Materiały do książki Po lekcjach Małgorzaty Wójcik-Dudek obejmują artykuły już wcześniej publikowane. Wszystkie teksty zostały przejrzane, poprawione i uzupełnione. Kompozycja pracy zaproponowana przez autorkę wydobywa z nich najistotniejsze treści, a sąsiedztwo poszczególnych tekstów umożliwia ich dialog, nierzadko również krytyczny komentarz. Artykuły podejmują zagadnienia po pierwsze bliskie zainteresowaniom badawczym autorki oraz po drugie − wynikające z jej doświadczenia zawodowego. Ich tematyka oscyluje wokół dwóch obszarów: literatury dla niedorosłych i wybranych „lektur szkolnych” poddanych procedurom interpretacyjnym, które pozwoliłby odświeżyć oraz poszerzyć horyzont szkolnego czytania kanonicznych tytułów. Autorka wychodząc od mikroanaliz, przechodzi do uogólnień umożliwiających włączenie proponowanych tekstów do opowieści o potrzebie refleksji nad „szkołą szczęśliwą”, skoncentrowaną na trosce i budowaniu wspólnoty. Tego typu odczytanie tekstów literackich czyni z nich oryginalny materiał do przemyślenia miejsca oraz roli edukacji (humanistycznej) we współczesnym świecie.
„Nauczanie i promocja języka polskiego w świecie. Diagnoza – stan – perspektywy” to pozycja obowiązkowa na półkach nauczycieli, wykładowców, lektorów, działaczy polonijnych, animatorów kultury, dziennikarzy, dyplomatów – jednym słowem wszystkich, którym prestiż języka polskiego w świecie leży na sercu i od których los i status języka polskiego na świecie zależy. Publikację stworzył zespół autorski w składzie: Władysław Miodunka, Jolanta Tambor, Aleksandra Achtelik, Romuald Cudak, Danuta Krzyżyk, Jan Mazur, Bernadeta Niesporek-Szamburska, Kazimierz Ożóg, Adam Pawłowski, Dorota Praszałowicz, Anna Seretny, Roman Szul, Agnieszka Tambor, Tadeusz Zgółka (współpraca: Małgorzata Smereczniak, Karolina Graboń). Autorzy to jednocześnie zespół ekspertów powołany przez JM Rektora UŚ na mocy umowy z Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego w styczniu 2017 roku w celu opracowaniu strategii nauczania i promocji języka polskiego w świecie, która miała uwzględniać:
Prace nad strategią ukończono w lipcu 2017 roku, książka ukazuje się w lipcu 2018 roku. Odległość czasowa niezbyt wielka, ale brzemienna w wydarzenia. Przede wszystkim w październiku 2017 roku została powołana do życia Narodowa Agencja Wymiany Akademickiej, instytucja, która przejęła zadania Biura Uznawalności Wykształcenia i Wymiany Międzynrodowej, ale też kilku innych działów, wydziałów i departamentów resortowych. Przed publikacją autorzy starali się wprowadzić konieczne zmiany, uwzględniające nową sytuację, choć nie zawsze było to możliwe.
Autorzy diagnozują aktualny stan nauczania i promocji języka polskiego w świecie i sugerują najlepsze sposoby rozwikłania problemów, podpowiadają najlepsze rozwiązania. Zdajemy sobie sprawę, że szybka realizacja niektórych proponowanych zmian nie jest możliwa, gdyż wymagałaby ogromnych zmian systemowych – są to jednak plany maksimum, które pokazują bolączki i rzeczy ważne dla nauczycieli, uczniów, studentów, rodziców dzieci polskiego pochodzenia i cudzoziemców z różnych powodów uczących się języka polskiego (np. migrantów, uchodźców, ale też reemigrantów, którzy wchodzą w polski system edukacyjny), ważne także dla miłośników polskiej literatury, polskiego teatru i polskiego kina, przebywających za granicą, gdzie dostęp do dóbr kultury bywa bardzo ograniczony; dla polskich turystów, podróżników, pasażerów, którzy próżno oczekują polskich zapowiedzi w samolotach, polskojęzycznej obsługi w pociągach czy polskich napisów na takich lotniskach. Fragmenty tej publikacji będą przydatne na specjalnościach glottodydaktycznych, na podyplomowych studiach kształcących przyszłych nauczycieli języka polskiego jako obcego. Powinni po nią sięgnąć nauczyciele i wykładowcy, ale też studenci. Inspirację z tego opracowania winni czerpać ci, od których pewne zmiany, decyzje, możliwości wcielenia w życie proponowanych rozwiązań zależą.
Opracowanie pokazuje stan na przełomie lat 2017 i 2018 – stan, który systemowo wciąż jest taki sam. Daje podstawę do przemyślenia, wskazuje, co można naprawić szybko i łatwo, a co wymaga o wiele większego wysiłku. Chcemy zdecydowanie podkreślić – a to bardzo ważne – że opracowanie pokazuje też wszystkie dotychczasowe osiągnięcia, sukcesy i mocne strony polskiej edukacji glottodydaktycznej oraz promocji Polski i języka polskiego.
Książka stanowi nowe opracowanie o charakterze monograficznym spuścizny artystycznej, pedagogicznej i organizacyjnej Adama Didura (24.12.1873 – 7.01.1946) – śpiewaka operowego zasłużonego dla polskiej kultury muzycznej końca XIX i pierwszej połowy XX wieku, występującego z sukcesem na wszystkich liczących się scenach operowych Polski i świata, w tym Metropolitan Opera i Teatro alla Scala. Publikacja prezentuje aktualny stan badań na temat Didura i jego uczniów, na bazie opracowań, krytyki teatralnej oraz dokumentów archiwalnych udostępnionych, często po raz pierwszy, przez archiwa i instytucje polskie i zagraniczne. Obszerne miejsce w tomie zajęły teksty przynoszące najnowsze wyniki badań na temat tworzenia przez Didura i artystów ekspatriowanych ze Lwowa teatru operowego na Górnym Śląsku po drugiej wojnie światowej.
i dobrym byciem”.
Inspiracją do powstania książki była potrzeba podzielenia się z Czytelnikiem obserwacjami oraz naukową refleksją nad współczesną wielokulturową rzeczywistością społeczną i współtworzącym ją człowiekiem. Autorka łączy prezentowaną problematykę z postulatem naprawy relacji międzyludzkich i międzykulturowych poprzez zgodę na powszechną realizację idei zrównoważonego rozwoju, którą postrzega jako niezbędny dziś cel aktywności społeczności globalnej. Sugeruje wykorzystanie edukacji międzykulturowej, dostrzegając w niej najbardziej uzasadnione narzędzie wychowawcze, aby wielokulturowa społeczność globu dokonała zmiany swoich postaw i wybrała odbudowę podstawowych środowisk życia ludzi (przyrodniczego, kulturowego, społecznego i gospodarczego) na zasadach harmonii i współbycia, z odrzuceniem narracji zysku, rabunkowej gospodarki, przymusu rywalizacji oraz niechęci wobec drugiego człowieka. Znaczącym i nowatorskim spojrzeniem na wyzwania zrównoważonego rozwoju jest odwołanie się do obszaru kultury, który jest jednym z głównych, a zarazem najczęściej pomijanych filarów koncepcji zrównoważenia.
Theory and Practice of Second Language Acquisition, Volume 4, Issue 2 to siódmy numer powstałego w 2015 roku czasopisma (półrocznik) poświęconego pracom teoretycznym oraz badaniom empirycznym zajmującym się przyswajaniem języka drugiego oraz uczeniem się języka obcego. Jest czasopismem o zasięgu międzynarodowym, gromadzi bowiem autorów z wielu środowisk akademickich poza Polską.
Tegoroczny drugi numer kontynuuje kwestie podejmowane w poprzednim, związane ze wpływem szeroko pojętego środowiska uczenia się i przyswajania języka na osiągane rezultaty. Omawiane są badania nad profilem nauczania określanym jako Positive Language Education (Pozytywne Kształcenie Językowe), które łączy nauczanie języka z ogólnymi treściami edukacyjnymi skupiającymi się na dobrym egzystowaniu w społeczeństwie i dbaniem o rozwój własnej osobowości. Temu tematowi poświęcone są dwa pierwsze artykuły. Trzeci artykuł oferuje spojrzenie na środowisko przyswajania języka z perspektywy uczących się, natomiast w czwartym tekście przedstawione są korzyści wynikające z integracji trzech języków w środowisku klasowym dla rozwoju kompetencji w każdym z nich. Piąty tekst podejmuje problematykę kształcenia językowego online, prezentując ciekawe rozwiązania organizacyjno-metodyczne pozwalające na optymalizację procesu nauczania języka poprzez łączenie metod tradycyjnych z kształceniem na odległość. W ostatnim artykule naukowym prezentowane są możliwości zaadoptowania nowego modelu teoretycznego Complex Dynamic Systems Theory (Teoria Złożonych Układów Dynamicznych) dla potrzeb nauczania języka, wskazując zarówno na korzyści, jak i problemy z tym związane. W tomie zawarte są także dwie recenzje niedawno opublikowanych książek: Personality and Emotional Intelligence in Second Language Learning Katarzyny Ożańskiej-Ponikwii (recenzja autorstwa Danuty Gabryś-Barker) oraz Avialinguistics. The Study of Language for Aviation Purposes Anny Borowskiej (recenzja przygotowana przez Adama Wojtaszka). Tak jak poprzednie, obecny numer kierowany jest zarówno do badaczy procesów przyswajania języków, jak i do praktykujących glottodydaktyków.
Za podstawę rozważań nad kulturowym znaczeniem twórczości Zofii Rydet autorzy przyjęli „analizę etymologiczną” pojęcia fotografii. Dostrzegają oni w tym rodzaju przekazu istotny czynnik modyfikujący zachowane w tradycji pojęcia tekstu i opowieści oraz związany z nimi przykład szerzej rozumianego myślenia przy pomocy obrazów. Zastosowane ujęcie metodologiczne prowadzi do przedstawienia Zapisu socjologicznego jako aktualizacji znaczeń doświadczenia i rytuału zawartych w tradycji pojęcia fotografii, a odzwierciedlonych w fotograficznym cyklu Zofii Rydet. Autorzy stawiają pytanie o przyczyny rosnącej dziś popularności odkrywanych w nim obrazów świata, podejmując jednocześnie próbę rekonstrukcji fotograficznej poetyki Zofii Rydet. W rozważaniach tych gatunkowe pojęcie cyklu jest rozpatrywane m.in. jako zagadnienie z pogranicza narratologii oraz artystycznych praktyk performance’u. Twórczość polskiej fotografki pełni w książce także funkcję poznawczej inspiracji do szerszych rozważań teoretycznych nad miejscem obrazów fotograficznych we współczesnej kulturze. Aspekt teoretyczny publikacji prowadzi ku propozycji pojęcia „zwrotu fotograficznego”, którego przykładem są prace Zofii Rydet. Teoretyczny kontekst kulturowy nakreślony wraz z podjętą w książce próbą omówienia immanentnej poetyki fotograficznej Zofii Rydet znajdują wspólny punkt w powrocie do korzeni fotografii, prezentując proces kształtowania się ostatecznego pomysłu cyklu fotograficznego jako splotu wartości estetycznej z towarzyszącą jej obserwacją antropologiczną.
Głównym celem monografii jest identyfikacja komunikacji marketingowej muzeów oraz zakresu jej zintegrowania w aspekcie budowania korzystnych relacji z otoczeniem, przede wszystkim z publicznością. W rozdziale I omówiono pojęcie, cele i funkcje muzeum jako specyficznego podmiotu rynku kultury, a także przedstawiono funkcjonujące typologie i formy działalności tych instytucji w warunkach polskich. W rozdziale II omówiono komunikację marketingową w działalności muzeum: pojęcia i specyfikę marketingu kultury oraz formułowanie i wybór strategii marketingowej w podmiotach na tym rynku, w tym zwłaszcza w muzeach. Następnie poddano analizie pojęcie komunikacji marketingowej w odniesieniu do specyfiki rynku kultury. Szczególną uwagę poświęcono koncepcji zintegrowanej komunikacji marketingowej. W rozdziale III zaprezentowano wyniki badań jakościowych i ilościowych przeprowadzonych wśród menedżerów marketingu w muzeach. W rezultacie w IV rozdziale zaprezentowano autorski model zintegrowanej komunikacji marketingowej muzeum, wskazano na kluczowe implikacje menedżerskie oraz dobre praktyki.
W książce przedstawiono wyniki badań dotyczących wydawnictw (i wydawców) nie tylko czasopism, ale i publikacji edytowanych przez wybrane oficyny w XIX i na początku XX w. Autorzy zajęli się działalnością edytorską w latach niewoli, akcentując jej wkład w pracę oświatowo-kulturalną w środowisku lokalnym oraz znaczenie nakładców, którzy najczęściej przyjmowali rolę liderów w życiu społecznym. Podjęto w ten sposób poszukiwania historyczno-pedagogiczne zmierzające do ukazania dorobku działalności wydawniczej na rzecz rozwoju oświaty, edukacji i kultury. Mówiąc o działalności wydawniczej, autorzy mieli na myśli nie tylko aktywność profesjonalnych firm edytorskich, ale również bardziej lub mniej znane redakcje periodyków, instytucje i stowarzyszenia społeczne, które miały swój udział w oddziaływaniach na czytelników. Istotną pomoc w funkcjonowaniu szkoły zawsze stanowiły wydawnictwa podręcznikowe. Odtworzono też (m.in.) dzieje konkursów wydawniczych na podręczniki i materiały przydatne w edukacji, które ogłaszano w XIX w. na terenie Poznania. Przeprowadzone przez Autorów studia ujawniły, że nie cieszyły się one zbyt wielką popularnością, a ich rezultaty nie zawsze były zgodne z oczekiwaniami inicjatorów.
E-book "Współczesna kuchnia chińska"
Współczesna kuchnia chińska to obowiązkowa lektura dla wszystkich ciekawych świata i żądnych kulinarnych wrażeń. Książka autorstwa Barbary Jakimowicz-Klein wprowadza w obszar tak odległej dla Europejczyków kultury, przybliżając go nam dzięki znakomitym przepisom. Już dziś możemy się poczuć jak możni tego świata, wszak klasyczna kuchnia chińska zaspokaja wyrafinowane upodobania potężnych i bogatych warstw społecznych (...), a sztuka kulinarna została podniesiona do rangi szacownego zajęcia, a nawet... nauki. Uczmy się więc nowych, zdrowszych od tradycyjnych, sposobów przygotowywania potraw! Dzięki tej publikacji każdy może poznać namiastkę Dalekiego Wschodu nawet nie ruszając się z domu (rzecz jasna, zaopatrzywszy się uprzednio w niezbędne składniki oraz przyprawy ziołowe charakterystyczne dla kuchni chińskiej, wymienione w osobnym rozdziale wraz z opisem ich właściwości). Wystarczy zastosować się do kulinarnych wskazówek autorki i wzorem Chińczyków uczynić z potrawy nie tylko zwykłe danie, ale prawdziwe, poruszające wszelkie zmysły, dzieło sztuki. A zatem do dzieła!
Dostęp do wszystkich rysunków zamieszczonych w Zestawieniach ankiet obrazkowych z 1994 i 2012 roku, przedmiotu analizy w Imagologii, jest dostępna pod linkiem: www.imagologia.us.edu.pl
Tematem książki są zagadnienia zbiorowych wyobrażeń o narodach, które scharakteryzowano jako konceptualizacje kulturowe i opisano pod względem ich powstawania, przetwarzania i ewolucji zarówno w indywidualnym umyśle, jak i w kulturze. Zostały one także przedstawione jako kategorie pamięci zbiorowej, istotne w procesie wyłaniana się aktualnych dla danego czasu tożsamości wspólnotowych. W pracy omówiono wyniki trwającego ponad dwadzieścia lat badania, w którym zastosowano oryginalną metodę porównania badania asocjacyjnego wizualnego, polegającego na rysowaniu przez respondentów przedstawicieli narodów, z tradycyjnym badaniem nastawionym na uzyskanie wyników werbalnych.
Publikacja adresowana jest do etnolingwistów, antropologów, psychologów oraz do wszystkich zainteresowanych problematyką stereotypów narodowych oraz pamięci zbiorowej.
W studwudziestolecie edycji dzieła, stusiedemdziesięciolecie urodzin pisarza i stulecie jego śmierci, w Roku Henryka Sienkiewicza, gdy powieść wybrana została w ogólnopolskim plebiscycie jako lektura Narodowego Czytania, potrzeba nowego spojrzenia na „najsławniejszą powieść polską” (jak nazwał ją Julian Krzyżanowski), przełożoną na ponad 50 języków, wielokrotnie ekranizowaną i adaptowaną, wydaje się oczywista. Autorka, przybliżając legendę genezy powieści i obszar jej recepcji, a także złożoną problematykę relacji dwóch kultur w rycie przejścia (Rzymu antycznego i rodzącej się tradycji chrześcijańskiej), rozważa (i rozstrzyga), czy można (i dlaczego) nadać Quo vadis? status eposowego arcydzieła. W studium o tytułowym dziele autorka podkreśla również, że nie tylko świat antyku współtworzył europejską kulturę, lecz także – in statu nascendi – krąg Biblii, a spłycanie wpływu zwłaszcza Nowego Testamentu na powieść Sienkiewicza zuboża jej interpretacje. Poprzez kontakt z Quo vadis? Czytelnik doświadczy otwarcia perspektywy na nowy, ważny dla dzieła, obszar tematyczny – problematykę chrześcijańską i związane z nią wartości.
Publikacja to zbiór artykułów poświęconych zagadnieniom prowadzenia zespołów muzycznych, osadzonego w realiach współczesnego rynku kultury. Celem publikacji jest wymiana myśli naukowej, doświadczeń artystycznych w poznawaniu, tworzeniu, propagowaniu różnorodnych kreacji dyrygenckich we współczesnym ruchu muzycznym. Omawia rolę dyrygenta jako twórcy, animatora, nauczyciela, wychowawcy ze szczególnym nastawieniem na aspekt edukacyjny. Przedstawia również merytoryczne i praktyczne arkana sztuki dyrygenckiej. Została również rozszerzona tematyko o sylwetki wybranych kompozytorów związanych ze śląskim ruchem kompozytorskim. Proponowana tematyka przeznaczona jest zarówno dla dyrygentów, nauczycieli akademickich, instruktorów zespołów muzycznych, a także dla studentów zainteresowanych prowadzeniem zespołów muzycznych.
W okolicznościowej monografii przedstawiono zarówno historię Zakładu Teorii i Historii Kultury, jak i jego zmieniającą się i krystalizującą w ciągu kolejnych lat strukturę. Autorzy poszczególnych artykułów starali się ukazać dzieje Zakładu w szerokim historyczno-kulturowym, a także naukowym kontekście, uwzględniając stan polskiego kulturoznawstwa oraz jego specyfikę w ramach Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Śląskiego.
Książka podzielona została na dwie części. Pierwsza poświęcona jest projektom badawczym realizowanym dotychczas przez Zakład oraz profilowi naukowemu jednostki. Część druga zawiera teksty prezentujące projekty dydaktyczne, działalność kół naukowych i współpracę z licznymi instytucjami kultury. Czytelnik znajdzie tutaj refleksje na temat problematyki nauczania kultury polskiej, kształcenia nauczycieli wiedzy o kulturze, a także kształcenia w zakresie dziedzictwa kulturowego na studiach licencjackich. Osobnym zagadnieniem jest charakterystyka stosunkowo niedawno utworzonego przez pracowników Zakładu czasopisma „Laboratorium Kultury”.
Do monografii dołączono aneks, zawierający ważne dla katowickiego kulturoznawstwa dokumenty historyczne oraz wykaz absolwentów.
Seria JERZY GIEDROYC I… to wspólne przedsięwzięcie Stowarzyszenia Instytut Literacki Kultura oraz Uniwersytetu Łódzkiego. Publikacje mają udostępniać i przybliżać historię oraz dorobek Instytutu Literackiego w Paryżu. Proponujemy Czytelnikom indywidualne i zbiorowe monografie naukowe; naukowe edycje archiwaliów i korespondencji z zasobów Archiwum Instytutu Literackiego oraz problemowe antologie tekstów z „Kultury” i „Zeszytów Historycznych”. A także reedycje wybranych książek opublikowanych w ramach Biblioteki „Kultury”.
***
Stanisław Brzozowski w kręgu „Kultury” paryskiej to pierwsza monograficzna prezentacja spuścizny Brzozowskiego w myśli i twórczości autorów z kręgu „Kultury”: Jerzego Giedroycia, Józefa Czapskiego, Gustawa Herlinga-Grudzińskiego i Czesława Miłosza. Autorka pokazuje, jak intensywna była to obecność przez ponad pół wieku istnienia pisma, ale też zastanawia się, w czym tkwiła specyficzna siła myśli Brzozowskiego w debacie o Polsce.
***
Monika Anna Noga rysuje konstelację intelektualną „brzozowszczyków” w polskiej kulturze umysłowej i dowodzi, że plejada autorów „Kultury” zajmuje w niej ważne miejsce. Publikacja stanowi więc istotny wkład w dzieje recepcji autora Legendy Młodej Polski usytuowanej na mapie polskiego życia literackiego i umysłowego.
prof. dr hab. Marek Zaleski
To monografia rzetelna, oparta na badaniach materiałowych i archiwalnych, dobrze napisana, a przede wszystkim podejmująca problem unikalny, dotąd w druku nieprezentowany.
dr hab. Jan Zieliński
Przeczytaj: "Pierwszy w blogosferze wywiad z Michałem Wawrzyniakiem. Nazywa siebie Guru i ponoć zarabia miliony mówiąc ludziom jak mają żyć" ». Wywiad przeprowadził Grzegorz Marczak z Antyweb.
CZYLI POKONAJ 6 ETAPÓW, ABY WZMOCNIĆ CHARYZMĘ, ZGROMADZIĆ WŁASNYCH APOSTOŁÓW, PRZYCIĄGNĄĆ WIERNYCH WYZNAWCÓW ORAZ ZBUDOWAĆ UNIKALNY BIZNES!
Budując w sobie potężną charyzmę; gromadząc lojalnych fanów i zmieniając ich w fanatycznych ambasadorów, prowadzonych przez dream team wybranych apostołów.
To wszystko owiń dookoła swojej idei oraz osobistych wartości i rozprzestrzeń na cały świat za pomocą silnej propagandy. Budując sukcesywnie swoją markę, zacznij uwalniać się od hejterstwa, braku wiary w siebie, a także wszech otaczającej cię szarzyzny!
Możesz za darmo pobrać specjalne wprowadzenie od autora , dzięki któremu:
Dla kogo jest ta książka? Jest ważne, aby to wiedzieć zanim ją kupisz, zanim polecisz innym, zanim się zdecydujesz dać w prezencie swojej rodzinie, pracownikom czy też klientom i partnerom biznesowym. Książka opowiada historię pełnego wątpliwości człowieka, który stojąc przed decyzjami w życiu, wybierał różnie. Raz ponosząc ciężkie konsekwencje, innym razem spijając śmietankę sukcesu i kariery. Gdzieś po drodze zaczął powstawać nowy kręgosłup moralny, podtrzymujący coraz większą charyzmę, wewnętrzną siłę oraz stanowiący dobry punkt podparcia dla egoizmu. Tego zdrowego, wartego ochrony oraz tego kwaśnego, odbijającego się czkawką.
Pomaga zrozumieć, że każdy z nas, ma prawo do bycia sobą. Prawo do własnych myśli i marzeń, a także do ich ochrony przed zimnym światem opinii innych. Pokazuje drogę do stworzenia całkowicie indywidualnego, dopasowanego do Ciebie miejsca w życiu. Uczy, jak połączyć to miejsce z biznesem, tworząc silną markę dookoła siebie i swoich idei.
Możemy śmiało powiedzieć, że książka jest skierowana do ludzi chcących zrobić karierę, pokazać się. Udowodnić sobie i innym, że znaczą o wiele więcej, niż na pierwszy rzut oka można zobaczyć. Jest manifestem budzącym emocje u kogoś, kto nie zgadza się na bycie zwykłym, szarym człowiekiem. Człowieka niewidzącego nic złego w takim stylu życia, ale nie chcącego jednak należeć do tego świata, pełnego stękaczy, narzekaczy i szukających winy u innych.
Książka pomaga dokonać wewnętrznej transformacji, ale w sposób delikatny, krok po kroku, etap po etapie. Zostawiając wiele furtek i dając cierpliwe wyjaśnienia, że nie każdy z elementów musi być zrealizowany natychmiast.
Biznesmen, artysta, polityk, matka, student. Każda z tych osób, jeśli szuka otwartego, prostego i pełnego humoru komunikatu, a nie ogłupia się uczonymi słowami, pustymi obietnicami lub pseudointelektualnym bełkotem, będą zachwyceni. Możliwe, że zszokowani. Przez moment potrząśnięci, a na końcu... koniec da Ci tylko to, czego sam szukasz!
W niemal każdej z moich wypraw było więcej głosów zniechęcenia, niż prawdziwego wsparcia. Gdybym miał wtedy książkę Michała, jego słowa dodałyby mi otuchy.
- Adam Sikora, himalaista, podróżnik
Michał jest jednym z niewielu artystów, który włada językiem, formą oraz stylem w tak szokujący sposób, że jego wystąpienia są magnetyczno-elektryzujące. Szczerze polecam, dużo nauczy!
- Monika Butryn, specjalista od kreowania wizerunku, artystka, kobieta sukcesu
Z tej książki dowiesz się, co zrobić, by Twoi Hejterzy zrobili z Ciebie Gwiazdę. Polecam.
- Puoteck, Radio Eska
Michała można kochać lub mieć po nim czkawkę, nie można jednak odmówić mu wyrazistości, stylu i pomysłu na siebie. Tacy ludzie zmieniają świat. Przyjrzyj się temu, co robi Michał, bo takiej wyrazistości warto się uczyć.
- Paweł Tkaczyk, autor, bloger
Zajrzyj na stronę książki: https://gurukultu.pl/
Michał Wawrzyniak to założyciel zlokalizowanej w najstarszym Polskim mieście Kaliszu, organizacji MentalWay. Silna, charyzmatyczna osobowość, budząca bardzo silne emocje. Jest stanowczym człowiekiem biznesu, ogromnym filantropem i człowiekiem, który postanowił przekazać innym swój unikalny punkt. Od wielu lat okazuje się, że potrafi on wskrzesić umarłe biznesy, tchnąć życie w niemrawych ludzi, a zrobi to z takim stylem, humorem i energią, że będzie Ci się śnił po nocach! Jego kolejne pomysły i projekty możesz podglądać na fanpage'u Mantalway.
Przeczytaj: "Pierwszy w blogosferze wywiad z Michałem Wawrzyniakiem. Nazywa siebie Guru i ponoć zarabia miliony mówiąc ludziom jak mają żyć" ». Wywiad przeprowadził Grzegorz Marczak z Antyweb.
CZYLI POKONAJ 6 ETAPÓW, ABY WZMOCNIĆ CHARYZMĘ, ZGROMADZIĆ WŁASNYCH APOSTOŁÓW, PRZYCIĄGNĄĆ WIERNYCH WYZNAWCÓW ORAZ ZBUDOWAĆ UNIKALNY BIZNES!
Budując w sobie potężną charyzmę; gromadząc lojalnych fanów i zmieniając ich w fanatycznych ambasadorów, prowadzonych przez dream team wybranych apostołów.
To wszystko owiń dookoła swojej idei oraz osobistych wartości i rozprzestrzeń na cały świat za pomocą silnej propagandy. Budując sukcesywnie swoją markę, zacznij uwalniać się od hejterstwa, braku wiary w siebie, a także wszech otaczającej cię szarzyzny!
Możesz za darmo pobrać specjalne wprowadzenie od autora , dzięki któremu:
Dla kogo jest ta książka? Jest ważne, aby to wiedzieć zanim ją kupisz, zanim polecisz innym, zanim się zdecydujesz dać w prezencie swojej rodzinie, pracownikom czy też klientom i partnerom biznesowym. Książka opowiada historię pełnego wątpliwości człowieka, który stojąc przed decyzjami w życiu, wybierał różnie. Raz ponosząc ciężkie konsekwencje, innym razem spijając śmietankę sukcesu i kariery. Gdzieś po drodze zaczął powstawać nowy kręgosłup moralny, podtrzymujący coraz większą charyzmę, wewnętrzną siłę oraz stanowiący dobry punkt podparcia dla egoizmu. Tego zdrowego, wartego ochrony oraz tego kwaśnego, odbijającego się czkawką.
Pomaga zrozumieć, że każdy z nas, ma prawo do bycia sobą. Prawo do własnych myśli i marzeń, a także do ich ochrony przed zimnym światem opinii innych. Pokazuje drogę do stworzenia całkowicie indywidualnego, dopasowanego do Ciebie miejsca w życiu. Uczy, jak połączyć to miejsce z biznesem, tworząc silną markę dookoła siebie i swoich idei.
Możemy śmiało powiedzieć, że książka jest skierowana do ludzi chcących zrobić karierę, pokazać się. Udowodnić sobie i innym, że znaczą o wiele więcej, niż na pierwszy rzut oka można zobaczyć. Jest manifestem budzącym emocje u kogoś, kto nie zgadza się na bycie zwykłym, szarym człowiekiem. Człowieka niewidzącego nic złego w takim stylu życia, ale nie chcącego jednak należeć do tego świata, pełnego stękaczy, narzekaczy i szukających winy u innych.
Książka pomaga dokonać wewnętrznej transformacji, ale w sposób delikatny, krok po kroku, etap po etapie. Zostawiając wiele furtek i dając cierpliwe wyjaśnienia, że nie każdy z elementów musi być zrealizowany natychmiast.
Biznesmen, artysta, polityk, matka, student. Każda z tych osób, jeśli szuka otwartego, prostego i pełnego humoru komunikatu, a nie ogłupia się uczonymi słowami, pustymi obietnicami lub pseudointelektualnym bełkotem, będą zachwyceni. Możliwe, że zszokowani. Przez moment potrząśnięci, a na końcu... koniec da Ci tylko to, czego sam szukasz!
W niemal każdej z moich wypraw było więcej głosów zniechęcenia, niż prawdziwego wsparcia. Gdybym miał wtedy książkę Michała, jego słowa dodałyby mi otuchy.
- Adam Sikora, himalaista, podróżnik
Michał jest jednym z niewielu artystów, który włada językiem, formą oraz stylem w tak szokujący sposób, że jego wystąpienia są magnetyczno-elektryzujące. Szczerze polecam, dużo nauczy!
- Monika Butryn, specjalista od kreowania wizerunku, artystka, kobieta sukcesu
Z tej książki dowiesz się, co zrobić, by Twoi Hejterzy zrobili z Ciebie Gwiazdę. Polecam.
- Puoteck, Radio Eska
Michała można kochać lub mieć po nim czkawkę, nie można jednak odmówić mu wyrazistości, stylu i pomysłu na siebie. Tacy ludzie zmieniają świat. Przyjrzyj się temu, co robi Michał, bo takiej wyrazistości warto się uczyć.
- Paweł Tkaczyk, autor, bloger
Zajrzyj na stronę książki: https://gurukultu.pl/
Michał Wawrzyniak to założyciel zlokalizowanej w najstarszym Polskim mieście Kaliszu, organizacji MentalWay. Silna, charyzmatyczna osobowość, budząca bardzo silne emocje. Jest stanowczym człowiekiem biznesu, ogromnym filantropem i człowiekiem, który postanowił przekazać innym swój unikalny punkt. Od wielu lat okazuje się, że potrafi on wskrzesić umarłe biznesy, tchnąć życie w niemrawych ludzi, a zrobi to z takim stylem, humorem i energią, że będzie Ci się śnił po nocach! Jego kolejne pomysły i projekty możesz podglądać na fanpage'u Mantalway.