Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(305)
ebookpoint BIBLIO
(27)
Forma i typ
Książki
(285)
Proza
(164)
Komiksy i książki obrazkowe
(51)
E-booki
(27)
Audiobooki
(16)
Publikacje naukowe
(12)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(10)
Czasopisma
(4)
Poezja
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(259)
wypożyczone
(29)
nieokreślona
(16)
tylko na miejscu
(6)
Placówka
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
(287)
Pracownia - ul. Prusa 3
(12)
Czytelnia krajoznawcza - ul. Prusa 3
(11)
Autor
Dybała Paweł (1981- )
(15)
Fujishima Kosuke
(15)
Inoue Kenji
(13)
Latoś Dariusz
(13)
Yoshioka Kimitake
(13)
Zychma Agnieszka
(10)
Allison John (1976- )
(9)
Miyajima Reiji (1985- )
(9)
Sarin Max
(8)
Szurek M
(7)
Miszczuk Katarzyna Berenika (1988- )
(6)
Sztybor Bartosz (1980- )
(6)
Spirydowicz Ewa
(4)
Treger Anna
(4)
Aloha Mathilde
(3)
Chojnowska Ilona (1982- )
(3)
Derelkowska Elżbieta
(3)
Domaradzki Krzysztof (1989- )
(3)
Figaro K. A
(3)
Helińska Ewa
(3)
Kasten Mona (1992- )
(3)
Kennedy Elle
(3)
Niedbalski Jakub
(3)
Bulski Paweł
(2)
Cudowska Agata
(2)
Gabryś-Barker Danuta
(2)
Gambrot Julia
(2)
Grzelczak Piotr
(2)
Holden Blair
(2)
Iosivoni Bianca (1986- )
(2)
Janus Barbara
(2)
Kage Linda
(2)
Kluza Joanna
(2)
Kneidl Laura (1990- )
(2)
Latawiec Bogusława (1939- )
(2)
Latawiec Bogusława (1939- ). Wiersze o ojcu
(2)
Latawiec Czesław (1902-1986)
(2)
Lévy Marc (1961- )
(2)
Mackiewicz Anna
(2)
Marczak Weronika Anna
(2)
Maćczak Janusz
(2)
Michałowska-Barłóg Maria Teresa
(2)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(2)
Mrugalska-Banaszak Magdalena
(2)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(2)
Pilch Andrzej
(2)
Popławski Zbysław
(2)
Pullman Philip (1946- )
(2)
Racław Mariola
(2)
Rajewska Ewa
(2)
Reekles Beth
(2)
Skowrońska Emilia
(2)
Skuratowicz Jan (1946- )
(2)
Sorensen Jessica (1983- )
(2)
Sowa Aleksander (1979- )
(2)
Sterling J
(2)
Szawiel Anna (1982- )
(2)
Słowikowska Joanna
(2)
Treiman Lissa
(2)
Trzeciakowski Lech (1931-2017)
(2)
Walczak Bogdan (1942- )
(2)
Warkoczewska Magdalena
(2)
Wasilewska Iwona
(2)
Wiesiołowski Jacek (1940-2016)
(2)
Wiśniewska Iga (1994- )
(2)
Wojtaszek Adam
(2)
Wysoczańska Barbara
(2)
Zarawska Patrycja (1970- )
(2)
Ziółkowski Marek (1949- )
(2)
Żuchowska-Skiba Dorota
(2)
Amiradżibi Helena
(1)
Archer K. C
(1)
Ashton-Booth Tom
(1)
Awad Mona (1978- )
(1)
Backman Elina (1983- )
(1)
Banach Iwona (1960- )
(1)
Bardugo Leigh (1975- )
(1)
Bartmiński Jerzy
(1)
Bartsch Carina (1985- )
(1)
Batuman Elif (1977- )
(1)
Baudet Stephanie
(1)
Bazylewska Marta
(1)
Bańkowska Anna (1940- )
(1)
Bellucci Arianna (1991- )
(1)
Bernhard Thomas (1931-1989)
(1)
Berowski Mariusz
(1)
Biel Julia
(1)
Bill Agnieszka
(1)
Borlik Piotr (1986- )
(1)
Bortnowska Małgorzata
(1)
Braiter Paulina (1968- )
(1)
Braver Gary (1942- )
(1)
Bromberek Benon
(1)
Bukowska-Marczak Ewa
(1)
Bulicz-Kasprzak Kasia
(1)
Błaut Sławomir (1930-2014)
(1)
Caplan Ted
(1)
Całek Grzegorz
(1)
Cekiera Rafał
(1)
Charbonneau Joelle (1974- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(149)
2010 - 2019
(124)
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(12)
1980 - 1989
(9)
1970 - 1979
(4)
1960 - 1969
(4)
1930 - 1939
(2)
1910 - 1919
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(229)
1901-2000
(10)
1945-1989
(5)
1989-2000
(4)
1801-1900
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(329)
Wielka Brytania
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(328)
angielski
(3)
nieznany (0 1)
(1)
Odbiorca
Młodzież
(42)
14-17 lat
(38)
18+
(15)
Dorośli
(15)
9-13 lat
(6)
Dzieci
(2)
6-8 lat
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(80)
Literatura amerykańska
(44)
Literatura japońska
(41)
Literatura angielska
(24)
Literatura niemiecka
(12)
Literatura francuska
(8)
Literatura kanadyjska
(7)
Literatura hiszpańska
(2)
Literatura australijska
(1)
Literatura austriacka
(1)
Literatura duńska
(1)
Literatura fińska
(1)
Literatura grecka
(1)
Literatura grenlandzka
(1)
Literatura irlandzka
(1)
Literatura koreańska
(1)
Literatura nigeryjska
(1)
Literatura norweska
(1)
Literatura rosyjska
(1)
Literatura singapurska
(1)
Literatura syryjska nowożytna
(1)
Literatura turecka
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Studenci
(288)
Przyjaźń
(28)
Tajemnica
(27)
Relacja romantyczna
(19)
Kobieta
(17)
Zakochanie
(16)
Duchy
(15)
Relacje międzyludzkie
(15)
Spełnianie życzeń
(15)
Humor
(13)
Miłość
(13)
Życie towarzyskie
(13)
Dojrzewanie
(12)
Kluby studenckie
(12)
Nurkowie
(12)
Szkolnictwo wyższe
(12)
Dziadkowie i wnuki
(11)
Dziewczęta
(11)
Nauczyciele akademiccy
(11)
Zabójstwo
(11)
PRL
(10)
Prostytucja
(10)
Studenci polscy
(10)
Rodzeństwo
(9)
Rodzina
(9)
Ludzie bogaci
(8)
Młodzi dorośli
(8)
Trudne sytuacje życiowe
(8)
Samobójstwo
(7)
Piekło
(6)
Ruchy społeczne
(6)
Uczucia
(6)
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań)
(6)
Uniwersytety
(6)
Wiktoria Biankowska (postać fikcyjna)
(6)
Śledztwo i dochodzenie
(6)
Życie pośmiertne
(6)
Magia
(5)
Organizacje studenckie
(5)
Podróże
(5)
Policjanci
(5)
Akademik (budynek)
(4)
Aspiracje
(4)
Depresja psychiczna
(4)
Diabeł
(4)
Hokeiści
(4)
Lesbijki
(4)
Niebo (religia)
(4)
Organizacje młodzieżowe
(4)
Postawy
(4)
Rozstanie
(4)
Rzeczywistość alternatywna
(4)
Tajne organizacje
(4)
Toksyczne związki
(4)
Trauma
(4)
Turystyka
(4)
Wartość
(4)
Artyści
(3)
Chuligaństwo
(3)
Cudzoziemcy
(3)
Dziennikarze
(3)
Elita społeczna
(3)
Filologia polska
(3)
II wojna światowa (1939-1945)
(3)
Konsumenci (ekon.)
(3)
Korporacje akademickie
(3)
Nauczyciele
(3)
Obyczaje i zwyczaje
(3)
Okupacja niemiecka Polski (1939-1945)
(3)
Osobowość
(3)
Osoby zaginione
(3)
Polacy
(3)
Polacy za granicą
(3)
Praca
(3)
Protest społeczny
(3)
Prześladowania polityczne
(3)
Socjalizacja
(3)
Sportowcy
(3)
Szkolnictwo
(3)
Szkoły wyższe
(3)
Służba bezpieczeństwa
(3)
Zdrada
(3)
Śmierć bliskiej osoby
(3)
Świadomość społeczna
(3)
Akademia Medyczna im. Karola Marcinkowskiego (Poznań)
(2)
Aktorzy
(2)
Anatomia
(2)
Ania Shirley (postać fikcyjna)
(2)
Anioły
(2)
Barmani
(2)
Baseballiści
(2)
Bliskie związki międzyludzkie
(2)
Blogerzy
(2)
Borejkowie (rodzina fikcyjna)
(2)
Demony
(2)
Egotyzm
(2)
Eksperymenty
(2)
Emancypacja kobiet
(2)
Emigracja
(2)
Emil Stompor (postać fikcyjna)
(2)
Temat: dzieło
Humanae vitae
(1)
Temat: czas
1901-2000
(49)
2001-
(31)
1945-1989
(29)
1989-2000
(21)
1918-1939
(15)
1939-1945
(13)
2001-0
(10)
1801-1900
(7)
1901-1914
(6)
1914-1918
(6)
1901-
(4)
1989-
(3)
1401-1500
(2)
1501-1600
(2)
1601-1700
(2)
1701-1800
(2)
1801-
(1)
1918-
(1)
1956-1989
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(19)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(17)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(15)
Japonia
(14)
Polska
(12)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(5)
Gdańsk (woj. pomorskie)
(4)
Londyn (Wielka Brytania)
(4)
Los Angeles (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(4)
Oksford (Wielka Brytania)
(4)
Francja
(3)
Hiszpania
(3)
Kraków (woj. małopolskie)
(3)
Moskwa (Rosja)
(3)
Paryż (Francja)
(3)
Sheffield (Wielka Brytania, hrabstwo South Yorkshire)
(3)
Warszawa
(3)
ZSRR
(3)
Łódź (woj. łódzkie)
(3)
Azja
(2)
Barcelona (Hiszpania)
(2)
Boston (Stany Zjednoczone)
(2)
Europa
(2)
Góry Stołowe
(2)
Kalifornia (Stany Zjednoczone ; stan)
(2)
Kanada
(2)
Katowice (woj. śląskie)
(2)
Monachium (Niemcy)
(2)
Monte Carlo (Monako ; dzielnica)
(2)
Niemcy
(2)
Rosja
(2)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(2)
Ural (Rosja ; góry)
(2)
Wielka Brytania
(2)
Wirginia Zachodnia (Stany Zjednoczone ; stan)
(2)
Włochy
(2)
Aix-en-Provence (Francja)
(1)
Alabama (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Alpy Wschodnie (góry)
(1)
Argentyna
(1)
Austria
(1)
Avonlea (Kanada ; miasto fikcyjne)
(1)
Bałtyk (morze)
(1)
Berlin (Niemcy)
(1)
Biszkek (Kirgistan)
(1)
Borneo (wyspa)
(1)
Boston (Stany Zjednoczone, stan Massachusetts)
(1)
Bretania (Francja)
(1)
Chicago (Stany Zjednoczone)
(1)
Cyklady (Grecja ; wyspy)
(1)
Dania
(1)
Dąbrowa Górnicza (woj. śląskie)
(1)
Europa Zachodnia
(1)
Gdynia (woj. pomorskie)
(1)
Grecja
(1)
Grenlandia (Dania ; wyspa)
(1)
Helsinki (Finlandia)
(1)
Indie
(1)
Izrael
(1)
Jeżyce (Poznań ; część miasta)
(1)
Karolina Południowa (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Kirgistan
(1)
Konin (woj. wielkopolskie)
(1)
Kostrzyn (woj. wielkopolskie, pow. poznański, gm. Kostrzyn ; okolice)
(1)
Lazurowe Wybrzeże (Francja)
(1)
Leeds (Wielka Brytania, hrabstwo West Yorkshire)
(1)
Lwów (Ukraina, obw. lwowski)
(1)
Mazury
(1)
NRD
(1)
Nancy (Francja)
(1)
Neapol (Włochy)
(1)
New Haven (Stany Zjednoczone)
(1)
Newark (Stany Zjednoczone, stan New Jersey)
(1)
Nigeria
(1)
Oslo (Norwegia)
(1)
Oświęcim (woj. małopolskie)
(1)
Poughkeepsie (Stany Zjednoczone, stan Nowy Jork)
(1)
Poznań
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie ; okolice)
(1)
Praga (Czechy)
(1)
RFN
(1)
Seattle (Stany Zjednoczone)
(1)
Seul (Korea Południowa)
(1)
Sopot (woj. pomorskie)
(1)
Suwałki (woj. podlaskie ; okolice)
(1)
Syria
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Szklary-Huta (woj. dolnośląskie, pow. ząbkowicki, gm. Ząbkowice Śląskie)
(1)
Szwajcaria
(1)
Szwecja
(1)
Tokio (Japonia)
(1)
Turcja
(1)
Ukraina
(1)
Vermont (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie ; okolice)
(1)
Waszyngton (Stany Zjednoczone, DC)
(1)
Wilno (Litwa)
(1)
Węgry
(1)
Zakopane (woj. małopolskie)
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Powieść
(89)
Powieść obyczajowa
(56)
Romans
(44)
Manga
(39)
Fantastyka
(27)
Kryminał
(20)
Komiks
(19)
Komiks obyczajowy
(19)
Thriller
(16)
Powieść psychologiczna
(8)
Powieść erotyczna
(6)
Opracowanie
(5)
Pamiętniki polskie
(5)
Czasopismo historyczne
(4)
Pamiętniki i wspomnienia
(4)
Powieść biograficzna
(4)
Sensacja
(4)
Antologia
(3)
Powieść historyczna
(3)
Praca zbiorowa
(3)
Saga rodzinna
(3)
Antologie
(2)
Artykuł z czasopisma historycznego
(2)
Edycja krytyczna
(2)
Monografia
(2)
Opowiadania i nowele
(2)
Opowiadania i nowele obyczajowe
(2)
Reportaż
(2)
Wiersze
(2)
Adaptacja literacka
(1)
Esej
(1)
Fantasy
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Powieść graficzna
(1)
Raport
(1)
Science fiction
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Źródła historyczne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(17)
Socjologia i społeczeństwo
(12)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
Kultura i sztuka
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Podróże i turystyka
(2)
Psychologia
(2)
Biologia
(1)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Nauka i badania
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
332 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ

ROZWIĄZANIA ZADAŃ Z SIECI KOMPUTEROWYCH jest uzupełnieniem książki pt. ZBIÓR ZADAŃ Z SIECI KOMPUTEROWYCH. Stanowi ona kompletny zestaw rozwiązań zagadnień problemowych przedstawionych w powiązanej pozycji. Wśród rozwiązań możemy znaleźć, wypełnione karty pracy ucznia/studenta wraz z przykładowymi wnioskami. Książka przeznaczona jest dla nauczycieli szkół średnich na kierunku: TECHNIK INFORMATYK oraz wykładowców uczelni kierunków IT o specjalizacji SIECI KOMPUTEROWE.

Wszystkie proponowane rozwiązania w postaci gotowych kart pracy oraz rozwiązanych problemów symulacyjnych w programie Packet Tracer stanowią dodatek, dla każdego posiadacza książki, które można pobrać wprost z serwera naszego wydawnictwa.

ROZWIĄZANIA ZADAŃ Z SIECI KOMPUTEROWYCH, zgodnie z zawartością bliźniaczej pozycji, która mieści zbiór scenariuszy zadań do wykonania, zawiera następujące zagadnienia:

- tworzenie różnych rodzajów topologii sieci,
- konfigurowanie i badanie adresacji IPV4 i IPV6,
- bezklasowa metoda przydzielania adresów statycznych adresacji IPV4,
- tworzenie prostej sieci bezprzewodowej oraz przewodowej,
- badanie procesu enkapsulacji i dekapsulacji,
- badanie protokołów ARP, ICMP, CDP, DNS,
- badania struktur ramek Ethernet 802.3, Ethernet II, 802.1Q,
- konfigurowanie tras statycznych IPV4 i IPV6,
- konfigurowanie i badanie statycznych tras zapasowych,
- konfigurowanie wymiany tras między obszarami routingu EIGRP, OSPF, RIP,
- konfigurowanie DHCP na routerze bezprzewodowym, kilku serwerów DHCP,
- przyporządkowanie adresów IP na podstawie adresów MAC,
- konfigurowanie dwóch routerów DHCP dla dwóch sieci,
- konfigurowanie protokołu DHCP SNOOPING,
- konfigurowanie i badanie protokołów RADIUS, NTP, NETFLOW, VTP,
- tworzenie wielopoziomowej topologii fizycznej, elementy sieci strukturalnej,
- tworzenie VLANów oraz ich konfigurowania,
- badanie statycznej i dynamicznej translacji adresów IP,
- filtrowanie ruchu FTP, HTTP, HTTPS, ICMP, IP, DNS, za pomocą ACL,
- konfigurowanie wirtualnej sieci prywatnej VPN.

Autorem książki jest Jerzy Kluczewski, długoletni instruktor Akademii CISCO CCNA. W swoim dorobku autorskim posiada już kilka publikacji książkowych na temat symulatora Packet Tracer. Swoje doświadczenie zdobywał podczas pracy w przemyśle, obecnie jest wykładowcą w Wyższej Szkole Bankowej w Gdańsku.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Księga studencka / Marcin Orlik. - [miejsce nieznane] : RW2010 : ebookpoint BIBLIO, 2016. - 238 s.
Forma i typ

Studia... W życiu prawie każdego studenta to czas magiczny – w przenośni i dosłownie. Jak go przetrwać? Jakoś trzeba. Księga opisuje niezwykłe przygody młodych ciałem i duchem bohaterów, którzy dzięki swojej wrodzonej bądź nabytej zaradności życiowej, podpartej ciągłym studiowaniem niezawodnego Vademecum Studenta, wychodzą cało z każdej, nawet najbardziej zagmatwanej sytuacji. A takie w życiu polskiego studenta są na porządku dziennym, choć słowo „porządek” występuje tutaj wyłącznie w sensie metaforycznym. Radek i Polon dowiedzą się, jak poradzić sobie z sąsiadką z dołu, dlaczego warto iść na najnudniejszy wykład świata, jak oswoić Księcia Dzielni oraz jak przeżyć studia za granicą.

Jeśli kiedykolwiek cokolwiek studiowałeś – przeczytaj i zobacz, co mogło cię (na szczęście bądź na nieszczęście) ominąć.

W „Księdze studenckiej” absurd miesza się z satyrą, a w świat realny wkraczają stwory z niezmierzonego kosmosu studenckiej wyobraźni.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ

O nauczaniu matematyki. Wykłady dla nauczycieli i studentów. Tom 1. Uczę świadomie, a więc lepiej i ciekawiej. Dodawanie i odejmowanie. Mnożenie i dzielenie
O nauczaniu matematyki. Wykłady dla nauczycieli i studentów to pozycja, która pomoże czytelnikowi uporządkować swą wiedzę, dostarczy praktycznych wskazówek i pomysłów na lekcje oraz nietypowych zadań.
Książki są zapisem treści wykładów prowadzonych przez dr. hab. Michała Szurka na uniwersytetach Jagiellońskim i Warszawskim. Lekki styl, dygresje, ciekawostki i komentarze zapewniają lekturę i pożyteczną, i zajmującą.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ

O nauczaniu matematyki. Wykłady dla nauczycieli i studentów. Tom 2. Po co uczę matematyki? Światy liczbowe
O nauczaniu matematyki. Wykłady dla nauczycieli i studentów to pozycja, która pomoże czytelnikowi uporządkować swą wiedzę, dostarczy praktycznych wskazówek i pomysłów na lekcje oraz nietypowych zadań.
Książki są zapisem treści wykładów prowadzonych przez dr. hab. Michała Szurka na uniwersytetach Jagiellońskim i Warszawskim. Lekki styl, dygresje, ciekawostki i komentarze zapewniają lekturę i pożyteczną, i zajmującą.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ

O nauczaniu matematyki. Wykłady dla nauczycieli i studentów. Tom 3. Zasady dydaktyczne. Starzy znajomi
O nauczaniu matematyki. Wykłady dla nauczycieli i studentów to pozycja, która pomoże czytelnikowi uporządkować swą wiedzę, dostarczy praktycznych wskazówek i pomysłów na lekcje oraz nietypowych zadań.
Książki są zapisem treści wykładów prowadzonych przez dr. hab. Michała Szurka na uniwersytetach Jagiellońskim i Warszawskim. Lekki styl, dygresje, ciekawostki i komentarze zapewniają lekturę i pożyteczną, i zajmującą.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ

O nauczaniu matematyki. Wykłady dla nauczycieli i studentów. Tom 4. Jak się uczyć? Logika
O nauczaniu matematyki. Wykłady dla nauczycieli i studentów to pozycja, która pomoże czytelnikowi uporządkować swą wiedzę, dostarczy praktycznych wskazówek i pomysłów na lekcje oraz nietypowych zadań.
Książki są zapisem treści wykładów prowadzonych przez dr. hab. Michała Szurka na uniwersytetach Jagiellońskim i Warszawskim. Lekki styl, dygresje, ciekawostki i komentarze zapewniają lekturę i pożyteczną, i zajmującą.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ

O nauczaniu matematyki. Wykłady dla nauczycieli i studentów. Tom 6. Jak badać efekty naszej pracy, czyli o ocenianiu
O nauczaniu matematyki. Wykłady dla nauczycieli i studentów to pozycja, która pomoże czytelnikowi uporządkować swą wiedzę, dostarczy praktycznych wskazówek i pomysłów na lekcje oraz nietypowych zadań.
Książki są zapisem treści wykładów prowadzonych przez dr. hab. Michała Szurka na uniwersytetach Jagiellońskim i Warszawskim. Lekki styl, dygresje, ciekawostki i komentarze zapewniają lekturę i pożyteczną, i zajmującą.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ

O nauczaniu matematyki. Wykłady dla nauczycieli i studentów. Tom 7. Pieniądze. Statystyka opisowa
O nauczaniu matematyki. Wykłady dla nauczycieli i studentów to pozycja, która pomoże czytelnikowi uporządkować swą wiedzę, dostarczy praktycznych wskazówek i pomysłów na lekcje oraz nietypowych zadań.
Książki są zapisem treści wykładów prowadzonych przez dr. hab. Michała Szurka na uniwersytetach Jagiellońskim i Warszawskim. Lekki styl, dygresje, ciekawostki i komentarze zapewniają lekturę i pożyteczną, i zajmującą.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ

O nauczaniu matematyki. Wykłady dla nauczycieli i studentów. Tom 8. Geometria. Matematyka z oddali. XXI wiek
O nauczaniu matematyki. Wykłady dla nauczycieli i studentów to pozycja, która pomoże czytelnikowi uporządkować swą wiedzę, dostarczy praktycznych wskazówek i pomysłów na lekcje oraz nietypowych zadań.
Książki są zapisem treści wykładów prowadzonych przez dr. hab. Michała Szurka na uniwersytetach Jagiellońskim i Warszawskim. Lekki styl, dygresje, ciekawostki i komentarze zapewniają lekturę i pożyteczną, i zajmującą.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Książka dotyczy niepełnosprawności jako zjawiska społecznego powstającego pod wpływem czynników historycznych, kulturowych oraz politycznych, które kształtują wizerunek osoby z różnego rodzaju dysfunkcjami i prowadzą do rewidowania definicji pojęcia niepełnosprawności.

Publikację kierujemy do przedstawicieli środowiska akademickiego zainteresowanych problematyką niepełnosprawności, praktyków zaangażowanych w udzielnie pomocy i wsparcia tej grupie klientów oraz wszystkich zmagających się z niepełnosprawnością swoją bądź innych osób.

Mamy nadzieję, że ta książka przyczyni się do rozwoju dyskusji nad sytuacją osób niepełnosprawnych w Polsce niejednokrotnie są postrzegane przez pryzmat stereotypów i społecznych uprzedzeń.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Tegoroczny pierwszy numer Theory and Practice of Second Language Acquisition 4 (1) 2018 koncentruje się na kwestiach związanych z wpływem szeroko pojętego środowiska uczenia się i przyswajania języka na osiągane rezultaty. Omawiane są badania nad kształtowaniem się przynależności językowo-kulturowej w związkach osób reprezentujących różne językowo-kulturowe systemy, efekt zastosowania imersji językowej jako dodatkowych działań wspomagających przyswajanie języka, wpływ środowiska społecznego na aspiracje studentów anglistyki, wpływ grupy klasowej na rezultaty osiągane przez uczniów gimnazjum oraz kwestie dotyczące przyswajania systemu fonetycznego języka angielskiego przez polskich uczniów jako wypadkowe rodzaju ćwiczeń stosowanych przez nauczyciela oraz jego własnej wymowie w języku obcym. Tak jak poprzednie, obecny numer kierowany jest zarówno do badaczy procesów przyswajania języków, jak i do praktykujących glottodydaktyków.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ
Przełomem w aktywizacji środowiska studenckiego był strajk na łódzkich uczelniach, który rozpoczął się 21 stycznia 1981 r. i trwał do 18 lutego tego samego roku, kiedy zawarto tzw. porozumienie łódzkie. Przez prawie miesiąc studenci Uniwersytetu Łódzkiego, Politechniki Łódzkiej, Akademii Medycznej, Państwowej Wyższej Szkoły Muzycznej, a na ostatnim etapie także Państwowej Wyższej Szkoły Sztuk Plastycznych, okupując uczelniane budynki, walczyli nie tylko o rozwiązanie lokalnych problemów, ale w interesie całej polskiej społeczności akademickiej. W ten sposób wpisywali się i z czasem stopniowo przekraczali dotychczasowe zabiegi podejmowane przez Ogólnopolski Komitet Założycielski Niezależnego Zrzeszenia Studentów, a także punktowe reformy w funkcjonowaniu uczelni. Z tego powodu znaczenie strajku łódzkiego, w lutym wspartego przez część uczelni w innych miastach, jest niepodważalnie duże. Wiodącą rolę w odkrywaniu kart łódzkiego strajku studenckiego 1980–1981 należy przyznać R. Kowalczykowi – „Łódzki strajk studencki” (1992), „Studenci ‘81” (2000). Problem łódzkich strajków przewijał się także w opracowaniach dotyczących genezy i działalności NZS, zwykle w kontekście zawirowań dotyczących jego rejestracji. Oprócz tych i ostatnio wydanych, ukazało się też sporo wydawnictw źródłowych z epoki i współczesnych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Kolejna czwarta z serii monografii Sekcji Socjologii Niepełnosprawności PTS poświęcona została edukacji osób z niepełnosprawnościami. Znalazły się w niej teksty dotyczące m.in.: funkcjonowania przedszkoli i szkół integracyjnych, szkolnictwa specjalnego, orzecznictwa poradni psychologiczno-pedagogicznych, edukacji ustawicznej dorosłych osób z niepełnosprawnością, barier edukacyjnych osób z niepełnosprawnościami czy prawa osób z niepełnosprawnością w wymiarze edukacyjnym. Tematyka ta ma dziś istotne znaczenie. Z jednej strony wynika to z problemów, jakie dotknęły uczniów, nauczycieli oraz szkoły w dobie pandemii COVID-19. Z drugiej strony kształcenie osób z niepełnosprawnościami stanowi istotny element polityki społecznej. Z tego względu w niniejszej monografii zaprezentowano diagnozy i ukazano problemy związane z kształceniem osób z niepełnosprawnościami, realizacją ich potrzeb oraz wspieraniem w rozwoju. Dzięki tekstom przedstawiającym najnowszy stan wiedzy i wyniki prowadzonych badań możliwe stało się również wskazanie pożądanych kierunków w kształceniu osób z niepełnosprawnościami z uwzględnieniem potencjału, jaki do edukacji mogą wnieść najnowsze technologie.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ
Nie wiesz, kiedy postawić a, the, any, some...? Masz problemy z rzeczownikami policzalnymi i niepoliczalnymi, nazwami własnymi, przedimkiem zerowym? Myli Ci się a few z few? Repetytorium Lingo jest właśnie dla Ciebie.
Seria repetytoriów językowych Wydawnictwa Lingo została przygotowana przez uznanych specjalistów-filologów i praktyków-nauczycieli, przy współpracy native spkeakerów.
Repetytorium "ANGIELSKI. A czy the?" zawiera wyczerpujące omówienie zasad użycia angielskich przedimków.
Pozwala w praktyce opanować zagadnienie, które często sprawia wiele trudności polskim uczniom, studentom, maturzystom, jak również innym osobom na co dzień posługującym się angielskim.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ
Nowe wydanie repetytorium Wydawnictwa Lingo Angielski. Gramatyka z ćwiczeniami przeznaczona jest dla wszystkich uczących się języka angielskiego, a zwłaszcza uczniów, studentów, maturzystów i osób przygotowujących się do egzaminów językowych.
Seria repetytoriów Lingo przygotowana została przez uznanych specjalistów-filologów i praktyków-nauczycieli, przy współpracy native spkeakerów.
Repetytorium obejmuje poziomy A1, A2 i B1 oraz przygotowuje do B2 zgodnie z klasyfikacją Rady Europy.
Główne zalety repetytorium "ANGIELSKI. Gramatyka z ćwiczeniami":
  • wszystkie istotne zagadnienia gramatyki angielskiej od części mowy, przez czasy i ich zastosowanie, po mowę zależną i zdania warunkowe
  • przejrzysty układ oraz staranna szata graficzna
  • ćwiczenia i quizy ułatwiające opanowanie materiału, zawsze z kluczem
  • wszystkie reguły opatrzone przykładami z tłumaczeniami
  • współczesne, praktyczne podejście do nauki języka
  • dla początkujących i zaawansowanych
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ
Chcesz poznać angielskie czasowniki na każdą okazję? Słyszałeś, ile znaczeń mogą mieć takie proste słówka jak get, take, make, fix czy have? Chciałbyś szybko nauczyć się je stosować w praktyce? A może zdarza Ci się mylić look z watch lub lend z borrow? NIEZBĘDNIK Lingo jest właśnie dla Ciebie.
Bez umiejętności stosowania angielskich czasowników zależnie od kontekstu nie sposób używać języka angielskiego na co dzień. Ich znajomość jest niezbędna na maturze z angielskiego bądź egzaminach językowych, takich jak First Certificate in English czy Certificate in Advanced English.
Nowa seria NIEZBĘDNIKÓW Lingo przeznaczona jest dla wszystkich uczących się angielskiego i pragnących w szybki sposób opanować zagadnienia niezbędne do posługiwania się językiem obcym na każdym poziomie zaawansowania.
Przygotowana została przez specjalistów-filologów, przy współpracy praktyków-nauczycieli i native speakerów.
Książka zawiera:
  • Najbardziej przydatne i niezbędne czasowniki angielskie
  • Czasowniki na każdą okazję
  • Zdradliwe czasowniki
  • Zwroty i wyrażenia z najpopularniejszymi czasownikami
  • Kontekstowe tłumaczenia czasowników
  • Przykłady i objaśnienia konsultowane z native speakerem
  • Quiz, test i ćwiczenia.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ
Nowa seria NIEZBĘDNIKÓW Lingo przeznaczona jest dla wszystkich uczących się angielskiego i pragnących w szybki sposób opanować zagadnienia niezbędne do posługiwania się językiem obcym na każdym poziomie zaawansowania. Przygotowana została przez specjalistów-filologów, przy współpracy praktyków-nauczycieli i native speakerów. Często mylisz angielskie przyimki? Próbujesz na siłę tłumaczyć je na polski? Szukasz naprędce polskich odpowiedników? Nie jesteś w stanie zapamiętać zwrotów z przyimkami? NIEZBĘDNIK Lingo jest właśnie dla Ciebie.Bez dobrej znajomości angielskich przyimków oraz wyrażeń z przyimkami nie sposób używać języka angielskiego na co dzień w mowie i piśmie, ani zdać Matury z angielskiego bądź egzaminów językowych, takich jak First Certificate in English czy Certificate in Advanced English. Książka zawiera:
  • Słownik kontekstowy
  • Niezbędne wyrażenia i przykłady zastosowań
  • Komentarz gramatyczny
  • Quiz, test i ćwiczenia.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Python - kurs dla dzieci online

Nauka programowania jest dziś jednym z podstawowych wyzwań stawianych dzieciom i młodzieży. Lada chwila wszyscy będziemy zapalać światło z poziomu smartfona i nastawiać wodę na herbatę, zanim wejdziemy do domu w zimowy wieczór. W takim świecie nie można się obyć bez umiejętności programowania, pora więc zaprosić uczniów do rozwijania umiejętności informatycznych! Do tego świetnie nadaje się język Python — elastyczny, łatwy w nauce i bardzo przydatny. Python dla dzieci i młodzieży. Kurs video. Jak uczyć się programowania — pierwsze kroki pozwala szybko opanować środowisko tego języka, zorientować się w jego możliwościach i rozpocząć przygodę z prawdziwym programowaniem.

Kurs Pythona dla dzieci i młodzieży, ale nie tylko!

Kurs jest przeznaczony dla każdego młodego słuchacza, nawet tego, który nie miał dotąd do czynienia ze środowiskiem programistycznym, z algorytmiką i Pythonem jako takim. Wystarczą otwarta głowa i odrobina zainteresowania, aby gładko wejść w świat języka programowania i zacząć się w nim poruszać. A potężne możliwości, jakie daje umiejętność pisania własnych aplikacji, na pewno skłonią niejednego początkującego programistę do pokonywania kolejnych stopni wtajemniczenia. Od czegoś trzeba zacząć!

Zaproś dzieci do świata przyszłości!

Czego kursanci nauczą się podczas naszego profesjonalnego szkolenia?

  • Dowiedzą się, jak zainstalować środowisko programistyczne.
  • Zapoznają się z aplikacją, w której będą pracować (Jupyter).
  • Dowiedzą się, czym się różni język kompilowany od interpretowanego.
  • Poznają podstawowe komendy języka.
  • Nauczą się rozpoznawać wybrane typy zmiennych oraz podstawowe rodzaje błędów.
  • Odkryją, czym są funkcje.

Nauka dowolnego języka programowania nie byłaby wiele warta bez przykładów, na których można przećwiczyć każdy omawiany element. Autorka kursu zadbała, by wszystko po kolei tłumaczyć jasno i klarownie, pokazywać w działaniu i objaśniać tak, by zrozumiał to każdy. W ramach 35 lekcji kursanci poznają programy liniowe i warunkowe, a potem nauczą się tworzyć pętle i schematy blokowe. Zrozumieją różnicę między algorytmami warunkowymi i pętlami. Zaczną używać funkcji i operacji różnego typu. Dowiedzą się, jak tworzyć własne funkcje, i opanują metody tworzenia tablic (list). Odkryją także, czym jest Markdown.

Python dla dzieci i młodzieży. Kurs video. Jak uczyć się programowania — pierwsze kroki stanowi praktyczne wprowadzenie do trudniejszych zagadnień i pozwala opanować ten język programowania na poziomie podstawowym. Po jego ukończeniu kursanci będą potrafili tworzyć własne proste programy oraz zorientować się, gdzie znaleźć bardziej zaawansowane polecenia i narzędzia, a także uzyskają solidne podstawy do nauki kolejnych języków programowania.

Python — zawsze na czasie!

Python jest językiem rozwojowym, chętnie stosowanym i wykorzystywanym w niezliczonych aplikacjach. Jego wciąż rosnąca popularność jest związana z wieloparadygmatowością — w Pythonie można programować na wiele różnych sposobów. Niezwykle ważne jest to, że aplikacje pisane w tym języku są przejrzyste i eleganckie, ponieważ wymusza to składnia Pythona. Łatwo je zrozumieć, łatwo napisać i zanalizować, łatwo poprawić.

Python dla dzieci i młodzieży. Kurs video. Jak uczyć się programowania — pierwsze krokipozwala szybko zacząć samodzielną pracę, poczuć własną moc sprawczą, zaprojektować pierwsze aplikacje. Metodą nauki jest pokazywanie możliwości, jakie niesie każdy kolejny poznawany element programowania. Jednocześnie po każdym etapie autorka wskazuje elementy, jakich brakuje, aby stworzyć ciekawszy program. Szczegółowo omawia także błędy, jakie można popełnić w kolejnych zadaniach, by wskazać sposoby ich rozpoznawania i usuwania z tworzonych programów.

Złapać węża za ogon

Python dla dzieci i młodzieży. Kurs video. Jak uczyć się programowania — pierwsze kroki rozpoczyna się od wprowadzenia elementarnych wiadomości. Wraz z każdym pojęciem prezentowane są liczne przykłady, których trudność wzrasta stopniowo, adekwatnie do posiadanej już wiedzy. Kurs zaczyna się od programów liniowych, a następnie przechodzi do programów warunkowych i pętli.

Kursanci poznają zmienne, typy zmiennych oraz podstawową strukturę danych — tablicę. Uczą się wykorzystywać podstawowe operacje na różnych typach zmiennych i stałych. Po ukończeniu kursu mogą już swobodnie definiować i wykorzystywać własne funkcje.

Kurs jest wzbogacony o podstawy algorytmiki (jako elementu wspomagającego tworzenie programu), a także o omówienie języka Markdown (jako elementu uzupełniającego przekazaną treść oraz w celu podkreślenia procesu powstawania oprogramowania) — od tworzenia i refaktoryzacji kodu po tworzenie dokumentacji.

Tylko dla wtajemniczonych

Python ma dość długą historię jak na tak dynamiczny i powszechnie wykorzystywany język programowania. Powstał w 1991 roku w Amsterdamie, a jego twórca, Guido van Rossum, nadal aktywnie wspiera udoskonalenia i aktualizacje swojego języka. Python regularnie przechodzi metamorfozy i dlatego możliwe jest stosowanie go w tylu różnych miejscach i konfiguracjach.

Sama nazwa Python jest hołdem dla Latającego cyrku Monty Pythona.

„Każda rozwijana pasja nie tylko nas ubogaca, ale otwiera przed nami wiele nowych możliwości. Z każdą wiedzą pojawiają się nowe pytania, a z nimi — nowe możliwości”

Polecamy także szkolenia z analizy danych.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Theory and Practice of Second Language Acquisition, Volume 4, Issue 2 to siódmy numer powstałego w 2015 roku czasopisma (półrocznik) poświęconego pracom teoretycznym oraz badaniom empirycznym zajmującym się przyswajaniem języka drugiego oraz uczeniem się języka obcego. Jest czasopismem o zasięgu międzynarodowym, gromadzi bowiem autorów z wielu środowisk akademickich poza Polską.

Tegoroczny drugi numer kontynuuje kwestie podejmowane w poprzednim, związane ze wpływem szeroko pojętego środowiska uczenia się i przyswajania języka na osiągane rezultaty. Omawiane są badania nad profilem nauczania określanym jako Positive Language Education (Pozytywne Kształcenie Językowe), które łączy nauczanie języka z ogólnymi treściami edukacyjnymi skupiającymi się na dobrym egzystowaniu w społeczeństwie i dbaniem o rozwój własnej osobowości. Temu tematowi poświęcone są dwa pierwsze artykuły. Trzeci artykuł oferuje spojrzenie na środowisko przyswajania języka z perspektywy uczących się, natomiast w czwartym tekście przedstawione są korzyści wynikające z integracji trzech języków w środowisku klasowym dla rozwoju kompetencji w każdym z nich. Piąty tekst podejmuje problematykę kształcenia językowego online, prezentując ciekawe rozwiązania organizacyjno-metodyczne pozwalające na optymalizację procesu nauczania języka poprzez łączenie metod tradycyjnych z kształceniem na odległość. W ostatnim artykule naukowym prezentowane są możliwości zaadoptowania nowego modelu teoretycznego Complex Dynamic Systems Theory (Teoria Złożonych Układów Dynamicznych) dla potrzeb nauczania języka, wskazując zarówno na korzyści, jak i problemy z tym związane. W tomie zawarte są także dwie recenzje niedawno opublikowanych książek: Personality and Emotional Intelligence in Second Language Learning Katarzyny Ożańskiej-Ponikwii (recenzja autorstwa Danuty Gabryś-Barker) oraz Avialinguistics. The Study of Language for Aviation Purposes Anny Borowskiej (recenzja przygotowana przez Adama Wojtaszka). Tak jak poprzednie, obecny numer kierowany jest zarówno do badaczy procesów przyswajania języków, jak i do praktykujących glottodydaktyków.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Obierz kurs na... statystykę i analizę danych

Statystyka to dziedzina wiedzy, która bazuje na danych – przedmiotem jej zainteresowania są metody ich pozyskiwania i prezentacji, a przede wszystkim analizy. W ostatnich latach mocno zyskuje na popularności i dziś niemal każda uczelnia w Polsce oferuje możliwość studiowania na kierunku związanym ze statystyką i z analizą danych. Razem bowiem stanowią one niezbędne narzędzie pracy rządów, samorządów, firm i korporacji. Co za tym idzie – osoby, które potrafią przeanalizować dane, właściwie je zinterpretować, a następnie na ich bazie podjąć odpowiednie decyzje, należą do najbardziej pożądanych specjalistów na rynku pracy.

Aby zacząć przygodę z analizą danych, trzeba zrozumieć, co leży u jej podstaw. Niestety, materiał realizowany w szkołach średnich w zakresie statystyki jest traktowany zbyt wąsko: w szkołach została ona sprowadzona do prostych obliczeń i odczytywania danych z nieskomplikowanych wykresów. Zaniedbuje się interpretację i wnioskowanie. Wiedza zdobyta podczas tego kursu uzupełnia tę lukę. Absolwent szkolenia będzie w stanie zrozumieć istotę statystyki jako narzędzia służącego do szerokiej analityki. Zdobytą wiedzę wykorzysta do pracy z danymi lub na danych statystycznych. Będzie potrafił poddać wstępnej analizie dane zebrane w wyniku badań, w tym na podstawie danych z prób, i estymować podstawowe parametry rozkładu zmiennej dla populacji. W pracy zawodowej, o ile dotyczy ona działania na danych, będzie samodzielnie oceniać jakość zebranych informacji, a także podejmować decyzje na podstawie ich analizy opartej na metodach pokazanych w trakcie kursu. Z kolei studenci kierunków ścisłych (i nie tylko) z pozyskanej na nim wiedzy skorzystają podczas nauki przedmiotów takich jak ekonometria, programowanie liniowe, narzędzia statystyczne, statystyka opisowa itp.

Co Cię czeka podczas naszego profesjonalnego szkolenia

W ramach nauki z kursem video między innymi:

  • Poznasz podstawowe pojęcia dotyczące prawdopodobieństwa
  • Rozpoznasz zmienną losową typu skokowego i typu ciągłego
  • Posłużysz się zmienną losową dwuwymiarową
  • Zastosujesz własności wartości oczekiwanej i wariancji w złożonych zagadnieniach
  • Użyjesz rozkładu zero-jedynkowego, dwumianowego, normalnego i skorzystasz z tablic rozkładu normalnego
  • Zdefiniujesz próbę losową i wyznaczysz statystyki z próby
  • Skorzystasz z rozkładu średniej z próby, rozkładu frakcji elementów wyróżnionych w próbie, rozkładu t Studenta, rozkładu chi kwadrat i tablic rozkładów
  • Będziesz estymować wartość średniej w populacji, wartość frakcji elementów wyróżnionych, wartość wariancji, a także wartość odchylenia standardowego

Statystyka. Kurs video. Przewodnik dla studentów kierunków ścisłych kończy się na poziomie podstawowym w odniesieniu do materiału, który obowiązuje na studiach realizujących program ze statystyki. Jeśli chodzi o zagadnienia zawarte w podstawie programowej dla szkół średnich, wiedza zdobyta podczas szkolenia sięga poziomu średnio zaawansowanego. Kurs obejmuje część zagadnień związanych z zastosowaniem statystyki (między innymi w analizie danych). Jest w rzeczywistości wstępem do zagadnień związanych z weryfikacją hipotez statystycznych czy testami zgodności i niezależności.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej