Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(15)
ebookpoint BIBLIO
(7)
Forma i typ
Gry i zabawki
(10)
E-booki
(7)
Książki
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(3)
Audiobooki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Proza
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(13)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
(5)
Pracownia - ul. Prusa 3
(10)
Autor
O’Connor Rory
(2)
Starosta Marek
(2)
Stračuk Hanna
(2)
Banach Agnieszka (polonista)
(1)
Banach Agnieszka (polonista) Ucząc bawić, bawiąc uczyć - o wykorzystaniu gier i zabaw na lekcjach języka polskiego jako obcego
(1)
Biernacka Michalina
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Casillas Laura
(1)
Casillas Laura Roman i mleczne zęby
(1)
Celusta Joanna
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Cruz-Kąciak Aneta
(1)
Dunbar Max
(1)
Formica Paola (1962- )
(1)
Fort Marie (1985- )
(1)
Fort Wilfried (1982- )
(1)
Fotos Jay
(1)
Fowler Tess (1980- )
(1)
Green Rebecca (1986- )
(1)
Hrycak-Krzyżanowska Dorota
(1)
Hrycak-Krzyżanowska Dorota Wykorzystanie storytellingu i digital storytellingu w nauczaniu języka polskiego jako obcego dzieci i młodzieży w Wielkiej Brytanii
(1)
Kaźmierczak Paulina (polonista)
(1)
Kutnyj Przemysław
(1)
Nerda Dorwij
(1)
Ortiz Garrido Irma Gloria Gabriela
(1)
Ortiz Garrido Irma Gloria Gabriela O księżniczce, która nie potrafiła śpiewać
(1)
Pankowsky Janet
(1)
Pankowsky Janet Stamtąd i stąd
(1)
Peczenkina Irina
(1)
Piątek Bartosz
(1)
Pokorska Michalina
(1)
Pokorska Michalina Wykorzystanie technik ludycznych w nauczaniu języka polskiego jako obcego dzieci w wieku szkolnym (refleksje po kursie letnim w Mołdawii)
(1)
Rios Esmeralda
(1)
Sarosy Joseph
(1)
Smolenceva Evgeniâ
(1)
Stone Sarah
(1)
Szczepaniak Ewa
(1)
Słysz Magdalena
(1)
Wadas Krzysztof
(1)
Walters Dave B
(1)
West Silke Rose (1965- )
(1)
Wojciechowska Katarzyna
(1)
Zub Jim
(1)
Ścisłowicz Marta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(16)
Chiny (Tajwan)
(2)
Hiszpania
(2)
Wielka Brytania
(2)
Język
polski
(16)
angielski
(2)
niemiecki
(2)
wiele języków
(2)
Odbiorca
Dzieci
(9)
0-5 lat
(8)
6-8 lat
(8)
9-13 lat
(3)
Nauczyciele
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Literatura meksykańska
(1)
Temat
Storytelling
(15)
Skojarzenia językowe
(7)
Bajki i baśnie
(5)
Kopciuszek (postać fikcyjna)
(4)
Kot w butach (postać fikcyjna)
(4)
Krainy i światy fikcyjne
(4)
Grimm, Jacob (1785-1863)
(3)
Czerwony Kapturek (postać fikcyjna)
(2)
Dungeons & Dragons (gra fabularna)
(2)
Jaś i Małgosia (postacie fikcyjne)
(2)
Królewna Śnieżka (postać fikcyjna)
(2)
Magia
(2)
Opowiadacze
(2)
Pinokio (postać fikcyjna)
(2)
Spostrzeganie
(2)
Tomcio Paluch (postać fikcyjna)
(2)
Trzy małe świnki (postacie fikcyjne)
(2)
Wojownicy
(2)
Akceptacja (postawa)
(1)
Brzydkie kaczątko (postać fikcyjna)
(1)
Chomiki
(1)
Części mowy
(1)
Dzieci
(1)
Język polski jako obcy
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(1)
Matki i synowie
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Metody nauczania
(1)
Narracja
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Pedagogika zabawy
(1)
Podróżnicy
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Postacie fikcyjne
(1)
Rodzina wielopokoleniowa
(1)
Roszpunka (postać fikcyjna)
(1)
Science fiction
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Szyk wyrazów
(1)
Tajemnica
(1)
Tożsamość (filozofia)
(1)
Śpiąca Królewna (postać fikcyjna)
(1)
Temat: dzieło
Bremer Stadtmusikanten
(1)
Froschkönig
(1)
Rumpelstilzchen
(1)
Schneeweißchen und Rosenrot
(1)
Gatunek
Gry edukacyjne
(10)
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Gry w karty
(3)
Fantasy
(2)
Komiks
(2)
Antologia
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Gry iz abawy umysłowe
(1)
Książka obrazkowa
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(10)
Edukacja i pedagogika
(3)
Językoznawstwo
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
22 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Forma i typ

Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam jako klientom widzieć siebie w dobrym świetle. Wiesz, że najmniejsze niezadowolenie klienta podczas kontaktu z marką może zniszczyć wcześniejsze pozytywne doświadczenia. Wykorzystujesz tę wiedzę w praktyce i nie dopuszczasz do katastrofy ?

Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta książka zawiera te informacje. Zła: by skutecznie je wykorzystać, trzeba będzie zainwestować czas i energię, przeprowadzając cały proces projektowania. I jeszcze jedna dobra wiadomość (nie możemy zakończyć na złej - zgadnij dlaczego): projektowanie doświadczeń to naprawdę świetna zabawa. Jeśli więc chcesz zrozumieć lepiej, co leży u podstaw doświadczeń Twoich klientów i uporządkować te procesy w swojej firmie - kup tę książkę!

Pierwszą strategię komunikacji marki zaprojektowałam zupełnie intuicyjnie, a patrząc z perspektywy lat - również z niewielką "twardą" wiedzą marketingową. Ta strategia była dobra - może nie bardzo dobra, ale naprawdę dobra. Poczułam ogromną satysfakcję, ale także chęć, by dowiedzieć się, jak to wszystko działa w szczegółach, jak się łączy, gdzie są ważne zależności, co z czego wynika. Wtedy zaczęłam się naprawdę solidnie uczyć marketingu i psychologii konsumenta. Skończyłam studia podyplomowe na kierunku strategiczna komunikacja marki na AGH, przeczytałam dziesiątki, jeśli nie setki książek, przesłuchałam wiele wykładów. Dalej się uczę, ale tym, co już wiem, bardzo chętnie się dzielę - ze studentami i słuchaczami, prowadząc szkolenia dotyczące budowania marek i projektowania pozytywnych doświadczeń ich klientów, i z moimi klientami, z którymi współpracuję, pomagając im tworzyć długoterminową, skuteczną komunikację marketingową. Będzie mi miło, jeśli dołączysz do którejś z tych grup.

Katarzyna Wojciechowska

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Obierz kurs na... osoby, które są zainteresowane Twoją ofertą

Na reklamie - jak na medycynie, polityce i piłce nożnej - znają się wszyscy. Na temat udanych i nieudanych kampanii reklamowych bowiem każdy ma coś mądrego do powiedzenia. Ciekawe zatem, skąd się bierze tak wiele złych i nieskutecznych reklam. Wbrew pozorom stąd, że skuteczne wypromowanie produktu czy usługi jest sztuką nie tylko trudną, ale i pracochłonną. Wymaga również posiadania odpowiedniego warsztatu: wiedzy, umiejętności, znajomości narzędzi i doświadczenia. Wszystkiego naraz oczywiście nie można opanować, tym bardziej nie można tego zrobić szybko... Przygodę z reklamą i marketingiem warto jednak dobrze zacząć i zdobyć sprawdzone informacje i solidne umiejętności.

Pierwszą i najważniejszą kwestią, jaką należy rozstrzygnąć przy planowaniu kampanii reklamowej, jest odpowiedź na pytanie: do kogo chcę trafić ze swoim przekazem? Innymi słowy: kto jest moją grupą docelową, jakie cechy ma moja persona? Dopiero ustaliwszy odbiorcę reklamy, możesz zacząć konstruować sam przekaz, poszukać właściwych mediów i narzędzi, za których pośrednictwem będziesz w stanie najskuteczniej do owej persony dotrzeć, wdrożyć kampanię, monitorować jej wyniki i właściwie reagować, gdy sytuacja ulegnie zmianie. Tego wszystkiego - jak zadbać o wyróżnialność marki na tle konkurencji i zaplanować efektywną kampanię reklamową - dowiesz się z naszego kursu.

Czego się nauczysz dzięki naszemu profesjonalnemu szkoleniu?

Wiedza, jaką uzyskasz w trakcie kursu, przyda Ci się między innymi:

  • W precyzyjnym ustalaniu grupy docelowej i stworzeniu persony
  • Podczas pracy z arkuszem Consumer Day Circle, służącym do określenia punktów styku z konsumentem
  • Do budowania perswazyjnego przekazu reklamowego, bazującego na korzyściach i na emocjach
  • Przy konstruowaniu jasnego, prostego do odkodowania komunikatu
  • W trakcie prac nad personalizacją reklamy i odpowiednim dla klienta call to action (wezwaniem do akcji)

Co więcej...

  • Ukończywszy szkolenie, będziesz mieć świadomość, jak konstruować reklamy w zależności od medium, za którego pośrednictwem mają być emitowane

Skuteczna reklama. Kurs video. Aspekty praktyczne kończy się na poziomie średnio zaawansowanym. Mimo że kurs prezentuje bazową wiedzę na temat reklamy, to osobom, które chcą tworzyć dobre, efektywne przekazy reklamowe, oferuje cenną, bo konkretną porcję wiedzy i wskazuje kierunki najskuteczniejszego działania.

Jeżeli zatem...

...pragniesz się nauczyć kreować trafione reklamy - skorzystaj z naszego kursu. Jeśli chcesz, by Twoje reklamy miały jeszcze większą moc perswazji, a dzięki temu były efektywniejsze - to szkolenie będzie dla Ciebie idealne. Gdy już wiesz, jak istotne jest precyzyjne określenie grupy docelowej, ale nie masz pewności, czy robisz to idealnie - dowiesz się tego z proponowanego kursu video. Skoro prowadzisz własną, nawet maleńką firmę, wiedza, którą pragnie Ci przekazać autor szkolenia, to Twoje zawodowe abecadło - bez niej dalej ani rusz! Wreszcie, jeżeli marzysz o pracy copywritera w agencji reklamowej, koniecznie musisz skorzystać z kursu. Na dobry początek Twojej kreatywnej drogi, oczywiście!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej