Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(14)
ebookpoint BIBLIO
(7)
Forma i typ
Gry i zabawki
(10)
E-booki
(7)
Książki
(4)
Audiobooki
(2)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(13)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
(4)
Pracownia - ul. Prusa 3
(10)
Autor
O’Connor Rory
(2)
Starosta Marek
(2)
Stračuk Hanna
(2)
Banach Agnieszka (polonista)
(1)
Banach Agnieszka (polonista) Ucząc bawić, bawiąc uczyć - o wykorzystaniu gier i zabaw na lekcjach języka polskiego jako obcego
(1)
Biernacka Michalina
(1)
Burska Katarzyna
(1)
Celusta Joanna
(1)
Cieśla Bartłomiej
(1)
Dunbar Max
(1)
Formica Paola (1962- )
(1)
Fort Marie (1985- )
(1)
Fort Wilfried (1982- )
(1)
Fotos Jay
(1)
Fowler Tess (1980- )
(1)
Green Rebecca (1986- )
(1)
Hrycak-Krzyżanowska Dorota
(1)
Hrycak-Krzyżanowska Dorota Wykorzystanie storytellingu i digital storytellingu w nauczaniu języka polskiego jako obcego dzieci i młodzieży w Wielkiej Brytanii
(1)
Kaźmierczak Paulina (polonista)
(1)
Kutnyj Przemysław
(1)
Nerda Dorwij
(1)
Peczenkina Irina
(1)
Piątek Bartosz
(1)
Pokorska Michalina
(1)
Pokorska Michalina Wykorzystanie technik ludycznych w nauczaniu języka polskiego jako obcego dzieci w wieku szkolnym (refleksje po kursie letnim w Mołdawii)
(1)
Sarosy Joseph
(1)
Smolenceva Evgeniâ
(1)
Stone Sarah
(1)
Szczepaniak Ewa
(1)
Słysz Magdalena
(1)
Wadas Krzysztof
(1)
Walters Dave B
(1)
West Silke Rose (1965- )
(1)
Wojciechowska Katarzyna
(1)
Zub Jim
(1)
Ścisłowicz Marta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(15)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(15)
Chiny (Tajwan)
(2)
Hiszpania
(2)
Wielka Brytania
(2)
Język
polski
(15)
angielski
(2)
niemiecki
(2)
wiele języków
(2)
Odbiorca
0-5 lat
(8)
Dzieci
(8)
6-8 lat
(7)
9-13 lat
(2)
Nauczyciele
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Literatura kanadyjska
(1)
Temat
Storytelling
(14)
Skojarzenia językowe
(7)
Bajki i baśnie
(5)
Kopciuszek (postać fikcyjna)
(4)
Kot w butach (postać fikcyjna)
(4)
Grimm, Jacob (1785-1863)
(3)
Krainy i światy fikcyjne
(3)
Czerwony Kapturek (postać fikcyjna)
(2)
Dungeons & Dragons (gra fabularna)
(2)
Jaś i Małgosia (postacie fikcyjne)
(2)
Królewna Śnieżka (postać fikcyjna)
(2)
Magia
(2)
Pinokio (postać fikcyjna)
(2)
Spostrzeganie
(2)
Tomcio Paluch (postać fikcyjna)
(2)
Trzy małe świnki (postacie fikcyjne)
(2)
Wojownicy
(2)
Brzydkie kaczątko (postać fikcyjna)
(1)
Chomiki
(1)
Części mowy
(1)
Język polski jako obcy
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Metody nauczania
(1)
Narracja
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Opowiadacze
(1)
Pedagogika zabawy
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Postacie fikcyjne
(1)
Roszpunka (postać fikcyjna)
(1)
Science fiction
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Stworzenia fantastyczne
(1)
Szyk wyrazów
(1)
Śpiąca Królewna (postać fikcyjna)
(1)
Temat: dzieło
Bremer Stadtmusikanten
(1)
Froschkönig
(1)
Rumpelstilzchen
(1)
Schneeweißchen und Rosenrot
(1)
Gatunek
Gry edukacyjne
(10)
Gry i zabawy umysłowe
(3)
Gry w karty
(3)
Fantasy
(2)
Komiks
(2)
Gry iz abawy umysłowe
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(10)
Edukacja i pedagogika
(3)
Językoznawstwo
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
21 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K - 190445 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Cooperative storytelling game. - Mosciano Sant'Angelo : Headu, [2021]. - 1 pudełko (1 tarcza ze wskazówką, 12 elementów puzzli, 60 okrągłych żetonów) : ilustracje ; 25x28x6 cm + instrukcja (1 karta luzem).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pracownia - ul. Prusa 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E - 178 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K - 190444 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Opowiem ci mamo... : kostki : zabawka i gra edukacyjna. - Chwaszczyno : Multigra, 2017. - 1 pudełko (6 kostek z obrazkami) : ilustracje ; 19x20x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 15 cm).
Opowiedz swoją najciekawszą historię, w której wystąpi osoba, zwierzę, czynność lub zdarzenie oraz miejsce wskazane przez rzucone kostki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pracownia - ul. Prusa 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E - 125 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia - ul. Prusa 3
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 188575 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Rory's Story Cubes : atom / [autor: Rory O’Connor]. - Gdańsk : Rebel, [2018]. - 1 pudełko (3 kości opowieści) ; 7x4x3 cm.
Czas gry: 2-20 min.
Na pudełku: Rzuć 3 kośćmi, by snuć opowieść w stylu retro-futurystycznym.
Gra dla 1 lub więcej graczy bez elementu rywalizacji. W połączeniu z innymi zestawami działa jeszcze lepiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pracownia - ul. Prusa 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E - 162 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Rory's Story Cubes : fantazje / [autor: Rory O’Connor]. - Gdańsk : Rebel, copyright 2020. - 1 pudełko (metalowa puszka, 9 kości opowieści) : ilustracje ; 15x9x3 cm + zasady gry (4 strony : ilustracje ; 6 cm).
Czas gry: 10 minut.
Daj się ponieść wyobraźni i stwórz zapierającą dech w piersiach opowieść!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pracownia - ul. Prusa 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E - 182 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Opowiadanki : gra rodzinna / autorzy gry: Wilfried Fort i Marie Fort ; -ilustracje: Jewgienija Smolencewa i Irina Peczenkina. - Gdańsk : Rebel, copyright 2019. - 1 pudełko (książka z przezroczystymi kieszonkami, 38 dwustronnych kart opowieści, 86 kart postaci, plansza do głosowania i liczenia punktów, 36 żetonów do głosowania, 6 znaczników graczy) : ilustracje ; 24x24x6 cm + instrukcja (5 stron : ilustracje ; 17 cm).
Czas gry: 20 minut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pracownia - ul. Prusa 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G - 75 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pracownia - ul. Prusa 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E - 206 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pracownia - ul. Prusa 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E - 207 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pracownia - ul. Prusa 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E - 181 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pracownia - ul. Prusa 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E - 203 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pracownia - ul. Prusa 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E - 204 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ

Narysuj to! Będzie szybciej, sprawniej i skuteczniej

Zanim powiesz "przecież ja nie umiem rysować", przeczytaj słowa Dana Roama, od wielu lat z powodzeniem posługującego się techniką sketchnotingu w obszarach biznesowych:

W praktyce okazuje się, że to właśnie osoby rozpoczynające przygodę z koncepcją myślenia wizualnego, zaczynające od stwierdzeń w rodzaju "ale ja nie umiem rysować...", są bardzo często autorami najbardziej wnikliwych rysunków.

OK, wątpliwości, mamy nadzieję, rozwiane, teraz przejdźmy do definicji: sketchnoting polega na twórczym prezentowaniu myśli na kartce czy ekranie komputera z użyciem ilustracji, symboli, grafik, liczb i tekstów. Bazuje na myśleniu wizualnym - inaczej myśleniu obrazami. Bo każdy z nich, jak wiadomo, wart jest więcej niż tysiąc słów. I dlatego w sketchnotingu, tam gdzie to tylko możliwe, zamiast zdań posługujemy się ryciną, ikoną, symbolem, wykresem i innymi obrazkowymi "wspomagaczami myślenia". Dlaczego? Ponieważ to skuteczne! I przyjemne - zarówno dla przygotowującego prezentację, materiały szkoleniowe, sprawozdanie czy inne informacje, którymi będzie się dzielić z innymi, jak i dla samych odbiorców.

Chcesz się tego nauczyć?

Kartki, markery, ołówki i kredki w dłoń - zaczynamy!
Książka w mediach:

Kilka słów o sketchnotingu - rozmowa z Joanną Celustą
Joanna Celusta „Sketchnotching. Jak prezentować swoje myśli za pomocą prostych rysunków i grafik”
Rozwój dla każdego
Pani Specjalna
Qul
tura Slowna
Gabriel
a Borowczyk o książce

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Monografia stanowi kolejną odsłonę cyklu poświęconego kreatywności językowej. To już siódma książka, w której młodzi badacze, adepci wielu dziedzin humanistycznych, głównie lingwiści, rozpatrują wskazane zagadnienie na dwóch płaszczyznach – teoretycznej i praktycznej. Ponieważ na polskim rynku książek naukowych mało jest publikacji, w których mówi się o sposobach oryginalnego wyzyskania języka w najnowszych i najnowocześniejszych narzędziach komunikacji, uznaliśmy, że kolejna część Kreatywności, tym razem poświęcona szeroko pojętemu słowu w marketingu internetowym, będzie odpowiedzią na potrzeby czytelnicze wielu użytkowników polszczyzny. W tomie zgrupowano artykuły, w których podejmuje się ważkie oraz aktualne problemy lingwistyki medialnej, m.in. język na portalach społecznościowych, twórczość copywriterska, współczesne tendencje językowe w content marketingu.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku

Obierz kurs na... komunikowanie wizualne marek

Praca graphic designera wymaga od wykonującej ją osoby znacznie więcej niż tylko umiejętności obsługi odpowiednich programów. W czasach, w których obraz znaczy więcej niż tysiąc słów, ludzie nie tylko zwracają baczniejszą uwagę na to, jakim przekazem werbalnym komunikuje się marka. Klienci myślą o marce również poprzez kolorystykę i symbole, które ją reprezentują. Dlatego za najlepszymi markami stoją najlepsi specjaliści od komunikacji wizualnej. By stać się cenionym fachowcem, graphic designer musi przejść długą drogę: od poznania podstawowych pojęć niezbędnych do tworzenia świadomej identyfikacji wizualnej (takich jak kompozycja, kolor, typografia itd.), przez opanowanie odpowiednich narzędzi do tworzenia projektów, po zrozumienie filozofii kreowania grafik - z poszanowaniem strategii marki, do której należy dostosować wyraz wizualny.

Ten kurs wprowadza uczestnika we wszystkie te tematy. Ułatwi mu między innymi zrozumienie zasad, jakimi muszą się kierować opiekunowie brandu podczas projektowania działań marketingowych, by powstające grafiki odpowiadały przyjętej koncepcji wizualnej marki. Przybliży zagadnienia związane z wpływem obrazów na klientów. Pomoże opanować teorię kreowania identyfikacji wizualnej i nauczy, jak stosować ją w praktyce. Pozwoli się też zapoznać z jednym z głównych programów do tworzenia obrazów, Adobe Illustrator, a także z innymi przydatnymi grafikowi narzędziami. Innymi słowy, to szkolenie da Ci mocne podstawy do tego, by móc się starać o pracę w dziale marketingu lub w agencji kreatywnej.

Co Cię czeka podczas naszego profesjonalnego szkolenia

W ramach naszego kursu:

  • Dowiesz się, jak obraz wpływa na człowieka i jak „mówią” do nas grafiki
  • Poznasz podstawowe pojęcia związane z komunikacją wizualną i graphic designem
  • Opanujesz teorię dotyczącą brandingu, budowania strategii marki i zasad jej komunikacji
  • Przekonasz się, jakie są składowe identyfikacji wizualnej
  • Nauczysz się robić research, badać inne marki, zbierać informacje niezbędne do projektu
  • Zrozumiesz, jakie są różnice między grafiką rastrową a wektorową, czym są kompozycja i skala
  • Będziesz rozpoznawać rodzaje krojów pisma, dobierać typografię do charakteru projektu i łączyć fonty
  • Zdobędziesz wiedzę niezbędną do pracy z kolorem
  • Zaczniesz projektować logotypy

Co więcej...

  • W trakcie naszego kursu zapoznasz się z programem Adobe Illustrator w wersji 26.0.2 i upewnisz się, jak wielkie daje możliwości.

Zostań graphic designerem. Kurs video. Od strategii marki do gotowego projektu graficznego to kompletny przewodnik, pozwalający zrozumieć ideę projektowania graficznego i jego wpływ na odbiór marki - od budowania strategii marki, która determinuje koncepcję wizualną, po projektowanie, od omówienia podstawowych pojęć z nim związanych po opracowywanie logo i key visual. Szkolenie kończy się na poziomie podstawowym i stanowi solidną bazę, by przygotować swoje pierwsze portfolio i starać się o pracę w branży kreatywnej.

Graphic designer nie tylko projektuje

Graphic designer nie jest kimś, kto po prostu robi projekty na zlecenie innych pracowników firmy. Osoba na tym stanowisku bowiem jest odpowiedzialna za efektywną komunikację wizualną marki, a czasem całego przedsiębiorstwa. Wszystko, co tworzy, od broszury aż po elementy strony WWW, musi być oparte na tzw. key visuals, czyli wytycznych dotyczących tego, co i jak ma „mówić” marka, w jaki sposób powinna się komunikować z otoczeniem. Wraz z księgą znaku key visuals to najważniejszy zbiór zasad, przewodnik graphic designera. Z kolei jego najważniejszymi współpracownikami są menadżer marki czy też specjalista do spraw marketingu lub specjalista do spraw user experience i user interface. Czasem, szczególnie w mniejszych firmach, detalicznej znajomości zasad projektowania w duchu UX/UI wymaga się od samego graphic designera. Wszystko po to, by projekty, które tworzy, były spójne dla każdej marki, nosiły ten sam „ślad” graficzny, wreszcie - by były nie tylko piękne, wiele mówiące i perfekcyjnie skomponowane, ale także praktyczne. By klient dobrze się z nimi czuł.

Patronat medialny:

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 04:53:33

Uniwersalny klucz do dobrej rozmowy naprawdę istnieje!

Prowadzenie konwersacji jest sztuką. Sztuką, o której jakości świadczy rezultat. Większość rozmów bowiem, pomijając luźne, rozrywkowe pogaduszki prowadzone dla zabicia czasu, ma nas do czegoś doprowadzić. Na przykład do uzyskania od rozmówcy konkretnych informacji, zasiania w nim ziarna wątpliwości wobec konkurencyjnych projektów albo przekonania go do pomysłu na wspólne działanie. Im wytrawniejszy i skuteczniejszy rozmówca, tym większy wpływ wywiera na innych ludzi. I właśnie o to w tym wszystkim chodzi: o wywieranie wpływu przy użyciu słów.

Niektórzy rodzą się z naturalnym talentem do konwersowania. Częściej jednak nauka efektywnej komunikacji zajmuje ludziom nieco więcej czasu - i to do nich skierowana jest ta książka. Sztukę efektywnej rozmowy bowiem można opanować, można się jej nauczyć. Przy czym nie wolno zapominać o uniwersalnym kluczu do każdej wymiany myśli z drugim człowiekiem, czyli o byciu zabawnym. Nie śmiesznym, bo śmieszność jest przypadkowa, niezamierzona, nie daje się kontrolować, a co za tym idzie - nie możemy jej wykorzystać jako narzędzia wywierania wpływu. Umiejętność świadomego wywoływania uśmiechu na twarzach innych, i to dokładnie w momentach, w których będzie nam on sprzyjał - o, to wielka sztuka.

Naucz się jej i wplataj humor do rozmowy wtedy, kiedy będzie Ci to potrzebne! Poznaj przy okazji kluczowe zasady decydujące o udanej rozmowie - dzięki ich znajomości będzie Ci zdecydowanie łatwiej wplatać w nią żart.

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Czas trwania: 10:24:15

Naucz się zasad jak profesjonalista, aby móc je łamać jak artysta

Pablo Picasso

Dobrych tekstów się nie pisze. Dobre teksty się projektuje.

Najpierw trzeba zbudować solidną konstrukcję, a potem umiejętnie wypełnić ją treścią. Jeśli piszesz do internetu, w grę wchodzą dodatkowo wymagania Google i zwyczaje niecierpliwych czytelników. Jak to wszystko pogodzić? Przeczytaj tę książkę, a będziesz wiedział.

Krok po kroku poprowadzi Cię ona przez narzędzia i strategie przydatne na każdym etapie projektowania tekstu - od przygotowań, poprzez tworzenie konturów, ich wypełnianie, wywoływanie efektów specjalnych i tworzenie efektownych form, aż po polerowanie całości. Na końcu znajdziesz też część poświęconą odkrywaniu i rozwijaniu własnych atutów pisarskich. Bo zasady nie są po to, żebyś je znał i stosował dla idei, ale po to, żebyś spośród nich wybierał te, dzięki którym mocniej zabrzmi Twój niepowtarzalny, przyciągający czytelników głos.

Projektując ten poradnik, kierowałam się konfucjańską zasadą: "Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem". Chcę, żebyś zapamiętał i zrozumiał, dlatego zadbałam nie tylko o to, by przekazać Ci jak najwięcej informacji, lecz także o przykłady, ćwiczenia z rozwiązaniami i ze wskazówkami, a nawet mapy myśli, które pomogą Ci w powtórkach. Mam nadzieję, że ta książka stanie się wiernym towarzyszem Twoich pisarskich poszukiwań.

Autorka

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
E-book
W koszyku
Forma i typ

Jeśli tak się składa, że jesteś marketingowym geniuszem, a dodatkowo bardzo empatyczną osobą, to prawdopodobnie nie potrzebujesz tej książki. Nie dziwi Cię, że decyzje zakupowe podejmujemy emocjonalnie, a racjonalne argumenty mają tylko pozwolić nam jako klientom widzieć siebie w dobrym świetle. Wiesz, że najmniejsze niezadowolenie klienta podczas kontaktu z marką może zniszczyć wcześniejsze pozytywne doświadczenia. Wykorzystujesz tę wiedzę w praktyce i nie dopuszczasz do katastrofy ?

Takich osób jest jednak niewiele. Większość z nas potrzebuje wskazówek i narzędzi, by móc w pełni świadomie zaprojektować pozytywne doświadczenie swoich klientów na każdym etapie ich kontaktu z marką. Nie tylko w fazie wyboru, ale i podczas korzystania z produktu czy usługi. Dobra wiadomość: ta książka zawiera te informacje. Zła: by skutecznie je wykorzystać, trzeba będzie zainwestować czas i energię, przeprowadzając cały proces projektowania. I jeszcze jedna dobra wiadomość (nie możemy zakończyć na złej - zgadnij dlaczego): projektowanie doświadczeń to naprawdę świetna zabawa. Jeśli więc chcesz zrozumieć lepiej, co leży u podstaw doświadczeń Twoich klientów i uporządkować te procesy w swojej firmie - kup tę książkę!

Pierwszą strategię komunikacji marki zaprojektowałam zupełnie intuicyjnie, a patrząc z perspektywy lat - również z niewielką "twardą" wiedzą marketingową. Ta strategia była dobra - może nie bardzo dobra, ale naprawdę dobra. Poczułam ogromną satysfakcję, ale także chęć, by dowiedzieć się, jak to wszystko działa w szczegółach, jak się łączy, gdzie są ważne zależności, co z czego wynika. Wtedy zaczęłam się naprawdę solidnie uczyć marketingu i psychologii konsumenta. Skończyłam studia podyplomowe na kierunku strategiczna komunikacja marki na AGH, przeczytałam dziesiątki, jeśli nie setki książek, przesłuchałam wiele wykładów. Dalej się uczę, ale tym, co już wiem, bardzo chętnie się dzielę - ze studentami i słuchaczami, prowadząc szkolenia dotyczące budowania marek i projektowania pozytywnych doświadczeń ich klientów, i z moimi klientami, z którymi współpracuję, pomagając im tworzyć długoterminową, skuteczną komunikację marketingową. Będzie mi miło, jeśli dołączysz do którejś z tych grup.

Katarzyna Wojciechowska

Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej