Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(2002)
Katalog księgozbioru
(1187)
Forma i typ
E-booki
(2002)
Książki
(1173)
Poradniki i przewodniki
(186)
Publikacje fachowe
(119)
Proza
(58)
Publikacje dydaktyczne
(53)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(39)
Audiobooki
(21)
Publikacje popularnonaukowe
(13)
Publikacje naukowe
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Książka
(1)
Dostępność
dostępne
(915)
nieokreślona
(225)
wypożyczone
(54)
Placówka
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
(963)
Pracownia - ul. Prusa 3
(231)
Autor
Górczyński Robert
(115)
Walczak Tomasz
(113)
Cieślak Piotr
(106)
Piwko Łukasz
(91)
Rajca Piotr
(85)
Meryk Radosław
(78)
Watrak Andrzej
(66)
Lachowski Lech
(60)
Wrotek Witold
(60)
Waśko Zbigniew
(58)
Gutowski Maksymilian
(48)
Pilch Piotr
(45)
Kowalczyk Grzegorz
(41)
Lis Marcin
(37)
Danowski Bartosz
(36)
Zatorska Joanna
(36)
Matuk Konrad
(34)
Jońca Rafał
(33)
Moch Wojciech
(31)
Sawka Krzysztof
(31)
Szeliga Marcin
(31)
Mendrala Danuta
(29)
Sałbut Bartosz
(25)
Szczepaniak Mikołaj
(25)
Machnik Marcin
(24)
Pikoń Andrzej
(24)
Kelby Scott
(22)
Szeremiota Przemysław
(21)
Zimek Roland
(21)
Gajda Włodzimierz
(20)
Hubisz Jakub
(20)
Masłowski Krzysztof
(20)
Wróblewski Piotr
(20)
Pasek Joanna
(19)
Walkenbach John
(17)
Alexander Michael
(16)
Mizerska Anna
(16)
Szajkowska Julia
(16)
Tomaszewska Aleksandra
(16)
Bąbol Krzysztof
(15)
Kaczmarek Daniel
(15)
Kurek Dominika
(15)
Sugiero Joanna
(15)
Suma Łukasz
(15)
Albahari Joseph
(14)
Bąk Adam
(14)
Janusz Jacek
(14)
Kubiak Mirosław J
(14)
Romanek Arkadiusz
(14)
Rychlicki-Kicior Krzysztof
(14)
Gonera Paweł
(13)
Horstmann Cay S
(13)
Jakóbik Ireneusz
(13)
Józefiok Adam
(13)
Owczarz-Dadan Anna
(13)
Sagalara Leszek
(13)
Witkowska Magda
(13)
Albahari Ben
(12)
Lipa Michał
(12)
Nowakowska Justyna
(12)
Werner Grzegorz
(12)
Misiorek Tomasz
(11)
Sokół Radosław
(11)
Stefański Andrzej
(11)
Bromberg K
(10)
Davis Harold
(10)
Grażyński Andrzej
(10)
Kamiński Filip
(10)
Lubowiecka Irmina
(10)
Martin Robert C
(10)
Sokół Maria
(10)
Gaddis Tony
(9)
Matulewski Jacek
(9)
Matyja-Pietrzyk Magdalena
(9)
McFarland David Sawyer
(9)
Płoski Zdzisław
(9)
Reszotnik Maciej
(9)
Stępkowska Edyta
(9)
Trojan Anna
(9)
Bogusławska Katarzyna
(8)
Bzowski Krzysztof (1976- )
(8)
Flanczewski Sergiusz
(8)
Freeman Adam
(8)
Krawczyk Agnieszka
(8)
Kusleika Dick
(8)
Kwiecień-Maniewska Olga
(8)
Lamża Aleksander
(8)
Najman Marta
(8)
Pałczyński Marek
(8)
Pętlicki Marek
(8)
Ross Jacek
(8)
Sobolewska Agnieszka
(8)
Sosna Łukasz
(8)
Ward Penelope
(8)
Borkowski Paweł
(7)
Dobrzański Jarosław
(7)
Farbaniec Dawid
(7)
Figiel Natalia
(7)
Koronkiewicz Paweł
(7)
Kwiecień Olga
(7)
Rok wydania
2020 - 2024
(605)
2010 - 2019
(2367)
2000 - 2009
(211)
1990 - 1999
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(405)
1901-2000
(4)
1989-2000
(4)
2001
(2)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(3185)
nieznany (p)
(1)
Język
polski
(3181)
nieznany (1 0)
(2)
nieznany (po)
(2)
nieznany (0 p)
(1)
Odbiorca
Programiści
(28)
Informatycy
(9)
9-13 lat
(6)
Rodzice
(6)
Dzieci
(5)
Młodzież
(4)
14-17 lat
(3)
Szkoły wyższe
(3)
Analitycy danych
(2)
Menedżerowie
(2)
Poziom zaawansowany
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
6-8 lat
(1)
Administratorzy sieci
(1)
Analitycy rynku
(1)
Graficy komputerowi
(1)
Menadżerowie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Poziom profesjonalny
(1)
Przedszkola
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Studenci
(1)
Technikum
(1)
Testerzy oprogramowania komputerowego
(1)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(1)
Twórcy aplikacji WWW
(1)
Tłumacze
(1)
Uczniowie
(1)
Właściciele firm
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(47)
Literatura amerykańska
(34)
Literatura angielska
(8)
Literatura australijska
(6)
Literatura duńska
(5)
Literatura francuska
(1)
Literatura islandzka
(1)
Literatura rosyjska
(1)
Literatura starożytna
(1)
Literatura szkocka
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Temat
Programy graficzne
(61)
Strony WWW
(45)
Photoshop
(35)
Zarządzanie
(32)
Java (język programowania)
(29)
Samorealizacja
(27)
Systemy operacyjne
(26)
Internet
(25)
Przedsiębiorstwo
(25)
Marketing
(24)
Programowanie (informatyka)
(24)
Sukces
(24)
Excel
(23)
Języki programowania
(21)
Marketing elektroniczny
(18)
Arkusze kalkulacyjne
(15)
Fotografia cyfrowa
(15)
Stosunki interpersonalne
(15)
Linux
(14)
Python (język programowania)
(14)
HTML
(13)
Handel elektroniczny
(13)
Innowacje
(13)
Programy komputerowe
(13)
Aplikacje internetowe
(12)
JavaScript
(12)
Kobieta
(12)
Sieć komputerowa
(12)
Alpinizm
(11)
Flash (program komputerowy)
(11)
Kadry
(11)
Kaskadowe arkusze stylów
(11)
Osobowość
(11)
Reklama
(11)
C# (język programowania)
(10)
Komputery
(10)
Systemy informatyczne
(10)
Alpiniści
(9)
Animacja komputerowa
(9)
Aplikacja internetowa
(9)
Grafika komputerowa
(9)
Góry
(9)
Miłość
(9)
Programowanie obiektowe
(9)
Projektowanie
(9)
Turystyka górska
(9)
Rodzina
(8)
Szczęście
(8)
Tajemnica
(8)
Atrakcje turystyczne
(7)
AutoCAD
(7)
CorelDRAW
(7)
Fotografia
(7)
GIMP
(7)
Joomla!
(7)
Ludzie bogaci
(7)
Manipulacja (psychol.)
(7)
Perswazja
(7)
Praca
(7)
Prezentacje i wystąpienia
(7)
Programowanie neurolingwistyczne
(7)
Przywództwo
(7)
Samopoznanie
(7)
Socjotechnika
(7)
Turystyka rowerowa
(7)
Uczenie się
(7)
Android (system operacyjny)
(6)
Gry komputerowe
(6)
Illustrator
(6)
Informatyka
(6)
Media społecznościowe
(6)
Mentoring
(6)
Nauczanie na odległość
(6)
Photoshop Lightroom
(6)
Programowanie zwinne
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(6)
Reklama internetowa
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Techniki sprzedaży
(6)
Turystyka weekendowa
(6)
Uczucia
(6)
Zabytki kultury
(6)
Zarządzanie projektami
(6)
Access
(5)
ActionScript
(5)
Arkusz kalkulacyjny
(5)
Baza danych relacyjna
(5)
Bogactwo
(5)
Cyberprzestępczość
(5)
Dziecko
(5)
Elektronika
(5)
Języki
(5)
Kariera
(5)
Konflikt
(5)
Menedżerowie
(5)
Moodle
(5)
MySQL
(5)
Myślenie twórcze
(5)
PHP
(5)
Portal społecznościowy
(5)
Temat: dzieło
Sunzi bing fa
(4)
Game of thrones
(1)
Temat: czas
2001-
(75)
1901-2000
(20)
1945-1989
(12)
1989-2000
(10)
2001-0
(5)
1801-1900
(3)
1901-1914
(3)
1914-1918
(3)
1901-
(2)
1918-1939
(2)
1989-
(2)
1501-
(1)
1701-1800
(1)
Temat: miejsce
Polska
(17)
Stany Zjednoczone (USA)
(13)
Himalaje (góry)
(6)
Tatry (góry)
(5)
Izrael
(4)
Mediolan (Włochy)
(4)
Albania
(3)
Azja Środkowa
(3)
Bieszczady (góry)
(3)
Dania
(3)
Himalaje
(3)
Indonezja
(3)
Islandia
(3)
Japonia
(3)
Jutlandia (region)
(3)
Krakowsko-Częstochowska, Wyżyna
(3)
Lazurowe Wybrzeże (Francja)
(3)
Lizbona (Portugalia)
(3)
Madryt (Hiszpania)
(3)
Moskwa (Rosja)
(3)
Mount Everest (góra)
(3)
Podlasie
(3)
Sudety (góry)
(3)
Słowacja
(3)
Tajlandia
(3)
Uzbekistan
(3)
Wiedeń (Austria)
(3)
ZSRR
(3)
Alpy (góry)
(2)
Ameryka Południowa
(2)
Andaluzja (Hiszpania)
(2)
Ateny (Grecja)
(2)
Australia
(2)
Azja
(2)
Białoruś
(2)
Chorwacja
(2)
Czechy
(2)
Ekwador
(2)
Estonia
(2)
Gdańsk (woj. pomorskie)
(2)
Gdynia (woj. pomorskie)
(2)
Gruzja
(2)
Góry Świętokrzyskie
(2)
Indie
(2)
Irlandia
(2)
Jordania
(2)
Kambodża
(2)
Kuba
(2)
Laos
(2)
Lombardia (Włochy)
(2)
Londyn (Wielka Brytania)
(2)
Madera (Portugalia)
(2)
Malta
(2)
Mazury
(2)
Mount Everest
(2)
Mołdawia
(2)
Paryż (Francja)
(2)
Pekin (Chiny)
(2)
Porto (Portugalia)
(2)
Portugalia
(2)
Poznań (woj. wielkopolskie ; okolice)
(2)
Praga (Czechy)
(2)
Rosja
(2)
Rzym (Włochy)
(2)
Sopot (woj. pomorskie)
(2)
Sri Lanka
(2)
Stambuł (Turcja)
(2)
Sycylia (Włochy ; wyspa)
(2)
Sztokholm (Szwecja)
(2)
Szwecja
(2)
Thira (Grecja)
(2)
Ukraina
(2)
Warmia
(2)
Wietnam
(2)
Wrocław (woj. dolnośląskie ; okolice)
(2)
Wyżyna Krakowsko-Częstochowska
(2)
Włochy
(2)
Adriatyk (wybrzeże)
(1)
Alabama (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Alicante (Hiszpania)
(1)
Amazonka (dorzecze)
(1)
Ameryka Północna
(1)
Ameryka Środkowa
(1)
Amsterdam (Holandia)
(1)
Andy
(1)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Antarktyka
(1)
Armenia
(1)
Attyka (Grecja ; kraina historyczna)
(1)
Austria
(1)
Azerbejdżan
(1)
Azory (Portugalia)
(1)
Bali (Indonezja ; wyspa)
(1)
Bawaria (Niemcy)
(1)
Bałtyk (wybrzeże)
(1)
Beskid Niski (góry)
(1)
Beskidy
(1)
Bhutan
(1)
Biebrza (dolina)
(1)
Bieszczady
(1)
Gatunek
Podręczniki
(219)
Poradniki
(115)
Przewodnik turystyczny
(102)
Poradnik
(97)
Podręcznik
(92)
Przewodniki turystyczne
(89)
Wydawnictwa popularne
(38)
Romans
(30)
Powieść
(28)
Powieść erotyczna
(26)
Opracowanie
(18)
Fotografia cyfrowa
(14)
Literatura podróżnicza polska
(14)
Publikacja bogato ilustrowana
(14)
Relacja z podróży
(13)
Powieść obyczajowa
(12)
Powieść amerykańska
(10)
Fotografia
(9)
Pamiętniki i wspomnienia
(9)
Dokumenty dźwiękowe
(8)
Portrety
(7)
Thriller
(7)
Kryminał
(6)
Książki mówione
(6)
Literatura podróżnicza
(6)
Audiobook
(5)
Reportaż polski
(5)
Biografia
(4)
Grafika komputerowa
(4)
Sensacja
(4)
Ćwiczenia i zadania
(4)
Fotografia kulinarna
(3)
Gry komputerowe
(3)
Publicystyka
(3)
Vademecum
(3)
Wywiad-rzeka
(3)
Albumy
(2)
Blogi
(2)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Komiksy
(2)
Publicystyka polska
(2)
Saga rodzinna
(2)
Wywiady
(2)
Atlas językowy
(1)
Audiobooki
(1)
Biografie
(1)
Dzienniki i pamiętniki duchowe
(1)
Encyklopedia
(1)
Esej
(1)
Fantasy
(1)
Felieton polski
(1)
Fotografia lotnicza
(1)
Fotografia prasowa
(1)
Fotografia ślubna
(1)
Fotomontaż
(1)
Gry i zabawy
(1)
Komiks
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Literatura podróżnicza amerykańska
(1)
Monografia
(1)
Opowiadania i nowele biograficzne
(1)
Pamiętniki australijskie
(1)
Pamiętniki polskie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Powieść angielska
(1)
Powieść autobiograficzna
(1)
Powieść fantastyczna
(1)
Powieść fantastyczna angielska
(1)
Powieść historyczna
(1)
Powieść polska
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Programy graficzne
(1)
Programy komputerowe
(1)
Przewodnik wspinaczkowy
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Reportaż
(1)
Reportaż amerykański
(1)
Rysunek techniczny
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Serial amerykański
(1)
Traktat
(1)
Wykład
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(137)
Podróże i turystyka
(119)
Rozwój osobisty
(25)
Zarządzanie i marketing
(24)
Psychologia
(19)
Historia
(14)
Kultura fizyczna i sport
(10)
Praca, kariera, pieniądze
(9)
Edukacja i pedagogika
(8)
Hobby i czas wolny
(7)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(5)
Językoznawstwo
(5)
Kultura i sztuka
(5)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(4)
Geografia i nauki o Ziemi
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Etnologia i antropologia kulturowa
(2)
Matematyka
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Styl życia, moda i uroda
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Fizyka i astronomia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Nauka i badania
(1)
Religia i duchowość
(1)
3189 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ

Projektowanie graficzne jest prostsze, niż myślisz!

  • Jak rysować rozmaite kształty i obiekty?
  • Jak wprowadzać i formatować tekst?
  • Jak tworzyć kontury i efektowne wypełnienia?

Chciałbyś sam zaprojektować plakat reklamowy, efektowny szyld czy profesjonalne wizytówki? A może bez wysiłku tworzyć skomplikowane rysunki techniczne? Świetnie! Pora, byś opanował podstawowe możliwości CorelDRAW. Ten obecny na rynku od 1989 roku program do tworzenia grafiki wektorowej i składu stron jest dziś jednym z najbardziej znanych i cenionych przez zawodowych projektantów. Jednak dzięki przyjaznemu interfejsowi, łatwości obsługi narzędzi i wszechstronności zastosowań zyskał popularność także wśród amatorów. W dodatku w swej najnowszej wersji CorelDRAW stał się jeszcze bardziej intuicyjny i funkcjonalny. Rozbudowano w nim między innymi obsługę plików, ulepszono mechanizm rozpoznawania rysunków bitmapowych i przekształcania ich w grafikę wektorową oraz wyposażono go w nowy mechanizm zarządzania kolorami i obsługę profilu kolorów Pantone.

I choć to wszystko może wydawać Ci się jeszcze czarną magią, już wkrótce zaczniesz sam tworzyć pierwsze projekty. Dzięki tej książce krok po kroku, wykonując ćwiczenia od prostych po coraz bardziej zaawansowane, szybko nauczysz się korzystać z najważniejszych narzędzi tego programu. Gdy tylko zaznajomisz się z obsługą interfejsu Corela, dowiesz się, jak rysować proste obiekty i kształty oraz rozmaite figury geometryczne. Potem zobaczysz, jak te obiekty sprawnie transformować i wypełniać kolorem, a także grupować i blokować. Opanujesz wprowadzanie i formatowanie tekstu oraz wyrównywanie względem niego rozmaitych obiektów. Odkryjesz także, jak tworzyć i edytować różne tabele oraz pracować nad kolumnami, wierszami i komórkami. Ponadto opanujesz tworzenie ciekawych wypełnień i konturów obiektów, a także zagadnienia związane z precyzyjnym rysunkiem w programie CorelDRAW.

Zagadnienia omówione w książce:

  • Instalacja i uruchomienie programu
  • Otwieranie, zapisywanie i drukowanie rysunków
  • Podstawy rysunku wektorowego
  • Tworzenie, edycja i transformacje obiektów
  • Inteligentne rysowanie
  • Praca z tekstem i tabelami
  • Tworzenie konturów i wypełnień
  • Narzędzia do rysowania precyzyjnego

Postaw pierwsze kroki w grafice komputerowej
- opanuj podstawy programu CorelDRAW!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Szukasz narzędzia graficznego, które spełni Twoje oczekiwania?
Wypróbuj CorelDRAW X6!

  • Jak tworzyć i edytować grafikę wektorową?
  • Jak ciekawie formatować teksty i tabele?
  • Jak stosować efektowne wypełnienia?
CorelDRAW to bardzo popularny wśród profesjonalistów i zaawansowanych amatorów program graficzny, umożliwiający tworzenie i edytowanie różnego rodzaju obrazów wektorowych. Rozwiązanie to doskonale sprawdza się podczas przygotowywania plakatów, szyldów, reklam, wizytówek, dyplomów, broszur, raportów, a nawet przy tworzeniu skomplikowanych rysunków technicznych. Program cieszy się dużym uznaniem wśród grafików dzięki prostocie używania i rozbudowanym narzędziom edycyjnym, a także sporym możliwościom wykorzystania danych pochodzących z innych aplikacji. Jeśli chcesz naprawdę dobrze poznać funkcje tego programu i nauczyć się stosować je w praktyce, sięgnij po książkę "CorelDRAW X6 PL. Ćwiczenia praktyczne". Zaprezentowane w niej opisy i zadania szybko wprowadzą Cię w świat grafiki wektorowej, a także pozwolą poznać najlepsze techniki projektowe i skutecznie ich używać. Z książki tej nauczysz się, jak poprawnie tworzyć i edytować różnego rodzaju materiały graficzne, umieszczać i formatować w nich teksty oraz tabele, posługiwać się konturami i wypełnieniami oraz precyzyjnie rysować za pomocą narzędzi oferowanych przez najnowszą wersję programu CorelDRAW.
  • Wprowadzenie do grafiki wektorowej
  • Podstawowe działania w programie
  • Rysowanie kształtów w CorelDRAW
  • Edycja i przekształcanie obiektów
  • Wprowadzanie i formatowanie tekstów
  • Tworzenie i modyfikowanie tabel
  • Stosowanie różnych rodzajów wypełnień
  • Korzystanie z konturów
  • Używanie narzędzi do precyzyjnego rysowania

Wykorzystaj program CorelDRAW X6 do tworzenia profesjonalnych grafik!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Projektuj z rozmachem w CorelDRAW!

  • Podstawy rysunku wektorowego i precyzyjne rysowanie, czyli jak przejść od podstaw do bardziej złożonych technik pracy z CorelDRAW
  • Praca z tekstem i tabelami, czyli jak wykorzystać pozarysunkowe możliwości programu
  • Wypełnienia i kontury, czyli jak stosować kolory i linie, by osiągnąć fantastyczny efekt
Praca z CorelDRAW od wielu lat jest źródłem satysfakcji i sukcesów całej rzeszy użytkowników: projektantów, grafików, hobbystów i zawodowców. Już od ćwierćwiecza program ten wykorzystywany jest do tworzenia reklam, szyldów i skomplikowanych rysunków technicznych. Ponieważ jednak CorelDRAW działa na zasadach zupełnie innych niż popularny Paint czy Photoshop, wiele osób omija go szerokim łukiem. Niesłusznie! Niektóre obrazy, zwłaszcza te wymagające precyzji oraz skalowalności, da się przygotować wyłącznie w Corelu. Sprawdź, jak działa najnowsza wersja programu, CorelDRAW X7 PL.
W tej książce znajdziesz praktyczne informacje, które pozwolą Ci od razu rozpocząć pracę z programem. Dowiesz się, jakie reguły rządzą obiektami i jak wykorzystać je do swoich celów. Odkryjesz, jak narysować i wstawić kształt geometryczny, wypełnić go kolorem i uzupełnić o tekst. Nauczysz się zmieniać wielkość elementów oraz wygląd czcionek, pracować z tabelami, używać linijki i siatki. Zrozumiesz sens grupowania obiektów i stosowania prowadnic. A wszystko to w serii przemyślanych ćwiczeń, których wykonanie pozwoli Ci mistrzowsko opanować CorelDRAW!
  • Uruchamianie programu i wygląd ekranu
  • Rysowanie prostych obiektów i nadawanie kolorów
  • Transformacje obiektów, tworzenie kopii i wybieranie obiektów
  • Kolejność obiektów, ich grupowanie i blokowanie
  • Wyrównywanie i rozkładanie oraz zmiana kształtu obiektów
  • Wprowadzanie i formatowanie tekstu
  • Wyrównywanie obiektów względem tekstu
  • Wstawianie znaków specjalnych i zabawa czcionkami
  • Praca nad kolumnami, wierszami i komórkami w tabelach
  • Wypełnienie jednolite, tonalne, postscriptowe
  • Okno Właściwości obiektu i stosowanie konturów
  • Linijki, siatka i prowadnice
  • Przyciąganie obiektów i tekstu do siatki bazowej

Zostań specem od Corela!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
PowerPoint 2007 PL. Pierwsza pomoc / Roland Zimek. - [miejsce nieznane] : Helion : ebookpoint BIBLIO, 2015. - 112 s. ; 21 cm.
Forma i typ

PowerPoint 2007 PL. Pierwsza pomoc

  • Informacje podstawowe -- planowanie, tworzenie i zapisywanie prezentacji
  • Elementy prezentacji -- slajdy, wykresy, obiekty
  • Struktura prezentacji -- szablony, przejścia, przyciski akcji
  • Efekty specjalne -- animacja tekstu i obiektów

Twój szef wierzy, że prezentacje w PowerPoincie to dla Ciebie pestka? Zapewne nie chciałbyś wyprowadzać go z błędu. Co jednak zrobić, gdy nagle zleca Ci szybkie przygotowanie ważnej prezentacji? Przecież nie możesz się przyznać, że nie masz o tym pojęcia... Musisz działać! Jak zaplanować i utworzyć plik prezentacji? Jak rozwiązać kwestię rozmieszczenia tabel, wykresów i tekstu? Wstawić obrazy, dźwięki, animacje? Zaprogramować pokaz slajdów? I jak to wszystko połączyć, by stwarzało wrażenie profesjonalnie przygotowanego materiału? Z opresji wybawi Cię niezwykle skuteczny ratownik -- książka, którą właśnie trzymasz w dłoniach. W środku znajdziesz przejrzyste, konkretne recepty na wszystkie Twoje prezentacyjne bolączki!

  • Przygotowania -- tworzenie prezentacji zwykłych i przenośnych
  • Elementy tekstowe -- praca z obiektami tekstowymi, tabelami, wykresami
  • Pokaz slajdów -- wykorzystanie wzorców, przycisków akcji, sortowania
  • Elementy wizualne -- wstawianie grafik, obiektów, obrazów
  • Ramy prezentacji -- dostosowywanie szablonów, motywów, przejść
  • Kształty i dźwięki -- wstawianie i dopasowywanie
  • Animacje -- wprawianie w ruch obiektów i tekstu
  • Przedstawianie prezentacji -- współpraca komputera z projektorem

Niezbędna wiedza o PowerPoincie w skutecznej pigułce!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
PowerPoint 2010 PL. Ćwiczenia / Roland Zimek. - [miejsce nieznane] : Helion : ebookpoint BIBLIO, 2011. - 160 s. ; 21 cm.
Forma i typ

Zadziw szefa prezentacją!

  • Jak rozpocząć pracę z programem i zaprojektować swoją pierwszą prezentację?
  • Jak edytować zawartość slajdów, zmieniać ich układ, tekst i grafikę?
  • Jak zapanować nad przejściami i animacjami, by wzmacniały przekaz prezentacji?

Prezentacje multimedialne to dziś podstawowe narzędzie służące do przekonywania szefa lub akcjonariuszy firmy do Twoich własnych projektów czy nowatorskich pomysłów. Świetnie nadają się też do raportowania stopnia zaawansowania prac oraz pozyskiwania nowych klientów i kontrahentów. Warunek jest jeden - skuteczna prezentacja musi być doskonale przemyślana i perfekcyjnie przygotowana. Taką biegłość możesz osiągnąć wyłącznie dzięki praktyce, a jej zdobycie zdecydowanie ułatwi Ci książka "PowerPoint 2010 PL. Ćwiczenia".

Ten wspaniały podręcznik, zawierający ponad sto ćwiczeń poprawiających Twoją zdolność do tworzenia znakomitych prezentacji, zapewni Ci komfort i swobodę w posługiwaniu się programem PowerPoint 2010 PL. Dzięki niemu nauczysz się tworzyć nowe prezentacje, edytować zawartość slajdów i zmieniać ich liczbę, wstawiać i zmieniać tekst, grafikę, tabele, wykresy i klipy multimedialne. Zobaczysz, jak formatować i grupować obiekty, radzić sobie z dźwiękiem, tworzyć album fotograficzny i sortować slajdy. Dowiesz się, jak wykorzystać do swoich celów przejścia i animacje. A gdy wszystko to już opanujesz, możesz szybko spodziewać się awansu!

  • Podstawy pracy z programem
  • Edycja zawartości i wstawianie nowych slajdów
  • Edycja pól tekstowych
  • Tabele, wykresy, grafika SmartArt
  • Obrazy, cliparty, klipy multimedialne
  • Wstawianie własnych elementów do slajdu
  • Album fotograficzny
  • Motywy, wzorzec slajdów, ustawienia strony
  • Przejścia i animacje

Zaprzyjaźnij się z PowerPointem - to Ci się opłaci!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Oczaruj szefa i klienta! Zrób błyskotliwą prezentację w PowerPoincie 2010 PL

  • Podstawy pracy, czyli jak opanować wszystkie potrzebne pojęcia i sztuczki
  • Edycja slajdów i dodawanie własnych elementów, czyli jak zadbać o treść przekazu
  • Projekty i animacje, czyli jak zrobić świetne wrażenie

PowerPoint to program, o którym z pewnością już słyszałeś — nawet jeśli nie miałeś jeszcze okazji samodzielnie z niego korzystać. Miliony ludzi używają go w codziennej pracy, przygotowując najróżniejsze prezentacje multimedialne. Nowa wersja tej aplikacji od poprzednich różni się przede wszystkim znacznie większymi możliwościami w zakresie edycji wideo oraz edycji grafiki, w tym grafiki SmartArt. Ciekawe efekty artystyczne, efektowne przejścia między slajdami, grupowanie slajdów w sekcje i wiele innych nowinek — to wszystko sprawia, że praca z PowerPointem 2010 PL staje się prawdziwą przyjemnością i nie wymaga już wspomagania się innymi aplikacjami graficznymi.

Książka "PowerPoint 2010 PL. Ilustrowany przewodnik" szybko i bezboleśnie przeprowadzi Cię przez proces odkrywania kapitalnych funkcji tego programu — od pierwszego uruchomienia do ostatniego zapisu efektu Twojej pracy. Dowiesz się z niej, jak przygotowywać ramy prezentacji oraz wstawiać i edytować slajdy, pola tekstowe, wykresy czy diagramy, a nawet filmy ze stron WWW. Nauczysz się zarządzać slajdami, tworzyć album fotograficzny, używać animacji oraz motywów, przeprowadzać pokaz i zmieniać kolejność slajdów w jego trakcie. W wygodny i efektywny sposób, z mnóstwem ilustracji pod ręką, poznasz wszelkie tajniki obsługi programu, którego znajomość może zapewnić Ci awans!

  • Okno programu i prezentacja przenośna
  • Wstawianie nowych slajdów i układy slajdów
  • Pola tekstowe, wykresy, grafika SmartArt i obrazy
  • Cliparty, klipy multimedialne i wstawianie dźwięku
  • Zrzuty ekranu, hiperłącza, filmy ze stron WWW
  • Formatowanie obiektów, obrazów i filmów
  • Grupowanie i rozmieszczanie obiektów
  • Stopka slajdu i album fotograficzny
  • Zarządzanie slajdami i pokaz slajdów
  • Podłączenie komputera do projektora i transmisja pokazu przez internet
  • Adnotacje odręczne, motywy i wzorzec slajdów
  • Szablony, przejście slajdu i animowanie obiektów

Zostań mistrzem efektownych prezentacji!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
PowerPoint 2010 PL. Pierwsza pomoc / Roland Zimek. - [miejsce nieznane] : Helion : ebookpoint BIBLIO, 2013. - 112 s. ; 21 cm.
Forma i typ
  • Oko w oko z PowerPointem — podstawy tworzenia prezentacji multimedialnych
  • Projektowanie wyglądu slajdu — grafiki, tabele, wykresy
  • Wyświetlanie slajdów — kolejność, zmiana porządku, przejścia
  • Emisja prezentacji — na monitorze, projektorze, w internecie

Ta wiadomość spadła na Ciebie jak grom z jasnego nieba. Na dziś, na zaraz, a właściwie to nawet na wczoraj masz przygotować znakomitą prezentację dla ważnego klienta — od tego zależy Twój awans. Wiesz, co chcesz tam umieścić, ale nie masz bladego pojęcia, jak to zrobić? I nie chcesz narazić się szefowi? Tylko nie panikuj! Tu znajdziesz remedium na Twoje problemy. W mgnieniu oka opanujesz wszelkie potrzebne Ci chwyty, sztuczki i narzędzia, pozwalające przygotować naprawdę profesjonalny materiał. Weź głęboki oddech, usiądź przed klawiaturą i znajdź odpowiedź na nurtujące Cię pytania. A potem działaj — i zadziw wszystkich świetnym efektem swojej pracy.

  • Tworzenie i zapisywanie prezentacji zwykłych i przenośnych
  • Szkielet prezentacji — edycja układu slajdów i wstawianie elementów zawartości
  • Praca z tekstem — modyfikacja pola tekstowego i formatowanie
  • Wstawianie tabel i wykresów — formatowanie danych, dostosowanie graficzne
  • Wykorzystanie elementów wizualnych — grafika SmartArt, obrazy, cliparty, filmy
  • Dodawanie dźwięków, przycisków i łączy
  • Rozmieszczenie i grupowanie obiektów, formatowanie obrazów, rysowanie
  • Ustalanie kolejności i sortowanie slajdów
  • Przygotowanie i przeprowadzanie pokazu slajdów — komputer, projektor, internet
  • Dbałość o ogólny odbiór prezentacji — motywy, przejścia i animacje

Zaprezentuj się znakomicie!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Matura z Pythonem to nic trudnego!

  • Ucz się!
  • Analizuj!
  • Programuj!

Nauka programowania na dobre zadomowiła się w szkołach, a umiejętności informatyczne są od lat sprawdzane na egzaminach maturalnych. Jej adepci zapewne zdają sobie sprawę, jakim wzięciem na rynku cieszą się osoby, które mogą się pochwalić znajomością Pythona. To język, który dzięki swoim możliwościom i wszechstronności znajduje zastosowanie w najróżniejszych dziedzinach nauki, przemysłu i biznesu.

Książka Python na maturze. Rozwiązania i analiza wybranych zadań programistycznych pozwoli Ci zapoznać się z prawdziwymi zadaniami maturalnymi z kilku ostatnich lat. Będziesz mógł je przeanalizować, a także opracować prawidłowe rozwiązania w języku Python. W efekcie nie tylko zdobędziesz i utrwalisz umiejętności programistyczne, lecz również - co nie mniej ważne - rozwiniesz zdolności w zakresie analizy problemów i wyboru właściwych rozwiązań.

  • Treść zadań maturalnych
  • Analiza problemów
  • Praktyczne rozwiązania
  • Uzasadnienie wybranych technik
  • Typowe pułapki w zadaniach
  • Składnia i instrukcje Pythona
  • Zastosowanie języka w praktyce

Naucz się Pythona i zdaj maturę jak prymus!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Młody programista szybko sobie uzmysławia, że opanowanie języka programowania nie oznacza umiejętności pisania dobrego kodu. Zanim się jej nabędzie, trzeba spędzić wiele bezsennych nocy na próbach usunięcia błędów czy rozwiązania innych problemów. Programowanie jest po prostu trudną sztuką. Czy istnieje sposób, aby choć trochę ją ułatwić?

W książce znajdziesz inspirujące spostrzeżenia zarówno dla początkującyc, jak i doświadczonych programistów!

Paul Daugherty, Group Chief Executive of Technology i CTO, Accenture

Właśnie w tym celu powstał ten przewodnik po filozofii oprogramowania. Znajdziesz w nim 21 pragmatycznych reguł, którymi kierują się najlepsi programiści. Dzięki spostrzeżeniom zawartym w książce zmienisz podejście do programowania i szybko się przekonasz, że pozwoli Ci to na pisanie lepszego, czytelniejszego i niezawodnego kodu. Poszczególne reguły zostały zilustrowane jego rzeczywistymi przykładami, ułatwiającymi zrozumienie prezentowanych treści. Ten zajmująco i zabawnie napisany przewodnik nie tylko zainspiruje Cię do programistycznego rozwoju, ale również będzie nieocenioną pomocą przy szkoleniu nowych członków zespołu.

Poznaj reguły, którymi kierują się najlepsi:

  • Tak prosty, jak to możliwe, ale nie prostszy
  • Pierwsza lekcja optymalizacji: nie optymalizuj
  • Błędy są zaraźliwe
  • Kod, który nie jest wykonywany, nie działa
  • I wiele innych!

Oto świetne wskazówki dla początkujących i subtelne lekcje dla ekspertów!

Mark Cerny, Lead System Architect, PlayStation 4 i 5

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Budowanie produktów, które wnoszą realną wartość biznesową, wymaga dobrych podstaw. Takimi podstawami są wymagania. Inżynieria wymagań od lat stanowi podstawę projektów - niezależnie od panujących mód i trendów.

Inżynieria wymagań to proces definiowania, dokumentowania i utrzymywania wymagań w projektowaniu inżynierskim. Bez inżynierii wymagań nie byłoby systemów - nie tylko informatycznych, ale także usługowych, z których korzystamy na co dzień.

Windy, nowoczesne pralki czy telewizory, smartfony i aplikacje na nie, infrastruktura lądowa i powietrzna - wszystko to systemy budowane na podstawie wymagań. Bez inżynierii wymagań te systemy by nie powstały. Lub powstałyby... ale o nieakceptowalnym poziomie jakości.

ze wstępu

Książka obejmuje tematykę inżynierii wymagań według programu certyfikacji IREB® CPRE® Foundation Level na poziomie podstawowym. Omawia zagadnienia wyszczególnione w planie nauczania IREB® CPRE® z naciskiem na aspekt praktyczny, a także przygotowuje do egzaminu certyfikacyjnego. Co ważne, zagadnienia teoretyczne zostały zobrazowane przykładami w stopniu określonym przez poziom poznawczy (K1, K2, K3).

Zdobądź certyfikat i stań się kimś, kogo nie ruszy żaden projekt:

  • Opanuj zasady inżynierii wymagań
  • Poznaj artefakty i praktyki dokumentowania
  • Dowiedz się, jakie są praktyki w zakresie opracowywania wymagań
  • Wdróż się w proces i strukturę pracy
  • Zorientuj się, jak w praktyce wygląda zarządzanie wymaganiami
  • Ułatw sobie zadania dzięki narzędziom wspierającym
  • Podejdź do egzaminu próbnego (wewnątrz znajdziesz pytania egzaminacyjne, klucz odpowiedzi i ich uzasadnienia)

Zobacz zapis z webinaru prowadzonego przez Karolinę Zmitrowicz oraz Rossa Apostola na temat: „Sztuczna inteligencja w produkcji oprogramowania” ⤵️

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Zarządzaj jakością projektu od narodzin po końcowe testy!

  • Koncepcja jakości — co musisz wiedzieć, zanim zaczniesz pilnować poziomu Twoich produktów
  • Zarządzanie jakością (oprogramowania) — ustaw procesy, zasady i standardy
  • Testowanie — znaczenie ostatniego etapu pracy z projektem
Zapewnianie wysokiej jakości oprogramowania to niełatwe zadanie. Osiągniesz ją, jeśli będziesz przestrzegać wysokich standardów procesu wytwarzania i dopilnujesz, by każdy problem został rozwiązany do końca. Jednak zadziwiająco wielu producentów nie traktuje poważnie sygnałów o błędach. Ujawniają się one dopiero podczas testowania, czyli na etapie, gdy już niewiele można zrobić. Ta książka podpowie Ci, jak już na pierwszych etapach tworzenia kodu wykrywać i rozwiązywać pojawiające się problemy. Popraw efektywność swojej pracy już dziś!
Karolina Zmitrowicz zebrała najistotniejsze koncepcje z dziedziny zarządzania jakością oprogramowania i uzupełniła je o własne doświadczenia. Znajdziesz tu omówienie podstaw testowania oraz pomoc w organizacji i planowaniu pracy. Nauczysz się tworzyć jakość, a nie tylko ją sprawdzać. Poznasz przydatne metody weryfikacji i walidacji, podstawy tworzenia dokumentacji wyników i narzędzia Lean Software Development. Dzięki zawartym w książce wskazówkom udoskonalisz swoje produkty, zoptymalizujesz proces ich wytwarzania i powiększysz grono zachwyconych klientów.
  • Definicja jakości i znaczenie jakości w projektach informatycznych
  • Zarządzanie procesowe, jakością i przez jakość
  • Zasady Deminga i koła jakości
  • Zarządzanie jakością oprogramowania
  • Manifest jakości i standardy
  • Planowanie procesu zapewnienia jakości
  • Weryfikacja i walidacja, metryki
  • Anomalie — charakterystyka i sposób obsługi
  • Podstawy testowania, organizacja i techniki testów
  • Metryki związane z testowaniem i dokumentacja testów
  • Wsparcie narzędziowe i standardy w testowaniu
  • Doskonalenie procesów organizacyjnych i procesu testowego
  • Lean Software development (LSD)

Dbaj o jakość — pamiętaj, że stać Cię na więcej!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Na naszych oczach dokonuje się przełom: technologie wykorzystujące rozmaite formy sztucznej inteligencji zaczynają się pojawiać w różnych branżach. Niektórzy nawet nie zdają sobie sprawy, jak często i jak powszechnie stosuje się algorytmy uczenia głębokiego. Możliwości w tym zakresie stale rosną. Wzrasta też zapotrzebowanie na inżynierów, którzy swobodnie operują wiedzą o uczeniu głębokim i są w stanie zaimplementować potrzebne algorytmy w konkretnym oprogramowaniu. Uczenie głębokie jest jednak dość złożonym zagadnieniem, a przyswojenie sobie potrzebnych umiejętności wymaga wysiłku.

Ta książka stanowi doskonałe wprowadzenie w temat uczenia głębokiego. Wyjaśniono tu najważniejsze pojęcia uczenia maszynowego. Pokazano, do czego mogą się przydać takie narzędzia jak pakiet scikit-learn, biblioteki Theano, Keras czy TensorFlow. Ten praktyczny przewodnik znakomicie ułatwi zrozumienie zagadnień rozpoznawania wzorców, dokładnego skalowania danych, pozwoli też na rzetelne zapoznanie się z algorytmami i technikami uczenia głębokiego. Autorzy zaproponowali wykorzystanie w powyższych celach języka Python - ulubionego narzędzia wielu badaczy i pasjonatów nauki.

W książce między innymi:

  • Solidne podstawy uczenia maszynowego i sieci neuronowych
  • Trening systemów sztucznej inteligencji w grach komputerowych
  • Rozpoznawanie obrazów
  • Rekurencyjne sieci neuronowej w modelowaniu języka
  • Budowa systemów wykrywania oszustw i włamań

Uczenie głębokie: zajrzyj w przyszłość programowania!


Dr Valentino Zokka opracował wiele algorytmów matematycznych i modeli prognostycznych dla firmy Boeing. Obecnie jest konsultantem w branży finansowej.

Gianmario Spacagna pracuje w firmie Pirelli, gdzie buduje systemy maszynowego uczenia się i kompletne rozwiązania do produktów informacyjnych.

Daniel Slater tworzył oprogramowanie do oceny ryzyka dla branży finansowej. Obecnie zajmuje się systemami do przetwarzania dużych ilości danych i analizy zachowań użytkowników.

Peter Roelants specjalizuje się w stosowaniu technik uczenia głębokiego do badań spektralnych obrazów, rozpoznawania mowy czy ekstrakcji danych z dokumentów.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Analiza danych albo nauka o danych jest interdyscyplinarną dziedziną, dzięki której hipotezy i dane przekształca się w zrozumiałe przewidywania. Predykcyjna analiza danych przynosi wymierne korzyści w wielu dziedzinach, od polityki począwszy, a na udzielaniu kredytów skończywszy. Osobą odpowiedzialną za tę magię jest analityk danych - człowiek, który zbiera i przygotowuje dane, wybiera technikę modelowania, pisze kod, weryfikuje wyniki swojej pracy, wreszcie komunikuje je interesariuszom. Jak widać, profesja analityka danych jest wyjątkowo atrakcyjna i wyjątkowo wymagająca. Aby określić umiejętności praktyczne wymagane w zawodzie analityka danych, najlepiej prześledzić realizacje konkretnych projektów z wykorzystaniem rzeczywistych danych.

Ta książka jest samouczkiem prezentującym praktyczne aspekty dziesiątek technik, które wykorzystują profesjonalni analitycy danych. Główny nacisk autorzy położyli na zadania: ich zaplanowanie, przygotowanie, realizację i prezentację wyników. Dzięki praktycznemu podejściu z tej pozycji skorzystają zarówno analitycy biznesowi, jak i badacze danych. Pokazano tu, w jakich przypadkach i w jaki sposób należy stosować techniki statystyczne oraz metody uczenia maszynowego. W każdym rozdziale omówiono nowe narzędzia w kontekście rzeczywistych, praktycznych projektów. W rezultacie powstał potężny zbiór przydatnych ćwiczeń napisanych w języku R, opatrzonych wartościowymi wskazówkami, komentarzami i podpowiedziami.

W książce między innymi:

  • zasady zarządzania procesem analizy danych
  • zadania analityka danych
  • przekształcanie danych w celu przygotowania ich do analizy
  • techniki statystyczne i metody uczenia maszynowego w języku R
  • zaawansowane metody modelowania
  • tajniki skutecznego prezentowania wyników analiz

R: jesteś gotów na właściwe wyniki analizy danych?

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Bez Excela trudno sobie wyobrazić wykonywanie różnych złożonych zadań - to ulubione narzędzie naukowców, finansistów, analityków danych, a także profesjonalistów z innych branż. Każda z tych dziedzin ma swoje stale rosnące wymagania wobec Excela. Firma Microsoft wciąż rozwija ten kultowy arkusz kalkulacyjny, jednak język VBA nie nadąża za potrzebami wielu użytkowników. Osoby te często w codziennej pracy korzystają z Pythona do automatyzacji zadań, stąd integracja Excela i Pythona wydaje się naturalnym i wyjątkowo obiecującym rozwiązaniem.

Nie musisz dłużej czekać na włączenie Pythona jako języka skryptowego Excela - ta książka wyjaśnia, jak je połączyć i wyciągnąć z tej integracji maksimum korzyści. To wydanie przeznaczone dla zaawansowanych użytkowników Excela, którzy nie posiadają głębokiej wiedzy o Pythonie. Pokazuje, w jaki sposób manipulować danymi zawartymi w plikach Excela bez Excela, a także jak znakomicie zwiększać możliwości tego programu poprzez budowę interaktywnych narzędzi do analizy danych. Niezależnie od tego, czy interesuje Cię praca z samymi arkuszami Excela, czy też chcesz tworzyć aplikacje Excela, znajdziesz tu mnóstwo wyczerpujących, jasnych i praktycznych wskazówek, popartych zrozumiałymi przykładami przydatnego kodu.

W książce między innymi:

  • gruntowne podstawy Pythona i korzystania z notatników Jupyter i Visual Studio Code
  • stosowanie biblioteki pandas do zastępowania typowych obliczeń w Excelu
  • automatyzacja konsolidacji skoroszytów Excela i tworzenia raportów w Excelu
  • tworzenie interaktywnych narzędzi Excela za pomocą xlwings
  • współpraca Excela z bazą danych i plikami CSV
  • stosowanie Pythona do zastąpienia VBA, Power Query i Power Pivot

Użyj Pythona, a pokochasz Excela!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Zbuduj zwinny zespół - szybko i skutecznie!

  • Poznaj zasady produktywności
  • Naucz się zwinnie zarządzać ludźmi
  • Wdróż metodykę Scrum w swojej organizacji

Zwinne metody zarządzania przeobraziły oblicze branży IT w znacznie większym stopniu niż jakiekolwiek zmiany technologiczne, które mieliśmy okazję obserwować do tej pory. Wśród tych metod prym niewątpliwie wiedzie Scrum - iteracyjny sposób pracy, w ramach którego samoorganizujący się zespół w stałych odstępach czasu dostarcza klientowi realną wartość biznesową. Scrum nie wnosi dużego narzutu organizacyjnego, jest bardzo efektywny i znacznie ułatwia pracę. Jest też łatwy do zrozumienia i... trudny do opanowania w praktyce.

Właśnie z tego powodu warto sięgnąć po odpowiednie źródło wiedzy! Ta książka pozwala z łatwością wkroczyć w świat Scruma, poznać jego zasady i w praktyczny sposób nauczyć się je stosować. Dzięki niej dowiesz się, jak budować zwinny zespół, dbać o efektywną komunikację i dostarczać klientowi wartość. W tym kontekście poznasz też role niezbędne do prawidłowego funkcjonowania zespołu, ich wpływ na pracę i przebieg procesu wytwarzania oprogramowania. Nauczysz się efektywnie planować, definiować wymagania i prezentować wyniki sprintów klientowi. Z tą książką zostaniesz wzorcowym Scrum Masterem doskonałego zespołu!

  • Budowanie zespołu scrumowego
  • Zasady, artefakty i wydarzenia
  • Role, zakresy odpowiedzialności i wartości
  • Metody ułatwiające komunikację
  • Planowanie, wizja i strategia
  • Zbieranie i uzgadnianie wymagań
  • Prezentacja wyników pracy
  • Wyciąganie wniosków ze sprintu
  • Praktyczne narzędzia budowania zespołu

Zostań takim Scrum Masterem, jakiego sam chciałbyś mieć!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 07:47:44

Lepiej, szybciej, skuteczniej!

SCRUM, czyli zwinne (ang. Agile) podejście do wytwarzania usług i produktów, wymyślono po to, by realizować zadania w krótszym czasie, z użyciem mniejszej ilości zasobów i w jak najlepszym "dopasowaniu" do oczekiwań klienta. Zespoły pracujące w Scrumie, starzy agile'owi wyjadacze, zwykle sobie to podejście chwalą i chętnie korzystają z niego przy prowadzeniu kolejnych projektów. Niestety dla osoby, która dopiero zaczyna pracować w podejściu zwinnym, sprawa zwykle nie jest prosta. Wdrożenie się do "zwinności" wymaga czasu i wskazówek od doświadczonych Scrum Masterów.

Skoro mowa o wskazówkach od bardziej doświadczonych praktyków Scrumu - książka, którą Ci proponujemy, stanowi świetny wstęp do tego, by zacząć działać zwinnie. Jej autor, sam znawca tematu, praktykujący Agile & Scrum oraz dzielący się tą wiedzą z uczestnikami szkoleń, zebrał w tej publikacji wskazówki własne i wielu innych Scrum Masterów. Poczynając od zupełnych podstaw i zasad Scruma, przez problemy, z jakimi spotkasz się w codziennej pracy nad projektami, aż po kwestie dyskusyjne, postrzegane z różnych punktów widzenia - niniejszy poradnik stanowi swego rodzaju kompendium praktycznej wiedzy na temat Scruma i Agile'a podany w przystępnej hasłowej formie. Dzięki temu będzie Ci się łatwo po nim poruszać.

Książka składa się z dwóch głównych części. Pierwsza, napisana wspólnie przez praktyków, opiera się na naszych doświadczeniach. Nie boimy się poruszać ważnych tematów, nie pomijamy ich. Stworzyliśmy przewodnik, w którym poruszamy wiele różnych obszarów i wierzymy, że każdy otwarty czytelnik znajdzie coś dla siebie. Druga część jest transkrypcją kursu Agile & Scrum.

Współautorzy pierwszej części książki:

Bartosz Pierzchalski - Z wykształcenia pedagog resocjalizacyjny, zawodowo związany z branżą badawczą, w której zajmuje się usprawnianiem procesów i doskonaleniem firmowych produktów. Swoje kompetencje rozwijał jako menedżer projektów, coach mocnych stron, trener programów społecznych oraz instruktor sportów walki. Od 2020 r. związany z podejściem zwinnym, aktywnie propaguje wykorzystanie Scruma w przestrzeniach zawodowych i prywatnych.

Sylwia Skolimowska - Posiada wieloletnie doświadczenie jako Kierownik Projektów IT w branży mediowej. W związku ze swoimi zainteresowaniami dotyczącymi projektów i poszerzaniem wiedzy w tym zakresie została Scrum Masterem. Obecnie wykorzystuje zdobytą wiedzę i doświadczenie w swoim środowisku zawodowym.

Mateusz Żeromski - Niepoprawny optymista, który obrał sobie za cel popularyzowanie Agile'a i Scruma. Założyciel meet-upu Scrum Warsaw, autor dwóch książek oraz Akademii Scrum, w ramach której powstała ta książka. Wierzy w zespoły, w to, że w pracy można naładować baterie, odpocząć od codzienności, miło spędzić czas - ale tylko wtedy, gdy mamy dobry i mocny zespół. Niech #Scrum będzie z Wami!

Gabriela Załoga - Wspiera organizacje w procesie budowania wartościowych produktów. Doświadczenie ze sportu wykorzystuje podczas budowania mistrzowskich zespołów. Balansuje pomiędzy biznesem a zespołami technologicznymi. Pasjonatka odkrywania i rozwijania produktów. Nie lubi marnotrawstwa, dlatego nieustannie kwestionuje status quo. Czerpie energię od ludzi, ceni wartościowe dyskusje, zwłaszcza te przy kawie. Prywatnie minimalistka. Lubi otaczać się dobrą sztuką i designem. Odpoczywa, spacerując z psem, czytając, medytując lub praktykując jogę.

Andrzej Piechocki - Entuzjasta zwinności. Absolwent zarządzania i marketingu na Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu, z doświadczeniem w różnych branżach.
100% Scrum Master licensed by PSM II /scrum.org/

Tomasz Balicki - Strategy & Operations Manager, specjalista w zakresie zarządzania projektami międzynarodowymi (Agile, Scrum Master), planowania marketingowego, strategii klienta i kreowania marki. Jest menedżerem operacyjnym z ponad 10-letnim międzynarodowym doświadczeniem zawodowym, zorientowanym na procesy, procedury i projekty w zakresie budowania nowych ścieżek rozwoju, zarządzania marką i rozwoju biznesu. Jego mocnymi stronami są efektywne realizowanie KPI związane z wdrażaniem innowacji w realizowanych kampaniach CRM, targetowanie, sekwencjonowanie, testy A/B.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Zaprzyjaźnij się z SQL-em!

  • Proste zapytania i sortowanie wyników, czyli od czego zacząć poznawanie składni SQL-a
  • Funkcje i operacje, czyli jak ułatwić sobie komunikację z bazą danych
  • Zadania, czyli jak zdobyć i rzetelnie przetestować swoje umiejętności
SQL, podstawowy język służący do komunikowania się z bazami danych, na pierwszy rzut oka nie wydaje się zbyt trudny. Ma przejrzystą składnię i sporo pomocnych funkcji, a ponadto jest elastyczny. Jest tylko jeden warunek: żeby sprawnie, szybko wyszukiwać i wyświetlać informacje z bazy danych, musimy go dobrze opanować. Nie chodzi tu tylko o samą konstrukcję zapytań, a raczej o sensowne wyłuskiwanie żądanej informacji spośród tysięcy innych, być może całkiem podobnych. Chodzi o to, by być przygotowanym na nietypowe sytuacje, umieć skonstruować skomplikowane zapytanie z wieloma warunkami i odpowiednio je doprecyzować.
W tej książce znajdziesz setki ćwiczeń i zadań do samodzielnego wykonania. Wszystkie one mają jeden cel: przygotować Cię do wszechstronnej komunikacji z bazą danych i nauczyć Cię wysyłania nawet najbardziej złożonych zapytań. W każdym rozdziale znalazło się nieco teorii i mnóstwo praktyki, a zadania w kolejnych rozdziałach wymagają wiedzy z poprzednich, co pozwala na ciągłe utrwalanie całej zdobytej wiedzy. Jeśli chcesz rzetelnie i od podszewki poznać bogactwo SQL-a, ta książka z pewnością Ci w tym pomoże!
  • Klauzula SELECT
  • Funkcje wbudowane
  • Złączenia
  • Funkcje agregujące
  • Operacje na zbiorach
  • Podzapytania
  • CASE, CAST i CONVERT
  • Zadania

Zacznij rozmawiać z własną bazą danych!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Kupić, sprzedać, zarobić… Tylko z VirtueMart!

  • Joomla!, e-commerce i VirtueMart, czyli o co w tym wszystkim chodzi
  • Właściwy wybór opcji, czyli jak konfiguracja wpływa na całą resztę
  • Zarządzanie sklepem i rozwiązywanie problemów, czyli jak działać na co dzień i w kryzysie

Systemy zarządzania treścią (CMS-y) są zwykle najlepszym rozwiązaniem dla osób mających zamiar stworzyć dobre, funkcjonalne strony internetowe bez nadmiernego wysiłku i ponoszenia dużych kosztów. Jednym z takich systemów jest Joomla!, CMS nie tylko darmowy, ale także zapewniający dostęp do kodu źródłowego i wyjątkowo elastyczny. W oparciu o Joomla! da się zbudować dowolny rodzaj witryny WWW, a wyspecjalizowane komponenty pomagają uzyskać dokładnie ten efekt, o jaki nam chodzi.

Jednym z takich komponentów, przeznaczonym dla obecnych i przyszłych handlowców, którzy chcą zaistnieć w sieci, jest VirtueMart. Rozwiązanie to pozwala stworzyć znakomicie działający, prosty w obsłudze i wygodny dla użytkowników sklep internetowy. Uwzględnia przy tym różnorodność potrzeb założycieli sklepu dotyczących wizerunku firmy, sposobów kontaktów z klientami, kategorii produktów i metod ich wyszukiwania. Już dziś sprawdź oszałamiające możliwości VirtueMart - z tą książką to sama przyjemność!

  • Wprowadzenie do Joomla! i e-commerce
  • Instalacja i podstawowa konfiguracja
  • Konfiguracja VirtueMart
  • Zarządzanie sklepem
  • Utrzymanie i eksploatacja sklepu
  • Modyfikacje wizualizacji sklepu
  • Rozszerzanie funkcjonalności o dodatkowe moduły
  • SEO SEF
  • Rozwiązywanie problemów

Prostota i skuteczność? Wykorzystaj VirtueMart!


Marcin Żmudziński - z wykształcenia magister inżynier informatyk. Obecnie pracuje jako analityk i główny administrator w jednej z największych firm telekomunikacyjnych w kraju. Jest audytorem wewnętrznym systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz konsultantem i doradcą w dziedzinie informatyki. Z zamiłowania jest fotoreporterem współpracującym z prasą i agencjami fotograficznymi. Wolny czas chętnie spędza na zgłębianiu zagadnień z zakresu psychologii, parapsychologii, NLP i oczywiście informatyki. Jest zwolennikiem aktywnego spędzania czasu i przekraczania własnych ograniczeń w sporcie i życiu.

Kontakt: marcin.zmudzinski@pin-group.pl.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Pierwszy w Polsce kompleksowy przewodnik po Agile HR i EB

Agile, zwinność - to terminy, które w pierwszej kolejności kojarzą się z branżą IT. I słusznie. Zwolennicy zwinnego programowania przyjmują, że skoro oczekiwania odbiorcy ewoluują w trakcie pracy nad produktem, jej założenia i metody powinny się do tych zmian adaptować. Firmy z sektora IT od dawna są Agile. Jednak zwinność przydaje się nie tylko specjalistom od kodowania. To podejście do zadań sprawdza się także w HR-ze i employer brandingu. Ważni gracze na rynku, jak telekomunikacja oraz bankowość, stawiają na zwinną transformację swoich działów HR.

Czy to oznacza, że Agile jest tylko dla wielkich?

Absolutnie nie! Autorzy tego przewodnika udowadniają, że ten sposób pracy z ludźmi w przedsiębiorstwach jest i dla dużych, i dla małych. Tłumaczą, na czym polega zwinność w HR i EB, podają przykłady większych i mniejszych firm działających w tych obszarach zgodnie z Agile. Dzielą się wiedzą o przydatnych narzędziach, podsuwają praktyczne wskazówki i cytują komentarze specjalistów, którzy od dawna pracują w stylu Agile. Wszystko po to, by stworzyć pełny obraz możliwości, jakie daje zwinność w zakresie human resources i employer brandingu.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Poznaj najlepsze narzędzia Microsoftu do tworzenia aplikacji webowych

  • Możliwości języka C# w zakresie tworzenia aplikacji internetowych
  • Platformy i narzędzia ułatwiające budowanie i wdrażanie aplikacji webowych
  • Praktyczne sposoby tworzenia aplikacji WWW i serwisów internetowych

Dynamiczny rozwój sieci i jej wkraczanie w coraz to nowe obszary życia pozwala nam korzystać z większości usług z dowolnego miejsca na świecie i za pośrednictwem każdego urządzenia z dostępem do internetu. Aby użytkownik mógł swobodnie poruszać się po sieci, konieczne jest rozwijanie coraz bardziej zaawansowanych, wygodniejszych i szybszych aplikacji internetowych działających po stronie serwera. Do niedawna większość aplikacji tego rodzaju była pisana w takich językach, jak PHP, Python lub Java, obecnie natomiast ogromną popularność zdobywają w tej dziedzinie język C# i platforma MVC.

Jeśli dysponujesz ogólną wiedzą na temat programowania i baz danych, opanowałeś lub właśnie opanowujesz podstawy języka C# i chcesz poznać platformę MVC oraz możliwości, jakie oferuje ona w zakresie tworzenia aplikacji webowych, sięgnij po tę książkę. Nie stanowi ona klasycznego podręcznika do programowania, lecz raczej zbiór praktycznych wskazówek i objaśnień pozwalających w krótkim czasie rozpocząć przygodę z tworzeniem aplikacji internetowych, a następnie logicznie ją kontynuować. Dzięki lekturze krok po kroku poznasz proces powstawania kodu aplikacji i jego wdrażania przy użyciu różnych narzędzi. Poznaj świat aplikacji internetowych!

  • Podstawy języka C# i jego możliwości
  • Wzorce projektowe i architektoniczne oraz ich stosowanie
  • Możliwości webowych platform firmy Microsoft
  • Tworzenie aplikacji i serwisów internetowych oraz ich wdrażanie
  • Optymalizowanie aplikacji pod kątem wymagań wyszukiwarek i serwisów społecznościowych
  • Budowa własnego portalu

Buduj doskonałe serwisy internetowe w języku C# z platformą MVC!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej