Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(140)
ebookpoint BIBLIO
(19)
Forma i typ
Książki
(127)
Proza
(57)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(28)
E-booki
(19)
Audiobooki
(13)
Publikacje naukowe
(7)
Publikacje fachowe
(4)
Albumy i książki artystyczne
(2)
Czasopisma
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(112)
wypożyczone
(15)
nieokreślona
(13)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
(129)
Pracownia - ul. Prusa 3
(7)
Czytelnia krajoznawcza - ul. Prusa 3
(6)
Autor
Kosecka Kinga
(3)
Vonnegut Kurt (1922-2007)
(3)
Bartlett Karen
(2)
Chełmiński Dariusz
(2)
Dragun Jacek
(2)
Drzewiecki Aleksander
(2)
Jęczmyk Janusz (1938- )
(2)
Jęczmyk Lech (1936- )
(2)
Konopka Łukasz (1976- )
(2)
Kubica Ewa
(2)
Lewandowska Małgorzata
(2)
Matyszczak Marta
(2)
Mrugalska-Banaszak Magdalena
(2)
Ptak Marek
(2)
Severski Vincent V. (1956- )
(2)
Skowroński Jarosław (1955- )
(2)
Stone Brad
(2)
Strąkow Michał
(2)
Tomys Łukasz
(2)
Żołądkowicz Wojciech (1980- )
(2)
Adamczak Marcin (1983- )
(1)
Anastasi Mark
(1)
Bagniewska Katarzyna (1986- )
(1)
Barbasiewicz Maria
(1)
Barwiński Waldemar (1973- )
(1)
Basten Fred E
(1)
Berger Eric (197.- )
(1)
Bernolak Marfek (1981- )
(1)
Białek Józef (1957)
(1)
Biel Konrad (1980- )
(1)
Bielakowski Cezary
(1)
Bieliński Przemysław
(1)
Biernacka-Drabik Maria
(1)
Birek Wojciech (1961- )
(1)
Blanchard Ken
(1)
Blanchard Kenneth H
(1)
Blicharz Rafał
(1)
Blumenthal Karen
(1)
Bochus Krzysztof (1955- )
(1)
Boduszyński Stanisław
(1)
Bojarska Anna
(1)
Bonaszewski Mariusz (1964- )
(1)
Bonda Katarzyna (1977- )
(1)
Brennan Chrisann (1954- )
(1)
Browder Bill
(1)
Browne Sheryl
(1)
Bryżko-Zapór Natalia
(1)
Bukowczan-Rzeszut Agnieszka
(1)
Burchard Tomasz
(1)
Camden Elizabeth (1948- )
(1)
Chebotarov Iegor
(1)
Chebotarov Viacheslav
(1)
Chodorowska Marta (1981- )
(1)
Chybicka Aneta
(1)
Cieślak Anna (1980- )
(1)
Cieślak Rafał
(1)
Cisek Tomasz
(1)
Clermont-Tonnerre Adélaide de (1976- )
(1)
Clissold Tim
(1)
Coble Colleen
(1)
Collins Wilkie (1824-1889)
(1)
Costantini Roberto (1952- )
(1)
Crowe David M
(1)
Cygler Hanna (1960- )
(1)
Czajkowska Agnieszka
(1)
Damięcki Grzegorz (1967- )
(1)
Daszczyński Michał
(1)
Dearlove Des
(1)
Dick Philip K. (1928-1982)
(1)
Dickens Charles (1812-1870)
(1)
Domaradzki Krzysztof (1989- )
(1)
Domańska Karolina
(1)
Doroba Anita
(1)
Dorociak Katarzyna
(1)
Dorociak Michał
(1)
Dulewicz Joanna (filolog)
(1)
Dziano Janusz
(1)
Dąbrowska Katarzyna (1984- )
(1)
Eggers Dave (1970- )
(1)
Elmelund Rasmus (1988- )
(1)
Engström Thomas (1975- )
(1)
Fabisiak Emilia
(1)
Fechner Puternicka Małgorzata
(1)
Fedyszak Marek
(1)
Ferenc Andrzej (1959- )
(1)
Fitoussi Michele
(1)
Fugiel Marcin
(1)
Fuller Jack
(1)
Gadomska Barbara
(1)
Gadomska-Bounakoff Wanda
(1)
Gajór Joanna
(1)
Garbal Łukasz (1976- )
(1)
Gargaś Gabriela
(1)
Gerber Robin
(1)
Gibasiewicz Andrzej
(1)
Glica Dorota (pisarka)
(1)
Glinkowska-Krauze Beata
(1)
Gomulak Paulina
(1)
Gosztyła Krzysztof (1956- )
(1)
Gołębiewska Ilona (1987- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(68)
2010 - 2019
(81)
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(94)
1901-2000
(5)
1945-1989
(4)
1801-1900
(2)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(157)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(157)
nieznany (0 0)
(1)
angielski
(1)
Odbiorca
18+
(1)
Dorośli
(1)
Prawnicy
(1)
Skarbnicy (samorząd terytorialny)
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(52)
Literatura amerykańska
(19)
Literatura angielska
(5)
Literatura francuska
(2)
Literatura włoska
(2)
Literatura duńska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Literatura szwedzka
(1)
Temat
Przedsiębiorcy
(140)
Kobieta
(8)
Ludzie bogaci
(8)
Tajemnica
(7)
Policjanci
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Przedsiębiorczość (postawa)
(5)
Przedsiębiorstwo produkcyjne
(5)
Astronautyka
(4)
Ludność miejska
(4)
Osoby zaginione
(4)
Przedsiębiorstwo rodzinne
(4)
Rodzina
(4)
Sekrety rodzinne
(4)
Szpiegostwo
(4)
Służby specjalne
(4)
Uprowadzenie
(4)
Zarządzanie
(4)
Artyści
(3)
Dwudziestolecie międzywojenne (1918-1939)
(3)
Dziennikarze
(3)
Elita ekonomiczna
(3)
II wojna światowa (1939-1945)
(3)
Informatycy
(3)
Innowacje
(3)
Kariera
(3)
Miłość
(3)
Musk, Elon (1971- )
(3)
Ojcowie i córki
(3)
Politycy
(3)
Polityka
(3)
Przemysł
(3)
Przemysł komputerowy
(3)
Przemysł kosmetyczny
(3)
Przywództwo
(3)
Rody
(3)
Spadek
(3)
Sukces
(3)
Szaleństwo
(3)
Zabójstwo
(3)
Żydzi
(3)
Agencja Wywiadu (AW)
(2)
Aptekarstwo
(2)
Awans społeczny
(2)
Bezos, Jeffrey (1964- )
(2)
Boże Narodzenie
(2)
Bramy miejskie
(2)
Budownictwo mieszkaniowe
(2)
Cegielski, Hipolit (1813-1868)
(2)
Czepczyński, Józef
(2)
Facebook
(2)
Frankiewicz, Ludwik (1858-1924)
(2)
Handel
(2)
Handel elektroniczny
(2)
Holocaust
(2)
Holokaust
(2)
Hotele
(2)
Internet
(2)
Inwestycje
(2)
Jobs, Steve (1955-2011)
(2)
Jobs, Steven Paul (1955-2011)
(2)
Klasztory (budynki)
(2)
Komory gazowe
(2)
Korupcja
(2)
Krematorium
(2)
Krzyżanowski, Antoni (1808-1895)
(2)
Leitgeberowie (rodzina)
(2)
Ludobójstwo niemieckie (1939-1945)
(2)
Mirska, Emma (1818-1896)
(2)
Mury miejskie
(2)
Nastolatki
(2)
Niemieckie nazistowskie obozy koncentracyjne
(2)
Pisarze
(2)
Plac Bernardyński (Poznań)
(2)
Podróże służbowe
(2)
Port rzeczny w Poznaniu
(2)
Postawy
(2)
Prawnicy
(2)
Problemy małżeńskie
(2)
Prokuratorzy
(2)
Prywatni detektywi
(2)
Przemysł kosmiczny
(2)
Przemysł zabawkarski
(2)
Przestępczość gospodarcza
(2)
Psychopaci
(2)
Relacja romantyczna
(2)
Samotne matki
(2)
Seryjni zabójcy
(2)
Sieć handlowa
(2)
Skauting
(2)
Społeczeństwo
(2)
Szkoły (budynki)
(2)
Talibowie
(2)
Terroryzm
(2)
Topf (rodzina)
(2)
Ulice
(2)
Wywiad polski
(2)
Wywiad rosyjski
(2)
Władza
(2)
Włókiennictwo
(2)
Temat: dzieło
Mole: undercover in North Korea (film)
(1)
Temat: czas
2001-
(45)
1901-2000
(44)
1989-2000
(23)
1945-1989
(21)
1801-1900
(14)
1918-1939
(12)
1939-1945
(10)
1914-1918
(6)
1901-1914
(5)
1401-1500
(4)
1501-1600
(4)
1945-
(4)
1301-1400
(3)
1601-1700
(3)
1701-1800
(3)
1901-
(3)
1201-1300
(2)
1801-
(2)
1989-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(19)
Stany Zjednoczone (USA)
(13)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(7)
Niemcy
(6)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(4)
Rosja
(4)
Auschwitz (obóz)
(2)
Birkenau (obóz)
(2)
Garbary (Poznań ; część miasta)
(2)
Kraków (woj. małopolskie)
(2)
Londyn (Wielka Brytania)
(2)
Pakistan
(2)
Warszawa
(2)
Wielkopolska
(2)
Wola (Warszawa ; część miasta)
(2)
Zabór rosyjski
(2)
Łódź (woj. łódzkie)
(2)
Aix-en-Provence (Francja)
(1)
Anglia (Wielka Brytania)
(1)
Armenia
(1)
Banino (woj. pomorskie, pow. kartuski, gm. Żukowo)
(1)
Barcelona (Hiszpania)
(1)
Bródno (Warszawa ; część miasta)
(1)
Bytom (woj. śląskie)
(1)
Chicago (Stany Zjednoczone)
(1)
Chiny
(1)
Dania
(1)
Galicja (kraina historyczna)
(1)
Gdańsk (woj. pomorskie)
(1)
Gostyń (woj. wielkopolskie)
(1)
Gruzja
(1)
Jekaterynburg (Rosja)
(1)
Jemen
(1)
Jeżyce (Poznań ; część miasta)
(1)
Korea Północna
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraków (woj. małopolskie ; okolice)
(1)
Krotoszyn (woj. wielkopolskie)
(1)
Krzemowa, Dolina (Stany Zjednoczone)
(1)
Los Angeles (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Maine (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Manhattan (Nowy Jork ; część miasta)
(1)
Marsylia (Francja)
(1)
Mazury
(1)
Mikołajki (woj. warmińsko-mazurskie, pow. mrągowski, gm. Mikołajki)
(1)
Milicz (woj. dolnośląskie)
(1)
Monte Carlo (Monako ; dzielnica)
(1)
Neuchâtel (Szwajcaria)
(1)
Newark (Stany Zjednoczone, New Jersey)
(1)
Nigeria
(1)
Nowy Jork (Stany Zjednoczone)
(1)
Nowy Sącz (woj. małopolskie)
(1)
Oregon (Stany Zjednoczone ; stan)
(1)
Pleszew (woj. wielkopolskie)
(1)
Pretoria (RPA)
(1)
RPA
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone)
(1)
Sulmierzyce (woj. wielkopolskie, pow. krotoszyński, gm. Sulmierzyce)
(1)
Szczawnica (woj. małopolskie, pow. nowotarski, gm. Szczawnica)
(1)
Szwajcaria
(1)
Tbilisi (Gruzja)
(1)
Tokio (Japonia)
(1)
Trzemeszno (woj. wielkopolskie, pow. Gniezno)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Wolsztyn (woj. wielkopolskie)
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Powieść
(39)
Kryminał
(16)
Biografia
(15)
Biografie
(13)
Powieść obyczajowa
(11)
Romans
(9)
Thriller
(8)
Wywiady
(6)
Opracowanie
(5)
Pamiętniki i wspomnienia
(4)
Poradnik
(4)
Monografia
(3)
Sensacja
(3)
Artykuł z czasopisma historycznego
(2)
Audiobook
(2)
Poradniki
(2)
Powieść biograficzna
(2)
Powieść historyczna
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Wywiad rzeka
(2)
Antologia
(1)
Autobiografia
(1)
Esej
(1)
Fantastyka
(1)
Fotoreportaż
(1)
Komiks erotyczny
(1)
Komiks historyczny
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Pamiętniki amerykańskie
(1)
Pamiętniki angielskie
(1)
Pamiętniki irlandzkie
(1)
Powieść autobiograficzna
(1)
Powieść erotyczna
(1)
Publicystyka
(1)
Publicystyka polityczna
(1)
Reportaż
(1)
Reportaż rosyjski
(1)
Romans historyczny
(1)
Science fiction
(1)
Słuchowisko
(1)
Wywiad-rzeka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(29)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(17)
Zarządzanie i marketing
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Fizyka i astronomia
(2)
Inżynieria i technika
(2)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Religia i duchowość
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Styl życia, moda i uroda
(1)
159 wyników Filtruj
Brak okładki
E-book
W koszyku

Bardzo często w prowadzeniu działalności przedsiębiorcy pomaga najbliższa rodzina. Dlatego przedsiębiorcy decydujący się na zatrudnienie członka rodziny powinni poznać zasady, jakie obowiązują w takim przypadku.

Z opracowania dowiesz się:
• kim jest osoba współpracująca,
• jak rozliczać osoby współpracujące,
• jaka forma zatrudnienia członka rodziny jest najkorzystniejsza,
• jak wyliczyć składki i podatek od takich umów.


Po lekturze broszury będziesz także wiedzieć:
• jak zgłosić rodzinę do ubezpieczenia zdrowotnego,
• czy takie ubezpieczenie jest dodatkowo płatne,
• czy dokonanie zgłoszenia do tego ubezpieczenia jest obowiązkowe,
• kiedy wyrejestrować członka rodziny z ubezpieczenia zdrowotnego.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Problematyka pracy dr Agnieszki Czajkowskiej jest bez wątpienia aktualna, ważna, a przy tym interesująca zarówno z poznawczego, jak i głównie praktycznego punktu widzenia. Autorka próbuje przeanalizować z różnych punktów widzenia problematykę kredytowania przedsiębiorców indywidualnych w kontekście doświadczenia banków oraz przedsiębiorców.
Praca adresowana jest głównie do środowiska akademickiego, ale i do praktyków, przede wszystkim związanych z sektorem bankowo-finansowym.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ

Szacuje się, że na świecie w 2016 roku już 28% energii pochodziło ze źródeł odnawialnych, a wartość ta stale rośnie. W Polsce, według najnowszych danych Głównego Urzędu Statystycznego, udział energii odnawialnej w produkcji energii elektrycznej ogółem z roku na rok wzrasta i w 2017 był na poziomie 14,1%. Jeżeli interesuje Cię działalność gospodarcza w dziedzinie OZE koniecznie zajrzyj do naszego ebooka.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Niniejsza książka stanowi efekt współpracy dwóch znakomitych ośrodków akademickich, Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Rzeszowskiego. Inicjatywa jej powstania zrodziła się w wyniku odbycia wielu seminariów, konferencji i szkoleń zorganizowanych dla przedsiębiorców przez współpracujące ze sobą Katedry Publicznego Prawa Gospodarczego WPiA UŚ oraz Katedry Prawa Handlowego i Gospodarczego URz. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom przedsiębiorców oraz osób zainteresowanych podjęciem i prowadzeniem działalności gospodarczej, Autorzy niniejszego utworu opracowali w nim zagadnienia związane z działalnością gospodarczą, które były przedmiotem najczęstszych pytań i wątpliwości w czasie spotkań z przedsiębiorcami. Jednocześnie, chcąc ułatwić lekturę książki, Autorzy starali się unikać skomplikowanych zwrotów prawniczych, używając zamiast trudnego języka prawnego, języka zrozumiałego dla wszystkich.

Książkę otwierają rozdziały wprowadzające do problematyki działalności gospodarczej, stanowiącej przedmiot zainteresowania każdego przedsiębiorcy (pojęcie działalności gospodarczej i jej zasady, pojęcie przedsiębiorcy). Karty kolejnych rozdziałów przedstawiają prawa i obowiązki przedsiębiorców związane z podejmowaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej. Omówione zostały rejestry przedsiębiorców i procedury rejestracyjne, scharakteryzowane zostały także różne formy prawne, w których przedsiębiorcy mogą prowadzić działalność gospodarczą lub inną aktywność typu non profit. Innym, niezwykle istotnym zagadnieniem związanym z działalnością gospodarczą przedsiębiorcy, a nie pominiętym w niniejszym opracowaniu są kwestie podatkowe. Ważne miejsce w pracy zajmuje także rozdział poświęcony problematyce związanej z zatrudnianiem pracowników. Osobny rozdział dedykowany został reglamentacji działalności gospodarczej, czyli prawnym formom ograniczenia konstytucyjnie zagwarantowanej i wielokrotnie ustawowo powtórzonej zasadzie wolności działalności gospodarczej. Nie bez znaczenia są także rozdziały odnoszące się do prawnych możliwości pozyskiwania kapitału, w tym zamówień publicznych, poprzez współpracę z tzw. sektorem publicznym (prawo rynku kapitałowego, specyfika funduszy unijnych, partnerstwo publiczno prywatne), ochrony wypracowanych idei (ochrona własności przemysłowej). Ponieważ każdy przedsiębiorca podlega kontroli sprawowanej przez rozmaite organy kontrolne lub nadzorcze, w pracy nie mogło zabraknąć także rozdziału omawiającego procedurę kontroli przedsiębiorcy.

Problematyka stanowiąca przedmiot niniejszego opracowania wybrana została spośród szerokiego spektrum prawnych regulacji odnoszących się do działalności gospodarczej przedsiębiorcy i stanowi jedynie jej mały wycinek. Założeniem Autorów nie było szerokie, szczegółowe, czy analityczne przybliżenie skomplikowanych, choć ciekawych problemów prawnych w tym zakresie, a jedynie zakreślenie wybranej problematyki. Stąd praca dedykowana jest przede wszystkim dla osób zainteresowanych podjęciem działalności gospodarczej lub już ją prowadzących, niebędących prawnikami.

Mamy nadzieję, że lektura książki zachęci Państwa do przeglądnięcia także bardziej szczegółowych opracowań poruszonych w niej tematów, jak również ułatwi podejmowanie decyzji gospodarczych.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

W publikacji zostały zawarte najważniejsze informacje dotyczące obowiązków rozliczeniowych i zgłoszeniowych, o których powinien pamiętać każdy przedsiębiorca na przełomie roku. Omówione zostały również kwestie związane, ze zmianami jakich można dokonać na przełomie roku tak, aby kolejny rok rozpocząć w najbardziej optymalnych warunkach. Dowiedz się:
• Jak zamknąć rok na KPiR lub ryczałcie?
• Jak zmienić formę opodatkowania?
• Jak zmienić metodę rozliczania kosztów?
• Jak rozliczyć przychody na przełomie roku?
• Jak wypełnić PIT-11 dla pracowników?
• Czy PUE ZUS jest obowiązkowe?
Przeczytaj i dowiedz się, jakie są najważniejsze obowiązki przedsiębiorcy na przełomie roku.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Znaczna część monografii została opracowana w kontekście realizacji przez autorów złożonego projektu badawczego o temacie: „Narodowe kultury biznesowe Polski i Ukrainy: doskonalenie naukowych i praktycznych podstaw współpracy na rynkach europejskich i światowych”; w ramach projektu Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej NAWA oraz Ministerstwa Oświaty i Nauki Ukrainy jako wspólnego polsko-ukraińskiego projektu w latach 2020–2021. Poszczególne części monografii zostały opracowane w kontekście realizacji współpracy obu krajów na polu naukowym, edukacyjnym i innowacyjnym. Podrozdział 4.5. tej monografii wpisuje się w realizację tematu „Teoria i praktyka analizy porównawczej profili przedsiębiorców (na przykładzie Polski i Ukrainy)”, w ramach projektu Konkurs na stypendium dla Ukrainy IDUB „Inicjatywa Doskonałości - Uczelnia Badawcza ”, realizowanym na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Podrozdział 3.3. został opracowany jako element tematu „Kultura korporacyjna w czasach kryzysu: treść przemian transformacyjnych jako podstawa modyfikacji zarządzania” w ramach projektu Narodowego Centrum Nauki dla Ukrainy na kontynuowanie badań w Polsce po 24.02.2022 r.

Książka ta powstała jako rezultat wielostronnych działań Centrum Współpracy Naukowo-Badawczej: Polska-Ukraina, utworzonego przez autorów w 2016 roku na bazie Katedry Zarządzania Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego i Katedry Ekonomiki, Marketingu i Przedsiębiorczości Narodowego Uniwersytetu im. Tarasa Szewczenki (monografia ta jest w pewnym stopniu logiczną kontynuacją monografii B. Glinkowska-Krauze, B. Kaczmarek, V. Chebotarov, Współczesne problemy zarządzania. Teoria i praktyka, Łódź 2020).

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ

Nowy sposób na zarządzanie przedsiębiorstwem

Premiera programów do zarządzania przedsiębiorstwem z linii InsERT nexo miała miejsce w marcu 2014 roku. W skład tego pakietu weszły: Subiekt nexo (zarządzanie sprzedażą), Rewizor nexo (pełna księgowość), Rachmistrz nexo (uproszczona księgowość). Są to następcy programów InsERT GT — i choć napisane zupełnie od nowa, zapewniają możliwość migracji danych z GT do nexo. Nie ma zatem problemu z płynnym przejściem ze starszych wersji programów firmy InsERT do nowych. Warto zdecydować się na taki ruch, ponieważ linia nexo oferuje wiele innowacyjnych funkcjonalności.

Poszczególne programy, łatwe w obsłudze oraz wyposażone w przejrzysty interfejs, można zintegrować w jeden multiprogram, a dostęp do wszelkich informacji odbywa się bez potrzeby uruchamiania oddzielnie każdego z nich. Dokumenty z Subiekta nexo mogą być przesyłane drogą elektroniczną do Rewizora nexo lub Rachmistrza nexo zainstalowanych w biurze rachunkowym lub innym oddziale przedsiębiorstwa. Użytkownicy InsERT nexo mają również dostęp do usługi bankowości online, a urządzenia mobilne pozwalają na zdalny dostęp do analiz sprzedażowych i finansowych.

Niniejszy poradnik ma za zadanie ułatwić rozpoczęcie pracy z linią programów InsERT nexo. Przeznaczony jest zarówno dla osób, które pracowały wcześniej z linią GT, jak i dla całkiem nowych użytkowników.


Marek Ptak — obecnie główny księgowy jednostek budżetowych. W poprzednich latach zatrudniony w charakterze głównego księgowego w spółkach handlowych i produkcyjnych. Posiada certyfikat księgowego wydany przez Ministra Finansów. Prezes Stowarzyszenia „Edukacja na odległość”. Wspiera rozwój e-learningu w oświacie oraz na uczelniach. Nauczyciel akademicki przedmiotów związanych z księgowością komputerową.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Autor
Forma i typ

Nowy, lepszy świat rozliczeń w firmie!

  • Włącz komputer
  • Uruchom Rewizora GT
  • Otwórz książkę
  • Oszczędzaj - czas i pieniądze

Dla księgowego, dla przedsiębiorcy

Rewizor GT to profesjonalny system finansowo-księgowy dla małych i średnich przedsiębiorstw. Program stworzony został w oparciu o Ustawę o Rachunkowości. Jest dostosowany do wymogów Unii Europejskiej, a przeznaczony zarówno dla samodzielnych księgowych, jak i biur rachunkowych. Jego niewątpliwe zalety to bardzo intuicyjny interfejs użytkownika, prostota obsługi i pełna gama funkcji potrzebnych do sprawnego prowadzenia księgi handlowej.

Niniejsza publikacja dedykowana jest zarówno właścicielom małych firm, jak i księgowym, którzy chcą rozpocząć pracę z Rewizorem GT. Autor - główny księgowy jednostki budżetowej i wieloletni nauczyciel z dziedziny ekonomii i handlu, poleca program jako narzędzie, które usprawni i uporządkuje wszelkie kwestie związane z rachunkowością komputerową. Krok po kroku prowadzi Czytelnika przez poszczególne zagadnienia związane z pracą z programem.

  • Rozpoczęcie pracy z Rewizorem
  • Bieżące księgowanie operacji gospodarczych
  • Bilans zamknięcia w "starym" programie i bilans otwarcia w Rewizorze
  • Rozliczenie okresu sprawozdawczego
  • Inwentaryzacja i jej rozliczenie
  • Zamknięcie roku

Patronem merytorycznym wydania jest:

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

E-book – "Manipulacja informacją. Public relations w organizacjach szczególnego ryzyka". Seria kreatywność. Seria książek naukowych i popularnonaukowych

We współczesnych przedsiębiorstwach ukierunkowanych na rozwój, przewagę i wysoką rentowność, istnieje silne poparcie dla wszelkich innowacji, mogących polepszyć rezultaty realizowanych w firmie przedsięwzięć. Ważnym narzędziem budowania przewagi konkurencyjnej jest działalność public relations (PR). Profesjonalny PR przyczynia się bowiem do sukcesów firm, poprzez tworzenie wiarygodnego wizerunku i zyskiwanie zaufania określonych publiczności, np.: dziennikarzy czy klientów. Okazuje się jednak, że nie wszyscy przedsiębiorcy rozumieją istotę PR i sposób działania PR-owców. Niektórzy z nich zarządzanie informacją wypaczają tak bardzo, że dla osiągnięcia własnych celów reklamowych, marketingowych i handlowych, czynią z niego groźne narzędzie służące do manipulacji otoczeniem. Weronika Madryas Kowalska – autorka książki pt. Manipulacja informacją, będącej Jej pracą doktorską, podstawowym celem swoich rozważań czyni organizacje szczególnego ryzyka. Termin organizacje szczególnego ryzyka został stworzony na potrzeby pracy i służy przede wszystkim odseparowaniu omawianych instytucji od tych, w których działalność public relations przebiega zgodnie z jej pierwotnymi założeniami i przyjętymi standardami rzetelnego PR. Lektura tej książki zapozna Czytelnika z podstawowymi definicjami public relations oraz dwoma modelami organizacji szczególnego ryzyka. Najistotniejszą cechą organizacji szczególnego ryzyka pierwszego typu jest naruszenie norm etycznych w obszarze public relations. Natomiast do organizacji szczególnego ryzyka drugiego typu zaliczyć można przede wszystkim te instytucje, które poprzez swoją działalność budzą kontrowersje bądź też poruszają problematykę tabu, wobec czego specjalista PR staje przed trudnym zadaniem. Wprowadzona klasyfikacja jest ważna, ponieważ wskazane typy różnią się zasadniczo od siebie. Oznacza to, że o ile przedstawiciele pierwszego rodzaju organizacji świadomie łamią normy etyczne, o tyle przedstawiciele drugiego nie poszukują łatwych rozwiązań, ale pomimo tego często rozważać muszą istotne dylematy etyczne. Książkę tę powinien poznać każdy szanujący się przedsiębiorca, jak i pracownicy działów public relations nastawieni na uczciwy i długoterminowy sukces.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Jak w myśleniu o gospodarowaniu (nie tylko w ekonomii) uwzględnia się działalność grup dominujących i jaka rola w tym obszarze przypada państwu? Na ile teoria objaśnia m.in. sposoby koordynacji aktywności gospodarczej i fenomen korporacji, działania zbiorowe, konflikty interesów i walkę u podział dochodu? Autorka prezentowanej publikacji sięga do intelektualnych zasobów myślenia o gospodarce, które osadzają zjawiska ekonomiczne w znacznie szerszym niż gospodarka rynkowa kontekście społecznym, politycznym i historycznym. Na tym tle prezentowani są wybitni kontynuatorzy tego sposobu myślenia o gospodarowaniu, publikujący w XXI wieku.

W kapitalizmie funkcjonują instytucje, które sprzyjają osiąganiu pozycji dominującej przez wielopodmiotowe organizacje gospodarujące. Skłonność do koncentracji siły ekonomicznej jest nieustannym wyzwaniem dla władzy państwa. Szansą na wzmocnienie przez państwo własnej pozycji przetargowej jest wejście w nowy strategiczny sojusz z grupami społecznymi. Celem książki jest zwrócenie uwagi na nieortodoksyjne (przynajmniej w ekonomii) kierunki myślenia i poglądy na ten temat

*

Oryginalność i znaczenie naukowe tej publikacji polega na uzupełnieniu i wzbogaceniu wiedzy z zakresu różnych nurtów ekonomii […]. Do nich należy znaczenie wielkich korporacji i tzw. grup dominujących w funkcjonowaniu współczesnego rynku i ogólnie systemu kapitalistycznego. Autorka słusznie uznała, że dorobek instytucjonalizmu i ekonomii politycznej jest dobrą podstawą teoretyczną do analizy i opisu, jaki jest współczesny kapitalizm, czyje interesy są najsilniej i najskuteczniej reprezentowane oraz jaką rolę odgrywa państwo będące bardzo ważnym regulatorem gospodarki i życia społecznego.

Z recenzji prof. dra hab. Jerzego Wilkina

Po raz pierwszy tak szeroko – przynajmniej w literaturze polskojęzycznej – zastosowano do analizy zjawisk determinujących kształt współczesnej gospodarki podejście tradycyjnego instytucjonalizmu, odrzucając jednocześnie neoliberalną perspektywę oglądu procesów gospodarowania. [...] Przywoływane za literaturą stanowiska służą do budowania własnego, oryginalnego [...] wywodu. Zaczerpnięte z literatury koncepcje są tu twórczo rozwijane. Przykładem może być myśl H. J. Changa o zdolności kanalizowania indywidualnej energii w kolektywnej przedsiębiorczości jako źródle sukcesu gospodarczego.

Z recenzji prof. dra hab. Macieja Miszewskiego

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Zamknięcie roku podatkowego w kilku praktycznych krokach.

Od pewnych obowiązków związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej nie sposób uciec, przykładem takiego zobowiązania jest zamknięcie roku podatkowego.

W publikacji odpowiadamy m.in. na pytania:

  • Kto ma obowiązek sporządzenia remanentu oraz jak go wycenić?
  • Jak prawidłowo zamknąć ewidencje księgowe?
  • Jaki formularz zeznania rocznego i w jakim terminie należy je złożyć?
  • Jakie zmiany podatkowe może wprowadzić przedsiębiorca na przełomie roku z korzyścią dla firmy?

Kompendium zostało opracowane z myślą o przedsiębiorcach oraz księgowych mierzących się z licznymi wątpliwościami i problemami dotyczącymi zamknięcia roku oraz decyzjami do podjęcia wraz z rozpoczęciem kolejnego.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Problemy zaufania i ryzyka znalazły się w ostatnim okresie w obszarze zainteresowania socjologów. Przyglądając się koncepcjom teoretycznym w naukach społecznych, poświęconym problematyce ryzyka, można zauważyć, iż w wielu pracach autorzy wskazują na zagadnienie zaufania. Z drugiej strony w wielu pracach socjologicznych poświęconych problematyce zaufania, pojawia się problem ryzyka. Szczególnie interesujący jest przypadek ryzyka zaufania, a więc ryzyka jakie podejmujemy, kiedy musimy komuś zaufać. Oba problemy są w prawdzie z sobą związane, wciąż brakuje ich spójnej koncepcji na gruncie teoretycznym. Ich połączenie jest ważnym wyzwaniem, przed którym staje współczesna teoria socjologiczna. Jak w tych warunkach prezentują się badania nad zaufaniem i ryzykiem? Zagadnienia te do tej pory były analizowane osobno. Wynika to zapewne z braku spójnej teorii łączącej oba problemy. Jednak dociekania integrujące te obszary są konieczne, a ich wyniki mogą przyczynić się do powstania spójnej koncepcji teoretycznej. Połączenie teorii z praktyką jest szczególnie wyraźne w przypadku niektórych paradygmatów badań nad ryzykiem. Znaczenie ryzyka w teorii nauk społecznych rośnie. Dobrym wskaźnikiem tego zjawiska jest postulowana przez Lecha Zachera nowa subdyscyplina socjologii: socjologia ryzyka.

(…)

Niniejsza praca powstała na podstawie dwóch edycji badań realizowanych w 2007 i 2013 r. Początkowo nie planowano wznowienia badań, a ustalenia z 2007 r. miały stać się samodzielną podstawą studium. Podczas powstawania pierwotnej wersji tego tekstu świat pogrążył się w kryzysie ekonomicznym, najpoważniejszym od czasów wielkiego kryzysu z przełomu lat 20. i 30. Tym samym pojawiła się poważna wątpliwość odnośnie adekwatności uzyskanych wyników. Wtedy też narodził się pomysł powtórzenia badań, kiedy sytuacja kryzysowa nasili się. Jednak polska gospodarka okazała się bardziej odporna niż partnerów z Unii Europejskiej czy Ameryki. W końcu badania zostały zrealizowane w 2013 r., który okazał się być najgorszym rokiem w całym okresie trwania kryzysu. Tym samym, trochę przypadkowo, uzyskano materiał z badań realizowanych u samego szczytu hossy z lat 2002–2007, kiedy nikt nie podejrzewał nadchodzących zmian i z samego dołu bessy, która zaczęła się w 2008 r. i, miejmy nadzieję, przeminęła.

W obu przypadkach przyjęto te same założenia, cele, narzędzia, metody i sposoby doboru próby. Nie są to jednak badania panelowe, gdyż zbyt wiele przedsiębiorstw z pierwszej edycji badań nie przetrwało sześciu lat dzielących obie próby. Nie należy jednak patrzeć na to jak na wielką stratę, pierwotnie badania bowiem nie były planowane jako panelowe, więc niemożliwe byłoby ustalenie zmian odpowiedzi poszczególnych respondentów. Niemniej uzyskane wyniki pozwalają na porównanie tego jak przedsiębiorcy postrzegają zaufanie i ryzyko w zmienionym kontekście sytuacyjnym.

(fragmenty Wstępu)

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Sukcesu ucz się od ludzi, którzy go odnieśli!

Co jest miarą powodzenia firmy? Rozpoznawalność marki, innowacyjność produktu, liczba wywiadów, których jej właściciel udzielił mediom branżowym? A może po prostu pieniądze, jakie dzięki niej zarabia?
Nie łudźmy się. Biznesu nie zakłada się sobie, a muzom. Firmy istnieją po to, by przynosić dochód. A zarabiania, tak jak każdej innej umiejętności, najlepiej uczyć się od ekspertów. Otwórz zatem tę książkę i zacznij czytać o tym, jak do swoich biznesów podchodzą ludzie, którzy odnieśli sukces. Odkryj źródło ich powodzenia. Naucz się zarządzać własnym umysłem i wpływać na innych. Poznaj schematy i sposoby działania, które pozwolą Ci bezpiecznie i szybko zbudować dochodowy biznes. Opanuj najbardziej zaawansowane techniki marketingu.
Zanim zajrzysz do środka, przeczytaj wiadomość, którą ma dla Ciebie autor:
Jestem praktykiem tego, czego uczę, i wszystko, o czym przeczytasz, sam stosuję. Nie mam patentu na sukces, ale wielu uczestników moich szkoleń po zastosowaniu tych metod odniosło niesamowite sukcesy. Dlatego przeczytaj moją książkę bardzo, bardzo, bardzo uważnie. Rób notatki i przetestuj to, co w niej znajdziesz, na sobie. Zastosuj w biznesie to, co działa, a to, co w Twoim przypadku okaże się niewystarczające odrzuć. Ale najważniejsze jest testowanie rozwiązań. Znam wiele osób, które otrzymały najwartościowszą wiedzę i nic z nią nie zrobiły.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Przedstawiamy przegląd najciekawszych artykułów na portalu Poradnik Przedsiębiorcy w marcu 2022 roku.

W publikacji znajdą Państwo odpowiedzi na pytania:

  • Czy na umowie zlecenie możliwy jest zasiłek chorobowy?
  • Czym jest zezwolenie na pracę dla cudzoziemca i jak długo jest ważne?
  • Kto może odliczyć ulgę na samochód w ramach ulgi rehabilitacyjnej?
  • Komu przysługuje ulga termomodernizacyjna?
  • Jak rozliczyć dochody małoletniego dziecka?

Artykuły zostały przygotowane przez ekspertów z zakresu podatków, księgowości oraz prawa pracy. Stanowią wsparcie merytoryczne dla osób prowadzących firmę oraz specjalistów księgowych i kadrowych.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Tak się zarządza projektami!

Kierowanie projektami może być naprawdę fascynujące. Wystarczy zerknąć do tej książki, aby się o tym przekonać. Oto dwanaście prawdziwych historii o przedsięwzięciach, które mimo początkowych trudności zakończyły się spektakularnym sukcesem. Rozmówcami Michała Kopczewskiego są znane osoby ze świata biznesu, sportu i życia publicznego, które podjęły się trudnych i niecodziennych zadań. Dziś dzielą się dobrymi pomysłami i lekcjami wyciągniętymi ze swoich doświadczeń. Otwarcie mówią też o potknięciach, które po drodze im się zdarzały. Masz wyjątkową okazję przyjrzeć się rozmaitym projektom: od wypraw na krańce Ziemi aż po organizację EURO 2012. Każde z opisywanych przedsięwzięć wydaje się całkiem inne, a jednak coś je łączy: wszystkie wymagały uporu i żelaznej konsekwencji.

Ta książka to bezcenna lektura dla każdego kierownika projektu, ale stanowić może także inspirację dla wszystkich, którzy stają przed nietypowym i skomplikowanym zadaniem. Dowodzi ona, że stosowanie dobrych praktyk zarządzania projektami to niemal gwarancja sukcesu.

Warto korzystać z dobrych wzorców.



Michał Kopczewski - ekspert w dziedzinie zarządzania projektami i doskonalenia procesów biznesowych. Od kilkunastu lat pracuje jako konsultant i trener. Wdraża standardy zarządzania projektami w firmach i uczy menedżerów dobrych praktyk w tej dziedzinie. Jest założycielem firmy Processum, specjalizującej się w doradztwie z zakresu efektywności organizacji. Karierę doradczą rozpoczął w firmie Arthur Andersen, a następnie pracował dla PricewaterhouseCoopers, IBM i Trio Management. Współpracuje z ICAN Institute (wydawcą Harvard Business Review Polska). Jest autorem książki Alfabet zarządzania projektami (Onepress 2009).

Prywatnie jest miłośnikiem nietypowych wypraw i sportów. Od biznesu odpoczywa… w biegu. Regularnie uczestniczy w biegach na orientację i maratonach. W 2003 roku, jako drugi Polak w historii, ukończył Marathon des Sables na Saharze.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Od 1 stycznia 2022 r. zmieniły się zasady ustalania podstawy wymiaru składki zdrowotnej dla osób prowadzących pozarolniczą działalność gospodarczą. Sposób ustalania podstawy wymiaru składki zdrowotnej przez te osoby zależy od rodzaju prowadzonej działalności i formy opodatkowania. Ponadto na część płatników składek nałożony został obowiązek rocznego rozliczenia składki zdrowotnej.
Po raz pierwszy takiego rozliczenia należy dokonać za rok 2022 w miesięcznych dokumentach rozliczeniowych za kwiecień 2023 r. składanych w terminie do 22 maja 2023 r.
W poradniku w praktyczny sposób wyjaśniono, jak dokonać rozliczenia rocznego składki zdrowotnej za rok 2022. Wyjaśniono w nim m.in.:
● jak obliczyć podstawę wymiaru składki zdrowotnej - w zależności od rodzaju prowadzonej działalności i formy opodatkowania,
● kto może ustalić składkę zdrowotną w uproszczony sposób,
● jak rozliczyć roczną podstawę wymiaru i składkę zdrowotną w przypadku zmiany formy opodatkowania w trakcie roku,
● jakie są zasady zwrotu nadpłaconej składki zdrowotnej.
Dzięki przykładom i praktycznym wskazówkom zawartym w poradniku sporządzenie po raz pierwszy rozliczenia składki zdrowotnej stanie się łatwiejsze.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 07:46:13

Twój najcenniejszy kapitał

Wbrew pozorom nie chodzi o to, czym się w życiu zajmujesz i jaki tytuł widnieje na Twojej wizytówce. To może się zmieniać. Rzecz w tym, jak się komunikujesz i jakie pozostawiasz po sobie ostatnie wrażenie. Ostatnie, bo pierwsze wrażenie ludzie nauczyli się już skutecznie weryfikować.

Dążysz po trupach do celu? A może kroczysz przez życie we własnym tempie i okazujesz ludziom należną uwagę? Jakie wartości głosisz, a jakimi kierujesz się naprawdę? Jaki jest Twój wizerunek w oczach innych - jesteś postrzegany jako człowiek rzetelny i spójny czy jako wątpliwa, wystylizowana kopia Twojego idola? Budzisz zaufanie czy wywołujesz niepokój? Czego jesteś obietnicą?? Wreszcie: ilu jest w Twoim życiu ludzi gotowych wystawić Ci pozytywne rekomendacje? Możliwe, że Twoja samoocena jako "jaguara" biznesu rozmija się z krążącą o Tobie opinią "wybrakowanego trabanta".

Innymi słowy: czy wiesz, jaką jesteś marką?

Nie oburzaj się. Reputację każdy ma. Jakąś. I to "jakąś" czyni różnicę. Każdy z nas jest marką. Niestety tylko nieliczni świadomie nią zarządzają. To ludzie sukcesu, znani ze swoich pasji, dokonań, przyzwoitości i komunikacji opartej na szacunku. Każdego z nich kojarzymy z określonymi wartościami. Każdy z nich jest wiarygodnym autorytetem i realizuje własny pomysł na siebie. Każdy świeci wyjątkowym światłem wartościowego wnętrza, bez konieczności kreowania się na kogoś, kim nie jest.

Wiesz już, o co chodzi? Zatem do pracy, choć to wyzwanie wyłącznie dla ambitnych! Wykorzystaj najlepszą wiedzę na temat strategicznego zarządzania firmą, marketingiem i ludźmi do świadomego realizowania własnej strategii życia i sukcesu. Zarządzaj swoją reputacją i swoją marką równie skutecznie jak Richard Branson i Martyna Wojciechowska.


Kiedy na początku mojej drogi zawodowej powiedziałam sama o sobie: "Jestem marką"- spotkało się to raczej z brakiem zrozumienia, z komentarzami, że "marką" może być produkt, a nie człowiek. To było 20 lat temu. Dziś chyba wszyscy rozumieją, że każdy z nas JEST marką i że trzeba o nią dbać. Od lat, konsekwentnie, każdego dnia pracuję na własną markę poprzez... bycie sobą i oddawanie się pracy, która szczęśliwie okazała się być moją wielką pasją. Autorkę tej książki znam od samego początku mojej drogi zawodowej - była moją pierwszą w życiu szefową i kto wie, gdzie bym teraz była, gdyby nie Joanna, Jej mądre rady i to, że jako pierwsza we mnie uwierzyła, zainwestowała swój czas i energię. "Jesteś marką" to książka o tym, jak mądrze się rozwijać, jak dobrze zarządzać sobą na różnych płaszczyznach życia, nie tylko zawodowego, żeby osiągnąć sukces. Ale nie taki materialny, tylko prawdziwy, kompleksowy. Taki, który daje prawdziwe spełnienie. Polecam.

Martyna Wojciechowska, podróżniczka, redaktor naczelna "National Geographic Polska"

Drogi Korpo-człowieku - bez względu na to na jakim szczeblu kariery się znajdujesz. Start-upie. Studencie pozbawiony być może nadziei na wspaniałą karierę. Polityku lub Działaczu. Artysto. Pisarzu i Dziennikarzu. I Ty Zwykły Przechodniu, który przypadkiem sięgnąłeś po tę książkę. Wiedz, że jesteś marką. Chcesz czy nie chcesz - jesteś marką. I Twoja przyszłość zależy od tego, czy zdasz sobie z tego sprawę i czy nauczysz się swoją marką zarządzać. Takie czasy. W internetowej wiosce jaką staje się świat społecznościowych portali, komunikatorów i serwerowych chmur, całe Twoje życie, wszystko co mówisz, robisz - lub czego nie robisz - tworzy Twoją markę. Bo nawet gdy Cię tam nie ma, to widać, że Cię nie ma. A na dodatek nikt Ci wtedy nie zaufa. Więc nigdy nie dość wiedzy i uwagi w tej sprawie. Bo Sieć to nie konfesjonał - nie wybacza i nie wymazuje niczego. Książka, którą trzymasz w ręku najpierw pogodnie uzmysłowi Ci tę bolesną prawdę, a potem jak spolegliwy coach poprowadzi prostą drogą do Twojej własnej, godnej Ciebie marki. Ta profesjonalna a jednocześnie ciepło i jasno napisana książka przekona Cię także do optymistycznej wizji przyszłego świata - o co dzisiaj coraz trudniej. Przekonasz się więc, do wizji świata dobrej marki i ekonomii dzielenia się, w którym egoizm, szalbierstwo, arogancja i agresja przestaną się opłacać - a dobra marka i wynikające z niej zaufanie staną się najbardziej poszukiwanym dobrem. Z całą pewnością jest tak, że im więcej ludzi przeczyta tę mądrą książkę, tym bardziej prawdopodobną ta piękna wizja stawać się będzie.

Wojciech Eichelberger, Dyrektor Instytutu Psychoimmunologii - IPSI, www.ipsi.pl

Ta książka to prezent. Dla każdego. Spraw go innym - lub sobie. Osiągniesz wszystko - jeśli tylko chcesz. Zarządź swoim życiem. Jak? Buduj zaufanie, reputację, markę osobistą. To najcenniejszy kapitał ludzi sukcesu. Odważ się być tym kim chcesz. Konkretne, przyjazne, rady i doświadczenia mądrej profesjonalistki. Mógłbym się podpisać pod każdym zdaniem!

Tadeusz Żórawski, CEO/Prezes Zarządu UM /Universal McCann

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Marka osobista specjalisty IT. Jak ją zbudować i rozwijać

Witaj w świecie nieograniczonych możliwości zawodowych

Jesteś specjalistą IT. I jesteś dobry w tym, co robisz. Masz wiedzę, doświadczenie, chcesz się nimi podzielić z innymi, pomóc im radzić sobie z problemami, które sam już dawno rozwiązałeś, może także zaprezentować się od tej strony przyszłym pracodawcom i zleceniodawcom, tylko... kto - poza Tobą - wie o tym, co potrafisz, w czym jesteś biegły? Koledzy z pracy? Klienci? Dziś, w dobie powszechnego dostępu do sieci, urządzeń i narzędzi pozwalających łatwo i szybko się zareklamować, dotarcie do osób, do których chcesz dotrzeć jako specjalista w danym obszarze IT, powinno być proste. Jednak nie każdy potrafi to zrobić ot tak. Naturalnie i bez znacznego nakładu pracy.

Do zbudowania marki osobistej nie wystarczy znajomość technikaliów. Potrzebna jest wiedza dotycząca samej marki osobistej: czym jest, jakie są jej składowe. Warto także mieć świadomość korzyści wiążących się z jej posiadaniem. Potem można się skupić na metodach jej kreowania. Wreszcie dobrze będzie poznać historie osób powszechnie znanych w świecie rodzimego IT, by móc zaczerpnąć naukę z ich doświadczeń. Wszystko to znajdziesz w książce, która - w co mocno wierzy jej autor, ekspert w branży IT, bloger, youtuber i podcaster - pomoże Ci w stworzeniu silnej marki osobistej.

Zobacz zapis z webinaru prowadzonego przez Krzysztofa Kempińskiego oraz Michała Kosiorka na temat: „Marka osobista na rynku pracy w IT” ⤵️

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 10:31:05

Zostań internetowym rewolucjonistą!

  • Potęga produktów cyfrowych - jak znaleźć niszę i zacząć na niej zarabiać?
  • Media społecznościowe - jak wykorzystać ich zasięg do rozbudowania bazy klientów i strefy wpływów?
  • 7 prostych sekretów milionera - czego koniecznie należy się trzymać przy realizacji planu?

O niezależności, także tej finansowej marzy każdy. Kto nie chciałby w końcu przestać martwić się o codzienne wydatki? Marnować czas na frustrującą, nudną pracę? Wiedzieć, że byt całej rodziny nie zależy od złego humoru szefa, który nagle zabiera Ci premię? Na szczęście możesz wyrwać się z tego zaklętego kręgu i znacznie podwyższyć swoje dochody - bez wychodzenia z domu. Współczesny świat oferuje narzędzia, które pozwolą Ci zbić majątek, o ile wykorzystasz je właściwie. Tysiące ludzi zarabiają dziś w sieci - Ty także możesz to robić.

W tej książce Mark Anastasi, żywy przykład sieciowego american dream, opisuje trzydzieści dwie strategie zarabiania w internecie. Znajdziesz tu konkretne informacje, statystyki, studia przypadków oraz szczegółowe opisy poruszania się po użytecznych zakamarkach sieci. Dowiesz się, jak znaleźć niszę i napisać e-book, jak aktywnie szukać klientów zainteresowanych Twoimi produktami cyfrowymi, jak prowadzić webinarium i jak reklamować się w sieci. Nauczysz się korzystać z programów partnerskich i usług podwykonawców. Zobaczysz także, na czym polega prowadzenie stron członkowskich. Jeśli chcesz uwolnić się od codziennej orki i zamienić ją na krótkie chwile z laptopem, zacznij czytać już dziś!

  • E-booki, tworzenie list i marketing e-mailowy
  • Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (SEO)
  • YouTube, Facebook, Twitter i Fiverr
  • Podwykonawcy
  • Marketing dla lokalnych biznesów
  • Strony członkowskie i webinaria
  • Reklamy w internecie

Klikaj za miliony!

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej