który o tym fachu wie tak dużo, że stworzył swoistą skrzynkę narzędziową. Jego narzędzia przydadzą Ci się na pewno, niezależnie od tego, czy telefon służy Ci do sprzedaży czy do obsługi klienta. Będą skuteczne w rękach telemarketerów pracujących z klientami indywidualnymi i tych działających w sektorze B2B. Pomogą także operatorom help desku, doradcom technicznym i konsultantom obsługi klienta w biznesie czy sektorze publicznym.

* Drugie wydanie książki poszerzono o zagadnienia, które sam autor i Czytelnicy pierwszego wydania uznali za warte rozwinięcia i uzupełnienia.

Bartłomiej Stolarczyk skupia się na najistotniejszych aspektach sprzedaży telefonicznej, przedstawia proste i skuteczne narzędzia, które odnoszą się do naszych realiów biznesowych. Analizuje wiele codziennych sytuacji z pracy telemarketera i pokazuje, jak wykorzystać je w taki sposób, aby jego praca była jak najefektywniejsza. W żadnej innej książce nie znalazłem tak użytecznego opisu radzenia sobie z trudnym klientem i propozycji wyjścia z kłopotliwych sytuacji oraz przykładów rozmów z klientami odnoszących się do tak różnych branż i grup klientów.

Marcin Piotrowski, menedżer działu sprzedaży, Nowoczesna Firma SA, www.nf.pl

Sprzedawcy pracujący w naszej firmie od lat swoje sukcesy budują, korzystając ze wskazówek zawartych w tej książce. To lektura obowiązkowa dla każdej osoby podejmującej kontakt telefoniczny z klientem. Znakomite narzędzie służące do podniesienia efektywności, a tym samym do zwiększenia sprzedaży. Gorąco polecam!

Maciej Dąbrowski, kierownik działu sprzedaży, księgarnia i hurtownia Taniej Książki - Księgarnia Tuliszków, www.ksiegarnia-tuliszkow.pl

Książka prezentuje kompleksowe ujęcie zagadnienia sprzedaży przez telefon. To także niezwykle wartościowe źródło wiedzy, zarówno dla debiutantów, jak i weteranów działów sprzedaży. Obowiązkowa pozycja dla każdego, kto zajmuje się kontaktami z klientem.

Michał Zdybel, OrtoFan, www.ortofan.pl

Kilka lat temu w moje ręce wpadło pierwsze wydanie książki Perswazyjny telemarketing Bartłomieja Stolarczyka. Byłem pod wielkim wrażeniem, jak wiele wartościowej wiedzy ona zawiera. Wtedy też poprosiłem Bartka, by przeprowadził szkolenie w naszej firmie. To było wyjątkowe doświadczenie dla całego zespołu. Wiedza zawarta w tej publikacji jest ponadczasowa. Niech najlepszą rekomendacją do zapoznania się z tą książką będzie fakt, iż obecni liderzy sprzedaży w naszej organizacji po dziś dzień trzymają na biurku swój egzemplarz Perswazyjnego telemarketingu, czerpiąc z niego wiedzę i motywację do dalszej pracy. Jako dyrektor działu sprzedaży telefonicznej mogę z czystym sumieniem polecić tę książkę osobom, których kariera zawodowa jest związana z handlem przez telefon. Na pewno się nie zawiedziecie, a umiejętności, jakie zyskacie, pomogą Wam osiągnąć najambitniejsze cele.

Adam Bieluczyk, dyrektor sprzedaży, Grupa Biznes Polska, www.gbp.pl

Pragniesz spróbować swoich sił w obsłudze klienta przez telefon? Jako mapę pozwalającą dotrzeć do celu polecam Ci książkę Perswazyjny telemarketing. Książka napisana jest dla "sportowców" nieustających w ciągłej walce o zwycięstwo, które oznacza dla nich bycie mistrzem w rozumieniu potrzeb i rozwiązywaniu problemów innych. Mistrz, leader, zwycięzca - to perswazyjny telemarketer, czyli po prostu osoba, która doskonale rozumie, po co wykonuje swój zawód, i zawsze jest po drugiej stronie słuchawki, kiedy potrzebują jej inni. Dzięki zawartym w książce poradom uświadomisz sobie, które z Twoich cech mogą być przydatne w pracy telemarketera, a które mogą Ci ją utrudniać. Ta wiedza już na starcie pozwoli Ci oszacować Twoje umiejętności i wyposaży Cię w narzędzia niezbędne do walki o mistrzostwo.

Czas odnieść sukces! Perswazyjny telemarketing to Twoja mapa z bardzo dobrze opisaną legendą. Polecam.

Maria Sznuk-Olewczyńska - współzałożycielka Centrum Informacji o Ochronie Własności Przemysłowej i zastępca dyrektora w departamencie zgłoszeń w Urzędzie Patentowym RP, www.uprp.pl

Informację o drugim wydaniu książki Perswazyjny telemarketing przyjąłem z dystansem. Pierwsze wydanie wydawało mi się kompletne i wyczerpujące wszystkie aspekty sprzedaży przez telefon. Jak bardzo się myliłem, przekonałem się już po przeczytaniu kilkunastu stron. Notatki, podkreślenia, zapiski, które zacząłem robić, pochłonęły mnie całkowicie. Kolejne rozdziały uzmysłowiły mi, jak wiele pracy ja i zespół powinniśmy jeszcze wykonać, aby przestać być "ślepą kurą". Zarówno tę, jak i poprzednie książki Bartłomieja Stolarczyka cechuje prosty i zrozumiały język, dzięki czemu czyta się z przyjemnością. Drugie wydanie pozwoliło mi odświeżyć spojrzenie na niektóre aspekty sprzedaży telefonicznej w firmie.

Książka jest zbiorem gotowych rozwiązań i może służyć jako instrukcja dla nowego pracownika oraz - co bardzo ważne dla mnie - pogłębiać wiedzę doświadczonych handlowców. Jest również idealnym narzędziem szkoleniowym, gdyż każdy rozdział to osobny temat do rozważań i analiz, dzięki którym można uczyć się dobrych nawyków sprzedażowych i doprowadzić do tego, by rozmowy były perfekcyjne.

Każda strona i każdy rozdział przekonują, jak przyjemna i satysfakcjonująca może być praca sprzedawcy przez telefon, kiedy zastosujemy kilka prostych i czytelnych zasad.
Jednak najważniejszą wartością tej książki jest dla mnie bardzo etyczne i przejrzyste podejście do sprzedaży telefonicznej. Książka ta pozwala mi sięgnąć po konkretne przykłady, by w prosty sposób wyjaśnić handlowcom różnice między perswazją i manipulacją. Podsumowując - jest to kompendium wiedzy i praktycznych zasad sprzedaży telefonicznej, przydatne dla szefów oraz zarówno nowych, jak i już doświadczonych sprzedawców.

Polecam

Sebastian Ząbek, GJC Inter Media Sp. z o.o., organizator targów RemaDays, www.gjc.pl
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Biblia copywritingu / Dariusz Puzyrkiewicz. - [miejsce nieznane] : Onepress : ebookpoint BIBLIO, 2017. - 192 s. ; 21 cm.
Forma i typ

Dobry copywriter zawsze pilnie potrzebny!

Jak myślisz, kiedy powstała reklama? Kiedy ludzie zaczęli posługiwać się tekstami, które miały skłonić innych do kupna, skorzystania z usługi czy do określonego zachowania? Może Cię to zdziwi, ale reklama i copywriting są niemal tak stare jak pismo, a może nawet starsze! Już starożytni Sumerowie zachwalali swoje usługi na tabliczkach, a Grecy wypracowali skuteczne reguły pisania tekstów perswazyjnych. Dzisiaj mamy do dyspozycji nieco inne techniki i inne możliwości, ale dobry tekst reklamowy jest zawsze na czasie. Ty też możesz zostać rasowym copywriterem — takim, który wie, co i kiedy powiedzieć, umie rozwiać wątpliwości, dąży do celu i pokazuje go z odpowiedniej perspektywy. Naucz się mówić jasno i precyzyjnie i postaraj się na wskroś poznać swoich klientów. Jeśli chcesz tak działać, Biblia copywritingu powinna znaleźć się wśród Twoich ulubionych książek.
Znajdziesz tu bezcenne informacje o tym, jak pisać teksty perswazyjne i nie zgubić ich sensu po drodze. Zobaczysz, co wywołuje konkretne emocje i zdecydowane reakcje, jakie narzędzia warto wykorzystać w konkretnych sytuacjach i jak można nakłonić czytelników do podjęcia działań. Co więcej, ta książka w całości opiera się na przykładach z życia wziętych — odsłania dobre i złe strategie, które autor stosował przy różnych kampaniach reklamowych. Przede wszystkim jednak jej zadaniem jest przekonanie Cię, że copywriting wymaga wiary w produkt, wiary w siebie i chęci porozumienia się z klientem. Cała reszta to tylko dodatki.

Pisz i bogać się!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Zostań najbardziej wpływowym człowiekiem roku

Szkolenie "Zasady wywierania wpływu na ludzi" to szereg korzyści. Dzięki niemu:

  • Zastosujesz w praktyce najskuteczniejsze reguły perswazji i negocjacji.
  • Nauczysz się skutecznie bronić przed manipulacją.
  • Udowodnisz, że nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych do osiągnięcia.

Ten program pomoże menedżerom podejmować lepsze decyzje i mądrze korzystać z narzędzi wpływu... Robert Cialdini zainspirował mnie bardziej niż jakikolwiek inny naukowiec.

Charles T. Munger, wiceprezes Berkshire Hathaway, Inc.

Dyskretny urok psychologii

Prywatnie, zawodowo, na co dzień i od święta — codziennie wywieramy na kogoś wpływ albo sami stajemy się celem czyjejś manipulacji. Metody oddziaływania na innych ludzi są zadziwiająco proste i niepokojąco skuteczne. To tajemna broń wszystkich marketerów, handlowców, twórców reklam, a także naszych najbliższych krewnych. Jeśli została użyta umiejętnie, możesz nagle odkryć, że kupiłeś towar, który zupełnie nie jest Ci potrzebny, albo poparłeś akcję, do której wcale nie jesteś przekonany. Na szczęście każdy kij ma dwa końce — jeśli chwycisz za ten właściwy, sam możesz poznać zasady gry, które skutecznie zmienią bieg Twojej kariery zawodowej, a może także życia osobistego.

Wywieranie wpływu na ludzi - kurs online dla Ciebie

Rozległa wiedza naukowa z zakresu psychologii wpływu przyniosła dr. Robertowi Cialdiniemu międzynarodową sławę eksperta. Opisane przez niego techniki powieliło wielu innych autorów książek, jednak żaden nie zrobił tego w sposób tak porywający i z podobną klasą. Teraz oferujemy Ci prawdziwą gratkę — możliwość obserwowania guru w akcji. Jeśli obraz ma siłę tysiąca słów, to wizualna lekcja profesora Cialdiniego jest niczym informacyjna bomba. Dzięki tym warsztatom wideo błyskawicznie przyswoisz sobie potężną dawkę praktycznej wiedzy oraz poznasz najpopularniejsze techniki i sztuczki, które pokażą Ci:

  • Jak przekonać innych do swoich pomysłów?
  • Jak skłonić kogoś do zmiany poglądów?
  • Jak sprawić, by doceniano Cię w pracy?
  • Jak być lubianym i podziwianym?
  • Jak negocjować, by zawsze być górą?
  • Jak przewidywać kolejny krok oponenta?
  • Jak etycznie i subtelnie wpływać na ludzi?

Dr Robert Cialdini jest jednym z najwybitniejszych psychologów społecznych. Ponad 30 lat badań rozsławiło go jako wybitnego specjalistę z zakresu technik perswazji, zasad współpracy oraz narzędzi negocjacji. Obecnie pracuje na dwóch wydziałach Uniwersytetu Stanowego w Arizonie: Wydziale Marketingu, gdzie jest wyróżniony stopniem tytularnym W.P. Carey Distinguished Professor, oraz na Wydziale Psychologii, gdzie jest wyróżniony stopniem tytularnym Regents’ Professor. Jest również prezesem Influence At Work, międzynarodowej firmy konsultingowej specjalizującej się w planowaniu strategicznym i szkoleniach dla organizacji opartych na programie „Sześć reguł wywierania wpływu”.

Sprawdź także kurs z analizy danych dostępny w naszej ofercie.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

E-book – "Manipulacja i wywieranie wpływu na ludzi". Seria kreatywność. Seria książek naukowych i popularnonaukowych

Już same słowa MANIPULACJA czy WYWIERANIE WPŁYWU powodują negatywne skojarzenia. Najbardziej prymitywną formą manipulacji jest kłamstwo, jednak „ludzie dojrzali, mając do dyspozycji cały arsenał lepszych manipulacji, rzadko stosują formę zwykłego kłamstwa. Jeżeli w świecie dorosłych spotykamy proste kłamstwo, to najczęściej tylko wtedy, gdy spełnione są dwa podstawowe warunki <> kłamstwa: brzmi ono prawdopodobnie oraz jest absolutnie niemożliwe do sprawdzenia przez odbiorcę.” Autorka Anna Jarmuła w książce Manipulacja i wywieranie wpływu na ludzi, w prosty sposób stara się przybliżyć Czytelnikowi dzisiejszą wiedzę badaczy tego tematu. Książka bogata jest w opis technik, metod i przykładów na to, co powinniśmy wiedzieć, by przetrwać na froncie wpływu społecznego, uwikłani w próbę manipulacji naszą osobą czy też naszymi działaniami. W książce zawarta jest odpowiedż na pytanie jaki wpływ na nasze decyzje, postawę, sukces czy porażkę ma partycypacja w naszych zachowaniach osób trzecich. Koniecznie ją przeczytaj.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

E-book – "Psychomanipulacja w polityce. Metody, techniki, przykłady". Seria Polityka. Seria książek naukowych i popularnonaukowych

Oglądasz telewizję, słuchasz radia, czytasz gazety... Jesteś politykiem, dziennikarzem, pracownikiem administracji publicznej, studentem nauk politycznych, obywatelem i wyborcą, i nie chcesz dać się zmanipulować? Sięgnij po znakomitą książkę autorstwa Moniki Pabijańskiej, której tematem jest manipulacja polityczna rozumiana w kategoriach psychologicznych. Zjawisko to występuje wszędzie tam, gdzie jednostka jest zmuszona do dokonywania wyborów, najczęściej wbrew sobie. W swojej rozprawie autorka przedstawia wiele metod manipulacyjnych i mechanizmów, które owa manipulacja wykorzystuje. Porusza nie tylko problemy „świata władzy”, manipulacja bowiem nie jest narzędziem jedynie w rękach polityków, ale też ludzi z polityką związanych – zawodowo lub z własnej inicjatywy. Należą do nich politolodzy, socjolodzy i psycholodzy polityczni, dziennikarze, publicyści, członkowie partii, przywódcy, działacze polityczni, studenci socjologii, politologii, psychologii itp. czy w końcu zwykli obywatele – wyborcy. Jeśli zatem chcesz poznać nieczyste techniki stosowane na współczesnej polskiej scenie politycznej, zajrzyj do tej książki koniecznie!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

E-book – "Psychomanipulacja metody i techniki". Seria kreatywność. Manipulacja i wywieranie wpływu na ludzi.

Nie chcesz stać się ofiarą manipulacji? Nie dać się oszukać, zniszczyć swojej psychiki? Szukasz pomocy? Koniecznie sięgnij po książkę PSYCHOMANIPULACJA METODY I TECHNIKI. W pracy tej autorki Agnieszka Olszewska absolwentka Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego oraz Studium Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie, oraz Urszula Zielińska absolwentka Wydziału Pedagogiki i Psychologii oraz wydziału Prawa Uniwersytetu w Białymstoku w znakomity, syntetyczny i przejrzysty sposób dokonały charakterystyki czynów zabronionych, tj. zbrodni i występków popełnianych przy użyciu psychomanipulacji. Wychodząc od definicji manipulacji i cech osobowościowych manipulatora, opisują bezpośrednie związki między destrukcyjnymi sektami, narkomanią i eskalacją agresji w szkole. Przedstawiają problemy negatywnego network marketingu czy bezpośrednio firm zajmujących się tzw. multi level marketingiem. Poruszają także problem przemocy w domu, by zakończyć opis technik manipulacyjnych na, tak ostatnio modnym, zagadnieniu mobbingu. Książka omawia także sposoby ochrony przed działaniami manipulatora czy instytucji wykorzystujących metody i techniki psychomanipulacji do osiągnięcia własnego celu. To bardzo nowatorska książka. Każdy z nas powinien ją przeczytać, by nie dać się zmanipulować.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej