Butler Stuart
Sortowanie
Źródło opisu
ebookpoint BIBLIO
(1)
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Pracownia - ul. Prusa 3
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2481)
Kozioł Paweł
(2014)
Kochanowski Jan
(1020)
Kotwica Wojciech
(794)
Kowalska Dorota
(664)
Butler Stuart
(-)
Konopnicka Maria
(636)
Krzyżanowski Julian
(612)
Leśmian Bolesław
(481)
Krasicki Ignacy
(476)
Boy-Żeleński Tadeusz
(464)
Mickiewicz Adam
(405)
Słowacki Juliusz
(405)
Baczyński Krzysztof Kamil
(401)
Kraszewski Józef Ignacy
(398)
Orzeszkowa Eliza
(357)
Sienkiewicz Henryk
(340)
Jachowicz Stanisław
(316)
Otwinowska Barbara
(309)
Rzepka Rafał
(279)
Dybała Paweł (1981- )
(269)
Rolando Bianka
(262)
Trzeciak Weronika
(262)
Żeleński Tadeusz
(261)
Żeromski Stefan
(256)
Wallace Edgar
(255)
Ziajkiewicz Artur
(248)
Dybała Paweł
(243)
Czechowicz Józef
(242)
Sidorkiewicz Tomasz
(240)
Shakespeare William
(237)
Mosiewicz Maria
(230)
Korzeniewski Wiktor
(219)
Conrad Joseph
(216)
Doyle Arthur Conan
(213)
Dwornik Karolina
(211)
Ślusarczyk-Bryła Paulina
(210)
Liebert Jerzy
(209)
May Karol
(203)
Biel Mirella
(202)
Goliński Zbigniew
(201)
Dug Katarzyna
(198)
Siemianowski Roch
(197)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria
(194)
Syty Jakub (1982- )
(190)
Bogucka Masza
(189)
Prus Bolesław
(185)
Przerwa-Tetmajer Kazimierz
(182)
Miciński Tadeusz
(177)
Asnyk Adam
(174)
Filipowicz Leszek
(173)
Masiak Wojciech
(169)
Drewnowski Jacek (1974- )
(167)
Oppenheim E. Phillips
(165)
Curant Catrina
(161)
Baudelaire Charles
(160)
Balcer Karolina
(158)
Birek Wojciech (1961- )
(155)
Starosta Marek
(151)
Roberts Nora
(150)
Iwaszkiewicz Jarosław
(149)
M. Annah Viki
(148)
Cartland Barbara
(147)
Kasprowicz Jan
(147)
Derengowska Joanna
(145)
Brand Max
(143)
Domańska Joanna
(143)
Будна Наталія
(141)
Markiewicz Henryk
(139)
Lech Justyna
(138)
Latoś Dariusz
(133)
Drewnowski Jacek
(132)
Pratchett Terry
(130)
Rawinis Marian Piotr
(130)
Syrokomla Władysław
(128)
Cieślak Piotr
(126)
Norwid Cyprian Kamil
(125)
Braiter Paulina
(124)
Braiter Paulina (1968- )
(124)
Dickens Charles
(124)
Zychma Agnieszka
(124)
Balzac Honoré de
(123)
Birek Wojciech
(123)
Lange Antoni
(123)
Kornhauser Julian
(122)
London Jack
(122)
Pigoń Stanisław
(122)
Ignaczak Tomasz
(120)
Prus Bolesław [pseud.]
(120)
Pasewicz Edward
(118)
Sobczak Tomasz
(118)
Verne Jules
(118)
Keff Bożena
(117)
Tuczapska Paulina
(117)
Plewako-Szczerbiński Krzysztof
(116)
Piechowiak Anna
(115)
SheWolf
(115)
Wiesiołowski Jacek
(115)
Grabiński Stefan
(114)
Andersen Hans Christian
(112)
Szweykowski Zygmunt
(112)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Szlaki turystyczne
(1)
Turystyka piesza
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Gatunek
Przewodnik turystyczny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Podróże i turystyka
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Pracownia - ul. Prusa 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. PRAC.KRAJOZN. (1 egz.)
E-book
W koszyku
Design patterns serve as a toolkit of techniques and practices that enable you to write code that’s not only faster, but also more manageable. With this book, you’ll explore a range of design patterns and learn how to apply them to projects developed in Unreal Engine 5.You’ll begin by delving into the foundational principles of coding and develop a solid understanding of the concepts, challenges, and benefits of using patterns in your code. As you progress, you’ll identify patterns that are woven into the core of Unreal Engine 5 such as Double Buffer, Flyweight, and Spatial Partitioning, followed by some of the existing tool sets that embody patterns in their design and usage including Component, Behavior Tree, and Update.In the next section of the book, you’ll start developing a series of gameplay use cases in C++ to implement a variety of design patterns such as Interface and Event-based Observers to build a decoupled communications hierarchy. You’ll also work with Singleton, Command, and State, along with Behavioral Patterns, Template, Subclass Sandbox, and Type Object. The final section focuses on using design patterns for optimization, covering Dirty Flag, Data Locality, and Object Pooling.By the end, you’ll be proficient in designing systems with the perfect C++/Blueprint blend for maintainable and scalable systems.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej