Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(185)
ebookpoint BIBLIO
(151)
Forma i typ
Książki
(170)
E-booki
(151)
Audiobooki
(65)
Poradniki i przewodniki
(48)
Proza
(26)
Publikacje popularnonaukowe
(11)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(7)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje naukowe
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(143)
wypożyczone
(26)
nieokreślona
(16)
Placówka
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
(182)
Pracownia - ul. Prusa 3
(3)
Autor
Sałbut Bartosz
(11)
Witkowska Magda
(8)
Wrycza-Bekier Joanna
(8)
Bednarski Arkadiusz
(7)
Tracy Brian
(7)
Fugiel Marcin
(6)
Tracy Brian (1944- )
(5)
Walkiewicz Jacek
(5)
Grzesiak Mateusz
(4)
Palla Alfred J
(4)
Szczepanik Rafał
(4)
Urlich Jakub
(4)
Zych Robert
(4)
Bakalarz Dariusz
(3)
Covey Stephen R
(3)
Hancewicz Radosław
(3)
Kiyosaki Robert T
(3)
Król Artur
(3)
Lechter Sharon L
(3)
Lipa Michał
(3)
Majewska-Opiełka Iwona
(3)
Michalak Robert (1968- )
(3)
Ornatowska Agnieszka
(3)
Pluta Tomasz
(3)
Siara Olga
(3)
Skwarek Mirosław
(3)
Wawrzyniak Michał
(3)
Żmijewski Michał Wiktor
(3)
Bartkowiak Grażyna
(2)
Biliński Witold
(2)
Birek Wojciech (1961- )
(2)
Bishop Gary John
(2)
Blank Steven G
(2)
Cieślak Piotr
(2)
Clear James
(2)
Dorf Bob
(2)
Gordon Jon (1971- )
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Haftka Işik Dorota
(2)
Hill Napoleon
(2)
Jabłoński Artur
(2)
Kordziński Jarosław
(2)
Kotow Sebastian
(2)
Krzyżanowski Krzysztof
(2)
Król Krzysztof
(2)
Kućma Tomasz
(2)
Lenar Paweł
(2)
Marcinkowski Maciej
(2)
Maurer Robert
(2)
Mendel Zbigniew
(2)
Morawski Cezary
(2)
Moreil Roxanne (1987- )
(2)
Motylski Maciej
(2)
Orłoś Maciej
(2)
Pedrosa Cyril (1971- )
(2)
Pietraszek Marcin
(2)
Podsiadło Michał
(2)
Proby Kristen (1974- )
(2)
Raszka Beata
(2)
Romanek Arkadiusz
(2)
Rzepka Beata
(2)
Samson-Banasik Aleksandra
(2)
Sharma Robin S. (1964- )
(2)
Sobiepanek-Szczęsna Katarzyna
(2)
Syed Matthew (1970- )
(2)
Tuzin Jan
(2)
Urbańska Anna
(2)
Waśko Zbigniew
(2)
Ziglar Zig
(2)
Abraham Keith
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Adiga Aravind (1974- )
(1)
Adonis James (1979- )
(1)
Afremow James A
(1)
Ahuja Maneet
(1)
Altucher James
(1)
Altun Selçuk (1950- )
(1)
Alvarez Cindy
(1)
Amaro Agnieszka
(1)
Anderson Karen
(1)
Anderson Steve (1954- )
(1)
Antosiewicz Witold
(1)
Ashton Brodi
(1)
Atlas Radosław
(1)
Bachański Marek
(1)
Bahcall Safi (1968-)
(1)
Banaszak Sławomir
(1)
Banfield Richard
(1)
Baranowska Natalia
(1)
Bartkowiak Emilia
(1)
Bartnik Dorota
(1)
Bartosiak Jacek (1976- )
(1)
Bartosik Jolanta
(1)
Belsky Scott
(1)
Ben-Shahar Tal
(1)
Beręsewicz Paweł (1970- )
(1)
Bet-David Patrick
(1)
Bezduszna Anastazja
(1)
Biegańska Katarzyna
(1)
Bielewicz Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(87)
2010 - 2019
(201)
2000 - 2009
(38)
1990 - 1999
(9)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(104)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(334)
Ukraina
(2)
Język
polski
(334)
ukraiński
(2)
Odbiorca
14-17 lat
(6)
Młodzież
(6)
9-13 lat
(2)
Menedżerowie
(2)
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Handlowcy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Rodzice
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(15)
Literatura polska
(6)
Literatura francuska
(4)
Literatura angielska
(3)
Literatura turecka
(2)
Literatura austriacka
(1)
Literatura indyjska
(1)
Literatura niemiecka
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Sukces
(160)
Samorealizacja
(39)
Zarządzanie
(18)
Kobieta
(13)
Sukcesja tronu
(13)
Kariera
(11)
Przywództwo
(11)
Bogactwo
(10)
Osobowość
(9)
Przedsiębiorstwo
(8)
Szczęście
(8)
Nawyki
(7)
Innowacje
(6)
Motywacja
(6)
Relacje międzyludzkie
(6)
Samopoznanie
(6)
Samowychowanie
(6)
Zdolności
(6)
Ludzie sukcesu
(5)
Myślenie
(5)
Przedsiębiorczość (postawa)
(5)
Decyzje
(4)
Media społecznościowe
(4)
Menedżerowie
(4)
Pewność siebie
(4)
Prakseologia
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Przyjaźń
(4)
Uczucia
(4)
Inteligencja (psychol.)
(3)
Kreatywność
(3)
Kłamstwo
(3)
Pisarze
(3)
Postawy
(3)
Praca
(3)
Praca zespołowa
(3)
Psychologia
(3)
Satysfakcja zawodowa
(3)
Spisek
(3)
Stosunki interpersonalne
(3)
Sukcesja ekologiczna
(3)
Tajemnica
(3)
Techniki samopomocy
(3)
Współzawodnictwo
(3)
Władcy
(3)
Bunty i powstania chłopskie
(2)
Cele życiowe
(2)
Dialog wewnętrzny (psychologia)
(2)
Informatycy
(2)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(2)
Kultura organizacyjna
(2)
Ludzie bogaci
(2)
Magia
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Marzenia
(2)
Niepowodzenie
(2)
Nierówności społeczne
(2)
Organizacja
(2)
Planowanie
(2)
Poczucie własnej wartości
(2)
Polityka dynastyczna
(2)
Produktywność pracy
(2)
Przedmioty magiczne
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(2)
Przeprowadzka
(2)
Psychopatia
(2)
Publicystyka polska
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Rozwój osobowości
(2)
Samokontrola
(2)
Sportowcy
(2)
Sukces w biznesie
(2)
Twórczość
(2)
Uwaga (psychologia)
(2)
Wartość
(2)
Wojna Dwóch Róż (1455-1485)
(2)
Współdziałanie
(2)
Władza
(2)
Zachowanie
(2)
Zamach stanu
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zazdrość
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Zysk
(2)
Ścieżki przyrodniczo-dydaktyczne
(2)
Średniowiecze
(2)
Adaptacja (biologia)
(1)
Aforyzmy
(1)
Aktorzy
(1)
Algorytmy
(1)
Amaro, Agnieszka
(1)
Amerykanie
(1)
Artyści
(1)
Asertywność
(1)
Autoprezentacja
(1)
Badzińska, Aneta
(1)
Bankierzy
(1)
Bezos, Jeffrey (1964- )
(1)
Temat: czas
2001-
(16)
1901-2000
(10)
1989-2000
(8)
1945-1989
(6)
1401-1500
(3)
1501-1600
(3)
1-100
(2)
1101-1200
(2)
1945-
(2)
100-1 p.n.e.
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(5)
Polska
(4)
Anglia (Wielka Brytania)
(2)
Niemcy
(2)
Paryż (Francja)
(2)
Wielka Brytania
(2)
Antalya (Turcja)
(1)
Bizancjum (państwo dawne)
(1)
Chiny
(1)
Czechy
(1)
Francja
(1)
Imperium Osmańskie
(1)
Indie
(1)
Konstantynopol
(1)
Litwa
(1)
Los Angeles (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Rybnik (woj. śląskie)
(1)
Starożytny Rzym
(1)
Turcja
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wielkopolska
(1)
Włochy
(1)
Zielonka (jezioro)
(1)
Zielonka, Puszcza
(1)
Gatunek
Poradnik
(51)
Wydawnictwa popularne
(13)
Poradniki
(12)
Powieść
(12)
Opracowanie
(10)
Powieść obyczajowa
(8)
Audiobook
(6)
Dokumenty dźwiękowe
(6)
Książki mówione
(5)
Wywiad dziennikarski
(5)
Romans
(4)
Fantastyka
(3)
Komiks
(3)
Powieść historyczna
(3)
Fantasy
(2)
Monografia
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(2)
Podręcznik
(2)
Powieść autobiograficzna
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Thriller
(2)
Adaptacja literacka
(1)
Autobiografia
(1)
Biografie
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Komiks obyczajowy
(1)
Komiks psychologiczny
(1)
Opowiadania i nowele biograficzne
(1)
Powieść biograficzna
(1)
Powieść erotyczna
(1)
Powieść psychologiczna
(1)
Przewodniki turystyczne
(1)
Sensacja
(1)
Wykład
(1)
Wywiad rzeka
(1)
Wywiady
(1)
Dziedzina i ujęcie
Rozwój osobisty
(29)
Praca, kariera, pieniądze
(19)
Psychologia
(15)
Historia
(9)
Zarządzanie i marketing
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Biologia
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Religia i duchowość
(1)
336 wyników Filtruj
E-book
W koszyku
Czas trwania: 06:49:16

Małymi krokami do sukcesu sprzedażowego

Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt z klientem, następnie spotkać się z nim, zrozumieć jego oczekiwania i potrzeby, wreszcie właściwie na nie odpowiedzieć. Skuteczny handlowiec wie, że po to, by sprzedać, trzeba mówić językiem rozwiązań i korzyści aż do momentu zamknięcia sprzedaży. Podtrzymującym relacje gestem będzie zaproponowanie klientowi czegoś ekstra i zadbanie, by poczuł się zaopiekowany.

Tyle teoria handlowania, a co z praktyką? Paweł Muzyczyszyn, autor poradnika, po latach pracy w sektorze sprzedaży zauważył, że różnicę robią... drobiazgi. Niewielkie zmiany, które dają wymierne, imponujące efekty. Zmiany te nazwał nawykami, pogrupował je odpowiednio, w zależności od tego, na jakim etapie sprzedaży mogą być przydatne, i zaczął z nich korzystać - zarówno we własnych działaniach, jak i w trakcie treningów on the job, czyli podwójnych wizyt u klientów z handlowcami, których szkolił. Wiedza i zadania, które znajdziesz w jego książce, zostały więc przetestowane w praktyce handlowej i potwierdzone - zmiana wielu drobnych sprzedażowych nawyków faktycznie przynosi wielkie handlowe sukcesy!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 05:52:00

Czy wiesz, jak zwiększyć swoje szanse na skuteczną sprzedaż?

Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie oczekiwane obroty. Taki, który jest zadowolony z comiesięcznej wypłaty, zwykle powiązanej ściśle z sukcesami w pracy. Decydując się na wybór tej ścieżki zawodowej, przyszły handlowiec zakłada, że będzie właśnie taki. Maksymalnie skuteczny. Jednak nie każdemu się to udaje. Dlaczego?

Dzisiejsi klienci są bardzo różnorodni, mniej podatni na próby nieumiejętnej perswazji, bardziej powściągliwi w swoich decyzjach zakupowych. Podchodzą też z większym dystansem do osób, które próbują im coś sprzedać. Zwłaszcza do przedstawicieli handlowych i doradców, z którymi wcześniej nie mieli kontaktu. Żyjemy w dobie wyedukowanych i wymagających nabywców, surowo oceniających niekompetentnych sprzedawców. Aby odnaleźć się w obecnej sytuacji, odnosić sukcesy i z satysfakcją wykonywać ten ekscytujący, piękny, choć czasami trudny zawód, trzeba stale podnosić kwalifikacje. Szukać profesjonalnych sposobów docierania do nowych odbiorców usług i produktów, nabierać elastyczności w dopasowywaniu i przekonywaniu rozmaitych typów osobowości klienta, rozszerzać repertuar swoich umiejętności i tworzyć własny, niepowtarzalny styl sprzedaży.

Odpowiedź na pytanie, jak to zrobić, znajdziesz w tej książce!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 04:30:24

Jacek Walkiewicz to psycholog, który swoją życiową misję upatruje w edukowaniu dorosłych. Tworzy programy szkoleniowe i wykłady, jest autorem cenionych książek. Ma przemyślenia - "rozmyślenia" - na tematy, które nurtują wielu z nas. Co czyni życie tak fascynującą przygodą? Czym jest mądrość i czy bycia mądrym można się nauczyć? Czy i dlaczego w życiu warto się kierować wartościami? Na te i inne pytania autor poszukuje odpowiedzi na kartach Rozmyślnika. Bazując na własnych doświadczeniach, odsłania przed Czytelnikiem swoją interpretację, wnioski na dany temat, a potem zaprasza do wyruszenia w samodzielną podróż ku zrozumieniu i działaniu, bo co prawda Rozmyślnik służy do rozmyślania, ale efektem rozmyślania powinno być działanie.

"Dzięki książkom, wykładom i zapisanym po różnych spotkaniach refleksjom odkrywam nowe możliwości. A przecież słowa to tylko słowa. Co je ożywia i sprawia, że stają się nieśmiertelne? Człowiek, który za ich pomocą wyraża swoje myśli, emocje, idee, własną duszę. W pisaniu książek o swoim życiu czy osobistych przemyśleniach jest jakiś rodzaj ekshibicjonizmu. Pewnie wynika z potrzeby pokazania siebie od środka. W ten sposób łatwiej wyrazić prawdę, która jest w nas. Kiedy pisałem swoją pierwszą książkę, miałem sporo wątpliwości, czy podzielić się historiami, którymi z nikim wcześniej się nie dzieliłem. Zwyciężyła potrzeba spójności z życiową misją. Pomyślałem, że jeśli nie będę wiarygodny, nie będę mógł jej realizować."

ze wstępu

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 05:22:34

Zagrożenie, a może szansa? To zależy od Ciebie!

Kryzys to czas, w którym wiele podmiotów gospodarczych i wielu klientów przeżywa trudne chwile. Niedostatki wolnych środków, niepewność przyszłości, niespodziewane zmiany przepisów, wydarzenia na świecie i w kraju, na które nie mamy wpływu - wszystkie te czynniki mogą spowodować, że w trakcie rozmowy handlowej sprzedawca usłyszy od potencjalnego klienta: "Nie, nie dzisiaj. Przepraszam, ale teraz mamy inne priorytety". I nie sfinalizuje transakcji. Tak, kryzys to zdecydowanie jest zagrożenie i wielka przeszkoda w realizacji planów sprzedaży. Ba, kryzys to zagrożenie dla egzystencji wielu firm!

Z drugiej strony są branże, przedsiębiorstwa, pojedynczy biznesmeni, a także handlowcy, dla których kryzys to czas rozkwitu. Ponieważ oferują ludziom coś, co jest im niezbędne. Albo coś, co zwiększa ich poczucie bezpieczeństwa. Albo po prostu byli w stanie dotrzeć do klienta i przekonać go, że akurat ich produkt lub usługa jest tym, co w kryzysie przyda się szczególnie. Sytuacja kryzysu bowiem wymaga nie tylko znajomości narzędzi i technik sprzedażowych. Skuteczni sprzedawcy mają je oczywiście opanowane do perfekcji bez względu na okoliczności, ale dysponują czymś jeszcze - kreatywnością, która pozwala im twórczo się do nich adaptować.

Prawda jest taka, że na to, co się dzieje, nie mamy większego wpływu, ale mamy wpływ na to, co jesteśmy w stanie zrobić, a przez to także na efekty, jakie uzyskamy.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Czas trwania: 05:29:06

Ile razy zdarzyło Ci się słyszeć magiczną formułę "musisz się zmienić"? Sto razy, dwieście? A może - bądźmy w końcu do bólu szczerzy - wiele tysięcy razy? To najczęściej wypowiadana mantra. Trafia do naszych uszu z tak wielu stron, że pewnie łatwiej byłoby znaleźć osoby, które nigdy tak do nas nie powiedziały. Bo przecież "potrzeba zmiany" jest jak karabin, wymierzony w nas przez całe życie.

A co ma być celem tej zmiany?

Dopasowanie się do powszechnie obowiązującej narracji, której fundamentem jest zjawisko określane już dzisiaj oficjalnie kulturą zapierdolu. Mamy wierzyć, że wartość leży w wysiłku włożonym w pracę, a nie w jej efektach. W to, że niezależnie od okoliczności powinniśmy być zawsze pogodni, uśmiechnięci, pełni pozytywnych myśli i oczywiście hiperaktywni. W to, że przez całe życie trzeba gonić szczęście, które odnajdziemy w posiadaniu kolejnych przedmiotów czy pokonywaniu szczebli społecznego lub zawodowego awansu, a także powstrzymywaniu za pieniądze naturalnego procesu starzenia się. W to, że jedyną wartością jest wyjątkowość, którą musimy udowadniać, starając się bardziej od innych - w przeciwnym razie stajemy się przeciętni, co w kulturze zapierdolu jest gorsze od niewybaczalnego grzechu. Jest rozczarowaniem. Jeśli w to uwierzymy, nasze życie prędzej czy później stanie się puste, a wszelkie poszukiwania jego sensu będziemy próbowali zastąpić pseudomedytacją spod znaku "wyobraź sobie, że nie masz problemów". Problem w tym, że dopiero po jakimś czasie się zorientujemy, jak wielka to ściema.

Najlepszym wyjściem jest wybór mniejszego zła: jak najszybciej zdać sobie sprawę z tej ściemy - i się jej nie poddawać. To lepsze niż obudzić się któregoś dnia z ręką w nocniku.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Spójrz prawdzie w oczy i zawalcz o własną tożsamość!

Współczesne społeczeństwa mają ogromny kłopot z kategorią męskości. Mężczyźni utracili wyłączną władzę nad światem i generalnie przeszli do defensywy. Zbyt często pozwalają sobie dyktować, jacy powinni być, co powinni robić i jakie cechy przejawiać, żeby zasłużyć na akceptację innych. Zbyt często ulegają wyobrażeniom swoich matek, żon, szefów i innych ważnych osób, rezygnując z własnych potrzeb, odruchów, instynktów. W efekcie stają się pasywni, pozbawieni inicjatywy, wycofani i zgorzkniali. Czasem rekompensują to sobie gadżetem w postaci odlotowego samochodu albo nagłymi wybuchami agresji, najczęściej jednak cierpią w milczeniu i przy okazji unieszczęśliwiają całe otoczenie.
A przecież wcale nie musi tak być! Czas uświadomić sobie, że jesteś facetem z jajami, które należą wyłącznie do Ciebie! Przestań wsłuchiwać się w głosy krytyków i podejmij walkę o życie w zgodzie z samym sobą. Zastanów się, co to dla Ciebie znaczy: być mężczyzną! Jeśli podejmiesz wyzwanie, w procesie zmian z pewnością pomoże Ci ta książka. Jej autorzy nie boją się podejmować trudnych, wstydliwych, nawet bolesnych wątków, żeby obudzić uśpione instynkty. Męskie ego, pasje, hobby, nałogi, potrzeba silnych doznań i odpowiedzialność za innych, a także seks, związki, zdrady, strach i stres — znajdziesz tu szczere, bezkompromisowe wypowiedzi na każdy z tych tematów i inspiracje do własnych rozważań. Czytaj, myśl, nawiąż kontakt z samym sobą!

Siła i moc — znajdź własną drogę do spełnienia!



Bogusław Stępień — przede wszystkim ojciec, mężczyzna, człowiek. Dzięki licznym podróżom oraz pracy fotografa zdobył niezwykłą umiejętność dostrzegania tego, co najważniejsze. Na stronach swoich książek i warsztatach przekłada tę wiedzę na słowa, by inspirować ludzi pragnących dokonać w swoim życiu zmian na lepsze. Wierzy, że każdy jest wartościowym człowiekiem i jeśli tylko chce, może się stać najlepszą wersją siebie.
Albert K. Szymański — wychowywany bez ojca, za to z bratem bliźniakiem, sam starał się odkrywać, co to znaczy być mężczyzną. Z wykształcenia mechanik samochodowy, był sierżantem w wojsku. Dalsze poszukiwania wiodły przez Studium Psychologii Psychotronicznej w Warszawie i warsztaty Ho’oponopono u dr. Maka’ali Yatesa. Razem z teamem Toma de Winter prowadził Męskie Warsztaty, podczas których pomagał mężczyznom odkrywać samych siebie.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ
Czas trwania: 05:23:23

Firma w społecznościowym oceanie. Im głębiej, tym mniej bezpiecznie

Fake newsy. Trolling. Kryzysy PR wybuchające złośliwie w piątki, o godzinie dwudziestej drugiej. Niezadowoleni klienci, którzy używają profilu firmowego niczym książki skarg i zażaleń. Internetowi hejterzy, którzy tylko czekają na taką okazję. Aby się wyżyć. Dowalić. Zgrillować markę czy firmę, która popełniła błąd. Czasem mały, czasem większy, ale przecież niecelowy - potknięcia się zdarzają. Tylko ten się nie myli, kto nic nie robi. Niestety, social media nie wybaczają. One z tego żyją. A z nich inspirację czerpią dziennikarze, gotowi w nieskończoność podgrzewać atmosferę porażki wokół firmy, która nie dość szybko albo niewystarczająco mocno zareagowała na kryzys w mediach społecznościowych.

Czy zatem warto w ogóle jeszcze prowadzić profil na Facebooku? A może lepiej się wycofać do swojskiego offline?

Mimo wszystko - warto! Po pierwsze dlatego, że media społecznościowe to wciąż bardzo skuteczne narzędzie służące komunikacji z klientem i nawiązywaniu nowych, biznesowo korzystnych kontaktów. Po drugie to narzędzie obowiązkowe, ponieważ odbiorcy zwyczajnie oczekują, że ich ulubiona marka będzie tam obecna. Oczywiście, by uczestniczyć w życiu online, nie zwariować i nie ponieść porażki, trzeba wyznaczyć sobie pewne granice, wypracować rozwiązania na wypadek sytuacji kryzysowej, stale się uczyć, by nadążać za zmianami, które są jedyną pewną rzeczą w tym środowisku. Warto korzystać z przykładów sukcesu firm, organizacji i instytucji publicznych - także tych, których historie przytoczono w tej książce. Skok do oceanu social mediów to nie wybór, lecz konieczność dla większości dzisiejszych przedsiębiorstw. A skoro tak, to dobrze jest zawczasu nauczyć się w nim pływać...

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 19:05:51

Gdy polski rynek okazuje się zbyt mały…

Kiedy firma zaczyna spoglądać z ciekawością w stronę zagranicznego odbiorcy, zaczynają się koszty i kłopoty. To prawda, ale ekspansję na rynki zagraniczne rozpoczyna się nie po to, by stracić, lecz po to, by zyskać. Jak to zrobić skutecznie, wiedzą bohaterowie tej książki, założyciele i prezesi jedenastu polskich firm, którym udało się dokonać międzynarodowej ekspansji na szeroką skalę.

Krzysztof Rybiński przedstawia tu historie ich drogi do sukcesu, zmagania z przeciwnościami gospodarczymi i proceduralnymi czy problemami finansowymi, sposoby przezwyciężania nieufności i różnic kulturowych, i wreszcie skuteczne, wypracowane przez lata metody na podbicie zagranicznych rynków zbytu. Zapoznanie się z tymi wywiadami pozwoli polskim firmom ograniczyć koszty ekspansji międzynarodowej, uniknąć kłopotów i odnieść sukces.

Ta książka to także hołd oddany polskiej przedsiębiorczości i jej reprezentantom, którzy - choć zaczynali działalność lokalnie - potrafili myśleć globalnie i patrzeć poza granice naszego kraju.


Prof. Krzysztof Rybiński - jeden z najbardziej znanych polskich ekonomistów. Karierę zawodową rozpoczynał jako informatyk w Japonii, potem był głównym ekonomistą kilku banków, wiceprezesem NBP, gdzie pod jego nadzorem zmieniono sposób inwestowania rezerw dewizowych, dzięki czemu Polska w ciągu dwóch lat zarobiła dodatkowo miliard dolarów. Był członkiem Komisji Nadzoru Finansowego, partnerem w globalnej firmie doradczej i członkiem wielu rad nadzorczych. Obecnie jest rektorem Akademii Finansów i Biznesu Vistula, w której studiuje 5000 studentów z 40 krajów. Prowadzi też własną firmę doradczą. W 2012 roku został wybrany przez polskich przedsiębiorców najczęściej słuchanym przez nich ekonomistą. Regularnie występuje w telewizji, pisuje felietony do krajowych dzienników i tygodników, jego artykuły ukazują się też w „Financial Times”.


Patroni medialni:

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Podręcznik numer 1 w zakresie rentownego marketingu w mediach społecznościowych — zaktualizowany o nowe strategie, taktyki i porady!

Podstawowe zasady i konkretne działania
  • Skup się na tym, co ważne: na przychodzie i ROI :: wszystkie działania w mediach społecznościowych powinny mieć jeden cel: zysk.
  • W maksymalnym stopniu wykorzystaj dostępne zasoby :: odnoś sukcesy nawet przy małym budżecie i krótkich terminach.
  • Przejdź od kontaktu do transakcji :: domknij pętlę dzięki marketingowi e-mailowemu i narzędziom do automatyzacji marketingu.
  • Nie ograniczaj się do Facebooka, Twittera, YouTube’a i LinkedIn :: odkryj nowe możliwości związane z Instagramem, Pinterest, SlideShare, Yelpem i innymi serwisami.
Reklama w prasie, na plakacie albo na słupie reklamowym? To wszystko już było. Jeżeli chcesz dotrzeć do klientów, jeżeli chcesz, żeby zauważyli Twoją reklamę, musisz skorzystać z nowych nośników. Jakich? Społecznościowych! Z tych mediów korzystają dziennie miliony osób. Dzięki serwisom społecznościowym możesz precyzyjnie wybrać grupę docelową dla Twojej reklamy, a tym samym zwiększyć swoją szansę na sukces. Zastanawiasz się, jak wykorzystać ten potencjał?
Już nie musisz. Trzymasz w rękach poradnik, który wprowadzi Cię w ten świat. Sięgnij po niego i poznaj serwisy warte uwagi (media społecznościowe to nie tylko Facebook czy Twitter!) oraz język, który pozwoli Ci dotrzeć do ich użytkowników. W kolejnych rozdziałach zobaczysz, jak inteligentnie przekazać Twój komunikat za pośrednictwem wiadomości e-mail, oraz poznasz platformy mogące zwiększyć Twój przychód ze sprzedaży. Ponadto przekonasz się, jaką rolę w tym świecie odgrywają urządzenia mobilne, oraz nauczysz się badać skuteczność Twoich kampanii. Ta książka jest doskonałą lekturą dla osób, które chcą odnieść sukces biznesowy z pomocą mediów społecznościowych!
Dzięki tej książce:
  • maksymalnie wykorzystasz dostępne zasoby
  • poznasz serwisy społecznościowe warte uwagi
  • zwiększysz ROI
  • przeanalizujesz swoje kampanie
  • zdobędziesz nowych klientów
Wartościowe rozwiązania, które nigdy nie przyszły Ci na myśl. Świetne narzędzia, o których Twoi konkurenci nawet nie słyszeli. Znakomite pomysły, powiązane z konkretnymi działaniami, które możesz bezzwłocznie podjąć – działaniami, które Ci się opłacą! Jesteś marketingowcem, szefem, przedsiębiorcą? Ta książka pomoże Ci uzyskać maksymalną wartość biznesową z aktywności w mediach społecznościowych. Nie zwlekaj!
Jamie Turner i dr Reshma Shah pomogli już setkom firm w osiąganiu zysków z aktywności w mediach społecznościowych i marketingu mobilnego. W tej książce zawarli swoje najcenniejsze przemyślenia i na tej podstawie utworzyli kompleksową mapę drogową, którą będziesz mógł bezzwłocznie wykorzystać z praktyce.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Praca lidera produktu jest dużym wyzwaniem. Ze stanowiskiem tym często wiąże się znaczna odpowiedzialność, jednak bez przypisania władzy. Zarządzanie ludźmi i równoczesne realizowanie skomplikowanych planów rozwoju produktu nie jest łatwym zadaniem. W dodatku w czasach błyskawicznego rozwoju technologii właśnie odpowiednie zarządzanie produktem decyduje o utrzymaniu bądź utracie przewagi konkurencyjnej na rynku. Aby zapewnić sobie sukces na tym polu, trzeba znakomicie orientować się, w jaki sposób działać na poszczególnych etapach rozwoju produktu, wiedzieć, jak poprowadzić zespół, a zaproponowany proces musi być odpowiednio dopasowany do organizacji. Trzeba również umieć skutecznie zarządzać zmianą.

Ta książka jest przystępnym podręcznikiem przywództwa produktowego. Przedstawiono tu szerokie spektrum doświadczeń najlepszych liderów produktu, pracujących dla takich organizacji, jak Adobe, YouTube, Uber, Google, Airbnb, Basecamp, Zipcar, Intuit, Intercom, Transferwise, Upthere, Localytics czy Cinch Financial. Dla zapewnienia większej przejrzystości książka została podzielona na części odpowiadające etapom rozwoju firmy. Przyszli liderzy produktu będą mogli zapoznać się z czekającymi ich wyzwaniami, zrozumieją najważniejsze aspekty swojej pracy i dowiedzą się, jak uniknąć wielu błędów. Będą też mogli przeanalizować strategie, style i techniki najskuteczniejszych menedżerów produktu, a także zrozumieć motywacje kierujące najlepszymi liderami produktu.

W tej książce między innymi:

  • cechy dobrych liderów produktu
  • tworzenie struktury zespołu
  • rozwijanie najlepszych cech zespołów i ich członków
  • wzorce działania najskuteczniejszych zespołów
  • taktyka pracy z klientami i partnerami organizacji

Poznaj tajemnice najskuteczniejszych liderów produktu!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B - 173327 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B - 185840 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przewodnik do badań biologii populacji roślin / Krystyna Falińska. - Wyd. 1. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2002. - 587 s. : il., tab., wykr. ; 21 cm.
(Vademecum Geobotanicum)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. ŁĘCZYCA - 121421 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. B - 192003 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. B - 190223 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 169245 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. MB - 170112 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 173148 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K - 178760 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej