Witowski Wojciech
Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2479)
Kozioł Paweł
(2014)
Kochanowski Jan
(1020)
Kotwica Wojciech
(794)
Kowalska Dorota
(664)
Witowski Wojciech
(-)
Konopnicka Maria
(636)
Krzyżanowski Julian
(612)
Leśmian Bolesław
(481)
Krasicki Ignacy
(476)
Boy-Żeleński Tadeusz
(464)
Mickiewicz Adam
(405)
Słowacki Juliusz
(405)
Baczyński Krzysztof Kamil
(401)
Kraszewski Józef Ignacy
(398)
Orzeszkowa Eliza
(357)
Sienkiewicz Henryk
(340)
Jachowicz Stanisław
(316)
Otwinowska Barbara
(309)
Rzepka Rafał
(279)
Dybała Paweł (1981- )
(269)
Rolando Bianka
(262)
Trzeciak Weronika
(262)
Żeleński Tadeusz
(261)
Żeromski Stefan
(256)
Wallace Edgar
(255)
Ziajkiewicz Artur
(246)
Dybała Paweł
(243)
Czechowicz Józef
(242)
Sidorkiewicz Tomasz
(240)
Shakespeare William
(236)
Mosiewicz Maria
(230)
Korzeniewski Wiktor
(219)
Conrad Joseph
(216)
Doyle Arthur Conan
(212)
Dwornik Karolina
(211)
Ślusarczyk-Bryła Paulina
(210)
Liebert Jerzy
(209)
May Karol
(203)
Biel Mirella
(201)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Siemianowski Roch
(197)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(194)
Syty Jakub (1982- )
(190)
Bogucka Masza
(188)
Prus Bolesław
(185)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(182)
Miciński Tadeusz
(177)
Asnyk Adam
(174)
Filipowicz Leszek
(172)
Masiak Wojciech
(169)
Drewnowski Jacek (1974- )
(167)
Oppenheim E. Phillips
(165)
Baudelaire Charles
(160)
Curant Catrina
(160)
Balcer Karolina
(158)
Birek Wojciech (1961- )
(155)
Starosta Marek
(151)
Roberts Nora
(150)
Iwaszkiewicz Jarosław
(149)
Cartland Barbara
(147)
Kasprowicz Jan
(147)
M. Annah Viki
(147)
Derengowska Joanna
(145)
Brand Max
(143)
Domańska Joanna
(142)
Будна Наталія
(141)
Markiewicz Henryk
(139)
Lech Justyna
(138)
Latoś Dariusz
(133)
Drewnowski Jacek
(132)
Pratchett Terry
(130)
Rawinis Marian Piotr
(130)
Syrokomla Władysław
(128)
Cieślak Piotr
(126)
London Jack
(125)
Norwid Cyprian Kamil
(125)
Braiter Paulina
(124)
Braiter Paulina (1968- )
(124)
Dickens Charles
(124)
Zychma Agnieszka
(124)
Balzac Honoré de
(123)
Birek Wojciech
(123)
Lange Antoni
(123)
Kornhauser Julian
(122)
Pigoń Stanisław
(122)
Prus Bolesław [pseud.]
(120)
Ignaczak Tomasz
(118)
Pasewicz Edward
(118)
Verne Jules
(118)
Tuczapska Paulina
(117)
Keff Bożena
(116)
Plewako-Szczerbiński Krzysztof
(116)
Piechowiak Anna
(115)
Sobczak Tomasz
(115)
Wiesiołowski Jacek
(115)
Grabiński Stefan
(114)
SheWolf
(114)
Andersen Hans Christian
(112)
Szweykowski Zygmunt
(112)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
1 wynik Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ
Obierz kurs na... tworzenie gier w starym stylu Czy potrafisz rozszyfrować termin „piksel”? Stanowi on zbitkę dwóch angielskich wyrazów: picture i element. Stąd piksel to najmniejszy jednolity fragment obrazu wyświetlanego na ekranie. Dzisiejsza technika z jej fenomenalną rozdzielczością sprawia, że ludzkie oko nie dostrzega pojedynczych pikseli, ale dawniej widać było wyraźnie, że grafiki gier tworzone są z wielu maleńkich kwadratów. Ponieważ jednak lubimy wracać do tego, co znamy i co było dawniej, a to, co było dawniej, z czasem nabiera szlachetności, wyraźne rozpikselowanie obrazu znowu jest modne i wielu dzisiejszych twórców celowo produkuje gry w duchu pixel art – z widocznymi pikselami, z grafiką, którą tworzy się za pomocą manipulowania tymi najmniejszymi elementami obrazu. To świetna wiadomość dla kogoś, kto dopiero zaczyna przygodę z tworzeniem gier video. Niezależnie od tego, czy masz talent plastyczny, czy może jesteś koderem – z tym rodzajem grafiki poradzisz sobie bez problemu. Możesz używać jej do gier, ale także do innych celów, na przykład reklam, webkomiksów czy animacji. Kreując rozrywkę w duchu pixel art, dołączysz do twórców gier niezależnych (tzw. indie), którzy przygotowują swoje gry w małych zespołach, a czasem wręcz jednoosobowo. Co nie znaczy, że na nich nie zarabiają. Przykładowo gra Stardew Valley – stworzona w stylu pixel art przez jednego człowieka – od wydania w 2016 roku do 2023 wzbogaciła jej twórcę o ponad 20 milionów dolarów. Nasz kurs przygotuje Cię do tworzenia gier w duchu pixel art zarówno teoretycznie, jak i praktycznie. W jego trakcie zyskasz cenną wiedzę dotyczącą artystycznych i technicznych aspektów zagadnienia. Co Cię czeka podczas naszego profesjonalnego szkolenia Ucząc się z naszym kursem: Opanujesz podstawy obsługi programów Krita i Unity 2D Dowiesz się, jak tworzyć estetyczny pixel art Nauczysz się budować elementy świata w stylu retro pixel art Powołasz do życia animowane postaci w duchu retro Przyjrzysz się eksportowi assetów z Krity do Unity Przekonasz się, jak wygląda współpraca z narzędziem do tworzenia map na bazie kafelków (tili) w Unity Pixel art. Kurs video. Stwórz świat w stylu retro kończy się na poziomie podstawowym w zakresie tworzenia grafiki pixel art, jak również obsługi programów Krita i Unity 2D. Szkolenie da Ci więc solidną bazę do dalszej samodzielnej nauki. Jeśli lubisz wygląd gier zrealizowanych w pixelartowym stylu, ale nigdy takich nie tworzyłeś lub jesteś na początku swojej przygody z tym stylem, to ten kurs jest dla Ciebie idealny.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej