Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(18)
ebookpoint BIBLIO
(15)
Forma i typ
Książki
(18)
E-booki
(15)
Proza
(13)
Audiobooki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(17)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
(18)
Autor
Matuk Konrad
(2)
Seager Charlotte
(2)
Anastasi Mark
(1)
Bandel Jerzy
(1)
Bednarek Adrian (1984- )
(1)
Budniak Alina
(1)
Burgess Jean
(1)
Byczek Zuzanna
(1)
Byra Jacek
(1)
Cyber Marian (1984- )
(1)
Daniłoś Magdalena
(1)
Davis Ben
(1)
Fugiel Marcin
(1)
Glica Dorota (pisarka)
(1)
Green Hank
(1)
Green Joshua
(1)
Griffin M. A
(1)
Grochala Beata
(1)
Jankowiak Karolina
(1)
Koziej Magdalena (1962- )
(1)
Lee Caspar (1994- )
(1)
Lee Emily Riordan (1956- )
(1)
Libucha Iwona
(1)
Lowery Mike (1980- )
(1)
Majorek Marta
(1)
McStay Andrew
(1)
Mirek Krystyna (filolog)
(1)
Najman Marta
(1)
Niedbalski Jakub
(1)
Ormsbee Kathryn
(1)
Oruba Norbert
(1)
Passey Brooke S
(1)
Pater-Podgórna Ewa
(1)
Piasecka-Byra Anna
(1)
Plęsa Łukasz Marek
(1)
Pokorska Michalina
(1)
Płudowski Tomasz
(1)
Rulski-Bożek Mateusz
(1)
Rusiecka Anna
(1)
Sakowski Krzysztof
(1)
Smith Chris
(1)
Staszewski Wojciech (1967- )
(1)
Stirling Lindsey (1986- )
(1)
Syrek Ewa
(1)
Syrek Małgorzata
(1)
Talko Leszek
(1)
Tapscott Shari L
(1)
Trzeciak Sergiusz
(1)
Uchman Mariusz
(1)
Wadas Krzysztof
(1)
Waisberg Daniel
(1)
Watrak Andrzej
(1)
Willoughby Nick
(1)
Willoughby Nick (1981- )
(1)
Łaszkiewicz Anna
(1)
Ślęzak Izabela
(1)
Świerczyńska Edyta
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(33)
Język
polski
(33)
Odbiorca
14-17 lat
(8)
Młodzież
(7)
9-13 lat
(3)
Dzieci
(2)
18+
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(7)
Literatura angielska
(5)
Literatura amerykańska
(3)
Temat
YouTube
(9)
YouTuberzy
(9)
Nastolatki
(5)
Media społecznościowe
(3)
Cyberkultura
(2)
Internet
(2)
Miłość
(2)
Portal społecznościowy
(2)
Przeprowadzka
(2)
Wideoblog
(2)
Celebryci
(1)
Cyber Marian (1984-)
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Dzieciństwo
(1)
Dziewczęta
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Górale
(1)
Hotele
(1)
Imigranci
(1)
Instagram
(1)
Katolicyzm
(1)
Kradzież
(1)
Kunegunda Paciorek (postać fikcyjna)
(1)
Kłamstwo
(1)
Las
(1)
Lee, Caspar (1994- )
(1)
Lee, Emily Riordan (1956- )
(1)
Nacjonalizm
(1)
Piłka nożna
(1)
Podróże
(1)
Pomaganie
(1)
Portale internetowe
(1)
Postawy
(1)
Prywatni detektywi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przestępstwa ze szczególnym okrucieństwem
(1)
Psychopaci
(1)
Roboty ręczne
(1)
Rodzina niepełna
(1)
Samotni ojcowie
(1)
Seryjni zabójcy
(1)
Skrzypkowie amerykańscy
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Stirling, Lindsey (1986- )
(1)
Strach
(1)
Sztuka przetrwania
(1)
Sława
(1)
Technika filmowa
(1)
Tołstoj, Lew (1828-1910)
(1)
Ubóstwo
(1)
Ucieczki
(1)
Wideo
(1)
Wybory życiowe
(1)
Zakochanie
(1)
Zespół Tourette'a
(1)
Zgwałcenie
(1)
Temat: dzieło
Anna Karenina
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Ameryka Północna
(1)
Mazury
(1)
Rabka-Zdrój (woj. małopolskie, pow. nowotarski, gm. Rabka-Zdrój)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Powieść
(10)
Powieść obyczajowa
(2)
Thriller
(2)
Autobiografia
(1)
Biografia
(1)
Opracowanie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Szkoła
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
33 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ

Bądź w social mediach dokładnie taką osobą, jaką chcesz

Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To zestaw przymiotników, które człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego.

Kiedyś taką markę osobistą mieliśmy wśród rodziny i znajomych, tych, których znaliśmy... właśnie - osobiście. Dziś to grono zdecydowanie się poszerzyło. Jesteśmy obecni w social mediach. Publikujemy wpisy na Facebooku, filmy na YouTubie, zdjęcia na Instagramie, krótkie formy na X (dawniej Twitterze) i TikToku. Nasze produkcje docierają tam do szerokiego grona ludzi i coś w nich wywołują. Wrażenia. Emocje. Jedno po drugim, działania, jakie podejmujemy w mediach społecznościowych, budują naszą reputację - markę osobistą. Jak zadbać o to, by była ona taka, jakiej sobie życzymy? Właśnie tego dowiesz się z książki Marcina Żukowskiego.

Książka w mediach:
Tomzynska- Bookstagram
ataga_el Bookstagram

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 10:31:05

Zostań internetowym rewolucjonistą!

  • Potęga produktów cyfrowych - jak znaleźć niszę i zacząć na niej zarabiać?
  • Media społecznościowe - jak wykorzystać ich zasięg do rozbudowania bazy klientów i strefy wpływów?
  • 7 prostych sekretów milionera - czego koniecznie należy się trzymać przy realizacji planu?

O niezależności, także tej finansowej marzy każdy. Kto nie chciałby w końcu przestać martwić się o codzienne wydatki? Marnować czas na frustrującą, nudną pracę? Wiedzieć, że byt całej rodziny nie zależy od złego humoru szefa, który nagle zabiera Ci premię? Na szczęście możesz wyrwać się z tego zaklętego kręgu i znacznie podwyższyć swoje dochody - bez wychodzenia z domu. Współczesny świat oferuje narzędzia, które pozwolą Ci zbić majątek, o ile wykorzystasz je właściwie. Tysiące ludzi zarabiają dziś w sieci - Ty także możesz to robić.

W tej książce Mark Anastasi, żywy przykład sieciowego american dream, opisuje trzydzieści dwie strategie zarabiania w internecie. Znajdziesz tu konkretne informacje, statystyki, studia przypadków oraz szczegółowe opisy poruszania się po użytecznych zakamarkach sieci. Dowiesz się, jak znaleźć niszę i napisać e-book, jak aktywnie szukać klientów zainteresowanych Twoimi produktami cyfrowymi, jak prowadzić webinarium i jak reklamować się w sieci. Nauczysz się korzystać z programów partnerskich i usług podwykonawców. Zobaczysz także, na czym polega prowadzenie stron członkowskich. Jeśli chcesz uwolnić się od codziennej orki i zamienić ją na krótkie chwile z laptopem, zacznij czytać już dziś!

  • E-booki, tworzenie list i marketing e-mailowy
  • Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (SEO)
  • YouTube, Facebook, Twitter i Fiverr
  • Podwykonawcy
  • Marketing dla lokalnych biznesów
  • Strony członkowskie i webinaria
  • Reklamy w internecie

Klikaj za miliony!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Część monograficzna tomu 1/2018 „Chowanny” pod redakcją Aliny Budniak została zatytułowana Perspektywy edukacji małego dziecka w kontekście zmian oświatowych. Treści zawartych tu rozważań odnoszą się do kształtu, celów, zakresu, przebiegu i znaczenia edukacji małego dziecka; stanowią głos w dyskusji i wyraz troski o jej stan w trakcie bezustannie trwających szkolnych reform. Z jednej strony ogromny rozwój zakresu wiedzy merytorycznej, łatwość dostępu do różnych źródeł informacji, przemiany celów i ideałów wychowania na przestrzeni lat, rozwój wiedzy psychologicznej i pedagogicznej na temat możliwości uczenia się dzieci, a z drugiej kilkukrotne zmiany podstaw programowych, zasad organizacji kształcenia w szkołach, narzucenie obowiązku szkolnego dla dzieci sześcioletnich, a następnie odstąpienie od niego, ekspansywna działalność wydawnictw oferujących szkolne podręczniki i liczne materiały edukacyjne, sukcesywne wprowadzenie jednolitego („rządowego”) zestawu podręczników dla klas początkowych, a po ledwie kilku latach rezygnacja z niego – to zaledwie parę przykładów ciągłego dokonywania zmian, często bez możliwości sprawdzenia efektów dopiero co podjętych działań. O ile poszukiwanie lepszych, bardziej efektywnych metod edukacji, atrakcyjnych dla dzieci, odpowiadających ich potrzebom sposobów działania jest zadaniem koniecznym każdego nauczyciela, o tyle ilość narzucanych zmian, ich często chaotyczne wprowadzanie, brak możliwości i czasu do właściwego przygotowania się do nowych zadań mogą wywoływać niepokój, zagubienie i dezorganizację pracy szkoły i nauczycieli. Przedstawione w części monograficznej postulaty wskazują na konieczne uzupełnienie zagadnień programowych czy działań nauczycieli w sytuacji permanentnych przeobrażeń i przebudowy systemu oświaty.

Dział tekstów rozporoszonych tomu 1/2018 tematycznie odnosi się m.in. do takich zagadnień, jak nadzór pedagogiczny, postawy rodzicielskie, otwartość na karierę międzynarodową młodych dorosłych, wizerunek starości i osób starszych czy płciowość.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
Zapomniany : w matni strachu / Adrian Bednarek. - Gdynia : Zaczytani, © 2022. - 379, [5] stron ; 21 cm.
Stanowi kontynuację powieści pt.: Zapomniany.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B - 190278 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. MB - 169643 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Hotel na uboczu / Dorota Glica. - Wydanie I. - Poznań : Filia, 2023. - 327, [8] stron ; 21 cm.
(Filia Mroczna Strona)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. B - 189688 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. MB - 168356 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Miłość, kłamstwa i sekrety / Krystyna Mirek. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Luna, 2022. - 317, [3] strony ; 21cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B - 189815 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. MB - 169845, MB - 170091 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B - 180366 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. MB - 172638 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. MB - 172715 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Obierz kurs na... osoby, które są zainteresowane Twoją ofertą

Na reklamie - jak na medycynie, polityce i piłce nożnej - znają się wszyscy. Na temat udanych i nieudanych kampanii reklamowych bowiem każdy ma coś mądrego do powiedzenia. Ciekawe zatem, skąd się bierze tak wiele złych i nieskutecznych reklam. Wbrew pozorom stąd, że skuteczne wypromowanie produktu czy usługi jest sztuką nie tylko trudną, ale i pracochłonną. Wymaga również posiadania odpowiedniego warsztatu: wiedzy, umiejętności, znajomości narzędzi i doświadczenia. Wszystkiego naraz oczywiście nie można opanować, tym bardziej nie można tego zrobić szybko... Przygodę z reklamą i marketingiem warto jednak dobrze zacząć i zdobyć sprawdzone informacje i solidne umiejętności.

Pierwszą i najważniejszą kwestią, jaką należy rozstrzygnąć przy planowaniu kampanii reklamowej, jest odpowiedź na pytanie: do kogo chcę trafić ze swoim przekazem? Innymi słowy: kto jest moją grupą docelową, jakie cechy ma moja persona? Dopiero ustaliwszy odbiorcę reklamy, możesz zacząć konstruować sam przekaz, poszukać właściwych mediów i narzędzi, za których pośrednictwem będziesz w stanie najskuteczniej do owej persony dotrzeć, wdrożyć kampanię, monitorować jej wyniki i właściwie reagować, gdy sytuacja ulegnie zmianie. Tego wszystkiego - jak zadbać o wyróżnialność marki na tle konkurencji i zaplanować efektywną kampanię reklamową - dowiesz się z naszego kursu.

Czego się nauczysz dzięki naszemu profesjonalnemu szkoleniu?

Wiedza, jaką uzyskasz w trakcie kursu, przyda Ci się między innymi:

  • W precyzyjnym ustalaniu grupy docelowej i stworzeniu persony
  • Podczas pracy z arkuszem Consumer Day Circle, służącym do określenia punktów styku z konsumentem
  • Do budowania perswazyjnego przekazu reklamowego, bazującego na korzyściach i na emocjach
  • Przy konstruowaniu jasnego, prostego do odkodowania komunikatu
  • W trakcie prac nad personalizacją reklamy i odpowiednim dla klienta call to action (wezwaniem do akcji)

Co więcej...

  • Ukończywszy szkolenie, będziesz mieć świadomość, jak konstruować reklamy w zależności od medium, za którego pośrednictwem mają być emitowane

Skuteczna reklama. Kurs video. Aspekty praktyczne kończy się na poziomie średnio zaawansowanym. Mimo że kurs prezentuje bazową wiedzę na temat reklamy, to osobom, które chcą tworzyć dobre, efektywne przekazy reklamowe, oferuje cenną, bo konkretną porcję wiedzy i wskazuje kierunki najskuteczniejszego działania.

Jeżeli zatem...

...pragniesz się nauczyć kreować trafione reklamy - skorzystaj z naszego kursu. Jeśli chcesz, by Twoje reklamy miały jeszcze większą moc perswazji, a dzięki temu były efektywniejsze - to szkolenie będzie dla Ciebie idealne. Gdy już wiesz, jak istotne jest precyzyjne określenie grupy docelowej, ale nie masz pewności, czy robisz to idealnie - dowiesz się tego z proponowanego kursu video. Skoro prowadzisz własną, nawet maleńką firmę, wiedza, którą pragnie Ci przekazać autor szkolenia, to Twoje zawodowe abecadło - bez niej dalej ani rusz! Wreszcie, jeżeli marzysz o pracy copywritera w agencji reklamowej, koniecznie musisz skorzystać z kursu. Na dobry początek Twojej kreatywnej drogi, oczywiście!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej