Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(18)
ebookpoint BIBLIO
(15)
Forma i typ
Książki
(18)
E-booki
(15)
Proza
(13)
Audiobooki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(17)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
(18)
Autor
Matuk Konrad
(2)
Seager Charlotte
(2)
Anastasi Mark
(1)
Bandel Jerzy
(1)
Bednarek Adrian (1984- )
(1)
Budniak Alina
(1)
Burgess Jean
(1)
Byczek Zuzanna
(1)
Byra Jacek
(1)
Cyber Marian (1984- )
(1)
Daniłoś Magdalena
(1)
Davis Ben
(1)
Fugiel Marcin
(1)
Glica Dorota (pisarka)
(1)
Green Hank
(1)
Green Joshua
(1)
Griffin M. A
(1)
Grochala Beata
(1)
Jankowiak Karolina
(1)
Koziej Magdalena (1962- )
(1)
Lee Caspar (1994- )
(1)
Lee Emily Riordan (1956- )
(1)
Libucha Iwona
(1)
Lowery Mike (1980- )
(1)
Majorek Marta
(1)
McStay Andrew
(1)
Mirek Krystyna (filolog)
(1)
Najman Marta
(1)
Niedbalski Jakub
(1)
Ormsbee Kathryn
(1)
Oruba Norbert
(1)
Passey Brooke S
(1)
Pater-Podgórna Ewa
(1)
Piasecka-Byra Anna
(1)
Plęsa Łukasz Marek
(1)
Pokorska Michalina
(1)
Płudowski Tomasz
(1)
Rulski-Bożek Mateusz
(1)
Rusiecka Anna
(1)
Sakowski Krzysztof
(1)
Smith Chris
(1)
Staszewski Wojciech (1967- )
(1)
Stirling Lindsey (1986- )
(1)
Syrek Ewa
(1)
Syrek Małgorzata
(1)
Talko Leszek
(1)
Tapscott Shari L
(1)
Trzeciak Sergiusz
(1)
Uchman Mariusz
(1)
Wadas Krzysztof
(1)
Waisberg Daniel
(1)
Watrak Andrzej
(1)
Willoughby Nick
(1)
Willoughby Nick (1981- )
(1)
Łaszkiewicz Anna
(1)
Ślęzak Izabela
(1)
Świerczyńska Edyta
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(18)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(33)
Język
polski
(33)
Odbiorca
14-17 lat
(8)
Młodzież
(7)
9-13 lat
(3)
Dzieci
(2)
18+
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(7)
Literatura angielska
(5)
Literatura amerykańska
(3)
Temat
YouTube
(9)
YouTuberzy
(9)
Nastolatki
(5)
Media społecznościowe
(3)
Cyberkultura
(2)
Internet
(2)
Miłość
(2)
Portal społecznościowy
(2)
Przeprowadzka
(2)
Wideoblog
(2)
Celebryci
(1)
Cyber Marian (1984-)
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Dzieciństwo
(1)
Dziewczęta
(1)
Grupy rówieśnicze
(1)
Górale
(1)
Hotele
(1)
Imigranci
(1)
Instagram
(1)
Katolicyzm
(1)
Kradzież
(1)
Kunegunda Paciorek (postać fikcyjna)
(1)
Kłamstwo
(1)
Las
(1)
Lee, Caspar (1994- )
(1)
Lee, Emily Riordan (1956- )
(1)
Nacjonalizm
(1)
Piłka nożna
(1)
Podróże
(1)
Pomaganie
(1)
Portale internetowe
(1)
Postawy
(1)
Prywatni detektywi
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przestępstwa ze szczególnym okrucieństwem
(1)
Psychopaci
(1)
Roboty ręczne
(1)
Rodzina niepełna
(1)
Samotni ojcowie
(1)
Seryjni zabójcy
(1)
Skrzypkowie amerykańscy
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Stirling, Lindsey (1986- )
(1)
Strach
(1)
Sztuka przetrwania
(1)
Sława
(1)
Technika filmowa
(1)
Tołstoj, Lew (1828-1910)
(1)
Ubóstwo
(1)
Ucieczki
(1)
Wideo
(1)
Wybory życiowe
(1)
Zakochanie
(1)
Zespół Tourette'a
(1)
Zgwałcenie
(1)
Temat: dzieło
Anna Karenina
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Ameryka Północna
(1)
Mazury
(1)
Rabka-Zdrój (woj. małopolskie, pow. nowotarski, gm. Rabka-Zdrój)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Powieść
(10)
Powieść obyczajowa
(2)
Thriller
(2)
Autobiografia
(1)
Biografia
(1)
Opracowanie
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Szkoła
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
33 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 158317 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. MB/IV - 183934 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziś tak bardziej / Cyber Marian. - Wydanie 1. - Kraków : Insignis, cop. 2016. - 295 strony : ilustracje ; 24 cm.
Forma i typ
Odbiorca
Przynależność kulturowa
Gatunek
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. MB - 166054 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. B - 189492 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. ŁĘCZYCA - 145580 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. MB/IV - 184028 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. MB/IV - 183714 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. MB - 170148 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 172535 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Pobierz raport z przeprowadzonego przez OFFON Agency badania "Video marketing w polskich firmach" »


Obraz wart więcej niż tysiąc słów

Tworzenie treści video jeszcze nigdy nie było takie proste! Dziś każdy może przecież nakręcić film zwykłym smartfonem, a znaczenie przekazu video w budowaniu świadomości marki jest nieprzecenione. To olbrzymie pole do popisu dla kreatywnego marketera. Czujesz to? Czujesz reklamowy potencjał tkwiący w dobrze nakręconym video? „No tak, ale emisja spotów reklamowych w telewizji sporo kosztuje” – pomyślisz pewnie i będziesz mieć rację. Ale kto powiedział, że chodzi o telewizję?
Wykorzystanie platform takich jak YouTube, Facebook czy Instagram daje nieskończone możliwości nie tylko w kontekście realizowania kampanii reklamowych, ale przede wszystkim budowania świadomości marki. Musisz tylko wiedzieć, jak to robić, czyli jak za pomocą krótkiego materiału opowiedzieć historię marki w sposób, który porwie odbiorcę i sprawi, że będzie on chciał podzielić się nią ze znajomymi. O tym właśnie jest ta książka.


Obejrzyj wywiad z Autorką książki:


Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i twórców cyfrowych, a także influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo, między innymi z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego i algorytmów. Autorka podsumowuje aktualny stan wiedzy w obu obszarach oraz wskazuje skuteczne praktyki pomocne w przygotowywaniu strategii komunikacji z wykorzystaniem cyfrowych i wirtualnych influencerów. Ponadto systematyzuje zagadnienia związane z konsumentem oraz marką w gospodarce cyfrowej, co stanowi punkt wyjścia do zaprezentowania istoty i charakteru influencer marketingu, a także obszarów niezbędnych do opracowania strategii influencer marketingu. Książka jest adresowana do każdego, kto chce nabyć, ugruntować i pogłębić wiedzę oraz poszerzyć kompetencje związane z influencer marketingiem.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Artykuły w tomie umieszczono w obrębie dwóch części. Pierwsza, pt. Aktywizacja i innowacja a nauczanie zdalne, zawiera sześć artykułów poświęconych różnorodnym aspektom nauczania zdalnego: aplikacjom, kanałom na YouTube, portalom edukacyjnym pomocnym w nauce języka polskiego jako obcego lub języków obcych oraz opisom cennych doświadczeń nauczycieli w pracy zdalnej. […] W części drugiej, pt. Inspiracje a metody nauczania, znajduje się osiem artykułów o rozmaitym charakterze. Autorzy prezentują w nich różnorodne inspiracje (psychologię pozytywną, warsztaty z dociekań filozoficznych), strategie, metody aktywizacji i samooceny, a także analizy materiałów dydaktycznych oraz propozycje metodyczne do zwrócenia uwagi na trudności nauki w Polsce dzieci reemigrantów.

Z recenzji dr hab. Agaty Małyski, prof. UMCS

Autorzy poszczególnych tekstów poszukują nowych narzędzi w nauczaniu języka polskiego i dociekają ich skuteczności, sprawdzając je przez pogłębioną analizę teoretyczną i praktyczną. Są to bardzo ważne opisy, które wynikają nie tylko z praktycznego doświadczenia lektorów, lecz także z refleksji teoretycznej czy przynajmniej zbadania efektywności przez opis wyników ankietowych. […] W dużej części artykuły dotyczą metod aktywizacji w nauczaniu zdalnym, które pozostanie z nami również po wygaśnięciu pandemii. Przedstawione inspiracje na pewno będą wykorzystane przez lektorów czy nauczycieli nie tylko języka polskiego.

Z recenzji dr hab. Anny Majewskiej-Tworek, prof. UWr

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

W prezentowanej monografii podjęto, nierzadko w sposób nowatorski, niezwykle aktualny temat oddziaływania nowych mediów na nasze życie, tj. na współczesny język, zachowania społeczne, literaturę czy przestrzeń medialną. Autorzy analizują zjawiska występujące w przestrzeni wirtualnej oraz ich wpływ na język młodego pokolenia używany także poza siecią. Starają się również odpowiedzieć na pytanie, jak można ocenić nowe zjawiska pojawiające się w świecie wirtualnym, takie jak gry oparte na fabule literackiej, dowcipy o specyficznym profilowaniu humorystycznym, memy czy też wirtualne sposoby opisu rzeczywistości. Bez względu bowiem na stosunek odbiorców do tych zmian, zachodzą one na naszych oczach i mają silny wpływ na zachowania młodego pokolenia. Poruszana w tomie tematyka może być zatem atrakcyjna nie tylko dla języko- czy też medioznawców, ale także dla czytelników zainteresowanych wieloaspektowym wpływem nowych mediów na otaczający nas świat.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Nie ma Cię w sieci? Wielu powie: „Nie istniejesz!”

Choćbyś był autorem najlepszych książek, ulubionym ekspertem programów telewizyjnych i radiowych, nie zaistniejesz w wirtualnym świecie, jeśli nie masz swojej strony WWW, nie prowadzisz bloga, nie korzystasz z mediów społecznościowych. Albo będzie jeszcze gorzej: zaistniejesz w sieci, nawet o tym nie wiedząc — jako bohater prześmiewczych memów.
Każdy może stworzyć stronę internetową czy bloga i kręcić filmy na YouTubie ze sobą w roli głównej. Pytanie tylko, czy to, co robisz, i sposób, w jaki to robisz, przemawia do internautów? Ta książka odpowie Ci na to pytanie, a także na wiele innych. Poprowadzi Cię krok po kroku do stworzenia wyjątkowej osobowości internetowej.
Z kolejnych rozdziałów dowiesz się, jak budować wizerunek w sieci. Ta wiedza przyda Ci się zarówno na początku kariery zawodowej, jak i w jej trakcie, kiedy już zdobędziesz status profesjonalisty. Książka skierowana jest do menedżerów, doradców, trenerów, coachów, ekspertów, naukowców, prawników, PR-owców, dziennikarzy, freelancerów i studentów oraz wszystkich, którzy chcą stać się liderami biznesu, nauki czy polityki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

W książce przedstawiono sześć niezwykle przydatnych funkcji NVivo, które stanowią przykład rozwoju i ewaluowania oprogramowania. Przy wyborze kierowano się walorami użytkowymi, związanymi m.in. ze specyfiką pracy badaczy jakościowych oraz kierunkami rozwoju współcześnie realizowanych studiów. Wszystkie opisane w publikacji narzędzia cechuje nie tylko szerokie spektrum zastosowań, ale także wysoce uniwersalny charakter. Z tego względu możliwości NVivo powinni docenić zarówno przedstawiciele różnych środowisk naukowych, jak i praktycy, którzy poszukują wyspecjalizowanego narzędzia wspomagającego proces analizy danych jakościowych.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

W czasach, kiedy przeciętny użytkownik telefonu sprawdza go ponad sto razy dziennie, umiejętność sprawnego poruszania się w świecie mediów cyfrowych jest kluczowa. Ciągła ich ewolucja wymaga, by wciąż aktualizować swoją wiedzę. W tym celu warto sięgnąć po prezentowaną książkę, w której Andrew McStay z pasją analizuje działania reklamowe największych światowych firm medialnych i przedstawia szeroki zakres bieżących zmian.

Autor podkreśla rolę kreatywności, ale docenia też wkład sztucznej inteligencji w reklamę; komentuje pozorny podział między technikami i artystami w reklamie; omawia zjawiska gromadzenia przez analityków informacji na temat naszego życia; porusza kwestię etyki i praktyk reklamowych adresowanych do dzieci w środowisku cyfrowym. Uwzględniając dynamikę zmian, ukazuje praktyczne działania, w których łączy perspektywy branżowe i naukowe z inspirującymi przykładami.

Dużą zaletą książki jest jej przejrzysty układ – czytelnik może szybko przejść do interesujących go zagadnień i pominąć znane mu treści. Nie jest też ona zamkniętą wykładnią wiedzy, ale zachęca do rozważań i realizacji własnych pomysłów. To niezbędne źródło informacji dla praktyków, a także idealny pad ręcznik dla studentów kierunków z takich dziedzin, jak: reklama, media, komunikacja, marketing czy biznes.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Poznaj tajniki konwersji i poczuj, jak zwiększają się Twoje zyski!

Marketing — to właśnie on pozwala wyróżnić się z tłumu przeciętnych sprzedawców, usiłujących wcisnąć swoje produkty coraz bardziej świadomym konsumentom. Naprawdę dobry marketing to nie taki, w którym rzucasz się na oślep i próbujesz przekonać do zakupu każdego, kto tylko zechce choć przez moment Cię posłuchać. To przemyślana, dopracowana strategia, obejmująca zarówno zdobywanie dobrych kontaktów do potencjalnych klientów, jak i odpowiedni dobór metod działania. Jeśli chcesz poznać sprawdzone sposoby na udaną sprzedaż oraz tajniki jej finalizowania i zacząć wreszcie realnie zarabiać, nie możesz przegapić tej książki.

Autor pokazuje wszystkie swoje sztuczki: od budowania baz danych z użyciem najróżniejszych narzędzi, przez korzystanie z technologii informatycznych, aż po gotowe scenariusze rozmowy z klientem, uwzględniające najdrobniejsze szczegóły takiej konwersacji. Sprawdź, jak znacząco zwiększyć swoje zyski dzięki idealnemu połączeniu nowych technologii i starej sztuki perswazji. Zobacz, jak ocenić własną skuteczność i z dnia na dzień poprawić osiągi. Zacznij korzystać z narzędzi ułatwiających umawianie spotkań. Udanych łowów!

  • Nowy scenariusz rozmowy sprzedażowej, który pomoże Ci przekonać klientów do zakupu każdego dnia.
  • Sprawdzone wskazówki i techniki, które zapewniły fortuny najlepszym i najbardziej znanym liderom sprzedaży.
  • Rzetelne rekomendacje oprogramowania, platform i strategii projektowania, oparte na osobistych doświadczeniach autora i zapewniające mu zyski.
  • Kompletna lista narzędzi analizujących dane i wskaźniki, do zastosowania na Twojej witrynie, na stronach docelowych, w e-mail marketingu, w mediach społecznościowych i w sprzedaży oraz porady dotyczące wyników.

Zdobądź przewagę nad innymi i osiągnij cele sprzedaży!


Chris Smith jest współzałożycielem firmy Curaytor, świadczącej usługi coachingowe w zakresie obsługi mediów społecznościowych, marketingu cyfrowego i sprzedaży, mającej na celu pomoc innym biznesom w szybszym rozwijaniu się. Dzięki zastosowaniu Tajników Konwersji w mniej niż trzy lata sprawił, że stały roczny dochód Curaytora przekroczył 5 milionów dolarów bez kapitału inwestycyjnego. Wcześniej Chris pracował dla dwóch miliarderów, wartej blisko miliard dolarów spółki publicznej oraz startupu przejętego za 108 milionów dolarów. Rocznie występuje na żywo przed widownią liczącą ponad 50 tysięcy osób.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
  • Zostań reżyserem.
  • Spełnij wszystkie swoje kaprysy podczas montażu filmu.
  • Opublikuj swoje dzieło.

Sztuka filmowania dla młodzieży!

Czy chcesz zostać gwiazdą serwisu YouTube? Dzięki lekturze tej książki dowiesz się, jak realizować materiały wideo i udostępniać je w internecie. Filmuj swoim telefonem lub kamerą, montuj nagrane fragmenty, dodawaj efekty i zdobądź wielu fanów!
W książce:

  • Jak kadrować i oświetlać sceny.
  • Jak nagrywać dźwięk najwyższej jakości.
  • Praca z programem do montażu wideo.
  • Jak utworzyć kanał w serwisie YouTube i pokazać swój film szerokiemu gronu odbiorców.

Nick Willoughby prowadzi programy Filmmaking for Kids i Film Future, które przedstawiają różne aspekty pracy nad filmem i są skierowane do dzieci i młodzieży w wieku od 7 do 16 lat. Jest również autorem książki Digital Filmmaking for Kids.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 04:31:00

Zostań biznesową gwiazdą social mediów

Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM stanowią potężne źródło danych, które umiejętnie zaprzęgnięte do pracy, mogą przynieść realne zyski. Szczególnie jeśli firma albo marka potrafi sprawnie zaprezentować się w social mediach i za ich pośrednictwem dotrzeć do osób naprawdę zainteresowanych jej ofertą. Wówczas zwrot inwestycji - zarówno środków, jak i czasu - w działania komunikacyjne może być naprawdę ogromny.

By móc liczyć na takie wyniki, trzeba umiejętnie przygotować strategię komunikacji i konsekwentnie ją realizować. Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić? Owszem, o ile podejdzie się do zadania nieprzygotowanym. Jeśli jednak chcesz się do niego przygotować, koniecznie przeczytaj książkę Norberta Oruby. Autor przybliży Ci zasady marketingu w mediach społecznościowych i podpowie, jak budować w nich silne marki. Dowiesz się, jak stworzyć świadomość brandu w sieci i nie rozbić się przy tym o rafy kryzysów w social mediach. Wreszcie - po lekturze tego poradnika będziesz w pełni świadom potencjału Facebooka, Instagrama i innych portali społecznościowych, a także szans, jakie obecność w tych mediach może dać Twojej firmie.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Aby podjąć dobrą decyzję o rozwoju firmy, trzeba dysponować dobrymi danymi. Zachowania użytkowników, decyzje, które podejmują, ich sposób korzystania z zasobów sieci to nieprzebrana kopalnia danych marketingowych. Ich zebranie, porównanie z danymi pochodzącymi z innych źródeł, a następnie przeanalizowanie dostarcza cennych informacji. Tymczasem wielu specjalistów wciąż analizuje tylko część danych o zachowaniu użytkowników korzystających z zasobów cyfrowych, nie mogąc uwzględnić wszystkich istotnych czynników. Problem polega na rozproszeniu różnych danych w różnych miejscach i przechowywaniu ich na różne sposoby. Konsekwencją są złe decyzje.
Rozwiązaniem tego problemu jest narzędzie Google Analytics, wyjątkowo dobrze nadające się do utworzenia platformy analizy danych. Podobnie książka, którą masz przed sobą, wyjątkowo dobrze przedstawia wszystkie istotne informacje o integrowaniu danych za pomocą tego narzędzia. Odwołując się do praktycznych przykładów, szczegółowo opisano tu metody integracji i analizy danych z takich źródeł, jak AdWords, AdSense, systemy CRM i wiele innych. Autor zawarł tu też liczne wskazówki i porady, bazując na swoim ogromnym doświadczeniu.
Dzięki tej książce:

  • zaczniesz udoskonalać integrację danych pochodzących z analizy zachowań klientów i z wielu innych źródeł,
  • będziesz stosował sprawdzone techniki umożliwiające zbieranie czytelnych i dokładnych danych,
  • nauczysz się integrować i importować do Google Analytics wszystkie dane o rynku i klientach,
  • wykorzystasz możliwości analityczne tego narzędzia do uzyskania pełniejszego obrazu zachowań klientów,
  • uzyskasz spójny zestaw informacji wysokiej jakości, dzięki czemu umożliwisz managerom podejmowanie właściwych, racjonalnych decyzji biznesowych.

Kluczem do sukcesu jest informacja. Kluczem do informacji jest Google Analytics.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej